(http://www.picvalley.net/u/2643/17578926562754620091316466983dcE2XacDMc8ADAh5b7eG.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2643/17578926562754620091316466983dcE2XacDMc8ADAh5b7eG.JPG)
Daimler Trucks и KamAZ представиха пред широката си публика първия си съвместен продукт. Това стана на щанда на руския автомобилостроителен гигант по време на специализираното изложение COMTRANS, проведено в Москва от 13 до 17 септември.
В новия камион на KamAZ са използвани части и компоненти от Daimler Trucks, които обаче са пригодени за руските условия и потребителски изисквания. През втората половина на тази година, Mercedes-Benz ще започне доставката на кабини за новите влекачи на руската компания, а по-късно голяма част от елементите ще започнат да се сглобяват в завода на KamAZ в Набережние Челни, Татарстан. Масовото предлагане на новия камион се очаква да започне през 2014 г., като гамата ще покрива изискванията Euro V. Източник: www.kamioni.bg
Ще бъдем свидетели на новия руски AXOR...... ;D ;D ;D
Цитат на: loshdancho - Вторник, 20 Септември, 2011, 00:35:53
Ще бъдем свидетели на новия руски AXOR...... ;D ;D ;D
Да наистина , потърсих снимки или видео из интернет ,но явно все още няма нищо.
Може би всичко се дължи на това ,че масовото предлагане ще започне през 2014.
Мислим на кавазакито му редеха одавна рускио мерцедес не че нещо мешавица,а просто зарад моторетката де са турнали глава за всеки цилиндър баш като при мерцедес .
Обаче са шом ше става мешавица моем ви каем само едно- олеле майко,че си намразим любимото дръгелче зарад братята рашън.
Съсипаха убавйо Камаз.
(http://s017.radikal.ru/i405/1111/5d/cf05ed2a603f.jpg)
(http://s45.radikal.ru/i109/1111/20/0894e2e56813.jpg)
(http://s017.radikal.ru/i431/1111/e8/045dda782373.jpg)
(http://i031.radikal.ru/1111/03/cec046278202.jpg)
Бравос, на цвят са го докарали :D
Шегувкам сееее, добре изглежда камиончето
Цитат на: !na - Вторник, 10 Януари, 2012, 19:45:15
Бравос, на цвят са го докарали :D
Шегувкам сееее, добре изглежда камиончето
Откраднали са интериора от Волво :P
Тц у Волво пестат материало ,никъв шанс да ръгнат толкоз копчета.
Цитат на: godji - Вторник, 10 Януари, 2012, 22:18:30
Откраднали са интериора от Волво :P
И ти си един шегаджия :D
Цитат на: godji - Вторник, 10 Януари, 2012, 22:18:30
Цитат на: !na - Вторник, 10 Януари, 2012, 19:45:15
Бравос, на цвят са го докарали :D
Шегувкам сееее, добре изглежда камиончето
Откраднали са интериора от Волво :P
Интериора ми прилича като от MAN TGX.
Външният вид ми прилича малко като на новият Актрос.... ;D
Някъде пише ли колко пари струва ?
Цитат на: Trucker_Boy - Вторник, 10 Януари, 2012, 22:20:26
Някъде пише ли колко пари струва ?
Подаряват го....заедно с кабелите и разклонителя под кабината ;D
Цитат на: Trucker_Boy - Вторник, 10 Януари, 2012, 22:20:26
Цитат на: godji - Вторник, 10 Януари, 2012, 22:18:30
Цитат на: !na - Вторник, 10 Януари, 2012, 19:45:15
Бравос, на цвят са го докарали :D
Шегувкам сееее, добре изглежда камиончето
Откраднали са интериора от Волво :P
Интериора ми прилича като от MAN TGX.
Външният вид ми прилича малко като на новият Актрос.... ;D
Някъде пише ли колко пари струва ?
Нормално нали е Даймлер все пак.
Цената я има на монитора на втората снимка,бе тънко ги дават.
Лелееее та то с това не може да се ходи у гората бре.Ше умре дърводобива.
Цитат на: dino412 - Сряда, 11 Януари, 2012, 18:05:31
Лелееее та то с това не може да се ходи у гората бре.Ше умре дърводобива.
Мани ма има нещо такова,спокс Урал държат бизнесо от забвение.
Какво казва чичко Гугъл:http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1446 (http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1446)
на 11-та международна изложба "Търговски Транспорт 2011" в Москва Kamaz е представена с два прототипа с един и същ индекс 5490. Основната разлика в използваните кабини: един прототип използва кабината на камион Mercedes-Benz Axor (благодарение на сътрудничество с Daimler), и друг прототип има кабина, специално предназначени за Камаз от Южна Корея инженерингова компания DMEC. И двете кабини са определени на въздушно окачване.(http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz/5490_dmec/5490_dmec_1.jpg)
Собствено тегло на новите модели е равна на 7.9 т и GCW е до 44 тона. Предвижда се, че новите камиони ще бъдат оборудвани с два турбо дизели да избирате. Това е 440-КАМАЗ-740.75, или Mercedes-Benz OM 457LA. Също избор на две трансмисии - ZF-Ecosplit или ZF-Astronic,. Безопасността се осигурява от дискови спирачки с електронните системи за управление EBS и ESP. Пакетът също така включва колело на въздушното окачване ECAS системата за контрол.
На следващата година компанията ще тестват и да се адаптират новите модели серийно производство ще започне от 2013 г.. Вероятно версия Axor с кабина ... Предвижда се, че с помощта на този модел Камаз би могъл да постави най-малко 25% от вътрешния пазар. Тъй като цената на нов камион се очаква 2,5 милиона рубли, докато европейските разходи за камиони от 3 милиона рубли.
Весовые параметры и нагрузки
Масса транспортного средства в снаряженном состоянии, кг, не более 7900
- нагрузка на переднюю ось, кг. 5300
- нагрузка на задний мост, кг. 2600
Технически допустимая нагрузка на опорно-сцепное устройство, кг. 10550
Технически допустимая максимальная масса автомобиля, кг. 18600
- нагрузка на переднюю ось, кг. 7100
- нагрузка на задний мост, кг. 11500
Технически допустимая максимальная масса буксируемого полуприцепа, кг. 36100
Технически допустимая максимальная масса автопоезда, кг. 44000
Двигатель
Модель КАМА-740.75-440 (Евро-4)
Тип дизельный с турбонаддувом, с промежуточным охлаждением наддувочного воздуха
Максимальная полезная мощность, кВт (л.с.) 324 (440)
при частоте вращения коленчатого вала, мин-1 1900±20
Максимальный полезный крутящий момент, Н-м (кгс-м) 2060 (210)
при частоте вращения коленвала, мин-1 1300±50
Расположение и число цилиндров V-образное, 8
Рабочий объем, л 11,76
Система питания
Вместимость топливного бака, л. 2x400
Передаточные числа на передачах
1 2 3 4 5 6 ЗХ
15,86 9,56 5,87 3,47 2,09 1,28 12,97
12,33 7,44 4,56 2,70 1,63 1,00 11,41
Главная передача
Тип гипоидная
Передаточное отношение 3,077
Тормоза
Привод электропневматическии
Тип
передние дисковые
задние дисковые
Колеса и шины
Тип колес дисковые
Тип шин пневматические, бескамерные
Размер обода 9,00-22,5
Размер шин 315/60 R22.5
Кабина
Тип расположенная над двигателем
Исполнение с двумя спальными местами
Характеристика а/м полной массой
Максимальная скорость, не менее, км/ч 110
Угол преодолеваемого подъема, не менее, % 18
Внешний габаритный радиус поворота, м 8,5
Электрооборудование
Напряжение, В 24
Аккумуляторы, В/Ачас 2x12/190
Генератор, В/Вт. 28/2000
Сцепление
Тип диафрагменное, однрдисковое
Привод гидравлический с пневмоусилителем
Коробка передач
Модель ZF 12AS2131
Тип механическая, несинхронизированная, двенадцатиступенчатая
Управление автоматизированное
Красив,ама само като се сетя ,че частите се правят в Шумен и съм малко скептичен.
е какво лошо да се правят в шумен?
Цитат на: monterei - Петък, 26 Октомври, 2012, 20:10:57
е какво лошо да се правят в шумен?
Ще са по здрави от тези на Скания мейби,абре верно бре Лошио кво толкоз си скептичен бре у Шумен ората и дръгели твориха и още им вървят ,ко против Шумен имаш бре?
В Шумен до колкото знам се правят само задните мостове на камаз. Инструментите за производството им струват няколко милиона евро и предполагам е по изгодно тука да се произвеждат.
Този завод КТА "Мадара" -Шумен- крета в кризата благодарение на цехове в които се произвежда селскостопанска техника.Управлява се от бивш комунистически банкер от гр.Бяла русенко,който не се е качвал през съзнателният си живот на камион,камоли да разбира от производство на части за същите.
Цитат на: kanonir - Събота, 27 Октомври, 2012, 02:11:36
Този завод КТА "Мадара" -Шумен- крета в кризата благодарение на цехове в които се произвежда селскостопанска техника.Управлява се от бивш комунистически банкер от гр.Бяла русенко,който не се е качвал през съзнателният си живот на камион,камоли да разбира от производство на части за същите.
Може би е по-добре да ги правят в Китай или Турция?!?! И от кога този бивш комунистически банкер управлява там и той ли е причина фабриката да се разпада?!?! Най-добре си търси щастието на запад - там няма такива хора и няма да те дразни съществуването им. Всъщност там е страхотно, би могъл да изкараш една купчина парички по българските стандарти и да си прекарваш отпуските в Бг като настоящ баровец.