Аз когато, имам съмнение, че "вдига" маслото от картера, откачам(ако има възможност) единия край на отдушника и го извеждам в някакъв съд примерно в бутилка от масло и така се кара известно време, за да се види какво се пълни в бутилката.
А малко извън темата, за чист интеркулер съм си играл, на леката ми кола. Свалих всички турбо пътища+ "колд интейка" + интеркулера и всичко пълно с обезмаслител(Меглио и тем подобни) и в едно голямо корито с топла вода. Два пъти така накисване и изплакване. А след това пълня 200 мл обезмаслител в кулера и го пълня с топла вода 60-70 гр. Ц, запушвам двата му края с широк найлон и завързвам найлона със "свински опашки" т.е се получава тапа и го разклащам така няколко пъти, 2-3 мин да отлежи
и пак процедурата и така още 4-5 пъти, по-същи начин с другите тръби и маркучи. И най важното- извел съм картерните газове на вън в атмосферата. А студена част на турбината напръсках с обезмасляващ спрей(на ацетонова основа) и издухване със сгъстен въздух, така няколко пъти и светва, ако турбината е читава цялата с-тема от тръби, маркучи и кулер ще свети дълго време.