• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Kögel доставя свръхдълги композиции

Започната от Trucker_Boy, Събота, 16 Юли, 2011, 05:26:50

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бобо89

#15
Ето ме и мен, с такъв вид ремарке.  ;D

Бобо89

#15

Trucker_Boy

Много хубава снимка.
Майче ремаркетата double deck са два вида ?
Едните са като това с което работиш а другият вид е този скосеният отпред ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Georgi_92

#17
То тези скосените отпред не са ли за стъкла ?
А колкото до тези 25.25м. в България малко фирми ще се навият да вземат ако ги позволят да се движат по пътищата на България то тези ремаркета ще искат и мощни камиони ако не се лъжа защото едва ли камион с 380к.с. ще помръдне такова ремарке. Това е моето мнение.

Причина за редакция:Правопис!

admin

Цитат на: Georgi_92 - Вторник, 11 Октомври, 2011, 21:55:04
То тези скосените отпред не са ли за стъкла ?
А колкото до тези 25.25м. в България малко фирми ще се навият да вземат ако ги позволят да се движат по пътищата на България то тези ремаркета ще искат и мощни камиони ако не се лъжа защото едва ли камион с 380к.с. ще помръдне такова ремарке. Това е моето мнение.

Причина за редакция:Правопис!

Ако возят стиропор, ще стигнат и 380 к.с. Това е моето мнение.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

abator

А бе, то тия 380 коня ще успеят да помръднат ремаркето, но няма да е икономически изгодно. Разхода на гориво сигурно ще е двоен.

Бобо89

#20
Колега, това че ремаркето е double dek изглежда доста внушително не значи,че и товара в него е с внушителна маса. Повечето от тези ремаркета се използват от вериги магазини,като Tesco,ASDA,Halfords,B&M, които превозват товари с голям обем и малка маса. В случая на снимката товара в ремаркето е не повече от 11-12 тона разпределени в 42 палета.  ;D

Причина за редакция: Правопис!

velizar

В Норвегия карат такива :

Georgi_92

Колега, аз нямам предвид това ремарке дето е закачено за МАН-а, а имах предвид за тези ремаркета, дето са прицепово ремарке и двуосата люлка или за последните две снимки дето ги е качил колегата. Камион от 380 к.с. че няма да стигнат за тези две ремаркета, защото няма да товариш само стиропор.

Бриги Магнито

Цитат на: Georgi_92 - Петък, 14 Октомври, 2011, 14:22:23
Колега, аз нямам предвид това ремарке дето е закачено за МАН-а, а имах предвид за тези ремаркета, дето са прицепово ремарке и двуосата люлка или за последните две снимки дето ги е качил колегата. Камион от 380 к.с. че няма да стигнат за тези две ремаркета, защото няма да товариш само стиропор.
Мойто мнение е че с 380 кончета мое си теглиш ма ко си поискаш натоварено у тез ремаркенца.Нещо ,,конската мания,, ви завзема яко ,но се ми се струва,че не само конете дърпат товара.
Естественно колко по як е дръгела толкова по бегач е из баирите,ма моя милост мое и да не бърза  ;),разликата у конските сили и тонажо е количеството нафтица и средната скорост иначе нема де да оди ше ги сеца стига да е добро дръгелчето. ;)


DeDo Vi

Цитат на: Бригадира - Петък, 14 Октомври, 2011, 22:01:50
Цитат на: Georgi_92 - Петък, 14 Октомври, 2011, 14:22:23
Колега, аз нямам предвид това ремарке дето е закачено за МАН-а, а имах предвид за тези ремаркета, дето са прицепово ремарке и двуосата люлка или за последните две снимки дето ги е качил колегата. Камион от 380 к.с. че няма да стигнат за тези две ремаркета, защото няма да товариш само стиропор.
Мойто мнение е че с 380 кончета мое си теглиш ма ко си поискаш натоварено у тез ремаркенца.Нещо ,,конската мания,, ви завзема яко ,но се ми се струва,че не само конете дърпат товара.
Естественно колко по як е дръгела толкова по бегач е из баирите,ма моя милост мое и да не бърза  ;),разликата у конските сили и тонажо е количеството нафтица и средната скорост иначе нема де да оди ше ги сеца стига да е добро дръгелчето. ;)
Бригадире, ти започваш да ме кефиш ама много яко, много добре казано. И от твоите писания из форума дето аз съм ги чел, просто няма забележка. Абе реша да пиша някакво мое мнение, и чета че ти вече си го казал, точно както аз искам да го кажа. Е аре стига бе. Стискам ти ръка.

admin

Цитат на: Georgi_92 - Петък, 14 Октомври, 2011, 14:22:23
Колега, аз нямам предвид това ремарке дето е закачено за МАН-а, а имах предвид за тези ремаркета, дето са прицепово ремарке и двуосата люлка или за последните две снимки дето ги е качил колегата. Камион от 380 к.с. че няма да стигнат за тези две ремаркета, защото няма да товариш само стиропор.

Колега, как да ти обясня, че 380 к.с. ще стигнат и за 4 такива ремаркета, ако например са натоварени със стиропор? Защо си мислиш, че ти трябват 1000 к.с. за да дърпаш две такива ремаркета? Малък си и няма как да помниш автовлаковете от едно време. На третото ремарке имаше табела "Автовлак 22 метра". А "влекача" обикновено беше Шкода Мадара или Шкода Европа. В единия случая 140 к.с., а в другия 280 или 320 например. Тези автовлакове ги използваха по време на прибиране на реколтата от полето. А както знаем, тогава България произвеждаше по 4 милиона тона пшеница на година. И отделно други житни култури.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

velizar

Цитат на: admin - Петък, 14 Октомври, 2011, 23:37:24
Цитат на: Georgi_92 - Петък, 14 Октомври, 2011, 14:22:23
Колега, аз нямам предвид това ремарке дето е закачено за МАН-а, а имах предвид за тези ремаркета, дето са прицепово ремарке и двуосата люлка или за последните две снимки дето ги е качил колегата. Камион от 380 к.с. че няма да стигнат за тези две ремаркета, защото няма да товариш само стиропор.

Колега, как да ти обясня, че 380 к.с. ще стигнат и за 4 такива ремаркета, ако например са натоварени със стиропор? Защо си мислиш, че ти трябват 1000 к.с. за да дърпаш две такива ремаркета? Малък си и няма как да помниш автовлаковете от едно време. На третото ремарке имаше табела "Автовлак 22 метра". А "влекача" обикновено беше Шкода Мадара или Шкода Европа. В единия случая 140 к.с., а в другия 280 или 320 например. Тези автовлакове ги използваха по време на прибиране на реколтата от полето. А както знаем, тогава България произвеждаше по 4 милиона тона пшеница на година. И отделно други житни култури.
В Бургас съм виждал и Мадара с 2 ремаркета самосвални и пълни с дребен чакъл, друг път с пясък. Лятото капачката на водата беше отворена и си излизаше доста пара. Времето около 1988-1989 г. Какъв тонаж носеха, незнам, но няма да е под 30 т. Пак Шкода но Европа, 2005 година един от Тополовград с такава Европа , но със скорости на МАН, дърпаше по 2 ремаркета с пшеница. За 1 лято смени 2 скоростни кутии и над 20 ресора, но пренесе 1700т за 3 месеца от чирпанските села до бургаско.

Бриги Магнито

Бацета чини ми се швабите,че клекнат.


wolves

Tрудна работа Баце,нечат ги,3-ма от 4 шваби ги нечат.А и щели пъто да разтурат бръже,отделно че и много унфали щело да има

Бриги Магнито

Цитат на: wolves - Петък, 13 Април, 2012, 18:55:53
Tрудна работа Баце,нечат ги,3-ма от 4 шваби ги нечат.А и щели пъто да разтурат бръже,отделно че и много унфали щело да има
Тва арно баце,че швабският ми слаб,помислих клекнали са.


Бриги Магнито