"Повярвайте и на нас ще ние е по-добре ако даваме 2200 евро командировки и ви осигуряваме на 1200 лв заплата и си работим с изграден екип, но е трудно тези пари да се осигурят."
Привет и от мен, тъй като темата беше оплескана от самото начало с първия пост на уважаемия работодател Райдъра и аз да кажа две - три думи по повод последното Ваше изречение.
До сега във Вашата тема никой не е коментирал заплащането, което предлагате, а само сумата върху, която осигурявате шофьорите. Не знам, защо решихте и Вие като Райдъра за започнете с празните приказки вместо да помислите реално. Тъй като командировъчните могат да варират от 27 до 54е на ден и да не се облагат с данъци, според мен винаги можете да пресметнете, колко дневно могат да бъдат същите, при нормално осигуряване на водача в размер на 1000-1200 лв. месечно и да не прехвърлят брутната сума от 1900-2000е. Също така можете да предложите и други времеви цикли на работа и също така съобразите заплащането на принципа, колкото по - малко в командировка, толкова по - малко заплащане, пример 1 месец работа в ЕС и 10 дни почивка - 1500-1600е. заплащане. Същевременно можете да се договорите с шофьорите за заплата / 1200лв / има два варианта когато почиват да са в неплатен отпуск или да се удържат равни суми пак зависещи от периода на работа - почивка и когато шофьора почива да му се превежда заплата и т.н. Сигурен съм, че има много варианти за нормална работа и за шофьорите и за работодателите, обаче заради ниския праг на осигуряване никой не мисли........защото реално погледнато няма нарушение. Обаче на практика се получава, че шофьора е ощетен, защото няма почти никакви социални придобивки в смисъл ако се наложи да влезне в болница обезщетението от НОИ ще е смешно, няма платена отпуска или най- много 360-370 лв. за 20 работни дни и най-важното пенсията му ще е към 180-190 лв. на месец......ако доживее както казва Райдера