Анкета
Въпрос:
Е не са ли красиви?
Опция 1: Да
гласа: 28
Опция 2: Не
гласа: 13
(http://img189.imageshack.us/img189/7761/sisu2.jpg)
Sisu 10x4 ДВГ Mack 480к.с(http://img607.imageshack.us/img607/7194/sisu1.jpg)
(http://img59.imageshack.us/img59/9605/m50460k10x8.jpg) F2000 50.460 10x8
(http://img547.imageshack.us/img547/9003/dafxf10x4.jpg) XF 10x4
(http://imageshack.us/a/img692/6861/ims49447.jpg)(http://imageshack.us/a/img715/7304/ma4143.jpg)(http://imageshack.us/a/img132/5168/mb4446.jpg)
:) :)
Terberg 2850 (http://imageshack.us/a/img339/459/fm285.jpg)
(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/sisu/teil-1/Sisu%20Teil%201/slides/SISU-12-E-480-Gloggner-Peterlin-060205-01.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/sisu/teil-1/Sisu%20Teil%201/slides/Sisu-12-E-480-Kipper-blau-Peterlin-250105-01.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/sisu/teil-1/Sisu%20Teil%201/slides/Sisu-12-E-480-orange-Peterlin-250105-01.jpg)
Max load- no limit
Може ли малко повече инфо за марката SISU?
Цитат на: bo4a - Четвъртък, 20 Юни, 2013, 22:38:16
Може ли малко повече инфо за марката SISU?
(http://www.sisudefence.com/sites/default/files/products/galleriaan.jpg)
Чичко
Гугъл каза, че за марката можеш да откриеш
тук (http://www.sisuauto.com/node/140),
тук (http://www.sisudefence.com/) и в
Sisu Auto Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Sisu_Auto).
ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 20 Юни, 2013, 21:54:23
Max load- no limit
Наистина колега, това е красавец мечтата за всеки самосвалджия и гондолджия :) . Предтавям си какво ще прави по кариерите ;) и ако му upgrade-ваме малко коша в БГ ще трябва да ходи по само жп кантари ;D защото съм, чел за GINAF-A, че модели като този на снимката по спецификация от производителя има
80 тона тотал, 60 тона товароносимост и като добавим 510 коньовия PACCAR, работата става много сериозна.Но за съжаление само може да си мечтаем за такива машини, аз в почивните дни от основната ми работа покарвам един "малък първи братовчед" на GINAF- Дафина CF 85 380. Колега имаш ,,+" от мен за снимката.
Цитат на: emilpopoff - Събота, 22 Юни, 2013, 12:19:37
Наистина колега, това е красавец мечтата за всеки самосвалджия и гондолджия :) . Предтавям си какво ще прави по кариерите ;) и ако му upgrade-ваме малко коша в БГ ще трябва да ходи по само жп кантари ;D защото съм, чел за GINAF-A, че модели като този на снимката по спецификация от производителя има 80 тона тотал, 60 тона товароносимост и като добавим 510 коньовия PACCAR, работата става много сериозна.Но за съжаление само може да си мечтаем за такива машини, аз в почивните дни от основната ми работа покарвам един "малък първи братовчед" на GINAF- Дафина CF 85 380. Колега имаш ,,+" от мен за снимката.
Този камион е страхотен, а както гледам е с 6 оси, което увеличава допълнително товароносимостта. Ако бачка по кариорите ми се струва че тези 510к.с. са му предостатъчно за да вози товара лекота. Срещу нас има склад на топливо. Преди няколко дни караха симент от девня с 4 осен кариерен самосвал с закачено за него 3 осно самосвално ремарке с централна ос. Камиона беше ивеко. Имаше доста палета с цимент, но май в наща мила родина са започнали да превозват стоката си до потребителя с подобна техника. Малко ми се струва не рентабилно, но сигурно няма по-подходящ камион.
Преди няколко години по Евроспорт гледах сьстезание с камиони,и там имаше,автомобили ZIL-SISU.Тьрсих някаква информация но така и не открих.Ако някои знае нещо да сподели.
Цитат на: dimich87 - Събота, 22 Юни, 2013, 15:38:43
Този камион е страхотен, а както гледам е с 6 оси, което увеличава допълнително товароносимостта. Ако бачка по кариорите ми се струва че тези 510к.с. са му предостатъчно за да вози товара лекота. Срещу нас има склад на топливо. Преди няколко дни караха симент от девня с 4 осен кариерен самосвал с закачено за него 3 осно самосвално ремарке с централна ос. Камиона беше ивеко. Имаше доста палета с цимент, но май в наща мила родина са започнали да превозват стоката си до потребителя с подобна техника. Малко ми се струва не рентабилно, но сигурно няма по-подходящ камион.
Колега ето и малко повече инфо за GINAF-чето :
GINAF HD 5380 T (HD 5385 T), 10x6, е разработен специално за минната индустрия. Превозното средство е оборудвано с пет оси, предните три са управляеми мостове, а задните 3 са задвижвани оси.Допустима обща маса (общо тегло на автомобила) е 80 тона и полезен товар е приблизително
Нето 60 тона. и това е спецификация на завода производител, представям си ако ни падне в нашите ръчички колко ще носи ;D .
За невярващите ето и линка от официалната страница на GINAF: http://www.ginaf.nl/index.php?id=314&L=1
Ами колега относно кариерното Ивеко използвано не по предназначение може да не е чак толкова не рентабилно, ако е бил натаворен и коша(легена) на самосвала и разстоянието не било голямо(от точка А до точка Б) вярно разхода няма да е като на влекач( 4 моста, 12 колела, най-малко 2 дифа,2 кардана, редуктори на дифа ,отделно по бавни дифове и други предавателни числа на предавателната кутия от влекача и т.н ) ама и товароносимостта не е за подценяване ;D Това си е мое мнение :) Ама наистина не е нормално ;D
;)
Volvo 7оси 65тона общо тегло(http://imageshack.us/a/img208/4751/obob.jpg)
(http://s004.radikal.ru/i208/1211/c7/3d2c84a772b1.jpg)
Не е зле ;)
http://www.koneporssi.com/uutiset/sisu-autolta-76-tonnin-sorajuna/ (http://www.koneporssi.com/uutiset/sisu-autolta-76-tonnin-sorajuna/)
Цитат на: Monster - Сряда, 09 Юли, 2014, 10:59:00
http://www.koneporssi.com/uutiset/sisu-autolta-76-tonnin-sorajuna/ (http://www.koneporssi.com/uutiset/sisu-autolta-76-tonnin-sorajuna/)
(http://s21.postimg.org/fvm0k8b53/image.jpg)(http://s21.postimg.org/fdvx1hrvr/image.jpg)(http://s17.postimg.org/86opuqq73/image.jpg)
Цитат на: Monster - Събота, 14 Ноември, 2015, 15:07:27(http://s17.postimg.org/86opuqq73/image.jpg)
11 Э 420 11000кубика би трябвало да значи, за 420 са конете. Как го потдържат тоя Къминс двигател ?
Sisu в Скандинавия и прибалтика пак с американски двигатели/Ако сте ходили в Република Карелия и питаш най простия дървяр той щи ти каже, че Sisu с американски двигател е най-добрия камион за дърва в света. А те там са експериментирали с Татра и всичко което се сетиш./
Sisu са признати специалисти на 4 и 5 оси. Отборът на Камаз в рали Дакар има Sisu сервизен автомобил-правете си изводите.
Цитат на: Haydutyn - Неделя, 15 Ноември, 2015, 14:33:13
Как го потдържат тоя Къминс двигател ?
Поне за мен Cummins не са стока. Това което видях да се случи на няколко момчета е направо трагично. Едно от тях беше изплатило 21000 от 26000 и остави камиона там където гръмна.
Всичко може да се преодолее ремонтира, но биалата да счупи блока, хвърля целия камион директно в моргата за части.
Sisu се продава и в Щвейцария, но с Волво двг Евро 4 и Евро 5. Рено двигател Евро 3. Много хора не знаят, че Премиум кабина побира двг от 12777 кубика Волво.
E тоя обира точките.Това у България ще товари по 100 тона най-малко.
sisu са пионерите въвели 4 и 5 оси първи, първи въвеждат втори завиващ мост , първи въвеждат 2 и 3 завиващи бугета. От тях копират_взаимстват голямата европеийска седмица. http://sisuauto.com/uudet_asiakas_polarit/ (http://sisuauto.com/uudet_asiakas_polarit/)
Цитат на: Haydutyn - Събота, 30 Януари, 2016, 14:42:26
sisu са пионерите въвели 4 и 5 оси първи, първи въвеждат втори завиващ мост , първи въвеждат 2 и 3 завиващи бугета. От тях копират_взаимстват голямата европеийска седмица. http://sisuauto.com/uudet_asiakas_polarit/ (http://sisuauto.com/uudet_asiakas_polarit/)
В ЕС въведоха хомологацията/след това и в Русия/ за да остане само голямата европеийска седмица- богатите стават още по-богати.
sisu евро 6 фактически си е Актрос, без шасито и окачвянето.
sisu евро 4, 5 и еев фактически си е Волво двг и скорости с кабина от Премиум 2.
sisu евро от 0 до 3 обикновенно са с американски двигатели, рядко с Рено-сещате се защо. Скоростите са Спайсер диференциялите не са Меритор. Тогава нямаше евроизисквания.
Уникат!https://www.youtube.com/watch?v=_VU8wIdqdH8 (https://www.youtube.com/watch?v=_VU8wIdqdH8)
Ако говориш за окачването, да уникално е https://www.youtube.com/watch?v=bBEVJilv1pM
Цитат на: Monster - Сряда, 25 Май, 2016, 00:36:22
Уникат!https://www.youtube.com/watch?v=_VU8wIdqdH8 (https://www.youtube.com/watch?v=_VU8wIdqdH8)
Почти всичко е финска технология, ако греша нещо поправете ме!(https://i.imgur.com/7mbYkZv.jpg)(https://i.imgur.com/bV3APms.jpg)(https://i.imgur.com/Fq5csEo.jpg)(https://i.imgur.com/WtAc6Dc.jpg)(https://i.imgur.com/9A6dmZk.jpg)
Уникални снимки! Браво! Това е оригинала след тях са само имитаций.
С един двигателен мост и пак не буксува!
Обърнете внимание на конструкцията при втората композиция!
Цитат на: Тариката - Петък, 22 Юни, 2018, 00:48:48Обърнете внимание на конструкцията при втората композиция!
7 оси си е стандарт за Скандинавия-нашите пътища при 5 оси се скапват. Хитлер е наложил стандарт върху магистралата да може да каца самолет. Не виждам кога и как ще ги стигнем запада.
Тия скандинавци след хибриден ферибот измислиха хибриден камион и пак големи марки ще прекопират от тях.
900 коня плюс и 3600 нютонметра.
(https://i.imgur.com/6Brpa7o.jpg)
Катерпиляр вече имат собствен камион!