Това е Предложение за РЕГЛАМЕНТ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ
И НА СЪВЕТА относно крайпътната техническа проверка на
изправността на търговски превозни средства, които се движат на
територията на Европейския съюз и за отмяна на Директива
2000/30/ЕО
http://www.rta.government.bg/n_uredba/proposals/proposal2.pdf
А играчка ни е,то естакадите си седат Ботево,Монтана,пътя за Борован ,от Чирпан за Ст.Загора по старият път и бем ли го оше къде.
Едно време КАТ проверяваш се са сигур ,че е ДАЙ
И на разклона за Бобошево има една бездействаща естакада. Колко му е да започнат да я ползват?
Тия ахмаци вече се чудят кво да измислят.
Браво много хубаво!!! Аз съм за и с двете ръце .
Така ще се предодвратят много злополуки според мен а може би идва и края на мнимите прегледи.
Дано всичко се прави както трябва обаче и да го отнася истинския виновник!? Надявам се само на положителен ефект!
НАКАЗАТЕЛНО ПОСТАНОВЛЕНИЕ 38-0001041 от 28 08 2012 "КД-ДАЙ"-гр.Русе. Приех за установено че А.И.С. ЕГН..... жив.гр...... на:05.08.2012 около 21.40ч. в гр.Русе,главен път Е-85,в района на Метро управлява товарен автомобил ДАФ с рег.ВТ 7879 ВА и полуремарке с рег.ВТ 7386ЕВ собственост на "ЕТ МИХАИЛ БУЮКЛИЕВ" като извършва международен превоз на товар видно от CMR от 05.08.2012г. с маршрут на движение гр.Плевен-Ръмъния при следните нарушения:1.Водачът превоз с МПС,на което има 1 бр. гума изтрита до гладкост на втора задвижваща ос от ляво. 2.На полуремаркето има 1 бр.гума с разкъсвания на протектора на третата ос от дясно. 3.Извършва превоз с ППС с технически неизправна спирачна система-на полуремаркето липсват 2 бр.спирачни цилиндри на третата ос/и на втората липсваше един,но в тъмнината не го видяха/. 4.Полуремаркето не е представено на задължителен периодичен преглед за проверка на техническата му изправност-валиден до месец февруари 2012. Следват точки и параграфи според които шофьора трябва да бъде обесен,хладилника на семейството му да бъде изключен като не нужна вещ и т.н. :-X
Не знам колега какъв положителен ефект ще има от тези проверки,освен за държавата че ще се налагат безбожни глоби за да се пълни хазната,току виж създадат и някоя нова служба.Та не трябва ли първо пътищата да отговарят на европейските стандарти и тогава да се налага контрол на техническото състояние на коли и камиони.Но като цяло не виждам да има някакъв ефект от цялата работа,от лични наблюдения службите с претоварванията не могат да се справят не че не могат а не искат защото големите фирми с гондолите не са на случайни хора та ка моли с техническото състояние ще го отнасят малките фирмички с по 1,2-5камиона за някой си блокирал спирачен апарат който не е видян на време истървал амортисьор и прочие.С две думи ставаме по големи ЕВРОПЕЙЦИ от Европейците
Дядка той тва кат гледам не мяса на нормален камион ;D,всичко е простимо ама да ги няма три спирачните цилиндри от 6 е това не става ей така въпросния колега защо е тръгнал да се трепе по пътищата в този случай е виновен и акта според мен трябва да е първо на шофьора че се е качил и второ на фирмата че са го пуснали в това състояние
Както писа един колега че ток над 60 волта е по силен от глада.На тоя шофьор не му е разрешено да тръгва на път с този автомобил.Той е заставен.В противен случай остава на улицата.Този шофьор съм аз,и вече 24 дни съм без работа тъй като нервите ми не издържаха.Една година работих при този тарикат/с единия крак в гроба,а с другя в затвора/ и на края напуснах сам.На колегата ми нервите свършиха месец преди моите остави камиона в Букурещ и се прибра на стоп.Вече започна да пълнее и не му треперят ръцете.
Не е толкова страшно да се кара, страшно е че тези нарушения се правят от всички, а са единици поито го отнасът. Хубаво е да се направят такива пунктове и да се проверява. Ама наще "шофери" ще кажат "гоним часове и не можем да чакаме за проверки". Като се наложи да се чака за няколко часа поради технически проблеми по граници или при забрани вдигат шум до небето.
Колега съгласен съм че глада е по силен от тока,но не съм съгласен че работа няма.Работа за шофьори има ако трябва сменяш релацията и пак си намираш работа,ако пък ли не сменяш професията макар че ние шофьорите рядко хващаме друго,но хайде че се отклоняваме от темата
Бацета целата дандания е за пароци ,майка България е на ръба на фалитеца ,а даже може и да е пометнала.
За да има некъв ефект мислим требва се приложат някой неща подхвърлени у тази тема:http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=1545.0 (http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=1545.0)
Всичко друго е мижи ми да те лажем,па че има сакатлъци с барутарници и па по наще дароги,че воюваме с дараци достойни за уважение ,оти и техните инженери дет са ги сътворили биха изпаднали у несвяст как джиткат в такова състояние.
Кой си има крава требва да си и бере масрафо,овчаро не му е виновен.
Нищо ново под слънцето, поредния начин да се прибира по-голям рушвет. Решение ще има единствено когато АКТОВЕТЕ започнат да се пишат на собственика на превозното средство. Било то заради винетки, застраховки, така и заради техническото състояние на превозното средство. То не е моя собственост за да отговарям за изправноста му. Виждал съм такива превозни средства, спрямо които това заради които е съставен акт е направо излязло от магазина.
В момента акта се пише на шофьора, той си отива с акта, идва друг на негово място докато му изгърмят акт, а на чорбаджията не му пука - той си знае че след него има и други .....
АБСОЛЮТНО СЪГЛАСЕН.Докато не започнат да пишат АКТОВЕ НА ЧОРБАДЖИЯТА,нещата няма да се оПрАвАт.Обаче,ГАРВАН ГАРВАНА ОКО НЕ ВАДИ :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
ТАКА ТРЕБВА
Интересно как ще се извърши цялостен или частичен преглед, като за него е необходим технически компетентно лице и подходяща апаратура, а и достатъчно време.
http://fakti.bg/bulgaria/50411-kamion-s-darva-sruti-most-vav-velingradsko
Цитат на: ilianiliana68 - Петък, 12 Октомври, 2012, 21:16:11
АБСОЛЮТНО СЪГЛАСЕН.Докато не започнат да пишат АКТОВЕ НА ЧОРБАДЖИЯТА,нещата няма да се оПрАвАт.Обаче,ГАРВАН ГАРВАНА ОКО НЕ ВАДИ :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Започнаха и на чорбаджиите да пишат,ама колкото е на шофьора, умножено по 2 или 3. ;D ;D ;DЛошото е че на шофьора акта който е писан на пътя остава,а на чорбаджията се пише после в ДАЙ.Намериха му цаката от две места да цицат тия измамници. За нашего брата прошка няма! :(
Цитат на: дядката - Неделя, 14 Октомври, 2012, 08:45:16
Започнаха и на чорбаджиите да пишат,ама колкото е на шофьора, умножено по 2 или 3. ;D ;D ;DЛошото е че на шофьора акта който е писан на пътя остава,а на чорбаджията се пише после в ДАЙ.Намериха му цаката от две места да цицат тия измамници. За нашего брата прошка няма! :(
Това е единственият начин да се оправи порочната система в България, само когато ти бръкнат в джоба.