• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Искам да си направя транспортна фирма

Започната от gg_engineering, Събота, 15 Февруари, 2014, 15:18:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

gg_engineering

Здравейте "колеги" поставям кавички понеже все още не може да се каже че съм Ви колега.Регистрирах се във форума с ясната цел да получа инфо за камиони,предпочитания и различни подробности относно международния транспорт но без да се обижда никой само лалджалък и нищо съществено.Явно който изкарва пари няма време за подобни форуми.И въпреки всичко ще съм благодарен ако някой ми отговори на следните въпроси:
1.По колко км. на месец трябва да прави камиона за да си изкарва парите за мен, административни разходи,такси,разрешителни и разбира се заплата на шофьора.
2.Кой е най универсалния камион и не като МАРКА аз марка съм си избрал въпроса е като конски сили кой е оптималния вариант за двуосен влекач да става както за планини така и за равно ясно е,че ще има компромис някакъв но да е минимален.
3.Консумативите на какви километри се сменят като се почне от :
             1.Гуми смяна на какви км. ориентировъчна цена
             2.Масла , филтри смяна на какви км. ориентировъчна цена
             3.Ремъци смяна на какви км. ориентировъчна цена
    Искам да уточня че не се прави компромис с качеството и марката на изброените консумативи.
4.Заплата за шофьор стандартното което се получава.

И накрая ако може някой да ми даде разходите от началото до края за създаването на транспортна фирма.

А ето аз какво знам:
Лиценз :2000 лева , Гаранция 9000 евро за едни за следващ 5000 евро до 5 бр. камиони за ЧМР , разрешително 1450+такси в банките,Ръководител.на транс.фирма(Соц.осиг.на 4 часа-154 лв.) ,Осигуровки на,собственик,управител(самоосиг.420лв. или123лв. ),Разрешителни(ЕКМТ,СЕМТ за една година 1560лв., за месец 130лв. /за един брой , Карнет дьо пасаж(за пребиваване на едно МПС в друга държава12 месеца) , Заплати на шофьори(Соц.осиг.196лв.)
Консумативи :   
      1.Масла 70000 км филтри на 35000 цена за литър?
      2.Гуми около 200 000 - 250 000 (реномирана марка без компромис за предни и задни оси) ориентировъчна цена за брой
      3.Ремъците (не съм много на ясно)
      4.Заплати на шофьор около 1500 евро + спестено гориво се плаща на 1,20-1,50 лв.
  Цената на камиона умишлено не я вкарвам в разходите понеже с нея съм на ясно както и с Марката на камиона.
Е това е от мен ще се радвам ако някой ми даде отговори на въпросите и  разценки или сайт от който могат да се видят разценките на нещата за които питам.

gg_engineering


pumix

Здравей, "колега". Не искам да те отчайвам,но по-добре не се захващай с това.Далече си от истината след като питаш за смяна на ремъци.Все се надявам ,че питаш за алтернаторния но силно се съмнявам.Иначе ангренажния не се сменя, защото няма такъв.Забравили са да го сложат. :D А най-лесно е след като не си компетентен да си караш камионите в специализиран сервиз за конкретната марка. Е там е по-скъпичко, не е като при бай Пешо у гаража,но поне знаят какво правят.Заплатите на шофьорите достатъчни и навреме,за да живеят нормално и те като белите хора.Километрите на месец,които трябва да навърта камиона горе-долу може да си го сметнеш като прочетеш регламент 561.Там пише за часове на каране почивки и т.н. Все неща които трябва да се спазват.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

pumix

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

ceko1969

gg_engineering  направи си труда прочетеш постовете на Hino, там имаше доста подробни разсъждения по въпроса...

batalov80

Направи си я,само че не в България.Тук ще ти разгонят фамилията.

gg_engineering

Колеги извинявам се явно съм пропуснал някои пояснения фирмата няма да е в България колкото и да съм патриот тука всичко е "гредЪ",относно часовата ставка колега съм на ясно аз питам какъв е минимума от километри понеже кой може да ти гарантира че можеш да караш винаги на максималното което се разрешава.Относно ремъците колегата мааалко повече нека се запознае и тогава да коментира , както и за километрите за маслата филтрите и гумите аз съм написал примерните които знам.Искам да знам обичайните марки доказани в масла и филтри и цени които сте ползвали.
    И специално за колегата "pumix" за "бай Пешо в гаража" . Правиха ми колата гаранционна няма значение марката висок клас което няма значение и съм се отказал след гаранцията след първата профилактика след като не знаят как се и че изобщо се отключва кутията през определени километри а бай Пешо в моя случай беше момче на 22 години благодарение на което не хвърлих кутия за 25000 лева.Относно заплащането чувал ли е това което съм написал за плащането на икономията на горивото или и той както всички я продава на български джамбази по паркингите в Германия и се оглежда като мишка за да не го нае...
   И благодаря на колегата "ceko1969" за инфото , както и за съвета на "batalov80" за съжаление колега е така България не е страна в която си заслужава да се мъчиш да пи..еш срещу вятъра и да се опитваш да правиш каквото и да било за да храним излишната и без това администрация и управляващи.


admin

Прочети темата на Hino и прецени кой вариант би бил най-удачен за теб. Също така имаш ли яснота къде ще пътуват тези камиони или камион? Имаш ли подсигурена работа или тепърва ще се регистрираш в борси за товари? Наясно ли си, че плащанията се получават някъде напред във времето, а понякога и въобще не се получават? Наясно ли си, че през цялото това време разходите си вървят и че дори е възможно да бъдат и много по-големи от предвидените първоначално?

http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=3406.msg47450#msg47450
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Красимир Тодоров

Цитат на: gg_engineering - Събота, 15 Февруари, 2014, 15:18:53
Здравейте "колеги" поставям кавички понеже все още не може да се каже че съм Ви колега.Регистрирах се във форума с ясната цел да получа инфо за камиони,предпочитания и различни подробности относно международния транспорт но без да се обижда никой само лалджалък и нищо съществено.Явно който изкарва пари няма време за подобни форуми.И въпреки всичко ще съм благодарен ако някой ми отговори на следните въпроси:


Да те питам, чича ми, чии го дириш ти във форум, дето сме се събрали все нефели и нищо не става от нас, пък и най-нахално питаш за подробности. Един вид гола вода сме, ама да се напънем да ти отговорим на няколко въпроса. А защо по дяволите трябва да го правим?
Иди в другия форум, бре, на спедиторите. Там ще се  изпоприбият да ти кажат всичко, да те посъветват, да те научат. Но не забравяй и на тях да кажеш, че нищо не става от тях. И вервай ми, от ония нищо не става.
А ние - става или не, добре печелим и лично на мен ми е през оная работа дали имаш високо мение за мен и колегите в тоя форум
Бахти тъ****ра!

gg_engineering

Ако съм обидил някой се извинявам просто казах че е повечето лалджалък говорят си хора от професията за разни си неща и уточних какво очаквам да чуя като отговор разбира се при добро желание като са го направили " admin" , "batalov80" , "ceko1969" и нека направя още едно разграничение едно е да караш друго е да притежаваш.Съгласен съм че форумите са за това да се говори за всичко но както виждате не питам кой е най добрия камион като марка или автоматик или не , или коя е най-хубавата кабина и т.н. по тези неща имам за себе си отговор и знам какво искам.Искам да чуя различни менения за конкретните неща които съм питал.
А господина Красимир Тодоров от името на шофьор ли говори или от собственик на фирма , че да знам как да му отвърна подобаващо ако е от името на шофьор.

admin

Цитат на: gg_engineering - Събота, 15 Февруари, 2014, 15:18:53
Здравейте "колеги" поставям кавички понеже все още не може да се каже че съм Ви колега.Регистрирах се във форума с ясната цел да получа инфо за камиони,предпочитания и различни подробности относно международния транспорт но без да се обижда никой само лалджалък и нищо съществено.Явно който изкарва пари няма време за подобни форуми.

Опитах се да вникна в съдържанието на публикацията, но не успях да разбера идеята на думата "лалджалък". Освен това и "нищо съществено" не ми говори нищо съществено. Ще се радвам, ако направиш необходимите уточнение, за да бъдат избегнати негативните емоции, каквито вече май се появиха в темата.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Красимир Тодоров

От името на шофьор ти отговарям. Я да чуя как ще ми отговориш подобаващо. Любопитен съм какво още можеш да кажеш за тия, които ще ти карат камионите, евентуално, някой ден..
От мен специално можеш много да научиш като факти и числа.. ама сбърка в подхода, "колега"...
Нека некой друг се кахъри да ти отговаря.

Впрочем не мога да се стърпя... Как ги смяташ тия километри на гума 200-250 000? Не че не е възможно да се изкарат, но какво ще стане, ако някак си гръмне на 160 000 някоя гума? Шофьора ли плаща разликата до 200 000???
И това с икономията леко ме разсмива. Значи 1500 евро (Малко са, ама айде..) добре, ами икономията защо да я плащаш?Това означава, че щом говориме за икономия, то камиона ще има разходна норма. А преразхода? И къде си чел разходните норми на камиона който си избрал?  А щом говориме за разходна норма, ясен си ми що за работодател си.
Има много хубави системки, за монтажа и експлоатацията на които се плаща, за да нема после приказки за нафта. Ама да се бръкне шефа с някой лев - изключено. Иначе шофьора по презумция точи...
1500 евро, за кое да ги смятам по-напред, за прането в кофа, за 4 евро баня или за колега почерпи цигара, че пак немам пари.. Кво ще стане ако дават 1800 евро минимум, ще обеднеят фирмите ли? Надали...


gg_engineering

Лаладжалък-общи приказки смесени тук там с разсъждения.Прочетох темата на Hino благодаря за насоката.Там има направена готова разценка каквато очаквах да получа но не знаех кой да питам,подчертавам средна както казва Hino.Аз което исках е цена на гуми НОВИ И ДОКАЗАНА МАРКА какви км по наблюдения горе долу се карат,същото с маслата , филтрите , заплати на шофьор , и да погледнат цифрите които съм посочил съгласни ли са с тях или не.Не питам за марка нов или стар автомат или не колко оси ,коя кабина е най-хубава и т.н понеже това са въпроси които пораждат спорове.Питам какво показва опита относно конкретните ми въпроси.

American

#11
Информацията която търсиш, я имат много малко хора.

Хората които минали по тоя път я имат, но искат ти да не знаеш.

Горедолу е като при електронните игри, незнаеш какво те очаква на следващото ниво, но ако успееш да го преминеш отиваш там, и така нататък все по-трудно става.

Но според мен първо ниво е да станеш шофьор, второ ниво е да си купиш влекач, трето ремарке, четвърто втори камион и слагаш шофьор на него, пето взимаш лиценз, и така до 250 влекача :)



Цитат на: batalov80 - Събота, 15 Февруари, 2014, 23:56:38Направи си я,само че не в България.Тук ще ти разгонят фамилията.

Не е само това колега, има и нещо друго, в Америка казват (локейшън локейшън локейшън). Отваряш Гугъл Мапс и гледаш къде е най-голямата плетеница от магистрали, примерно Дюселдорф, и отиваш там да си вземеш квартира, регистрираш фирмата и паркинг места за камионите. Защото аз ти гарантирам че там всеки ден има работа във всички посоки.


Обединени публикации!
smoking gun

Красимир Тодоров

Колега Американ.
Не е баш така, не се работи в тоя бранш на принципа ЛЛЛ. Това да не е хипермаркет.
Камионите работят към спедиция, тоест няма значение къде са, това е грижа на спедицията.
Господина отворил темата има възможност да инвестира известна сума пари, да отдаде влекачите на DSV примерно сигурен съм че с тях е говорил щом говори за триосни влекачи.
И да си седи удома и да фактурира, фактурира, фактурира.
Дано поне да е коректен към персонала си, щото за него гарантирано ще има.

Бриги Магнито

Е не моем се сдържим  :D :D :D
Бацин кви ремъци,кви гуми кви пет лева бре,вземи научи цената на един колан и се поинтересувай колко изкарва.Иначе
- гумите сака да са черни и имат пробег дорде искарат или средно за сите 120 000км
- масла и филтри ,че питаш дилъра на избраната от теб марка
-относно ремъко,не го мисли ,че прежалиш един букет цветя у годината за любовницата (и се си мислим,че си мислиш за ангренажо ама айде ) :D
Фирма требва си отвориш само у нас ,оти изпускаш голяма баклава,шлеване на воля,по-рахат е у Естония,ма не си е на оферта у твоя случай
Язека не видим от се кахъриш за цени,кат има лев или банките дават,ги занема ,че се кахъриш
Относно изплащането на дръгело е арно а мъцнеш за нов или стар те брига оти баш не е едно и също

И у зафършек на мойта лаланица,че мъцнем, баце с тия разрешителни и тир карнети си само за дрът Тракторс и молитва за по-малко висене и по граници и по митници

Преди да се сърдиш на който и да е тук в този форум,бих ти казал,че въпросите и разказаното от теб са доста сериозно необмислени и лековати.Тъй че вземи си едно фриго регни си Еспаньолска фирма и си бръмкай на воля.
Успех в начинанието ако търсиш шофери метни обява и тука в знак на благодарност или пък напук


Красимир Тодоров

Цитат на: batalov80 - Неделя, 16 Февруари, 2014, 17:33:24
Егати разбирача.Типичен гербер-увяхнал... :'(
Всички разбрахме че имаш проблем с герб. Нещо по темата имаш ли да казваш?
Или си на принципа да плюваш, па дори и да нямаш плюнка?
Що не вземеш да смениш форума. Ако искаш да се изявяваш на политическа тематика, не е тази темата.
Макар да се съмнявам силно в знанията ти по въпроса...
До тук виждам само простовато отношение към проблемите. Тоя бил гербер, ония били бедни...


Красимир Тодоров