Контейнерни превози
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 12:16:08 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Контейнерни превози  (Прочетена 26481 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #15 -: Понеделник, 01 Август, 2011, 17:23:00 »
ОтговорОтговор

Ма те много  локомотиви бре . Този с брезента как не го е страх да се разхожда между тях  -може някой  да го настъпи.
Колега е бре ,трактористче пообъркал се е беха го пратили а метне две от мънинките контейнерчета и да ги завие с щорето а ги невали,ма се оказа,че рампата им малка на тез и не могат го товарат изотдзадзе и те го виси пичо и чеша бръмбаро как,че стане номеро.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Понеделник, 01 Август, 2011, 17:23:00 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #16 -: Петък, 05 Август, 2011, 22:07:52 »
ОтговорОтговор

Шокиран  Ухилен
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vUEOfky1ozI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vUEOfky1ozI</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Петък, 05 Август, 2011, 22:07:52 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #17 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 11:07:43 »
ОтговорОтговор

Модулна композиция, която сигурно не сте виждали .

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0zFZvY2kjPk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=0zFZvY2kjPk</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=mNs1T81-wQU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=mNs1T81-wQU</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=csKfQqzWFTw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=csKfQqzWFTw</a>
 

  За тези , които се занимават постоянно с контейнери сигурно няма нищо ново  в това .

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=qKJmVtVO3po" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=qKJmVtVO3po</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 11:30:15 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #18 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 21:39:02 »
ОтговорОтговор

loshdancho,
Благодаря, за обясненията в темата. +1.
С влекач, съм работил в DSV. Имаше курс Бронби-DK - Оснабрюк-D, на който товариш контейнер на ремарке с щора. След това на рампата товарят контейнера, затварят го  и донатоварват останалата половина на прицепа.
Следващия месец започвам работа в белгийска контейнеровозна фирма и това, което си писал, навярно ще ми е от помощ. Ако имаш материали или обяснения за закрепване на контейнера или някакви тънкости, пиши.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #19 -: Петък, 23 Септември, 2011, 00:49:55 »
ОтговорОтговор

Много отдавна съм карал контейнери 98-2001. Тогава  в бг нямаше такива модерни ремаркета с местещи се  колесари.
 За закрепването на конт. няма нищо сложно. Има си фитинги.
Представлява  голям винт с клиновидна глава  с  3 положения . Долно - когато фитинга е прибран в рамата(лапата) и не се показва(контейнера може свободно да легне отгоре )  обикновено средните се прибират когато се товари 40 футов конт.
Горно-когато  извадиш посредством гайка с контра(намира се от долу в рамата). Вади се преди натоварване за да може контейнера да се центрова .
Законтрен- когато е поставен  конт. отново развиваш гайката завърташ фитинга на 90 градуса и стягаш гайката.
 Обикновено се  отконтрят преди да влезеш  при крана на пристанището  ,защото като дойде крана няма да те чака а направо дига контейнара.
 На някои ремаркета първите  лапи се въртят осово ,за да може да се захване контейнера челно на предните отвори и така да падне още по ниско за  не е извънгабаритен. Ако не се завъртят предните  тогава се повдигат задните лапи , защото  иначе идват ниско  не могат да захванат фитингите. Това пък се прави с цел да си точен на рампите.
Обезателно трябва да се знае къде трябва да се разположи контейнер(а/и) защото после на товарния пункт има ще  проблем. По някой път се товари 2-малки и единия задължително се качва с вратите на пред при товарене се паркира на 90 градуса или влекача се откача. Друг път го искат най-отзад за рампа.Варианти много с тез модерни ремаркета.
  Задължително  се гледа външния вид на контейнера  при  получаването му. и ако има деформации се казват  о се описват веднага при спедицията. По пристанищата  и корабите  стават бели по някой път.В Гърция нямаше проблем ако е наранен на 2см. дълбочина и 2м.дължина.
При отваряне на вратите  обикновенно има опасност да падне стоката и да те пребие, заради голямото лашкане по корабите и крановете.
 За това се сещам сега след толкова време.
 Дано да работиш  в по читава фирма иначе висенето по фирми е голямо  ,защото всичко в конт. се товари и разтоварва на ръка.
А ако работиш на депо и товариш кораби от там , те чака  яко каране -кораба се товари за време.
 И нещо друго приготви се да караш тежко   до около 32-36 тона товар хладилни конт.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #20 -: Петък, 23 Септември, 2011, 10:01:56 »
ОтговорОтговор

Какво представляват фитингите зная, но не знаех за работните им положения. Не знаех  и за предварителната подготовка за товарене/разтоварване, не бях се досетил и за огледа. Чакането не е проблем, на твърдо съм.
Знаеш ли как работи телескопичния прицеп /механично или автоматично/ ?
Благодаря за отделеното време. Ако има проблем / и НЕТ/, ще пиша.

ЛЕКИ ПЪТИщА ! 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #21 -: Петък, 23 Септември, 2011, 10:52:44 »
ОтговорОтговор

Разтяга се като се блокира с червения бутон(паркинг спирачката на ремаркето)
               и се отконтри колесара (с ръчка или бутон някъде по шасито на ремаркето)
               после  даваш напред  или на зад в зависимост от това какво искаш (шасито се движи а колесара седи на едно място)
              после по обратния ред законтряш, отблокираш и си готов.
 Най-задната част също е подвижна , но  там се работи с пневматични телескопи.Има два бутона някъде отзад по  шасито  и контра(ръчка) . Отконтряш   натискаш  бутона мести се шасито  и законтряш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #22 -: Петък, 23 Септември, 2011, 11:00:36 »
ОтговорОтговор

Разтяга се като се блокира с червения бутон(паркинг спирачката на ремаркето)
               и се отконтри колесара (с ръчка или бутон някъде по шасито на ремаркето)
               после  даваш напред  или на зад в зависимост от това какво искаш (шасито се движи а колесара седи на едно място)
              после по обратния ред законтряш, отблокираш и си готов.
 Най-задната част също е подвижна , но  там се работи с пневматични телескопи.Има два бутона някъде отзад по  шасито  и контра(ръчка) . Отконтряш   натискаш  бутона мести се шасито  и законтряш.

Благодаря за урока.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #23 -: Петък, 23 Септември, 2011, 15:46:37 »
ОтговорОтговор

За нищо . Нали затова е този Форум да си помагаме. Даже на моменти си мисля ,че съм досаден.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #24 -: Петък, 23 Септември, 2011, 17:35:52 »
ОтговорОтговор

За нищо . Нали затова е този Форум да си помагаме. Даже на моменти си мисля ,че съм досаден.

Едва ли има пост от форума непрочетен от мен, но не съм видял нещо да си спамнал. Значи, не си досаден. Така, че пиши смело.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #25 -: Неделя, 25 Септември, 2011, 19:35:50 »
ОтговорОтговор

Аз и такива не съм виждал.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vN2NaKk0ZcI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vN2NaKk0ZcI</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +479/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #26 -: Неделя, 25 Септември, 2011, 20:39:57 »
ОтговорОтговор

С това като минаваш по кръстовищата и трябва да спускат бариери  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #27 -: Неделя, 08 Януари, 2012, 00:14:53 »
ОтговорОтговор

Нещо много интересно в Германия :

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=soPy-ze8CDQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=soPy-ze8CDQ</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +199/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #28 -: Неделя, 08 Януари, 2012, 00:22:06 »
ОтговорОтговор

И заминават за кораба.Тоя на пантерата е майстор само как прибутва трупите с щипката.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #29 -: Неделя, 08 Януари, 2012, 00:23:57 »
ОтговорОтговор

И заминават за кораба.Тоя на пантерата е майстор само как прибутва трупите с щипката.

Е има ли смисъл да се товарят в контейнер дърва от Германия за Китай ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!