Търся работа за влекач в Европа.
Без испански фиирми,че ми е дошло до гуша от тях.
Цитат на: valko19 - Сряда, 01 Май, 2013, 09:38:17
Търся работа за влекач в Европа.
Без испански фиирми,че ми е дошло до гуша от тях.
Били обяснил защо? Има доста които гледат да бачкат по-такива Испански ф-ми.Аз също се замислям по въпроса.Но ще ми баде интересно да разбера.Благодаря.
Най слабото заплащане в Европа.
Норберт на Ирун, имам двама приятели там,,, може да имам и повече, но без да знам, че бачкат там та единия от двамата наскоро ми каза за предишния месец при 10 200 км, чисти са му останали 4500 € в моята фирма на тези километри ти остават 3 евра ,,, важни са тонажите и маршрутите,,,,, има много добри испански фирми, просто не трябва да минаваш през посредници, които ти взимат кинти.
Цитат на: rider777 - Сряда, 01 Май, 2013, 11:35:22
Норберт на Ирун, имам двама приятели там,,, може да имам и повече, но без да знам, че бачкат там та единия от двамата наскоро ми каза за предишния месец при 10 200 км, чисти са му останали 4500 € в моята фирма на тези километри ти остават 3 евра ,,, важни са тонажите и маршрутите,,,,, има много добри испански фирми, просто не трябва да минаваш през посредници, които ти взимат кинти.
И 3000Е да е според мен не е никак лоша заплатка. Не завиждам просто се замислям доста сериозно.
Норберт-0,80 евро на км,при средна цена на гориво 1,30-сметнете сами,другото при тях е че това е максимума като месечен пробег и аз имам приятел там-бяха го зациклили една седмица да мести ремаркета от единия край на Париж до другия-тоест няма километри.Сега правя по 14 400км на месец,но на цена 0.75-0.76 евро на км.Започнал съм в тая фирма през 2005година при цена на гориво 0.72,сега е 1.30-1.40,а испанеца за тия години ни вдигна навлото само 200 евро.Да спомена,че и магистралите в Франция се вдигнаха доста за това време,а и от миналата седмица пуснаха още 2 каси между Ирун и Бордо,които са по 15.21 всяко или общо 61 евро за курс.Не ми се помисля за октомври като влезе и екотаксата в Франция.
Цитат на: grants - Сряда, 01 Май, 2013, 11:47:12
И 3000Е да е според мен не е никак лоша заплатка. Не завиждам просто се замислям доста сериозно.
3000 евро,махни лизинг,осигуровки,заплата,застаховка обслужване и да видим какво ще ти остане.
Поредни!
За каква Еко такса се споменава ???? Като в Германия ли ще стане,,, Евро 3 плаща повече от Евро 5 за км ли ще е каква ще е,,, има ли някой достоверна информация ???
Другата причина да си търся е,че работя между две фабрики на Форд-Валенсия(Испания) и Генк(Белгия).Корпорацията Форд реши да затвори фабриката в Генк-6 месеца стачки,като през това време правих по 2-3 курса на месец,предимно групажи с керамика,тонажа 24-25 тона,сега от месец пак работят,но до края на 2014 година фабриката трябва да е затворена и машините изнесени-както се говори в Румъния.Това е.
ПОРЕДНИ ПУБЛИКАЦИИ!!!
МОЖЕШ И ПОВЕЧЕ ОТ НЯКОЛКО ИЗРЕЧЕНИЯ ДА ПИШЕШ В ЕДНА ПУБЛИКАЦИЯ!!!
Цитат на: rider777 - Сряда, 01 Май, 2013, 12:14:12
За каква Еко такса се споменава ???? Като в Германия ли ще стане,,, Евро 3 плаща повече от Евро 5 за км ли ще е каква ще е,,, има ли някой достоверна информация ???
Информацията, която имам е оскъдна. Драснал съм няколко реда ТУК (http://kmlog.wordpress.com/2013/03/26/%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B2%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0-%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7-2013-%D0%B3/).
Цитат на: valko19 - Сряда, 01 Май, 2013, 12:24:20
ПОРЕДНИ ПУБЛИКАЦИИ!!!
МОЖЕШ И ПОВЕЧЕ ОТ НЯКОЛКО ИЗРЕЧЕНИЯ ДА ПИШЕШ В ЕДНА ПУБЛИКАЦИЯ!!!
Причината е че докато пишех едното мнение колегата е публикувал друго през това време,пиша на таблет в камиона и става малко по бавно.Не виждам причина да ми триете мненията,можеше да ги съберете с предходното и да ми обясните на лично съобщение-все пак съм нов в форума.Това може да го изтриете.И с главни букви се крещи.
Поздрави.
Цитат на: valko19 - Сряда, 01 Май, 2013, 13:32:34
Причината е че докато пишех едното мнение колегата е публикувал друго през това време,пиша на таблет в камиона и става малко по бавно.Не виждам причина да ми триете мненията,можеше да ги съберете с предходното и да ми обясните на лично съобщение-все пак съм нов в форума.Това може да го изтриете.И с главни букви се крещи.
Поздрави.
valko19, свиквай! Тука си е: МНОГО ВОЖД, МАЛКО ИНДИАНЕЦ!
Цитат на: valko19 - Сряда, 01 Май, 2013, 13:32:34
Причината е че докато пишех едното мнение колегата е публикувал друго през това време,пиша на таблет в камиона и става малко по бавно.Не виждам причина да ми триете мненията,можеше да ги съберете с предходното и да ми обясните на лично съобщение-все пак съм нов в форума.Това може да го изтриете.И с главни букви се крещи.
Поздрави.
Събрах ги, но и при мен не е перфектен Интернета. Докато имаш активен бутон "Редактирай", го използвай за допълване. Активен е един час! След това вече можеш да правиш нова публикация.
Цитат на: driver1 - Сряда, 01 Май, 2013, 13:57:07
valko19, свиквай! Тука си е: МНОГО ВОЖД, МАЛКО ИНДИАНЕЦ!
И в случая, като напоследък - ПОЛЕЗЕН!
Я да взема да ви боцна едно куещчънце де май не е за тая тема ама да не пускам нова,,,,,, та питам,,, Някой има ли идея в момента коя голяма фирма си подменя камионите освен Норберт и да са Евро 4 или 5 ,,, и дали е забелязал някъде по сервизите евтини камиони ?????
Цитат на: rider777 - Сряда, 01 Май, 2013, 19:10:03
Я да взема да ви боцна едно куещчънце де май не е за тая тема ама да не пускам нова,,,,,, та питам,,, Някой има ли идея в момента коя голяма фирма си подменя камионите освен Норберт и да са Евро 4 или 5 ,,, и дали е забелязал някъде по сервизите евтини камиони ?????
Gartner KG, H. Essers те са най срещани след Норберт...
Kralowetz i LKW Augustin,скоро правиха подмяна на влекачи и цели композиции.Аз лично докарах 2 композиции от там,Даф евро 5-2007-2008 година,бяха на 1 000 0000 и на 970 000 км.Имаше много поляци,които купуваха наред,без да ги гледат дори.
И в крайна сметка,никой не иска да сподели някоя фирма за работа,па било то и вътрешно в България-стига да мога да си плащам лизинга и да остава някой лев печалба. ???
Imter, а нещо като цени знаеш ли на тези влекачи или някаква друга информация ?
Все още чакам някой колега да удари едно рамо за работа,ама с тоя наш български манталитет май така ще си остана с чакането.Дано не съм прав.
А дано-ама надали. ;)
Цитат на: imter - Четвъртък, 02 Май, 2013, 19:10:04
Kralowetz i LKW Augustin,скоро правиха подмяна на влекачи и цели композиции.Аз лично докарах 2 композиции от там,Даф евро 5-2007-2008 година,бяха на 1 000 0000 и на 970 000 км.Имаше много поляци,които купуваха наред,без да ги гледат дори.
Аугустин също редовно правят смени , но при тях няма влекач на над 400хиляди или ако има то са някакво изключение. Голямото но е че мисля май не ги продават директно те а ги връщат на Бенц или МАН съответно цените са предполагам завишени.
ПП.Цени не мога да кажа.
Цитат на: valko19 - Събота, 14 Септември, 2013, 17:11:32
Все още чакам някой колега да удари едно рамо за работа,ама с тоя наш български манталитет май така ще си остана с чакането.Дано не съм прав.
А дано-ама надали. ;)
Прав си абсолютно,няколко пъти и аз съм си пускал обява,че търся работа ,без никакъв резултат,с изключение на колеги,които са ми посочвали по някоя нова обява,за което съм им благодарен, все па си е жест!
Цитат на: rider777 - Сряда, 01 Май, 2013, 12:14:12
За каква Еко такса се споменава ???? Като в Германия ли ще стане,,, Евро 3 плаща повече от Евро 5 за км ли ще е каква ще е,,, има ли някой достоверна информация ???
09.09.2013 17:19
Други: ФРАНЦИЯ - Въвеждането на ЕКО данъка (Ecomouv) е отложено за 01.01.2014!
Въвеждането на ЕКО данъка във Франция най-вероятно ще бъде отложено отново, този път за 1 януари 2014 година.
В съвместно комюнике No.779 от 5 септември 2013 г. на BERNARD CAZENEUVE (Министерство на икономиката и финансите) и FREDERIC CUVILLIER (Министерство на транспорта) се обявява отлагането на старта на Ecomouv. (http://www.developpement-durable.gouv.fr/Report-de-l-entree-en-vigueur-de-l.html)
Причините за отлагането са малкият брой регистрирани превозни средства към момента - едва 20 хиляди от 600-800 хиляди предполагаеми местни и чужди ПС, както и технически проблеми с устройствата за отчитане на данъка.
Източник: FNTR
Цитат на: ivopifeca - Неделя, 15 Септември, 2013, 12:52:14
Прав си абсолютно,няколко пъти и аз съм си пускал обява,че търся работа ,без никакъв резултат,с изключение на колеги,които са ми посочвали по някоя нова обява,за което съм им благодарен, все па си е жест!
Благодаря за съчувствието,ама и то не ме топли колега.Не съм от тия дето не знаят какво искат и търсят.По тая причина и не обичам да сменям местоработата си често,с тая испанска фирма работя от 2005 година,но както писах по рано-Форд Генк (Белгия) затваря и работата ни намаля драстично.През тия години(последните 3) компенсирах ниското заплащане с повече километри месечно 14-15 000.Знам,че това не е хубаво,но все пак беше някакво решение за оцеляване в тая криза.Свързах се и с френска фирма която дава работа,но нямат свободни места в момента и цената им е добра 0,90 на км.Ровя се и за работа по Белгийски фирми където виждам,че работят наши влекачи,но и там попадам на типичната наша черта-незнам,не разбирам,не мога да помогна и т.н.
Но Надеждата умира последна-ама един ден и тя ще си отиде.
Поздрави на всички Колеги!
Колега имам приятел, който работи в Sitra и ми каза, че белгиеца дава да се дърпат негови хладилни ремаркета. За цени и т.н. не мога да ти кажа трябва да се обадиш и да питаш. Имало вече няколко поляка дето дърпали ремаркета. Ако разбираш английски намери в нета телефон на Sitra и се обади да разпиташ. Моя другар комуникира с диспонента си на руски там, ако нещо пробвай и на руски. Дано съм бил полезен.
Успех!
Колега говорих с колеги фирма Freja 0,96e на км но нямало много км около 8000км колегата каза карали Швеция-Норвегия-Дания имали и други релации но по не излизала сметката другаде да се кара.
Цитат на: kron - Понеделник, 16 Септември, 2013, 07:34:41
Колега говорих с колеги фирма Freja 0,96e на км но нямало много км около 8000км колегата каза карали Швеция-Норвегия-Дания имали и други релации но по не излизала сметката другаде да се кара.
Мога ли да разговарям с някой твой познат за подробностите колега.
Благодаря и на двама Ви.Ще се обадя и в Белгия-утре съм там и може да отида и на място.
Още веднъж Благодаря.
Това с Freja е примамливо,че дават карти за гориво и се фактурира чистата печалба с приспаднато гориво-така прочетох в сайта им.Но друго ще е да чуя подробностите от колега-ако има възможност разбира се.С езиците съм наТи с испански,италиански,естествено руски и на 50% с немския-забравя се като не се упражнява,но с английския хич ме няма.
Цитат на: martin stanev - Понеделник, 16 Септември, 2013, 06:18:32
Колега имам приятел, който работи в Sitra и ми каза, че белгиеца дава да се дърпат негови хладилни ремаркета. За цени и т.н. не мога да ти кажа трябва да се обадиш и да питаш. Имало вече няколко поляка дето дърпали ремаркета. Ако разбираш английски намери в нета телефон на Sitra и се обади да разпиташ. Моя другар комуникира с диспонента си на руски там, ако нещо пробвай и на руски. Дано съм бил полезен.
Успех!
Така,днес говорих с фирмата (на руски) и ми отговориха.че в момента не търсят автомобили.Чакам и разговор с другата датска фирма Freja дето е писал другия колега,да видим какво ще стане и там.
Късмет!
Пробвай в Augustin-Quehenberger Австрия,мисля че дават 1.03ев.
Говорих и с Freja,но ми казаха друга цена-0,85
Баце е кво ти пречи като ще местат завода немоо ли да си джиткаш Валенсия-Крайова примерно там има завод на Форд или ако не Крайова в друг некой град.Или ти нещеш да излизаш извън западните бели държави.
Здрасти да те кача в Германия на 0,88
Здравей не знам дали си намерил спедиция , но мога да ти споделя малко инфо.В момента LKW Walter дават 90 цента за Германия- Скандинавия ( Швеция-Норвегия ) като в Германия плащат Аутобаните, в Скандинавия се плащат фериботи и мостове. 11000-13000 км на месец.Не знам как е за каране в Скандинавия.Ако има някой който е пътувал на там да сподели. Искам да кажа нещо, този форум е да обменяме инфо и да си помагаме. Моля тези които не могат да помогнат или не искат , поне да не пречат.
имам питане за lkw - по принцип с техни ремаркета ли се кара?
извинявам се за въпросите, но международния транспорт е новост за мен и мисля да започвам към LKW - България-Сърбия-Унгария-България за 1900 евро кръгчето, а тъкмо мислех да купувам полуремарке, но ако тряабва да е брандирано за LKW явно няма смисъл.
И като цяло ако споделите мнения за фирмата и дали е по-добре да се насоча къ линии в еропа ще съм си благодарен.