Renault Clio-1,5dCi
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 19:04:44 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3] 4 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Renault Clio-1,5dCi  (Прочетена 133642 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #30 -: Неделя, 11 Август, 2013, 23:25:22 »
ОтговорОтговор

Благодаря за вниманието и отговора на emilpopoff! Съгласен съм с уточнението за ГНП, за по-кратко го написах така. А в моят случай говорим за регулатор на дебит, който се намира на помпата за високо налягане. На помпата има още датчик за температура на горивото и нищо друго електрическо. Датчикът за налягане е на рейла и там само той е електрически елемент, три извода е. Опита с колбичките го правиха в дизел сервиза-нямаше разлика в количеството гориво и на малки, и на средни обороти. (От всички дюзи беше еднакво или почти еднакво). Майсторът каза, че едва ли е дюза. И понеже вървеше малко въздух от излишното гориво на дюзите (много малко), го откачих от изходящия щуцер на горивната помпа и с тройник го вкарах  след филтъра, направо в тръбичката към резервоара (защото имах съмнение, че от филтъра помпата отново го засмуква) Относно графите "измерени" и "зададени"-стойностите съответстват, но само на място-в движение не сме пробвали. Освен това проблемът се проявявал винаги при малки обороти или при стартиране на двигателя-никога при по-високи и се появява сравнително рядко, затова е и труден за диагностика. Тръбичката за излишно гориво към резервоара не съм я проверявал, но има логика и тя да ограничава дебита. Радиатор там не съм виждал, но може и да има, ще проверя пак. Иначе съм захранвал филтъра от тубичка (изл.гориво също отиваше в тубичката), за да избягна резервоар, сонда и тръби-не е гаснала, но и не съм я карал така-работи  няколко пъти, но само на място. Освен това не поставям капачката на резервоара плътно, защото никъде не забелязах отдушник. Или ако има, не е действащ...  Усмивчица
Колега, предполагам, че регулатора на помпата ти е за "налягане", а не за "дебит", защото беше написал в по-горните постове, че и грешката ти е такава.Относно опита с дюзите, който ти казах(написах) и ти си направил явно не е дюзи, но умишлено ти бях написал при 4000 об/мин, а ти казваш че е правено само на средни обороти, числото 4000 не произволно просто повечето "печки" достигат маскималните си конски сили при тези обороти и следователно дюзите са най-натоварени тогава( за комънрейл 1-во поколение 1240-1350 бара зависи от марката доставчик на горивната с-тема) т.е възможността да "припикават" при този режим на натоварване е най-голяма. А съвсем целенасочено ти казах(написах) диагностиката да се прави в реално време в движение при различни режими на натоварване, за да можеш да наблюдаваш колко "%" отваря/затваря регулатора на помпата и дали това отваряне/затваряне не е в следствие на некоректна информация примерно от датчика на рейла или някой друг датчик. Явно твоето делфи е по-старо(предполагам, че не се засягаш и моето комънрейлче е 1-во поколение, но да се похваля е с пиезо активатори на дюзите  Смотан ) и марките, с които имам досег делфита им са комънрейл 2-ро поколение и са със по-горе описаното от мен описание( 2 бр регулатори на помпата, и един регулатор на налягане на рейла+ датчик за свръх налягане и температурата на горивото се следи на излишната нафта, а не като твоето на помпата за високо налягане) и нямам сервизна инфо за това Делфи . Следващия път ако ти направи пак този проблем преди да стартираш двг-то пробвай да подкачиш нафта ръчно с помпичката, колата да е на контакт и виж дали няма да запали по-лесно. А относно радиатор може и да няма в "класическия" му вид, но би трябва все да има някакъв охладител(топлообменник) за по-добър топлообменн обмен на излишната нафта преди да се върне в резервоара, обикновено радиатора(охладителя) стои отдясно проектирано на пода на колата м/у предните и задни седалки, на около 20 см от прага и затова съм написал, че често хората го деформират без да разберат и пък там най-малкото стеснение на сечението дава отражение. А за отдушниците със сигурност има такива може би не ги виждаш защото са от "горната страна " на резервоара и се виждат само ако откачиш "гюмчето"(резервоара)  Смотан .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Неделя, 11 Август, 2013, 23:25:22 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3] 4 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!