Renault Clio-1,5dCi
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 18 Април, 2024, 07:10:05 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 3 [4] 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Renault Clio-1,5dCi  (Прочетена 134714 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #45 -: Неделя, 08 Декември, 2013, 23:33:38 »
ОтговорОтговор

  Напълно споделям мнението ти, Емо, и ти благодаря за отделеното време.  И за мен това е из
областта фолклора -ако тази помпа беше започнала да прави стружки, за 11000 км едва ли щеше да
остане много от нея... И все някаква промяна щеше да има към по-зле.
   Резервоара го отварях 3 или 4 пъти, но не съм го свалял и мил. Самата кошница 2 пъти я разглобявах основно и мих с бензин и сгъстен въздух. Причина за сваляне-дърпаше въздух от уплътнението на телескопичната сонда при полупразен резервоар. Освен това за проба вързах много як магнит на тръбичката м/у ГНП и рейла. Със сигурност би задържал стоманените стружки за определено време. Друг е въпросът, ако има и алуминиеви, но предполагам, че помпените елементи са само стомана. Също и лагерите. Все пак не съм запознат с устройството на този тип помпи, а и никъде из нета не намерих чертеж или снимка на устройството им.
  Филтъра го смених поради съмнения за запушване или пропуски на въздух. (Преди съм писал, че се оказаха горивни изпарения (парене), а не въздух). За сега не смятам да сменям помпа или да се занимавам с "дюзите", защото на две различни места (по мое мнение добри специалисти) след тест на място на излишното гориво ми казаха, че "дюзите" са перфектни.
   Между другото, в последно време не ми е правила стария проблем (от около 2 седмици, но и рядко я карам сега). Обаче прави друго-при температура около нулата пали трудничко, около 4-5 сек. на стартер и когато запали, поне 10-15 сек.  изобщо не се влияе от педала на газта-като че ли е откачен. След това изведнъж започва да действа. Едва ли това е нормална реакция на студен двигател, но струва ми се, че би могло да даде някаква насока за същността на проблема.
  Дизели карам от поне 20 години. В момента другата ми кола е Nissan X-trail, също система DCI, но с нея няма никакви подобни проблеми.  
  Към admin-препоръчаният торент е  2.93 GB и едва ли е програмата за  този кабел.  И двете, които инсталирах бяха само по няколкостотин KB. Но ще продължа търсенето.  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #45 -: Неделя, 08 Декември, 2013, 23:33:38 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 2 3 [4] 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!