Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 19:04:44
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Леки автомобили
>
Renault, Peugeot, Citroen
>
Renault Clio-1,5dCi
>
Съобщение #54323
Страници:
1
2
[
3
]
4
5
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Renault Clio-1,5dCi (Прочетена 133642 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
Рейтинг: +73/-8
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 232
Теми: 5
Активност
0%
Re:Renault Clio-1,5dCi
«
Отговор #30
-:
Неделя, 11 Август, 2013, 23:25:22 »
Отговор
Цитат на: Plameny в Неделя, 11 Август, 2013, 21:30:35
Благодаря за вниманието и отговора на emilpopoff! Съгласен съм с уточнението за ГНП, за по-кратко го написах така. А в моят случай говорим за регулатор на дебит, който се намира на помпата за високо налягане. На помпата има още датчик за температура на горивото и нищо друго електрическо. Датчикът за налягане е на рейла и там само той е електрически елемент, три извода е. Опита с колбичките го правиха в дизел сервиза-нямаше разлика в количеството гориво и на малки, и на средни обороти. (От всички дюзи беше еднакво или почти еднакво). Майсторът каза, че едва ли е дюза. И понеже вървеше малко въздух от излишното гориво на дюзите (много малко), го откачих от изходящия щуцер на горивната помпа и с тройник го вкарах след филтъра, направо в тръбичката към резервоара (защото имах съмнение, че от филтъра помпата отново го засмуква) Относно графите "измерени" и "зададени"-стойностите съответстват, но само на място-в движение не сме пробвали. Освен това проблемът се проявявал винаги при малки обороти или при стартиране на двигателя-никога при по-високи и се появява сравнително рядко, затова е и труден за диагностика. Тръбичката за излишно гориво към резервоара не съм я проверявал, но има логика и тя да ограничава дебита. Радиатор там не съм виждал, но може и да има, ще проверя пак. Иначе съм захранвал филтъра от тубичка (изл.гориво също отиваше в тубичката), за да избягна резервоар, сонда и тръби-не е гаснала, но и не съм я карал така-работи няколко пъти, но само на място. Освен това не поставям капачката на резервоара плътно, защото никъде не забелязах отдушник. Или ако има, не е действащ...
Колега, предполагам, че регулатора на помпата ти е за "налягане", а не за "дебит", защото беше написал в по-горните постове, че и грешката ти е такава.Относно опита с дюзите, който ти казах(написах) и ти си направил явно не е дюзи, но умишлено ти бях написал при 4000 об/мин, а ти казваш че е правено само на средни обороти, числото 4000 не произволно просто повечето "печки" достигат маскималните си конски сили при тези обороти и следователно дюзите са най-натоварени тогава( за комънрейл 1-во поколение 1240-1350 бара зависи от марката доставчик на горивната с-тема) т.е възможността да "припикават" при този режим на натоварване е най-голяма. А съвсем целенасочено ти казах(написах) диагностиката да се прави в реално време в движение при различни режими на натоварване, за да можеш да наблюдаваш колко "%" отваря/затваря регулатора на помпата и дали това отваряне/затваряне не е в следствие на некоректна информация примерно от датчика на рейла или някой друг датчик. Явно твоето делфи е по-старо(предполагам, че не се засягаш и моето комънрейлче е 1-во поколение, но да се похваля е с пиезо активатори на дюзите
) и марките, с които имам досег делфита им са комънрейл 2-ро поколение и са със по-горе описаното от мен описание( 2 бр регулатори на помпата, и един регулатор на налягане на рейла+ датчик за свръх налягане и температурата на горивото се следи на излишната нафта, а не като твоето на помпата за високо налягане) и нямам сервизна инфо за това Делфи . Следващия път ако ти направи пак този проблем преди да стартираш двг-то пробвай да подкачиш нафта ръчно с помпичката, колата да е на контакт и виж дали няма да запали по-лесно. А относно радиатор може и да няма в "класическия" му вид, но би трябва все да има някакъв охладител(топлообменник) за по-добър топлообменн обмен на излишната нафта преди да се върне в резервоара, обикновено радиатора(охладителя) стои отдясно проектирано на пода на колата м/у предните и задни седалки, на около 20 см от прага и затова съм написал, че често хората го деформират без да разберат и пък там най-малкото стеснение на сечението дава отражение. А за отдушниците със сигурност има такива може би не ги виждаш защото са от "горната страна " на резервоара и се виждат само ако откачиш "гюмчето"(резервоара)
.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Renault Clio-1,5dCi
«
Отговор #30 -:
Неделя, 11 Август, 2013, 23:25:22 »
Активен
Етикети:
Страници:
1
2
[
3
]
4
5
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...