Renault Clio-1,5dCi
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 09:55:30 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3] 4 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Renault Clio-1,5dCi  (Прочетена 133660 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #30 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 12:31:31 »
ОтговорОтговор

На самата рейка няма такъв клапан, или поне аз не виждал такъв. Там освен входа от помпата и изходите към дюзите е само датчикът за налягането в рейла. Явно визираме различни системи... Тъжен

Явно при Делфи схемата е различна спрямо Бош. Но принципно работата и на двете системи не се различава особено много и би трябвало да потърсиш проблема именно около този клапан.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 12:31:31 »

 Активен
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #31 -: Петък, 09 Август, 2013, 09:13:42 »
ОтговорОтговор

    Да, и аз съм на това мнение. И дефиницията на грешка DF 137 включва:
-прекъснати ел. връзки на клапана
-некоректна работа на клапана
-недостиг на гориво (или въздух в системата)
Цитирам по памет, може и да не съм съвсем точен. Неприятното в случая е, че тази грешка касае цялата система за регулиране на налягането-датчик, управление (компютър) и клапан. И е невъзможно да се определи дали проблемът е в правия или обратен канал на управлението-спрегнати са и взаимно си влияят. Затова според мен единственият начин е подмяна на елементите един по един и наблюдение. Пропуснах да спомена, че още преди да я купя, доста е било "шетано" по горивната система, явно проблемът е с дълга предистория... Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Петък, 09 Август, 2013, 09:13:42 »

 Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #32 -: Неделя, 11 Август, 2013, 00:25:40 »
ОтговорОтговор

   Здравейте! Първо искам да благодаря на администраторите за приемането ми във форума и да представя проблемът, който ме доведе тук. От няколко месеца се главоболя с Клио 1.5 ДЦИ (80 к.с.) Много съм доволен от автомобила-маневрен, икономичен и въпреки мини размера си се държи като нормално голяма кола.
    Проблемът е, че гасне понякога на малки обороти (обикновено по светофарите) или изобщо не запалва. Когато изгасне по този начин паленето й е много трудно-въртене 10-30 сек. на стартер, после поддържане над 2500 об и каране поне няколко стотин метра, за да се изчисти проблемът. Иначе пак гасне и стартирането отново е трудно. За да бъда максимално точен-припалва веднага-(1-2 цилиндъра се обаждат) и после нищо, докато не въртя както съм описал по-горе. Като честота проблемът понякога се проявява по няколко пъти на ден, а понякога с дни не се появява. Горивната система е на Делфи.
   Предприети мерки-на елкон имаше записана грешка DF 137 (високо налягане в рейла). Вървеше по малко въздух към ГНП-смених уплътнителите на клапана, регулиращ налягането на ГНП (големият пръстен беше "нахапан") и 10 дни никакъв проблем, а после пак отначало. После се оказа, че сондата в резервоара е телескопична и връзката не е уплътнена добре-оправих и нея. Накрая монтирах и електрическа помпичка преди гор. филтър, осигуряваща около 0.5 бара налягане на входа на ГНП и отново никакъв резултат. Всички "майстори" ми казват дюзи (и/или помпа). Само специалистът от сервиза за горивна апаратура се изказа, че не са дюзи и има съмнение в регулиращият клапан. (А той видимо е добре и е почистен с ултразвук). Иначе колата пали леко и веднага и върви "като бясна". От Варна съм, инженер по автоматизация и системи за управление. (Общо казано, зная да чета и да пиша!) Моля, помагайте! Ъ?

Колега, (всмисъл шофьор, а не инж.  Намигване) нещата които си направил с тази помпичка според мен не са били  нужни, най- лесно да хванеш "пикаеща" дюза на комън рейл става като закачиш 4 бр. колбички с маркучета, на излишната нафта на всяка от 4-рите( или N-броя дюзи колкото има двг-то) и затапиш излишното което отива към съседната дюза. т.е ще наблюдаваш в колбичките при работещо двг на различни режими- празен ход и при 4000 об/мин коя дюза колко впръсква и респективно коя колко излишно прави, дюзата(или дюзите) която напълни най-много колбичката е засмяна(ремонт ако позволява и рентабилен) почти никога всички дюзи да са за смяна(т.е да пикаят еднакво) метода е елементарен и ежедневно изпитван.
А относно клапана на помпата би трябвало да са 2 бр. и те са регулатори, а не клапани единия е "регулатор за налагане" е другия е "регулатор за дебит" това е при Бош и Сименс, предполагам че и при Делфи не е по различно, даже при някой делфита на "рейла"(рампата) има по два датчика единия "регулатор за налягане" (подобен като този на помпата за високо налягане) и "датчик измерващ свръх налягане", но при по старите като на твоето Клио може да е само датчик за свръх налягане.
Според мен ако е  регулатор или датчик за свръх налягане  на "рейла" или някой от регулаторите на помпата за високо налягане( или както ти си я назовал ГНП, макар ,че не много правилно да се нарича така) трябва да се закачи колата с диагностичния уред и да се покара и да се гледа в движение кой датчик как работи т.е ако с оригинална сервизна програма за Рено би трябвало да ти показва две графи с показания "измерени" и "зададени" като видиш разликата при съотвентия датчик или регулатор ще хванеш "виновника".Успех и дерзай френския комънрейл и то с Делфи горивна с-тема си е изпитание за нервите, казвам го от личен опит, но не с Рено  Усмивчица
P.S прегледай и излишното към резервоара по-точно под автомобила ако някъде натиснато(понякогога много хора неволно при паркиране на високи тротоари или места с лоша настилка закачат радиатора за охлаждане на излишната нафта защото е малко под най-ниската точка на колата или някой от тръбичките преди или след него)  т.е сечението е намалено пак ще вдига свръх налягане и регулатора помпата ще реже налягането.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #33 -: Неделя, 11 Август, 2013, 21:30:35 »
ОтговорОтговор

Благодаря за вниманието и отговора на emilpopoff! Съгласен съм с уточнението за ГНП, за по-кратко го написах така. А в моят случай говорим за регулатор на дебит, който се намира на помпата за високо налягане. На помпата има още датчик за температура на горивото и нищо друго електрическо. Датчикът за налягане е на рейла и там само той е електрически елемент, три извода е. Опита с колбичките го правиха в дизел сервиза-нямаше разлика в количеството гориво и на малки, и на средни обороти. (От всички дюзи беше еднакво или почти еднакво). Майсторът каза, че едва ли е дюза. И понеже вървеше малко въздух от излишното гориво на дюзите (много малко), го откачих от изходящия щуцер на горивната помпа и с тройник го вкарах  след филтъра, направо в тръбичката към резервоара (защото имах съмнение, че от филтъра помпата отново го засмуква) Относно графите "измерени" и "зададени"-стойностите съответстват, но само на място-в движение не сме пробвали. Освен това проблемът се проявявал винаги при малки обороти или при стартиране на двигателя-никога при по-високи и се появява сравнително рядко, затова е и труден за диагностика. Тръбичката за излишно гориво към резервоара не съм я проверявал, но има логика и тя да ограничава дебита. Радиатор там не съм виждал, но може и да има, ще проверя пак. Иначе съм захранвал филтъра от тубичка (изл.гориво също отиваше в тубичката), за да избягна резервоар, сонда и тръби-не е гаснала, но и не съм я карал така-работи  няколко пъти, но само на място. Освен това не поставям капачката на резервоара плътно, защото никъде не забелязах отдушник. Или ако има, не е действащ...  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #34 -: Неделя, 11 Август, 2013, 23:25:22 »
ОтговорОтговор

Благодаря за вниманието и отговора на emilpopoff! Съгласен съм с уточнението за ГНП, за по-кратко го написах така. А в моят случай говорим за регулатор на дебит, който се намира на помпата за високо налягане. На помпата има още датчик за температура на горивото и нищо друго електрическо. Датчикът за налягане е на рейла и там само той е електрически елемент, три извода е. Опита с колбичките го правиха в дизел сервиза-нямаше разлика в количеството гориво и на малки, и на средни обороти. (От всички дюзи беше еднакво или почти еднакво). Майсторът каза, че едва ли е дюза. И понеже вървеше малко въздух от излишното гориво на дюзите (много малко), го откачих от изходящия щуцер на горивната помпа и с тройник го вкарах  след филтъра, направо в тръбичката към резервоара (защото имах съмнение, че от филтъра помпата отново го засмуква) Относно графите "измерени" и "зададени"-стойностите съответстват, но само на място-в движение не сме пробвали. Освен това проблемът се проявявал винаги при малки обороти или при стартиране на двигателя-никога при по-високи и се появява сравнително рядко, затова е и труден за диагностика. Тръбичката за излишно гориво към резервоара не съм я проверявал, но има логика и тя да ограничава дебита. Радиатор там не съм виждал, но може и да има, ще проверя пак. Иначе съм захранвал филтъра от тубичка (изл.гориво също отиваше в тубичката), за да избягна резервоар, сонда и тръби-не е гаснала, но и не съм я карал така-работи  няколко пъти, но само на място. Освен това не поставям капачката на резервоара плътно, защото никъде не забелязах отдушник. Или ако има, не е действащ...  Усмивчица
Колега, предполагам, че регулатора на помпата ти е за "налягане", а не за "дебит", защото беше написал в по-горните постове, че и грешката ти е такава.Относно опита с дюзите, който ти казах(написах) и ти си направил явно не е дюзи, но умишлено ти бях написал при 4000 об/мин, а ти казваш че е правено само на средни обороти, числото 4000 не произволно просто повечето "печки" достигат маскималните си конски сили при тези обороти и следователно дюзите са най-натоварени тогава( за комънрейл 1-во поколение 1240-1350 бара зависи от марката доставчик на горивната с-тема) т.е възможността да "припикават" при този режим на натоварване е най-голяма. А съвсем целенасочено ти казах(написах) диагностиката да се прави в реално време в движение при различни режими на натоварване, за да можеш да наблюдаваш колко "%" отваря/затваря регулатора на помпата и дали това отваряне/затваряне не е в следствие на некоректна информация примерно от датчика на рейла или някой друг датчик. Явно твоето делфи е по-старо(предполагам, че не се засягаш и моето комънрейлче е 1-во поколение, но да се похваля е с пиезо активатори на дюзите  Смотан ) и марките, с които имам досег делфита им са комънрейл 2-ро поколение и са със по-горе описаното от мен описание( 2 бр регулатори на помпата, и един регулатор на налягане на рейла+ датчик за свръх налягане и температурата на горивото се следи на излишната нафта, а не като твоето на помпата за високо налягане) и нямам сервизна инфо за това Делфи . Следващия път ако ти направи пак този проблем преди да стартираш двг-то пробвай да подкачиш нафта ръчно с помпичката, колата да е на контакт и виж дали няма да запали по-лесно. А относно радиатор може и да няма в "класическия" му вид, но би трябва все да има някакъв охладител(топлообменник) за по-добър топлообменн обмен на излишната нафта преди да се върне в резервоара, обикновено радиатора(охладителя) стои отдясно проектирано на пода на колата м/у предните и задни седалки, на около 20 см от прага и затова съм написал, че често хората го деформират без да разберат и пък там най-малкото стеснение на сечението дава отражение. А за отдушниците със сигурност има такива може би не ги виждаш защото са от "горната страна " на резервоара и се виждат само ако откачиш "гюмчето"(резервоара)  Смотан .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #35 -: Понеделник, 12 Август, 2013, 08:55:53 »
ОтговорОтговор

Да започна с регулатора-това, което изрових от нета е, че чрез регулиране на дебита на помпата се постига регулиране на високото налягане в рейла. Тоест, осигурява на входа на помпата необходимото количество гориво за достигане на високото налягане и след това, така да се каже "байпасира" входа към излишното гориво. И наистина този регулатор е между входа и излишното гориво, определено работи на ниско налягане. Налягането в рейла се променя от 230 бара на малки обороти до 400-500 бара на големи при празен ход-под товар не е гледано. По въпроса за подкачване на гориво преди стартиране-ел. помпичката сега прави това още преди стартиране, но това не решава проблема, явно е на друго място. Разрязах и един филтър за да видя какво има вътре-има клапан с биметална пластина на излишното гориво. Тоест, излишното гориво влиза и направо излиза, а клапанчето когато отвори пропуска малка част към/от филтъра. (само дето не обърнах внимание като се стопли ли отваря или обратно...) Отдушникът на резервоара ми със сигурност не работи, защото надух резервоара през излишното гориво (с уста, ниско налягане Намигване) и задържа налягането няколко минути, докато не свалих капачката... Тези дни се връща от отпуска специалистът от сервиза и ще ходя там за оборотен регулатор на налягането. Много благодаря за отделеното време и за насоките-непременно ще пиша какъв е бил проблемът след като го открием! Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #36 -: Понеделник, 02 Септември, 2013, 21:00:00 »
ОтговорОтговор

    Здравейте отново!
   Вземах оборотен регулатор на налягане от дизел сервиза и карах около седмица с него. Първите 3 дни-перфектно, никакъв проблем и след това всичко си стана както си беше-веднъж запали след като се замисли доста, веднъж изгасна в движение на празен ход и два пъти запали много трудно-след 20-30 секунди на стартер. Тогава пак включих електрическата помпичка за горивото, защото имаше събран въздух в тръбичките над филтъра. През това време разглобих оригиналния и регулатор и изкарах от него две големи стружки-една около 20 мм и друга около 8 мм. Прилагам снимка на разглобеният регулатор и стружките. Те със сигурност са се получили при набиването на плунжерният цилиндър в корпуса на регулатора (прошиване), а не са влезли впоследствие. Огромни са и не биха могли да минат през филтъра на регулатора. На снимката са на мястото, от където ги изкарах-между котвата на електромагнита и плунжера. Възможно е да са си били там и да не са пречили на работата му. Днес поставих отново нейният "отремонтиран" регулатор. Работи нормално, с лека нестабилност на малките обороти, което би могло да се дължи на неправилна регулировка на опорният винт отзад на котвата-белязах положението, от което го развих, но не и точният брой обороти... Затова го оставих в междинно положение, което ми гарантира грешка от 0,5 оборота в едната или другата посока. Утре ще опитам да го врътна при работещ двгател + или - 0.5 оборота. Иначе за сега не е гаснала, само 2-3 пъти запали по-трудно. Изводът-не е от регулатора на налягане. Тръбичката за излишното гориво не я гледах, но не е запушена. Защото когато извадих маркучето на излишното гориво от дюзите от щуцера на изхода за излишното гориво на помпата започна да смуче възфух от там (ежекторен ефект). Ако беше позапушена, щеше да изтича гориво навън от този щуцер. В движение (при 4000об.) ще я гледаме другата седмица, че тази ми е много натоварена.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* HPIM0006.jpg (861.78 KB, 4320x3240 - видяно 9952 пъти.)
Активен
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #37 -: Сряда, 04 Декември, 2013, 17:16:16 »
ОтговорОтговор

Здравейте отново! Появявам се само да кажа, че няма почти никакво развитие по проблема. Вече съм минал над 11000 км и проблемът нито ескалира, нито се оправя. (Ако беше механичен, едва ли щеше да е така.) Ходих на още два елкона-единият нищо ново не ми каза, а другият след обстоен преглед изказа съмнение е коректната работа на ГНП и препоръча подмяната и. В скоро време ще отида при още един специалист по дизелови двигатели (диагностика) и ако и той не помогне, започвам отново сам диагностиката. Ще я накича с апаратура и ще я карам като подвижна лаборатория. Купих си диагностичен кабел ELM327 (40 лв), който се оказа, че не ми върши никаква работа, понеже не показва налягането на горивото в рейла. (Не е активна опцията). Иначе се свързах с колега от Бургас с почти същия проблем и сега ми е по-леко!  Ухилен
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #38 -: Сряда, 04 Декември, 2013, 17:44:51 »
ОтговорОтговор

Проблемът с показване налягането на рейла не е от кабела, а от софтуера. Потърси някой по-професионален софтуер или кракнат такъв.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #39 -: Сряда, 04 Декември, 2013, 22:40:00 »
ОтговорОтговор

Здравейте отново! Появявам се само да кажа, че няма почти никакво развитие по проблема. Вече съм минал над 11000 км и проблемът нито ескалира, нито се оправя. (Ако беше механичен, едва ли щеше да е така.) Ходих на още два елкона-единият нищо ново не ми каза, а другият след обстоен преглед изказа съмнение е коректната работа на ГНП и препоръча подмяната и. В скоро време ще отида при още един специалист по дизелови двигатели (диагностика) и ако и той не помогне, започвам отново сам диагностиката. Ще я накича с апаратура и ще я карам като подвижна лаборатория. Купих си диагностичен кабел ELM327 (40 лв), който се оказа, че не ми върши никаква работа, понеже не показва налягането на горивото в рейла. (Не е активна опцията). Иначе се свързах с колега от Бургас с почти същия проблем и сега ми е по-леко!  Ухилен
 

Нормално колега, и аз имах подобен проблем, на работа имаме  MULTI-DIAG  и исках да си конфигурирам(т.е преконфигурирам защото вече е бил монтиран на автомобил) ESP/ABS модула(защото модула ми се скапа и си взех втора употреба и го смених хардуерно и трябваше да се обучи т.е конфигурира ) но Мултидиага въобще я нямаше тази опция, дори нямаше опцията за смяна на езика на колата( имам една Лагуна II "говоряща" и "говореше" на швабски) и пак ходих до колегите от Рено. Такъв тип диагностични уреди нямат за цел да решават такива сериозни проблеми(като твоя и моя), а да помагат например на нелицензираните сервизи при периодичните обслужвания(смяна на масло за "зануляване" на броячите им) на мпс-та.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #40 -: Четвъртък, 05 Декември, 2013, 14:14:01 »
ОтговорОтговор

Даа, напълно съм съгласен с вас, че не кабелът е причината, а софтуерът. Но дискът със софтуера си дойде с кабела, ама без никаква инструкция за работа. В крайна сметка опитах с две програми от нета: ScanTool.net v1.13 ,  ScanTool.net v1.21 и ScanMaster-ELM). Като  ScanTool.net v1.21 ми изкара съобщение за не оригинален кабел и ме прати... където трябва.  Както и да е, поне за сега не ми върши работа. Но идеята, които ми се върти е: В момент когато не иска да пали, да следя напрежението на датчика за налягане (то си е функция на налягането) и в същото време напрежението, което се подава на регулатора. С цел първо да установя какво е налягането в рейла в момент, когато не иска да запали, и второ-какво е положението на регулатора в този момент. Тоест, дали има нормално налягане и ако го няма, дали причината е некоректно задание към регулатора, или нещо друго-не работеща помпа или останала отворена дюза. Просто от някъде да започна с анализа, защото сервизите явно няма да свършат работа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #41 -: Четвъртък, 05 Декември, 2013, 14:34:18 »
ОтговорОтговор

Потърси в www.rutracker.ru и ще откриеш доста софтуер за мониторинг. Ключова дума - OBD или ELM.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #42 -: Четвъртък, 05 Декември, 2013, 15:48:24 »
ОтговорОтговор

Благодаря! Ще потърся.  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #43 -: Четвъртък, 05 Декември, 2013, 22:16:37 »
ОтговорОтговор

Даа, напълно съм съгласен с вас, че не кабелът е причината, а софтуерът. Но дискът със софтуера си дойде с кабела, ама без никаква инструкция за работа. В крайна сметка опитах с две програми от нета: ScanTool.net v1.13 ,  ScanTool.net v1.21 и ScanMaster-ELM). Като  ScanTool.net v1.21 ми изкара съобщение за не оригинален кабел и ме прати... където трябва.  Както и да е, поне за сега не ми върши работа. Но идеята, които ми се върти е: В момент когато не иска да пали, да следя напрежението на датчика за налягане (то си е функция на налягането) и в същото време напрежението, което се подава на регулатора. С цел първо да установя какво е налягането в рейла в момент, когато не иска да запали, и второ-какво е положението на регулатора в този момент. Тоест, дали има нормално налягане и ако го няма, дали причината е некоректно задание към регулатора, или нещо друго-не работеща помпа или останала отворена дюза. Просто от някъде да започна с анализа, защото сервизите явно няма да свършат работа.
А съвсем целенасочено ти казах(написах) диагностиката да се прави в реално време в движение при различни режими на натоварване, за да можеш да наблюдаваш колко "%" отваря/затваря регулатора на помпата и дали това отваряне/затваряне не е в следствие на некоректна информация примерно от датчика на рейла или някой друг датчик. 
Виждам, че си започнал да идваш на моето мнение от преди няколко месеца  Намигване  Усмивчица .
Според мен си потърси крактната версия на лицензираната сервизна програма на Рено, няма да откривам топлата вода и да обяснявам колко много неща може "оригиналния" софтуер на всеки един автомобилен производител спрямо другите лицензирани "многофункционални програма"( има и изключения но те не са лицензирани-програмите на джамбази, авто ключари и т.н) изпитал съм на свой гръб разликите-диагностиката при "универсалните" програми е схематични и насочваща например както беше в моя случай засича грешка в ESP контролера(компа) но до там и а възможни проблеми и свързаните с тях грешки в този модул колкото си щеш. По принцип в нета има "чайна-майна" реплики на почти всички производители на сервизните им програми и интерфейсния кабел, цените са някъде около 300 лв. и не знам да ли е оправдано като инвестиция в твоя случай.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #44 -: Петък, 06 Декември, 2013, 00:46:11 »
ОтговорОтговор

Пробвай това - http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4573950

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Етикети:
Страници: 1 2 [3] 4 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!