Здравейте "колеги" поставям кавички понеже все още не може да се каже че съм Ви колега.Регистрирах се във форума с ясната цел да получа инфо за камиони,предпочитания и различни подробности относно международния транспорт но без да се обижда никой само лалджалък и нищо съществено.Явно който изкарва пари няма време за подобни форуми.И въпреки всичко ще съм благодарен ако някой ми отговори на следните въпроси:
1.По колко км. на месец трябва да прави камиона за да си изкарва парите за мен, административни разходи,такси,разрешителни и разбира се заплата на шофьора.
2.Кой е най универсалния камион и не като МАРКА аз марка съм си избрал въпроса е като конски сили кой е оптималния вариант за двуосен влекач да става както за планини така и за равно ясно е,че ще има компромис някакъв но да е минимален.
3.Консумативите на какви километри се сменят като се почне от :
1.Гуми смяна на какви км. ориентировъчна цена
2.Масла , филтри смяна на какви км. ориентировъчна цена
3.Ремъци смяна на какви км. ориентировъчна цена
Искам да уточня че не се прави компромис с качеството и марката на изброените консумативи.
4.Заплата за шофьор стандартното което се получава.
И накрая ако може някой да ми даде разходите от началото до края за създаването на транспортна фирма.
А ето аз какво знам:
Лиценз :2000 лева , Гаранция 9000 евро за едни за следващ 5000 евро до 5 бр. камиони за ЧМР , разрешително 1450+такси в банките,Ръководител.на транс.фирма(Соц.осиг.на 4 часа-154 лв.) ,Осигуровки на,собственик,управител(самоосиг.420лв. или123лв. ),Разрешителни(ЕКМТ,СЕМТ за една година 1560лв., за месец 130лв. /за един брой , Карнет дьо пасаж(за пребиваване на едно МПС в друга държава12 месеца) , Заплати на шофьори(Соц.осиг.196лв.)
Консумативи :
1.Масла 70000 км филтри на 35000 цена за литър?
2.Гуми около 200 000 - 250 000 (реномирана марка без компромис за предни и задни оси) ориентировъчна цена за брой
3.Ремъците (не съм много на ясно)
4.Заплати на шофьор около 1500 евро + спестено гориво се плаща на 1,20-1,50 лв.
Цената на камиона умишлено не я вкарвам в разходите понеже с нея съм на ясно както и с Марката на камиона.
Е това е от мен ще се радвам ако някой ми даде отговори на въпросите и разценки или сайт от който могат да се видят разценките на нещата за които питам.
Здравей, "колега". Не искам да те отчайвам,но по-добре не се захващай с това.Далече си от истината след като питаш за смяна на ремъци.Все се надявам ,че питаш за алтернаторния но силно се съмнявам.Иначе ангренажния не се сменя, защото няма такъв.Забравили са да го сложат. :D А най-лесно е след като не си компетентен да си караш камионите в специализиран сервиз за конкретната марка. Е там е по-скъпичко, не е като при бай Пешо у гаража,но поне знаят какво правят.Заплатите на шофьорите достатъчни и навреме,за да живеят нормално и те като белите хора.Километрите на месец,които трябва да навърта камиона горе-долу може да си го сметнеш като прочетеш регламент 561.Там пише за часове на каране почивки и т.н. Все неща които трябва да се спазват.
gg_engineering направи си труда прочетеш постовете на Hino, там имаше доста подробни разсъждения по въпроса...
Направи си я,само че не в България.Тук ще ти разгонят фамилията.
Колеги извинявам се явно съм пропуснал някои пояснения фирмата няма да е в България колкото и да съм патриот тука всичко е "гредЪ",относно часовата ставка колега съм на ясно аз питам какъв е минимума от километри понеже кой може да ти гарантира че можеш да караш винаги на максималното което се разрешава.Относно ремъците колегата мааалко повече нека се запознае и тогава да коментира , както и за километрите за маслата филтрите и гумите аз съм написал примерните които знам.Искам да знам обичайните марки доказани в масла и филтри и цени които сте ползвали.
И специално за колегата "pumix" за "бай Пешо в гаража" . Правиха ми колата гаранционна няма значение марката висок клас което няма значение и съм се отказал след гаранцията след първата профилактика след като не знаят как се и че изобщо се отключва кутията през определени километри а бай Пешо в моя случай беше момче на 22 години благодарение на което не хвърлих кутия за 25000 лева.Относно заплащането чувал ли е това което съм написал за плащането на икономията на горивото или и той както всички я продава на български джамбази по паркингите в Германия и се оглежда като мишка за да не го нае...
И благодаря на колегата "ceko1969" за инфото , както и за съвета на "batalov80" за съжаление колега е така България не е страна в която си заслужава да се мъчиш да пи..еш срещу вятъра и да се опитваш да правиш каквото и да било за да храним излишната и без това администрация и управляващи.
Прочети темата на Hino и прецени кой вариант би бил най-удачен за теб. Също така имаш ли яснота къде ще пътуват тези камиони или камион? Имаш ли подсигурена работа или тепърва ще се регистрираш в борси за товари? Наясно ли си, че плащанията се получават някъде напред във времето, а понякога и въобще не се получават? Наясно ли си, че през цялото това време разходите си вървят и че дори е възможно да бъдат и много по-големи от предвидените първоначално?
http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=3406.msg47450#msg47450
Цитат на: gg_engineering - Събота, 15 Февруари, 2014, 15:18:53
Здравейте "колеги" поставям кавички понеже все още не може да се каже че съм Ви колега.Регистрирах се във форума с ясната цел да получа инфо за камиони,предпочитания и различни подробности относно международния транспорт но без да се обижда никой само лалджалък и нищо съществено.Явно който изкарва пари няма време за подобни форуми.И въпреки всичко ще съм благодарен ако някой ми отговори на следните въпроси:
Да те питам, чича ми, чии го дириш ти във форум, дето сме се събрали все нефели и нищо не става от нас, пък и най-нахално питаш за подробности. Един вид гола вода сме, ама да се напънем да ти отговорим на няколко въпроса. А защо по дяволите трябва да го правим?
Иди в другия форум, бре, на спедиторите. Там ще се изпоприбият да ти кажат всичко, да те посъветват, да те научат. Но не забравяй и на тях да кажеш, че нищо не става от тях. И вервай ми, от ония нищо не става.
А ние - става или не, добре печелим и лично на мен ми е през оная работа дали имаш високо мение за мен и колегите в тоя форум
Бахти тъ****ра!
Ако съм обидил някой се извинявам просто казах че е повечето лалджалък говорят си хора от професията за разни си неща и уточних какво очаквам да чуя като отговор разбира се при добро желание като са го направили " admin" , "batalov80" , "ceko1969" и нека направя още едно разграничение едно е да караш друго е да притежаваш.Съгласен съм че форумите са за това да се говори за всичко но както виждате не питам кой е най добрия камион като марка или автоматик или не , или коя е най-хубавата кабина и т.н. по тези неща имам за себе си отговор и знам какво искам.Искам да чуя различни менения за конкретните неща които съм питал.
А господина Красимир Тодоров от името на шофьор ли говори или от собственик на фирма , че да знам как да му отвърна подобаващо ако е от името на шофьор.
Цитат на: gg_engineering - Събота, 15 Февруари, 2014, 15:18:53
Здравейте "колеги" поставям кавички понеже все още не може да се каже че съм Ви колега.Регистрирах се във форума с ясната цел да получа инфо за камиони,предпочитания и различни подробности относно международния транспорт но без да се обижда никой само лалджалък и нищо съществено.Явно който изкарва пари няма време за подобни форуми.
Опитах се да вникна в съдържанието на публикацията, но не успях да разбера идеята на думата "лалджалък". Освен това и "нищо съществено" не ми говори нищо съществено. Ще се радвам, ако направиш необходимите уточнение, за да бъдат избегнати негативните емоции, каквито вече май се появиха в темата.
От името на шофьор ти отговарям. Я да чуя как ще ми отговориш подобаващо. Любопитен съм какво още можеш да кажеш за тия, които ще ти карат камионите, евентуално, някой ден..
От мен специално можеш много да научиш като факти и числа.. ама сбърка в подхода, "колега"...
Нека некой друг се кахъри да ти отговаря.
Впрочем не мога да се стърпя... Как ги смяташ тия километри на гума 200-250 000? Не че не е възможно да се изкарат, но какво ще стане, ако някак си гръмне на 160 000 някоя гума? Шофьора ли плаща разликата до 200 000???
И това с икономията леко ме разсмива. Значи 1500 евро (Малко са, ама айде..) добре, ами икономията защо да я плащаш?Това означава, че щом говориме за икономия, то камиона ще има разходна норма. А преразхода? И къде си чел разходните норми на камиона който си избрал? А щом говориме за разходна норма, ясен си ми що за работодател си.
Има много хубави системки, за монтажа и експлоатацията на които се плаща, за да нема после приказки за нафта. Ама да се бръкне шефа с някой лев - изключено. Иначе шофьора по презумция точи...
1500 евро, за кое да ги смятам по-напред, за прането в кофа, за 4 евро баня или за колега почерпи цигара, че пак немам пари.. Кво ще стане ако дават 1800 евро минимум, ще обеднеят фирмите ли? Надали...
Лаладжалък-общи приказки смесени тук там с разсъждения.Прочетох темата на Hino благодаря за насоката.Там има направена готова разценка каквато очаквах да получа но не знаех кой да питам,подчертавам средна както казва Hino.Аз което исках е цена на гуми НОВИ И ДОКАЗАНА МАРКА какви км по наблюдения горе долу се карат,същото с маслата , филтрите , заплати на шофьор , и да погледнат цифрите които съм посочил съгласни ли са с тях или не.Не питам за марка нов или стар автомат или не колко оси ,коя кабина е най-хубава и т.н понеже това са въпроси които пораждат спорове.Питам какво показва опита относно конкретните ми въпроси.
Информацията която търсиш, я имат много малко хора.
Хората които минали по тоя път я имат, но искат ти да не знаеш.
Горедолу е като при електронните игри, незнаеш какво те очаква на следващото ниво, но ако успееш да го преминеш отиваш там, и така нататък все по-трудно става.
Но според мен първо ниво е да станеш шофьор, второ ниво е да си купиш влекач, трето ремарке, четвърто втори камион и слагаш шофьор на него, пето взимаш лиценз, и така до 250 влекача :)
Цитат на: batalov80 - Събота, 15 Февруари, 2014, 23:56:38Направи си я,само че не в България.Тук ще ти разгонят фамилията.
Не е само това колега, има и нещо друго, в Америка казват (локейшън локейшън локейшън). Отваряш Гугъл Мапс и гледаш къде е най-голямата плетеница от магистрали, примерно Дюселдорф, и отиваш там да си вземеш квартира, регистрираш фирмата и паркинг места за камионите. Защото аз ти гарантирам че там всеки ден има работа във всички посоки.
Обединени публикации!
Колега Американ.
Не е баш така, не се работи в тоя бранш на принципа ЛЛЛ. Това да не е хипермаркет.
Камионите работят към спедиция, тоест няма значение къде са, това е грижа на спедицията.
Господина отворил темата има възможност да инвестира известна сума пари, да отдаде влекачите на DSV примерно сигурен съм че с тях е говорил щом говори за триосни влекачи.
И да си седи удома и да фактурира, фактурира, фактурира.
Дано поне да е коректен към персонала си, щото за него гарантирано ще има.
Е не моем се сдържим :D :D :D
Бацин кви ремъци,кви гуми кви пет лева бре,вземи научи цената на един колан и се поинтересувай колко изкарва.Иначе
- гумите сака да са черни и имат пробег дорде искарат или средно за сите 120 000км
- масла и филтри ,че питаш дилъра на избраната от теб марка
-относно ремъко,не го мисли ,че прежалиш един букет цветя у годината за любовницата (и се си мислим,че си мислиш за ангренажо ама айде ) :D
Фирма требва си отвориш само у нас ,оти изпускаш голяма баклава,шлеване на воля,по-рахат е у Естония,ма не си е на оферта у твоя случай
Язека не видим от се кахъриш за цени,кат има лев или банките дават,ги занема ,че се кахъриш
Относно изплащането на дръгело е арно а мъцнеш за нов или стар те брига оти баш не е едно и също
И у зафършек на мойта лаланица,че мъцнем, баце с тия разрешителни и тир карнети си само за дрът Тракторс и молитва за по-малко висене и по граници и по митници
Преди да се сърдиш на който и да е тук в този форум,бих ти казал,че въпросите и разказаното от теб са доста сериозно необмислени и лековати.Тъй че вземи си едно фриго регни си Еспаньолска фирма и си бръмкай на воля.
Успех в начинанието ако търсиш шофери метни обява и тука в знак на благодарност или пък напук
Цитат на: batalov80 - Неделя, 16 Февруари, 2014, 17:33:24
Егати разбирача.Типичен гербер-увяхнал... :'(
Всички разбрахме че имаш проблем с герб. Нещо по темата имаш ли да казваш?
Или си на принципа да плюваш, па дори и да нямаш плюнка?
Що не вземеш да смениш форума. Ако искаш да се изявяваш на политическа тематика, не е тази темата.
Макар да се съмнявам силно в знанията ти по въпроса...
До тук виждам само простовато отношение към проблемите. Тоя бил гербер, ония били бедни...
Цитат на: Красимир Тодоров - Неделя, 16 Февруари, 2014, 17:16:11
да отдаде влекачите на DSV
Ако си отдадеш влекачите на DSV, каква фирма си ?
Смешна
Що бе Америка, аз точно така бих направил между другото...
Сега дали ще е ДСВ или некоя друга.. коя дава евро, евро и нещо, тази ще е...
То за да сложиш там камион трябва ли ти фирма ?
Темата трябваше да бъде "как да вкарам камион в DSV"
Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 11:28:05
Относно ремъците колегата мааалко повече нека се запознае и тогава да коментира.....
Какво има да се запознавам?Или искаш да ми кажеш,че двигателите на камионите са с ремък на ангренажа?Ти с камион запознавал ли си се отблизо,ама сериозно те питам?Ако говориш за алтернаторния ОК,но както казах се съмнявам.
Той колегата с инженерния никнейм точно това се гласи да направи, независимо как се казва темата..
А наистина за ДСВ или коя да е спедиция ти трябва и фирма и лиценз, само дето нема да търсиш товарите ти.
Господа виждам , че много се разгорещихте каквото ми трябваше видях от Hino за което съм изключително благодарен.На шофьорите пожелавам лек и безавариен път , на шефовете им успех.
На тези с диалекта една проста математика
Гума за 1300 лв. Ако кара 200000 км е много по добре от гума за 800 лв. Която кара 100000 км
Масло което се сменя на 70000 км и е с 20% по скъпо от това което се сменя на 30000 км също е по добрата инвестиция.
За неможещите да смятат от гумите се печели по 300 лева на гума от маслото около 50-65% от цената знам че е трудно това с процентите ама... Относно ремъци няма да обяснявам и да успокоя колегата с ангренажа че явно му е дерт да погледне Рено и да разгледа какво включва обслужването на новите от 2012 аз определено няма да съм притежател на Рено давам го като пример.
И най-накрая специално за шофьорите как Ви се струва икономията да ви се плаща на 1,20-1,50 и ето Ви една добра компенсация за семействата Ви които са лишени от Вас през по голямата част на годината.
Разликата между добрия мениджър и собственик и този по който плюете е точно в умението да борави с простата математика отлично.
Замислете се защо немските шофьори вземат по 5000-7000 евро а тукашните по1300-1500 евро разликата е в това , че това което знае за занаята немския шофьор го знае и шефа му но просто шофьора няма име за да тегли кредити и т.н а шефа му има.Тука заплатата е такава понеже колко шофьори знаят англ. и немски на ниво говорене , колко могат да смятат проценти , колко знаят наистина правните казуси които пряко ги засягат като шофьори... на запад всеки един има тези познания а не само да може да кара назад по огледала това не прави шофьора шофьор ...
Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 20:35:12Господа виждам , че много се разгорещихте каквото ми трябваше видях от Hino за което съм изключително благодарен.На шофьорите пожелавам лек и безавариен път , на шефовете им успех.
На тези с диалекта една проста математика
Гума за 1300 лв. Ако кара 200000 км е много по добре от гума за 800 лв. Която кара 100000 км
Масло което се сменя на 70000 км и е с 20% по скъпо от това което се сменя на 30000 км също е по добрата инвестиция.
За неможещите да смятат от гумите се печели по 300 лева на гума от маслото около 50-65% от цената знам че е трудно това с процентите ама... Относно ремъци няма да обяснявам и да успокоя колегата с ангренажа че явно му е дерт да погледне Рено и да разгледа какво включва обслужването на новите от 2012 аз определено няма да съм притежател на Рено давам го като пример.
И най-накрая специално за шофьорите как Ви се струва икономията да ви се плаща на 1,20-1,50 и ето Ви една добра компенсация за семействата Ви които са лишени от Вас през по голямата част на годината.
Разликата между добрия мениджър и собственик и този по който плюете е точно в умението да борави с простата математика отлично.
Замислете се защо немските шофьори вземат по 5000-7000 евро а тукашните по1300-1500 евро разликата е в това , че това което знае за занаята немския шофьор го знае и шефа му но просто шофьора няма име за да тегли кредити и т.н а шефа му има.Тука заплатата е такава понеже колко шофьори знаят англ. и немски на ниво говорене , колко могат да смятат проценти , колко знаят наистина правните казуси които пряко ги засягат като шофьори... на запад всеки един има тези познания а не само да може да кара назад по огледала това не прави шофьора шофьор ...
Леле, жестоко си се объркал.
Добре, отговори ми защо трябва да ми плащаш икономията, а не свалиш разходната норма, каква е логиката, на честен ли се правиш докато видиш колко гори камиона?
Защо мислиш че гума за 404 лв без ДДС диференциална и 440 лв без ДДС ремарке, нова нерегенерирана (Сава) няма да изкара 200 000?
И защо смяташ, че не можем да смятаме проценти? Ти не разбра ли че не всички сме прости ДАПаджии, някой от нас може да са по-образовани от теб?
И защо смяташ че немския шофьор взима 5000-7000 евро, къде го гледа тоя филм???
И кой те излъга, че ние взимаме толкова малко, щото крадем?
ЗНаеш ли колко от нас говорят и пишат на повече от един западен? Достатъчно добре, за да си говорим със западни шофьори и да знаем малко по-добре от теб кой колко взима.
Ти просто се изложи малко с изводите които си извади, ама нема нищо, простено ти е, баровец с мангизи, жалка история.. Дошъл да се изтъква в шофьорския форум колко е велик...
Впечатлен ли си от цената на гумите дето ги написах по-горе? Не вярвам да не си, ама нема да ти кажа къде са, нали си с Висшо, намери си ги сам. А, и сметни си сам. колко процента си се прееб@л, като си купиш от ония за 1300. Хехехе, ако не ще ти спамна на лично
Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 20:35:12Масло което се сменя на 70000 км и е с 20% по скъпо от това което се сменя на 30000 км също е по добрата инвестиция.
Мислиш ли да пазиш фактурите от смяната на маслата, когато решиш да продадеш камиона да ги покажеш на купувача ?
И каква ще бъде оценката на камиона когато клиента види 70 000 между смените, и каква при 30 000 ?
Това сметнал ли си ?
Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 20:35:12Замислете се защо немските шофьори вземат по 5000-7000 евро а тукашните по1300-1500 евро
Локейшън локейшън локейшън
Вкарвам камиона в DSV и game over, заставам на върха на хранителната верига ;D смех
Америка, това тук в България никой не го гледа, на колко си сменвал масло, фактури да искаш, каквито искаш такива ще ти дадат. По принцип се сменява на 50-70К за по-стари камиони и 100-120К за новите, като има едно дето скоро скоро след купуването се сменява. Ама кво ще му обясняваме на тоя, я го мани, да си чупи главата като е голям разбирач.
Народа е казал "Добра дума железни врати отваря". Тоя с рогите пробва...
Купи си масло за 70 и го смени на 35 няма да си на голяма загуба, и не винаги най - скъпите гуми излизат най - тънко защото на парите на един Michelin взимаш два Ling Long а и една гума старее , но това не може да го разбере един мениджър . А аз не разбирам ква е разликата дали ремъка ще ти е Контитеч , Семперит или нещо друго . :)
Цитат на: Красимир Тодоров - Неделя, 16 Февруари, 2014, 19:11:56Всички разбрахме че имаш проблем с герб. Нещо по темата имаш ли да казваш?
Или си на принципа да плюваш, па дори и да нямаш плюнка?
Що не вземеш да смениш форума. Ако искаш да се изявяваш на политическа тематика, не е тази темата.
Макар да се съмнявам силно в знанията ти по въпроса...
До тук виждам само простовато отношение към проблемите. Тоя бил гербер, ония били бедни...
Е тук имаш + от мен.
А и като цяло мненията ти в тая тема доста ми допадат.
Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 20:35:12Замислете се защо немските шофьори вземат по 5000-7000 евро а тукашните по1300-1500 евро разликата е в това , че това което знае за занаята немския шофьор го знае и шефа му но просто шофьора няма име за да тегли кредити и т.н а шефа му има.Тука заплатата е такава понеже колко шофьори знаят англ. и немски на ниво говорене , колко могат да смятат проценти , колко знаят наистина правните казуси които пряко ги засягат като шофьори... на запад всеки един има тези познания а не само да може да кара назад по огледала това не прави шофьора шофьор ...
Много, ама много жестоко си се объркал...
Цитат на: American - Неделя, 16 Февруари, 2014, 20:55:23Мислиш ли да пазиш фактурите от смяната на маслата, когато решиш да продадеш камиона да ги покажеш на купувача ?
И каква ще бъде оценката на камиона когато клиента види 70 000 между смените, и каква при 30 000 ?
Това сметнал ли си ?
Е не мога да се сдържа...
Колегата хАмериканец - ти добре ли си?!?!? Какви са тия смени на масло на 30 000?!? В оторизирания сервиз смяната ми е през 90 000...
Относно цените на гуми и ремъци - нали фирмата няма да е регистрирана в България? Или мислиш да докарваш камионите тук за обслужване?
Където ще регистрираш фирмата, там питай за цени на обслужване. Едва ли българска фирма си обслужва камионите в Германия и ще ти даде цени...
Ето къде вземат заплатите за които Ви говоря http://www.karner-transport.at/ колко "МАЙСТОРИ" са я чували ..... мога да ви кажа още поне 10 като тази и да ви оставя с отворени уста ама няма. И само да споделя че никой чужденец няма да ви каже ей така като го видиш на паркинга колко пари взема ... ама както и да е.Спорете си колкото искате нямам повече въпроси.Благодаря на тези които се отзоваха.Другите да се понаучат още малко и тогава да се опитват да се изказват по мениджерски въпроси.
Цитат на: gg_engineering - Понеделник, 17 Февруари, 2014, 20:10:28
Ето къде вземат заплатите, за които Ви говоря http://www.karner-transport.at/ Колко "МАЙСТОРИ" са я чували ..... мога да ви кажа още поне 10 като тази и да ви оставя с отворени уста, ама няма. И само да споделя, че никой чужденец няма да ви каже, ей така като го видиш на паркинга, колко пари взема ... ама както и да е. Спорете си колкото искате, нямам повече въпроси. Благодаря на тези, които се отзоваха. Другите да се понаучат още малко и тогава да се опитват да се изказват по мениджерски въпроси.
Уважавай неотзовалите се. Та ти не ги познаваш, колега.
Разбира се че ги уважавам.Не знам защо някой реши че съм тръгнал с рогите ама... Благодарен съм на всички отзовали се.Към тези които не познавам се отнасям с уважение.
Колега gg_engineering - genko82 , не мисля че си решил да правиш транспортна фирма. Според мен само разлаваш кучетата. А ако наистина някога направиш такава фирма, едва ли ще даваш сносни заплати на шофьорите, с твоята слабост за почивки по лъскави и скъпарски заведения и хотели.
Поразходи се в Стара Загора, там има доста траспортни фирми. Иди при чорбаджиите им и поразпитай това и онова и го сравни с писаното по твоята тема. После пак си помисли , дали ще правиш такава фирма , като нямаш гръб ...
Цитат на: gg_engineering - Понеделник, 17 Февруари, 2014, 20:10:28
Ето къде вземат заплатите за които Ви говоря http://www.karner-transport.at/ колко "МАЙСТОРИ" са я чували ..... мога да ви кажа още поне 10 като тази и да ви оставя с отворени уста ама няма. И само да споделя че никой чужденец няма да ви каже ей така като го видиш на паркинга колко пари взема ... ама както и да е.Спорете си колкото искате нямам повече въпроси.Благодаря на тези които се отзоваха.Другите да се понаучат още малко и тогава да се опитват да се изказват по мениджерски въпроси.
Ти кога каза, че ще правиш фирма за извънгабаритни товари???
Хората тук ти обясняват за нормални композиции 40 тона. Няма шофьор на такава композиция, който да взима 7000 Е, ако ще и в марсианска фирма да кара...
А за извънгабаритните... Там е друга бира. Гарантирам, че ако купиш дори само една подобна композиция, то и тя ще стои на паркинг през 50-60% от времето...
Колкото до мениджЪрските въпроси - тук се изказват хора, които вече имат транспортни фирми, а ти щом се допитваш до форум как да си направиш фирма си ми ясен какъв млад меринджей си ;D
Фирма за извънгабаритен товар няма да направи, със сигурност. В ЕС има шофьори , които вземат по 7000 до 10000Е на месец и карат до 4 часа на ден, но там не пожелавам никой да отива. Карат радиоактивки контейнери , а те и затворени, пак излъчват радиация. Никой не се пенсионирал там и водачите ги сменят на 16 месеца. Защо ли ?
Този нашия и такава фирма няма да направи, защото има силни фирми от дълги години в тази област.
Не може да продаваш " боклуци " в Продавалник и да искаш да направиш добра транспортна фирма - genko82.
Рамбоне, ти ма уби! :)
Верно ли си го проучил тоя синковец 82-ри набор?
Бизнесмен, а? :) в продавалника... ей, тва ми направи деня!
Гледам в "Продавалник" навигацийка се продава,,,,, е половината от бизнеса вече е налице,,, сега остава и камиона да се купи и ,,,,,,,,,,,
Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 11:28:05
И специално за колегата "pumix" за "бай Пешо в гаража" . Правиха ми колата гаранционна няма значение марката висок клас което няма значение и съм се отказал след гаранцията след първата профилактика след като не знаят как се и че изобщо се отключва кутията през определени километри а бай Пешо в моя случай беше момче на 22 години благодарение на което не хвърлих кутия за 25000 лева.
Рaмбон, нaпрaви едно рaзследвaне кaкъв ще дa е този "висок клaс", че кутиятa му е 25000 левa. ???
Хахаха ще ще колега въпрос на време е сега има пари за харчене така че няма проблем.Относно заведенията и хотелите те са направени за това да се посещават не да стоят празни и не мисля,че е престъпление да се посещават хахахахахахаха или поне не е противозаконно , освен ако не си с някое чуждо гадже ;D
genko82, бива ли толкова много информация да поднасяш в интернет за себе си. Ако беше си постнал и банковата сметка някъде ... само това не открих, но с чужда помощ и това би могло да стане.
Парите бързо свършват, а мацките от Sladur.com и Aha само това чакат. Дано не си хванал гадже от там, а си го намерил по лъскавите заведения.
И както си се писал, наистина си луд за връзване ;D
Тоя си намери публика.
Модераторите, предлагам темата да се заключи, няма какво да се пише повече тук по въпроса.
Цитат на: gg_engineering - Вторник, 18 Февруари, 2014, 18:38:46
Хахаха ще ще колега въпрос на време е сега има пари за харчене така че няма проблем.Относно заведенията и хотелите те са направени за това да се посещават не да стоят празни и не мисля,че е престъпление да се посещават хахахахахахаха или поне не е противозаконно , освен ако не си с някое чуждо гадже ;D
Човеко, ти влезе със сериозни въпроси във форум на професионалните шофьори, успя да се изпокараш с хора много по-опитни от теб, не си направи труда да вникнеш в нещата, които казват и завърши с кръчми и жени. При това, всеки твой пост, се нуждае от незабавна граматическа редакция. Желая ти успех в начинанията, за мен темата е приключена.
Няма какво и от кого да крия просто.Обаче си се пообъркал нещо за продавалника не че не съм регистриран ама нямам публикувани обяви.Аз за разлика от теб не съм се скрил като мишка и само да плюя.Могат да се видят и телефона и имейла,а за банковата сметка ако пък си закъсал чак толкова много мога да те заведа на кръчме някъде.
И тук е покриват думите ми на 100 % които казах в самото начало.Само човек без работа може да се занимава с глупости да проучва някой , какво,що,къде и т.н. Просто тука е ЛАЛАДЖАЛЪК без покритие.Верно е има хора които са много на вътре в занаята,отзоваха се благодарих им и всички по живо по здраво.Но има и такива като теб които имат свободно време в излишък и се занимават с глупости.
Толкова от мен .....
Причина за редакция: Две поредни публикации!