Моля дайте някаква информация за тази фирма.Чувам че има доста българи с Чешка регистрация и че било много добре.
Никой ли нищо не знае или знаете но не казвате.
За LKW Augustin, приятел до скоро работи там. Искат да си на "разположение" поне 5-6 месеца. Сърбин е прекия шеф. Правят се и малко нарушения. Парите са над 1'600 евро.
И аз имам приятел там от 5-6 години и ми казва,че взема 1700 евро и не ги юркат много. Идва си 2 пъти,за коледа и лятото.Доволен е ,но не съм се интересувал много,ако разбера подробности ще пиша :)
А как може да се кандидатства там.
Като ти дам телефона и се обадиш
+435055932200 - Райкович тоя е някакъв сърбин който е шеф +435055931710 Теменужка Делииванов тя е българка със странна фамилия обади се и виж +43 е кода на Австрия.
Тук имаше публикация на латиница!
Работих две години в тази фирма ,стигал съм до 2500евро но това беше 2007-2009 год. и в един момент ни съкратиха 300 българи накуп. Докато командва г-н Раикович,този мръсен босненец няма да е добре за българите. Сега е много работа но за малко пари. Които иска да се пробва
Цитат на: Joro.B - Неделя, 12 Януари, 2014, 16:03:32
Работих две години в тази фирма ,стигал съм до 2500евро но това беше 2007-2009 год. и в един момент ни съкратиха 300 българи накуп. Докато командва г-н Раикович,този мръсен босненец няма да е добре за българите. Сега е много работа но за малко пари. Които иска да се пробва
Аз работя там , ако някой иска конкретна информация да пита на лично .Само мога да кажа че фирмата е много нива над всички БГ фирми.
Като обща информация ще кажа че парите са около и над 1700евро , 10-11хиляди км на месец и с управата няма ядове ако си вършиш работата.
ПП.Аугустин вече не съществува , за добро или лошо вече е Augustin Quehenberger Group
колега набират ли шофиори някаква информация
Колега Boroman 21 ,даи малко инфо ,каде е сега централния офис и набират ли шофьори
Цитат на: Boroman21 - Неделя, 12 Януари, 2014, 16:36:20
Аз работя там , ако някой иска конкретна информация да пита на лично .Само мога да кажа че фирмата е много нива над всички БГ фирми.
Като обща информация ще кажа че парите са около и над 1700евро , 10-11хиляди км на месец и с управата няма ядове ако си вършиш работата.
ПП.Аугустин вече не съществува , за добро или лошо вече е Augustin Quehenberger Group
Да, ама защо не писа че пътуваш на собствени разноски до и от Австрия. Като си приспаднеш разходите- какво остава?
аз съм чул че и палета се прехвърлят,и то доста често,по няколко пъти седмично.и доста честа смяна на ремаркета,така ли е?
Цитат на: gadinka - Неделя, 12 Януари, 2014, 17:32:01
Да ама защо не писа, че пътуваш на собствени разноски до и от Австрия.
Е то коя фирма освен Ким плаща пътя ?
Точният адрес е А-5204 Strasswalchen Gewerbegebiet Nord 5, фирмата се намира точно на път 1 /В1/ преди Залцбург /1250КМ от Видин през Румъния/. И да пътува се на собствени разноски , на мен ми излиза грубо 300евра отиване и връщане . Има колеги дето с групират и им излиза почти без пари.
Телефон има по нагоре даден , шофьори се наемаха усилено до преди нова година поради увеличаване на флотилията . Предполагам и сега се наемат но трябва да се пита по телефона.
Заплащането е твърда заплатата е 440евро/CZ договор или 360 с удръжките / и твърд надник вариращ 45-50евра всеки ден било то почивен или делничен. Работния цикъл е 3месеца към 3 седмици като си има и изключения.
Карат се нови автомобили до към 400хиляди , след това се сменят с нови/ТГХ , Актрос и FH /. Поддръжка на ниво , дали в собствения сервиз или в оторизиран няма значение .
Да палета се прехвърлят но всичко е според зависи/задължават да влачиш 32 в палетарника/ има и нощно каране /фиксове за икея или пък проктър и гембъл/ . Ако не сте здрави физичски или пък не можете да карате през тъмните часов на денонощието то тук не е за вас. Ремаркета също се сменят , но не виждам какъв е проблема .И още нещо , тук в тази фирма се държи на сериозното отношение към работата да няма скатавки .
ПП.Магнити или пък нарушения не се правят/подписва се декларация / , помощници ползват само
"големите" шофери .
пп2 Колежке колкото и да го смятам , дори като си изкарам по 100евра всеки месец /3*100 =300/ пак си остава една стабилна заплатка и то без ядовете и дертовете дето съм ги имал с БГ работодателите.
Цитат на: Boroman21 - Неделя, 12 Януари, 2014, 16:36:20
Аз работя там , ако някой иска конкретна информация да пита на лично .Само мога да кажа че фирмата е много нива над всички БГ фирми.
Като обща информация ще кажа че парите са около и над 1700евро , 10-11хиляди км на месец и с управата няма ядове ако си вършиш работата.
ПП.Аугустин вече не съществува , за добро или лошо вече е Augustin Quehenberger Group
Баааааси, аз ли не съм наблюдателен или това беше първият миг в който някой се изпусна да признае къде работи, като изключим хората, които няма как да го скрият...!
Бе научете се да споделяте бре, не само да консумирате! Вместо в раздела за фирми да ръждясват няколко теми, може да е фраш! Това, тук да срещнеш скимтене и ругатни против колегите си /каквито и да са те/ е ежедневие. Само се тръшкаме и прехвърляме вината за собствените си несгоди другиму, а не правим нищо да се промени.
Крайно време е да ви питам - НЕ ВИ ЛИ Е СРАМ от вас самите!?!?!?!? :o
Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Неделя, 12 Януари, 2014, 18:18:41
Баааааси, аз ли не съм наблюдателен или това беше първият миг в който някой се изпусна да признае къде работи, като изключим хората, които няма как да го скрият...!
Бе научете се да споделяте бре, не само да консумирате! Вместо в раздела за фирми да ръждясват няколко теми, може да е фраш! Това, тук да срещнеш скимтене и ругатни против колегите си /каквито и да са те/ е ежедневие. Само се тръшкаме и прехвърляме вината за собствените си несгоди другиму, а не правим нищо да се промени.
Крайно време е да ви питам - НЕ ВИ ЛИ Е СРАМ от вас самите!?!?!?!? :o
Не съм крил къде работя , просто никой не е питал явно трябва да се направи тема и там да се пише кой къде работи.
пп. Даже аз бях си постнал снимки на новото Волво където цялото е изрисувно и си пише Квинбергер на него.
А пък преди време пуснах малко инфо и за една друга фирма в Австрия/Ноттеггер/ , но дали е свършило работа или не идея си нямам.
И аз съм работил в периода 2007-2009 в тази фирма както Joro.И това което казва е вярно.Но също така искам да отбележа,че имаше както добри колеги,така и идиоти >:(
А сега,до колкото съм разбрал от колеги,които все още работят там,че ще отварят офис в София със няколко диспонента.А на пролет щели да регистрират и камиони. :)До колко е вярно,не знам!Колегата
Boroman21 може да каже :)
Във всяка фирма може да има и добри колеги и пълни идиоти,но за Аугустин съм чул повечето добри отзиви.
Цитат на: MaxMayer - Вторник, 14 Януари, 2014, 10:32:59
И аз съм работил в периода 2007-2009 в тази фирма както Joro.И това което казва е вярно.Но също така искам да отбележа,че имаше както добри колеги,така и идиоти >:(
А сега,до колкото съм разбрал от колеги,които все още работят там,че ще отварят офис в София със няколко диспонента.А на пролет щели да регистрират и камиони. :)До колко е вярно,не знам!Колегата
Boroman21 може да каже :)
Диспозицията са си в Залцбург , виж посредниците м/у нас шофьорите и тях са вече в София но не всички.За БГ регистрация на автомобили все още не се знае нищо .
Aз не мога да разбера. защо българският шофьор все го влече към разни странни фирми.
Защо трябва да си търсите работа в датска, или австрийска фирма, а в същото време договора и осигуровката да ви е естонска или словашка. И от договора да не става ясно колко ще получавате, а да зависи от километри, престои, от кефа на шефа или от земното притегляне.
И за да е кефа пълен, непременно в администрацията на тези фирми трябва да има някой сърбин,българин,хърватин или румънец ;D
До миналата година долу горе си го обяснявах някак си с работните разрешения, но от тази година няма никакви ограничения освен за Норвегия и Швейцария.
Обаче продължават да се издирват подобни фирми, в които отгоре на неясното заплащане и ще ви скъсат от работа.
В България има предоволно мошенници, какво толкова не им харесвате на нашенските, че издирвате настървено из цяла Европа де са мушенгийските фирми.
Цитат на: SEMPER - Четвъртък, 16 Януари, 2014, 14:03:27
Aз не мога да разбера. защо българският шофьор все го влече към разни странни фирми.
Защо трябва да си търсите работа в датска, или австрийска фирма, а в същото време договора и осигуровката да ви е естонска или словашка. И от договора да не става ясно колко ще получавате, а да зависи от километри, престои, от кефа на шефа или от земното притегляне.
И за да е кефа пълен, непременно в администрацията на тези фирми трябва да има някой сърбин,българин,хърватин или румънец ;D
До миналата година долу горе си го обяснявах някак си с работните разрешения, но от тази година няма никакви ограничения освен за Норвегия и Швейцария.
Обаче продължават да се издирват подобни фирми, в които отгоре на неясното заплащане и ще ви скъсат от работа.
В България има предоволно мошенници, какво толкова не им харесвате на нашенските, че издирвате настървено из цяла Европа де са мушенгийските фирми.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Цитат на: Boroman21 - Неделя, 12 Януари, 2014, 18:28:59
Не съм крил къде работя , просто никой не е питал явно трябва да се направи тема и там да се пише кой къде работи.
пп. Даже аз бях си постнал снимки на новото Волво където цялото е изрисувно и си пише Квинбергер на него.
А пък преди време пуснах малко инфо и за една друга фирма в Австрия/Ноттеггер/ , но дали е свършило работа или не идея си нямам.
Не беше лично! А това, което допълваш е похвално, жалкото е, че трябва да гъмжи форума от информация за фирми, но нейсе...ню-ню...
Цитат на: SEMPER - Четвъртък, 16 Януари, 2014, 14:03:27
Aз не мога да разбера. защо българският шофьор все го влече към разни странни фирми.
Защо трябва да си търсите работа в датска, или австрийска фирма, а в същото време договора и осигуровката да ви е естонска или словашка. И от договора да не става ясно колко ще получавате, а да зависи от километри, престои, от кефа на шефа или от земното притегляне.
И за да е кефа пълен, непременно в администрацията на тези фирми трябва да има някой сърбин,българин,хърватин или румънец ;D
До миналата година долу горе си го обяснявах някак си с работните разрешения, но от тази година няма никакви ограничения освен за Норвегия и Швейцария.
Обаче продължават да се издирват подобни фирми, в които отгоре на неясното заплащане и ще ви скъсат от работа.
В България има предоволно мошенници, какво толкова не им харесвате на нашенските, че издирвате настървено из цяла Европа де са мушенгийските фирми.
Не всички фирми са такива каквито ги описваш.
Аз съм убеден че такива фирми са най много 5%та
Обаче нашенеца като с ДжиПиеС намира най краткия път точно до най калпавите фирми.
Цитат на: ziladjiata - Неделя, 03 Март, 2013, 23:58:25+435055932200 - Райкович тоя е някакъв сърбин който е шеф +435055931710 Теменужка Делииванов тя е българка със странна фамилия обади се и виж +43 е кода на Австрия.
Какво му е странното на името Делииванов? По мъж е така госпожата, мъжа и ми е селски (Дидо), той беше също шеф едно време, но напусна.
Фирмата е читава, който иска нека да иде, това е недостатъка, че се работи твърде дълго далеч от дома.
Който не му дреме от тоя факт ще е доволен, имам приятелче работи там от много време.
А Райкович ми изглеждаше през единствения път който се видяхме с него - едно надуто.....
Цитат на: SEMPER - Четвъртък, 16 Януари, 2014, 14:03:27
Aз не мога да разбера. защо българският шофьор все го влече към разни странни фирми.
Защо трябва да си търсите работа в датска, или австрийска фирма, а в същото време договора и осигуровката да ви е естонска или словашка. И от договора да не става ясно колко ще получавате, а да зависи от километри, престои, от кефа на шефа или от земното притегляне.
И за да е кефа пълен, непременно в администрацията на тези фирми трябва да има някой сърбин,българин,хърватин или румънец ;D
До миналата година долу горе си го обяснявах някак си с работните разрешения, но от тази година няма никакви ограничения освен за Норвегия и Швейцария.
Обаче продължават да се издирват подобни фирми, в които отгоре на неясното заплащане и ще ви скъсат от работа.
В България има предоволно мошенници, какво толкова не им харесвате на нашенските, че издирвате настървено из цяла Европа де са мушенгийските фирми.
Ще бъде доволно и коректно ако след саркастичната констатация прочетем предложение за решения на този проблем. Особено ако е в първо лице единствено число!
Цитат на: SEMPER - Четвъртък, 16 Януари, 2014, 14:03:27
До миналата година долу горе си го обяснявах някак си с работните разрешения, но от тази година няма никакви ограничения освен за Норвегия и Швейцария.
В Норвегия няма никакви ограничения от повече от година, ако си намериш работа, започваш на норвежки договор, без никакви проблеми.
Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Сряда, 22 Януари, 2014, 23:51:12
Ще бъде доволно и коректно ако след саркастичната констатация прочетем предложение за решения на този проблем. Особено ако е в първо лице единствено число!
Рошко, не съм саркастичен - напротив, яд ме е на всякакви мошенници, които прецакват хората.
Съвет от първо лице мога да дам на секундата.
Протягам се, взимам първия попаднал вестник от масата, отварям на страниците с обяви за работа и ето тази обява ми избожда очите, че е сложена на четвърт страница.
Направих си труда за около 10 секунди да я намеря в интернет, че сме 2014та и е смешно да преснимам вестници . ;D http://www.transgourmet.de/Karriere/fahrer/einstieg.html (http://www.transgourmet.de/Karriere/fahrer/einstieg.html)
Търси се Ц+Е, изрично е подчертано че търсят Професионалист (явно са си патили от Карачи) отговорен и вежлив към клиентите.
Също така изрично е подчертано че заплащането е по високо от средното и платената отпуска е по голяма от нормалната . (средното според мен е 13-14 евро на час )
Това изхвърляне с плащането е доста нехарактерно за немска обява. Или наистина имат сериозни претенции, или пък са на зор.
Фирмата се намира на А9, на 30-40 км северно от Мюнхен.
Под тази обява има малко по малко каре - търсят Ц+Е за чисто нов МАН, с полуремарке платформа за строителни машини. Не ми се занимава да я търся и нея в нета. Но си мисля, че такъв тип каране е много по спокойно от въртенето на луди километри из цяла Европа, често за този дето духа гората.
Има и още 3-4 други обяви за Ц+Е в вестника ....
Има google , предполагам че с едно търсене ще излязат поне 1000 обяви за Германия.
Все си мисля, че от 1000 опита един професионалист ще получи поне 2-3 прилични предложения.
Казвам Германия - защото освен заплата се получават и още някои интересни суми - детски, по 187 евро за дете на месец, при добре направени сметки човек си получава част от данъците обратно, да не говорим, че има и фирми които раздават доста добри годишни премии ( да не мечтаем чак толкова обаче)
Горното важи за семейни, ергените тук са друга данъчна класа и предимно им взимат , и то не малко.
Освен това,ако останеш без работа доста дълго време след това си получаваш заплатата, а още по дълго продължаваш да вземаш доста добри пари за безработица.
При натрупан 5 годишен стаж - пенсията която ще вземеш е по голяма от българската,за която си работил цял живот.
Търсене за тази професия има, остава четене,пращане на сиви-та и интервюта. И малко повече самочувствие - истинските професионалисти се ценят.
А как ще бъде оценен от евентуалния работодател - си зависи от личните качества и представянето на кандидата. За това нито ти, нито аз може да дадем съвет.
Какво ще кажеш направо на български да ги започна, че към руския и английския ми се струват леко алергични, м?
Brucker-Aalen също търсят фарери, но мо се виждат малко 1900е и да си ходя един един път в годината. И то че ми трябва и квартира
.Ааа и немски трябва!
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Петък, 24 Януари, 2014, 03:35:46Какво ще кажеш направо на български да ги започна, че към руския и английския ми се струват леко алергични, м?
Мда, категорично си трябва немски
Силно казано немски, някакъв "работен" говорим немски е предостатъчен.
Имам предвид около 1000 ежедневни думи и отделно шофьорската терминология.
Които думи да могат да се нареждат относително смислено, без да се спазва почти никаква граматика.
Това се учи за максимум два месеца по час два на ден.
Отделно че всеки международен шофьор е много вероятно да знае поне една трета от този речник.
Моя немски е две идеи по добър от гореописаното, но много народ работи и с доста по малки познания.
Колеги актуална информация има ли някой които работи във въпросната фирма.