Търся собственик с технически изправен камион , желателно със щора, за превоз на храни само в BG. Товар до 24 т, 24 скари или до 30 евро палета. Превоз до 4 курса на седмица в права посока, с осигурен обратен товар.
Гледам доста колеги реват, че нямат работа и има доста свободни камиони, за продажба и по паркинги накарани от месеци. Немога да намеря който да ми вози редовно стоката. Само един епизодични курсове ...
Немам камион иначе скачам веднага.
От къде за къде е стоката, имам познати, мога да помогна.
Ами да беше казал маршрута? Примерно от София до Своге и обратно и някаква цена на превоза? На курс на километър на тон или на тонкилометър се плаща.Как се плаща авансово след курса или след известно време? Кеш или по банков път?И плаща ли се въобще??? Или това не е интересно фатката е да трошиме камиони.Балъцете измреха баце по-добре да буренясва на паркинга.Само от 2012г има да взимам ..........хиляди лева.
Та колега Рамбон ако я имаш тая работа както си описал едва ли ще ти е проблем да си публикуваш офертата в някой друг сайт и веднага да си намериш кой да ти вози.А дали в това няма някаква уловка да помислим 4 курса на седмица с осигурен обратен товар за добри пари, прекалено хубаво ми се струва да е реално щом няма кой да го вози.Мисля че беше от Бургас градски сме значи става въпрос по релация от Бургас до ............ примерно Сливен ако е платено добре няма да ти е никакъв проблем и не мисля че толкова много камиони стоят по паркингите поради липса на товари.Ако стоят по паркинги то това е не че няма товар а че товарите не са добре платени или фирмите които ги предлагат няма дори и минимален шанс да ти платят за транспорта.
Права посока по 2,64лв на км и с обратен товар 1.44лв на км с ДДС. От Сунгурларе до София-Казичене, Благоевград, Пловдив, Пазарджик и Пещера. За северна България са без осигурен обратен товар. Плаща се 7 работни дни след като се отчете фактурата и товарителницата, на местото от където се товари. Сега 2 фирми с 3 камиона возят, но ми трябват още 2 камиона.
Кой иска да кара, да ми пише GSM-a си на лични и ще му се обадя.
П.П.
Палетите се разтоварват с електрокар / като на Метро /, който влиза в ремаркето. Дъната на ремаркетата да са без дупки !
Цитат на: Rammbon - Събота, 02 Февруари, 2013, 10:05:38Права посока по 2,64лв на км и с обратен товар 1.44лв на км с ДДС. От Сунгурларе до София-Казичене, Благоевград, Пловдив, Пазарджик и Пещера. За северна България са без осигурен обратен товар. Плаща се 7 работни дни след като се отчете фактурата и товарителницата, на местото от където се товари. Сега 2 фирми с 3 камиона возят, но ми трябват още 2 камиона.
Кой иска да кара, да ми пише GSM-a си на лични и ще му се обадя.
По-бегли спомени, Рамбон се допитваше тук,как,къде,и кое за какво е,в дадена марка камиони.Как се кара ремарке.След време плюеше,по-някакъв,който купил (поръчал),неотговарящи на неговият критерий камиони.По-късно,взе да пита за проф.компететност,която е за Управител.И сега,вече предлага,и товари.Нещо не е така!!!!!!!!!!! Фирма,закъсала за транспорт НЯМА!,има ОТ извършен такъв! Тъй,че пак казвам нещо не така.За да ме опровергаеш,Рамбон МЪЦНИ,кое е фирмето тук товародател.Не може един такъв да търси превозвачи ТУК,при условие,че има 2 сайта в България ЗА ТОВАРИ,нали.И да чакаш колеги да изискват от теб уточнение,за релация,пари,начин на плащане,и т.н. Пази Боже сляпо да прогледне,беше казал някой,нали Рамбон?
Вярно е, питах разни неща. От където мина , обирам само каймак и се местя на друго място по стълбицата на кариерата ми :) . Никога не съм плюл по колега шофьор,а по само 1 шеф, който ме излъга и лъже сега и други.Прегледай ми отговорите ми по темите и ще разбереш. Спрях да карам,защото за повече пари пак в транспорта може и да е по-лесно. А се оказа и доста по-доходно.
Сега по темата, неизползвам спедиторските фирми, защото комисиона си остава за мен. А ако ти кажа коя е фирмата, ще ми отмъкнеш горницата, ти или някой друг. И все пак има фирми, които са закъсали за транспорт,защото работата е много и тези които карат немога да насмогнат.
Заменена "4" с "ч"!!!
Ми на мен на Вит ми се струва от закъсалите фирмета,той затова подпитва тук-таме,да отмъкне нещо.
Браво че си се издигнал по стълбицата на успеха ;)не вярвам да има някой разумен човек от този форум или пък колега които не би искал да се издигне от шофьор по нагоре :)
Ееееййй много станахте това комисионерите..... Като е толкова добра работата купувай два камиона и джиткай.
Цитат на: Rammbon - Събота, 02 Февруари, 2013, 22:05:00
Сега по темата, неизползвам спедиторските фирми, защото комисиона си остава за мен. А ако ти кажа коя е фирмата, ще ми отмъкнеш горницата, ти или някой друг. И все пак има фирми, които са закъсали за транспорт,защото работата е много и тези които карат немога да насмогнат.
При нас, тази дейност се извършва от брокерите, те трябва да имат лиценз "ауторити" от (департмент оф транспортейшън)
За да вземе брокер въпросното ауторити трябва да внесе "бонд" в банка в размер на $10 000, едва тогава може да работи.
Искаш да кажеш че в България може да си разиграваш тоя бизнес без лиценз?
Защо в Америка искат лиценз? Защото за един месец фирмата може да направи сто хиляди оборот, и клиентите (шиперите) да платят на втория ден, а той на превозвачите да плати на 40тия ден. по този начин в разтояние на един месец в банковия му акаунт може да се завъдят едни сто - двеста хиляди лева.
После фалира и с една чанта пари се покрива :)
Моя комисион е 10% от навлото. Кара се PVC дограма за Франция , от Бургас. Който иска да пише.
Цитат на: Rammbon - Събота, 02 Февруари, 2013, 22:05:00Вярно е, питах разни неща. От където мина , обирам само каймак и се местя на друго място по стълбицата на кариерата ми :) . Никога не съм плюл по колега шофьор,а по само 1 шеф, който ме излъга и лъже сега и други.Прегледай ми отговорите ми по темите и ще разбереш. Спрях да карам,защото за повече пари пак в транспорта може и да е по-лесно. А се оказа и доста по-доходно.
Сега по темата, неизползвам спедиторските фирми, защото комисиона си остава за мен. А ако ти кажа коя е фирмата, ще ми отмъкнеш горницата, ти или някой друг. И все пак има фирми, които са закъсали за транспорт,защото работата е много и тези които карат немога да насмогнат.
Заменена "4" с "ч"!!!
Бате откакто се опита да върнеш хенгера назад-незнам дали ти се е получило,стана голем майстор ;)Е дано ти се върже некой,на тази убита далавера...мнооого прозираш,брат.
Ако имах камион бих се хванал да му карам,щом може и обратен товар да се намери,ако може да направиш три курса на седмица си е екстра.
Цитат на: MB Actros - Петък, 15 Февруари, 2013, 18:21:24Ако имах камион бих се хванал да му карам,щом може и обратен товар да се намери,ако може да направиш три курса на седмица си е екстра.
Па и що го изкарвате така се едно е изпаднала страаашна кирия...продължавате да подбовате цени ;)
Цитат на: MB Actros - Петък, 15 Февруари, 2013, 18:21:24
Ако имах камион бих се хванал да му карам,щом може и обратен товар да се намери,ако може да направиш три курса на седмица си е екстра.
Камиони се продават бол.Купувай и почвай кво се чудиш.
Само що вика Бриги че Ви мъцнем че у моменто карам на 0.16лв/тон/километър без ДДС и при 25тона иде 4лв/км без ДДС и ич Ми не дреме за обратен товар.Ако има е далавера а често често изпада.Та приятелю 2.64+1.44=4.08 и като смъкнеш 20% ДДС станаха 3.4лв.Раздили го на 2 и се получава 1.7лв.Свали парите за гориво шофьор данъци застраховки усигоровки и тем подобни па недай боже и някой лизинг или банка да видиш де оиде коньо.За гуми и ремонти нема да поменвам оти тия нови камиони се не чупат и гуми не трият. При товар на двете страни ааааайййдее мммооолллиииим.Балъците вече са един по-малко.
Много точно казано :)
Аз ги сметнах 2лв на км. с ддс от тях вадим 1.20-1.30лв разходи остават около 0,80-0,70лв печалба. Работя като шофьор,нямам фирма или камион не знам точно колко може да са разходите,но щом като казвате че са малко, явно сметките са ми криви.
Лек и безавариен.
Приятелю (без ни най-малко намерение да Те убидя) печалбата в транспорта не е това което остава след като си платил горивото и заплатата на шофьора.От тия 70-80ст има още много много да се изважда.За жалост доста собственици на камиони и транспортни фирми го разбират по много много трудния начин.Но това е тема за друг разговор.