Renault Clio-1,5dCi
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 06 Май, 2021, 21:24:09 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Renault Clio-1,5dCi  (Прочетена 98624 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #60 -: Понеделник, 14 Ноември, 2016, 17:20:39 »
ОтговорОтговор

   Здравейте отново, колеги!
  Отдавна не съм писал, тъй като нямаше развитие. Оставих колата в дизел сервиз за горивна апаратура. Там провериха дюзите по излишно гориво и казаха, че са перфектни, а проблемът е в някакво клапанче в помпата за високо налягане. Отвориха помпата за високо налягане и се оказа, че клапанчето е ОК, но имаше една нахапана оринга. И че помпата е в перфектно състояние.
   Проблемът с гасненето, непаленето и чукането от високо налягане в рейла се видоизмени доста от началото. В смисъл, даде превес на "чукането" (не се майтапете, моля!  Ухилен защото бях от страната на булката) Сериозно, имаше дни, когато се налагаше да я спра от движение и да карам друга кола, защото почти постоянно чукаше. И като чука 5-10 мин. ЕКУ я гаси принудително. В такъв момент включихме диагностика и на празен ход показа 1400 бара в рейла при референтна стойност 230 бара. Това означава, че регулаторът на налягане изобщо не работи, а налягането се ограничава от механичния предпазен клапан на рейла. Да уточня и това-при нормална работа на празен ход токът през регулатора е около 0.69А при 230 бара, а когато започне да чука е по-малък пада под 0.65А, а понякога пада дори на 0.35А (намаляването на тока обуславя по-високо налягане). Това показва, че самият регулатор работи правилно, но се управлява некоректно от ЕКУ-то. В крайна сметка така се и оказа. Смених го с ЕКУ втора употреба -90 лв с доставката, +100 лв за прехвърляне на данните от ЕПРОМ-а (съгласуване с имобилайзера и обучение) и колата се оправи. Сега има малък проблем, че на празен ход тресе малко-дразнещо е, както пише колегата в предната тема, но и това ще се оправи, надявам се.
      Проблемът ми е от около 3-4 години, през които съм изминал над 50 000 км. И навсякъде, където отидех се хващаха за дюзите и че помпите Делфи "правели стружки". Благодаря на Емо за съдействието и че май беше единствения, който каза, че няма помпи, които хвърлят стружки. (Иначе за 50000 км от нея би останала само ремъчната шайба) Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #60 -: Понеделник, 14 Ноември, 2016, 17:20:39 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!