Ами тези отлагания според мен не са масло ,понеже плуват като мазни петна черно,а пробвах в едно шише с антифриз излях масло и стои по съвсем друг начин,маслото е по-леко от антифриза и плува слой масло над антифриза.Иначе той от няколко курса взе да прави проблеми да губи ,малко вървя с вода ,замина водната помпа и я сменихме ,и тогава взе много да губи ,разглобихме го ,имаше 4ри спукани глави към изпускателните клапани ,сменихме ги с други втора употреба които не бяха спукани и нови бутала ризи ,лагери сегменти гарнитури .Сега тръгна и проблема пак е същия ,губи антифриз ,иначе не надува не си хвъля антифриза няма налягане.Вариантите които мислим са или плочата или компресора ,което мисля е малко вероятно понеже ненадува или масления охладител на двигателя.Предполагам че главите ги спука когато протече водната помпа .Според мен тези отлагания се увеличават .те ми изглеждат като нещо от картерните газове.Интардер има охладителя е заварян явно е правен ,може ли малко по подробно с проблема с охладителя на интардера.До преди ремонта нито е вдигал нивото на маслото на мотора нито на кутията ,обаче на кутията не беше добро маслото,и го сменихме и за 2-3 курса си стои чисто маслото.За сега единствено което ни идва на акъла за проба е да свалим картера ,да надуем водната система и да видим дали ще избие вътре масло,но досега на ъгъла на гърловината за маслото нямаше бяло.Като спука главите взе да хвърля през аспуха като е на моторна спирачка .Сега не хвърля остана първоначалния пролем който е само да губи антифриз.