Renault Clio-1,5dCi
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 06 Май, 2021, 21:34:03 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Renault Clio-1,5dCi  (Прочетена 98628 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #60 -: Неделя, 07 Април, 2019, 09:55:18 »
ОтговорОтговор

Здравейте, колеги! Не откривам нова тема, тъй като проблемите са идентични с предишните. След като смених ЕКУ-то, колата доста време се държа прилично, изключая нестабилния празен ход, повишена димност, постоянно светеща лампа на подгрева и по-трудно палене. Но преди около година започна понякога да губи мощност-по моя преценка около 40%. Имах съмнения, че понякога турбината не се управлява правилно-заяла геометрия или проблем в задвижка или датчик. После започна на моменти да чука (като детонации), да не иска да поема равномерно-в първия момент "забива" а после дръпва изведнъж, потеглям с доста газ, защото иначе гасне. След форсиране или гасене се оправя за малко и после пак както си знае. Сложих за проба старото ЕКУ-няма разлика, освен че добави и неговите си проблеми. Отидох на елкон, където ми даде грешка "прекъсната или с к.с. верига на ЕГР-клапан. Изкарах го (оказа се, че не съм първия, който го е вадил), сравних му параметрите с Аутодата и се оказа, че датчикът (потенциометричен) за позиция наистина има прекъсната верига. Тоест, ЕКУ няма инфо за позицията му и не го управлява правилно. Освен това клапата задържаше механично от многото сажди.
Почистих, сглобих и не включих куплонга. Колата пали лесно, не тресе както преди на празен ход, върви перфектно, само при пълна газ в началото изпушва зверски и вади черни сажди. Но е възможно и да чисти старите отлагания. Сега умувам дали да възстановя ЕГР-а, или да отида да го премахнат и софтуерно (около 150лв).
   Встрани от този проблем, бях сменил тампона, носещ двигателя (горе, дясно, с въженцето) с евтин-около 65 лв, и вибрациите ( а такива имаше в изобилие...) се предаваха по купето, като че ли ауспухът опира някъде. Сега го смених с оригинален, хидравличен и вече не предава вибрациите.
Надявам се постът ми да помогне на някого.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #60 -: Неделя, 07 Април, 2019, 09:55:18 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!