Колеги, как Ви заплащат командировките за каране в BG? Някъде са на км, другаде на ден, трети на изминато разтояние, до 150км, над 500км, а има и места където нищо не дават и т.н.
Баце прекрачим ли околомръсното си дирим 20 кинти те тва е при мене
Въпроса требваше да е,какви томахавки гепите докато карате където и да е,и колко са наточени ;)Или пък колко се навеждате,колко го поемате и т.н. :-*
Най ме интересуват мнения за собственици на транспортни фирми.
И какво би се пременило в по-добро за водачите, ако имаше вече синдикат ?
При мене положението е трагедия с командировките. До Варна и Бургас ми дават по 30 лева, а до Румъния ( Букурещ или Бозао) 60 лева. До Пловдив и Пазарджик и там околните селца + Стряма си хода на разходка за без пари, твърдото ми е 1000, километрите не са малко към 2500км на седмица. Забравих да спомена от София са ми курсовете. Общо взето всеки иска за без пари да му се бачка и ще има бити скоро. Камиона поне е соло към 12 метра обща дължина и поне единственото хубаво е , че не ме хващат забрани като е празен.
Цитат на: Rammbon - Събота, 10 Ноември, 2012, 15:52:03
Най ме интересуват мнения за собственици на транспортни фирми.
И какво би се пременило в по-добро за водачите, ако имаше вече синдикат ?
Oпа за пореден път да мъцнем:
-мъцайте баш ко ви тресе,че стаат инфекции
Са баце да ти мъцнем нещо,начи командировката у БГ е точно фиксирано число мислим у Кодекса на труда,тъй че,които и да е Синдикат,Профсъюз или прочее мое само да ти помогне да вземеш стинките дет ги пише у Кодекса по труда,тва ако шефчето ти се ослушва и не ти ги бецали.
А те се ослушват оти некой си трайка и не си ги търси.
Jack77 ,баце единственното у което ме водиш е щато и дължината на камиона ;) ,апропо има само два такива дръгела като твоя,за единия бех казал :дано не го види шефо,че ремаркето на колегата ойде за некой дръгел да бъде удължен. ;)
Гледам , че чорбаджии не са писали, най им е добре да не ги дават. Има и други които дават само по 8 лв на ден или 0.02 лв на км , но само пълен. КТ никой не го интересува, ама ако става въпрос за глоби гледат всичко.
В случая съм между чука и наковалнята, демек между шофьора и чорбаджията и искам да издействам най-доброто за водача. Затова и задавам странните си въпроси , за някои :)
Аз давам по договорка.Няма командировки.от 2 до 6 дни са курсовете.Пари 2000лв.Километри 12000 на месец.Плаща се след всеки курс.
Цитат на: DENINI - Вторник, 13 Ноември, 2012, 22:34:58
Аз давам по договорка.Няма командировки.от 2 до 6 дни са курсовете.Пари 2000лв.Километри 12000 на месец.Плаща се след всеки курс.
И как става това ??? Два дни до Турция или Гърция ??? Абсолютно невъзможно!!! Пълен абсурд.
12000 км по тези релации ееееее..... Това е просто шега или поредната плитка лъжа на групата на превозвачите от града с все по малко оставащи тепета ;)
Едиственното правилно и законово плащане на командировки за водач в международния транспорт в БГ е 27 евро на ден или 52.65лв. Тях обаче никой не ги дава, защото така им отърва на "господата".
Цитат на: stoil nedev - Сряда, 14 Ноември, 2012, 13:15:12
И как става това ??? Два дни до Турция или Гърция ??? Абсолютно невъзможно!!! Пълен абсурд.
12000 км по тези релации ееееее..... Това е просто шега или поредната плитка лъжа на групата на превозвачите от града с все по малко оставащи тепета ;)
аз Гръцки курс за 1 ден и половина го правя със дневна пауза. на твърдо заплащане.
Цитат на: Дамян Йончев - Сряда, 14 Ноември, 2012, 18:46:48
аз Гръцки курс за 1 ден и половина го правя със дневна пауза. на твърдо заплащане.
Е , то от София до Солун може да се каже че е така но с това не се изчерпва релацията БГ-ГР.
Ако погледнеш по-мащабно и установяваш че България-Гърция си отнема около 5 дни. Ако не дремеш за товар разбира се.
Освен тези 52.65лв. има ли щат, и ако има колко трябва да е.
Цитат на: MB Actros - Сряда, 14 Ноември, 2012, 20:56:03
Освен тези 52.65лв. има ли щат, и ако има колко трябва да е.
Тук темата е командировки!!! Затова отговорих просто и ясно. Но щом ме питаш ....да има щат и неговия минимум е 414лв. Минималния праг за осигуряване на международен водач в БГ.
Това е доста всеизвестно.
Цитат на: stoil nedev - Сряда, 14 Ноември, 2012, 19:27:30
Е , то от София до Солун може да се каже че е така но с това не се изчерпва релацията БГ-ГР.
Ако погледнеш по-мащабно и установяваш че България-Гърция си отнема около 5 дни. Ако не дремеш за товар разбира се.
2 дни курс Гърция.До 5 дни с обратен и километри над 2000.Но и там цената е друга.
Цитат на: stoil nedev - Сряда, 14 Ноември, 2012, 22:28:34
Тук темата е командировки!!! Затова отговорих просто и ясно. Но щом ме питаш ....да има щат и неговия минимум е 414лв. Минималния праг за осигуряване на международен водач в БГ.
Това е доста всеизвестно.
Мерси колега за отговора,не знаех колко точно е минимума.Като смятам ,то по на далавера си е да си на км.
Цитат на: MB Actros - Четвъртък, 15 Ноември, 2012, 21:18:10
Мерси колега за отговора,не знаех колко точно е минимума.Като смятам ,то по на далавера си е да си на км.
E , па зависи !!! Ако ти плащат километъра по 0.23 ст и нагоре и ти осигуряват работа за над 8-10 000 км. на месец .....може би
Аз си предпочитам на твърда и сигурна надница.
Легално а и идеално за мене е това. Всеки душа носи все пак.
Цитат на: Jack77 - Събота, 10 Ноември, 2012, 16:06:46
При мене положението е трагедия с командировките. До Варна и Бургас ми дават по 30 лева, а до Румъния ( Букурещ или Бозао) 60 лева. До Пловдив и Пазарджик и там околните селца + Стряма си хода на разходка за без пари, твърдото ми е 1000, километрите не са малко към 2500км на седмица. Забравих да спомена от София са ми курсовете. Общо взето всеки иска за без пари да му се бачка и ще има бити скоро. Камиона поне е соло към 12 метра обща дължина и поне единственото хубаво е , че не ме хващат забрани като е празен.
Станах ме двама.
Не знам кой за кви пароци бачка ама 30кинта София-Бургас малко малко ми се види ???.Имам познати работят вътрешно в България и им плащат 10% от навлото или ако Бургас -София навлото е 500лв командировката е 50лв.Ако ходиш до София за 30лв а с товарене и разтоварване отиват 2 дена кво ли ще ти остане сметката е проста ако пушиш цигари 4 кутий за 2 дена по 5лв са си 20лвс 10лв кво ли правиш :o
Цитат на: kron - Четвъртък, 27 Декември, 2012, 06:38:00
Не знам кой за кви пароци бачка ама 30кинта София-Бургас малко малко ми се види ???.Имам познати работят вътрешно в България и им плащат 10% от навлото или ако Бургас -София навлото е 500лв командировката е 50лв.Ако ходиш до София за 30лв а с товарене и разтоварване отиват 2 дена кво ли ще ти остане сметката е проста ако пушиш цигари 4 кутий за 2 дена по 5лв са си 20лвс 10лв кво ли правиш :o
Елементарно колега. Прибираш се и се чудиш какво по-напред да купиш с тях. И как да ги разделиш. На детето за у-ще или намасата в къщи.
Цитат на: kron - Четвъртък, 27 Декември, 2012, 06:38:00
Не знам кой за кви пароци бачка ама 30кинта София-Бургас малко малко ми се види ???.Имам познати работят вътрешно в България и им плащат 10% от навлото или ако Бургас -София навлото е 500лв командировката е 50лв.Ако ходиш до София за 30лв а с товарене и разтоварване отиват 2 дена кво ли ще ти остане сметката е проста ако пушиш цигари 4 кутий за 2 дена по 5лв са си 20лвс 10лв кво ли правиш :o
Повечето фирми,които плащат10%от навлото,не плащат твърда заплата.Така,ако си само на навло си прецакан.
Цитат на: driver70 - Четвъртък, 27 Декември, 2012, 09:05:35
Повечето фирми,които плащат10%от навлото,не плащат твърда заплата.Така,ако си само на навло си прецакан.
Да така е.
Цитат на: kron - Четвъртък, 27 Декември, 2012, 06:38:00Не знам кой за кви пароци бачка ама 30кинта София-Бургас малко малко ми се види ???.Имам познати работят вътрешно в България и им плащат 10% от навлото или ако Бургас -София навлото е 500лв командировката е 50лв.Ако ходиш до София за 30лв а с товарене и разтоварване отиват 2 дена кво ли ще ти остане сметката е проста ако пушиш цигари 4 кутии за 2 дена по 5лв са си 20лвс 10лв кво ли правиш :o
Еми ще намалиш цигарите да остават повечко парички,защото по тази логика може и да пиеш всяка вечер по една бутилка уиски за 30лв. и така и за ядене няма да останат. :)
Та наскоро,се сблъсках с казуса командировки,на самата таблица за командировките е записано ''до''еди колко пари.Значи всичко зависи от шефа,колкото реши,толкова.Закона го защитава така,че дори и 50цента. да ти даде пак е командировка.
Не знам колеги кой доволен кой не но щом камионите движат значи и колегите са доволни,излишно е да правим сметки и да се оплакваме ;D
Цитат на: kron - Четвъртък, 27 Декември, 2012, 20:46:10
Не знам колеги кой доволен кой не но щом камионите движат значи и колегите са доволни,излишно е да правим сметки и да се оплакваме ;D
Камионите движат,и още ще движат,а докато има,кой да лега за без пари-ще движат повече отколкото е предвидено,даже и наднормени километри ще правят-с такива добри по душа шофиори.... ;)
Има шофьори карат за по 27 лв на ден и за 400км и плащат по 8 лв на ден командировка и са доволни, други за над 550км 27лв+ по 15 лв командировака и не са доволни, трети са на по 18 ст на километър +414лв месечно и са с голяма усмивка на уста, а станели дума за плащане, реват като магарета. Оправия няма. Общо взето всеки иска да те клати за без пари или за мижави стотинки. А и наистина , че камионите се движат и то много. За 5 дни напред немога да намеря свободни бордови за курсове за по 850км само в BG , всички карат.
Цитат на: Rammbon - Четвъртък, 27 Декември, 2012, 22:45:40
Има шофьори карат за по 27 лв на ден и за 400км и плащат по 8 лв на ден командировка и са доволни, други за над 550км 27лв+ по 15 лв командировака и не са доволни, трети са на по 18 ст на километър +414лв месечно и са с голяма усмивка на уста, а станели дума за плащане, реват като магарета. Оправия няма. Общо взето всеки иска да те клати за без пари или за мижави стотинки. А и наистина , че камионите се движат и то много. За 5 дни напред немога да намеря свободни бордови за курсове за по 850км само в BG , всички карат.
И това какво означава?В кого е рикошета ;)