• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Бензин, Газ, Дизел и Метан - митове и реалности

Започната от admin, Събота, 20 Август, 2011, 18:40:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Какво гориво най-често използвате?

Бензин
19 (23.2%)
Дизел
39 (47.6%)
Пропан-бутан
20 (24.4%)
Метан
3 (3.7%)
Друго
1 (1.2%)
Нямам мнение
0 (0%)

Общ брой гласове: 81

RoadRunner

Возил съм се на няколко коли с метанови уредби (няколко таксита) и честно казано ми е само негативно мнението. Като се почне от тежките бутилки до понижаването на динамиката. Най-добре го усетих на един Роувър 620 131 к.с. на дълъг път. Когато е на метан едва едва набира, но превключи ли на бензин е друго, веднага се усеща разликата. другия проблем, който мисля, че вече се разрешава е метан станциите, които бяха малко преди. Може да е евтино гориво, но както знаем евтиното излиза скъпо.
Rover 400 2.0 SDI '98 & 25 2.0 iTD '03
20T2N = Two litres of pure troublemaker!

RoadRunner

Rover 400 2.0 SDI '98 & 25 2.0 iTD '03
20T2N = Two litres of pure troublemaker!

Дамян Йончев

аз съм си голям фен на дизела ;) .. имам една лада нива на гас е това ме побърква ту пали ту не... а другите ми автомобили са на дизел само подавам ключа и отлитам.

Дамян Йончев


Boroman21

Бензин , за мен това е истината за лек автомобил .

bokata

Колега всичките бензиностанции който спомена зареждат от ЛУКОЙЛ -БУРГАС.Имам познат който преди една година зареди от OMV и то от скъпата нафта цялата горивна система замръзна видях го с очите си. Колата е АУДИ А4 2008 год.ревеше му се на човека. ;D

Бриги Магнито

Цитат на: bokata - Вторник, 13 Декември, 2011, 15:26:28
Колега всичките бензиностанции който спомена зареждат от ЛУКОЙЛ -БУРГАС.Имам познат който преди една година зареди от OMV и то от скъпата нафта цялата горивна система замръзна видях го с очите си. Колата е АУДИ А4 2008 год.ревеше му се на човека. ;D
Баце нафталино зимно време се лекува преди употреба -варианти много.
Мъцни ми ко се случва кога има малко водица у бензино или газчицата оти и тоз момент го има и тогава става интересно.
Дизел му е майката и лете и зима и днеска и нощеска. ;)


Механик-водач

Бензин за удоволствие и олио за изкарване на хляба ...
Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

loshdancho

Цитат на: Бригадира - Сряда, 14 Декември, 2011, 15:18:20
Цитат на: bokata - Вторник, 13 Декември, 2011, 15:26:28
Колега всичките бензиностанции който спомена зареждат от ЛУКОЙЛ -БУРГАС.Имам познат който преди една година зареди от OMV и то от скъпата нафта цялата горивна система замръзна видях го с очите си. Колата е АУДИ А4 2008 год.ревеше му се на човека. ;D
Баце нафталино зимно време се лекува преди употреба -варианти много.
Мъцни ми ко се случва кога има малко водица у бензино или газчицата оти и тоз момент го има и тогава става интересно.
Дизел му е майката и лете и зима и днеска и нощеска. ;)
А в дизела като влезне вода не е ли същото.(заяждам се) :D Спор да има
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

!na

Цитат на: Механик-водач - Неделя, 18 Декември, 2011, 14:35:20
Бензин за удоволствие и олио за изкарване на хляба ...

Да не си от Добричкия край, механик-водачо?
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Механик-водач

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

!na

Разкажи повече за олиото.
Чувала съм, че е перфектно гориво, стига уплътненията да не са гумени, защото се прецакват и стават големи проблеми.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Цитат на: !na - Неделя, 18 Декември, 2011, 20:01:04
Разкажи повече за олиото.
Чувала съм, че е перфектно гориво, стига уплътненията да не са гумени, защото се прецакват и стават големи проблеми.
Доколко съм светнат у химията олиото немое да прецака гумено уплътнение,виж биодизела не само може ми го прави  ;)

Дане водата у дизело си е вода у дизело баце,дарако па че мели камене и с нея и без нея стига да не е вода с дизел,че тогиз малко мое и да запре да ги меле.


admin

Цитат на: Бригадира - Вторник, 20 Декември, 2011, 21:14:37
Цитат на: !na - Неделя, 18 Декември, 2011, 20:01:04
Разкажи повече за олиото.
Чувала съм, че е перфектно гориво, стига уплътненията да не са гумени, защото се прецакват и стават големи проблеми.
Доколко съм светнат у химията олиото немое да прецака гумено уплътнение,виж биодизела не само може ми го прави  ;)

Дане водата у дизело си е вода у дизело баце,дарако па че мели камене и с нея и без нея стига да не е вода с дизел,че тогиз малко мое и да запре да ги меле.

На моят Хюндай има една червена лампа на таблото и според ръководството за експлоатация тази лампа сигнализира за наличие на вода в горивния филтър. До момента не се е включвала никога. Свети само при "контакт" и след стартиране на двигателя изгасва. Надявам се, че своевременно ще сигнализира, защото системата на впръскване е "Комън рейл" и съм чувал, че е доста капризна към вода в горивото.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Шеф немой се коси ,ко да кажат тез с инжекционките ,при тех става оше по-голяма веселба .


admin

Цитат на: Бригадира - Вторник, 20 Декември, 2011, 21:48:48
Шеф немой се коси ,ко да кажат тез с инжекционките ,при тех става оше по-голяма веселба .

Принципът на работа на Комън рейла не се различава особено много от бензинов инжекцион. Основната разлика е в помпата, която впръсква под високо налягане в общия тръбопровод. Но и в двата случая водата прави големи поразии. Има доста съсипани автомобили от некачествено гориво.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Механик-водач

Колеги ,
Нищо не разяжда олиото ,поне при мен .
Автомобила е Митсубиши спейс вагон - 2,0 ТД  на 900 000 км ,олиото се подгрява от антифриза посредством префасониран охладител на маслото от стар Форд Транзит .С клапан от Термокинг превключвам горивата .
Олиото го вземам по 80 стотинки и минимизирам експлоатационните разходи .
Те това е !
Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

Механик-водач

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!