Честита нова забрана. (http://offnews.bg/news/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_4/%D0%A0%D0%BE%D0%BA%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%A2%D0%98%D0%A0-%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D1%83%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0_381532.html) За сега е само искане на донорите, надявам се само да им се посмеем.
Цитат на: Mandor - Четвъртък, 28 Август, 2014, 09:32:34
Честита нова забрана. (http://offnews.bg/news/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_4/%D0%A0%D0%BE%D0%BA%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%A2%D0%98%D0%A0-%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D1%83%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0_381532.html) За сега е само искане на донорите, надявам се само да им се посмеем.
Че какви рокери са това? Който е гледал репортажите щеше да види, че имаше 4-5 моторджии, които го докарваха на визия като рокери. Но те бяха там за да използват мероприятието за да демонстрират лъскавите си машини. Не пропускат възможност да го направят. Изсипаха се дори в Катуница по време на безредиците около т.нар. "цар" Киро! Нерде Киро, нерде рокИро!?
Сегашните "протести" на пътя бяха предимно от хлапаци с лъскави, но втора употреба съвременни мотоциклети. Някои се бяха снабдили и с якета-реплики на рокерските якета! А невежите журналя, нямащи понятие какво е рокерство и рокери набързо им лепнаха етикета и гаменчетата добиха още по-голямо самочувствие. Единственото им предимство е, че са по-организирани. Иначе плачат шофьорите от блокираните камиони да слязат и да им модерират каските с щангите...
Интересът на тези джигити е да си поразчистят пътя, който използват за писта от бавните камиони.
Не съм привърженик на рокерите и работя в транспортна фирма. Нямам обаче нищо против да се забрани движението на тежкотоварни автомобили през определено време. Това което е последния работен ден и последния почивен е напълно достатъчно, но да е целогодишно.
Пътя от Русе до Бяла не е за такъв трафик и е крайно време да се вземат мерки за разширяване. Смешното кръгово в Бяла трябва да се направи на кръстовище на две нива. Там ако с камион се влезе с повече от 40км/ч ще се обърне. За година-две може да се оправят пътищата на страната, но има много, който крадат и не си мръдват пръста за народа.
Надявам се, че с публикацията си не оставям впечатление, че взимам страна в спора да има, или да няма забрана за движение за тежките камиони в празничните дни. Въпросът е дискусионен и аргументи има и в едната и в другата посока.
Идеята ми беше, че точно т.нар. "рокери" нямат основания за някакви протести и да са в челото на недоволните. Вие да сте видели моторист да стои чинно в колоната при задръстване? Аз не съм. На тях камионите им пречат защото...им пречат! Големи са, бавни са, пък и шофьорите им не се стряскат толкова лесно от гъзарските форсирания на двигателите. Видели са много по света и не се впечатляват от нашенските ерзац-рокери.
Виж друго си е да изръмжиш величествено покрай някоя неделна драйвърка, захапала волана и не знаейки на кой свят е. И бай Пешо със старата Жигула се плаши защото ако фане из раскето старото возило ще се разпадне и там ще си остане...Но тая публика им трябва. За нея забрани - йок! А междувременно - на нас война ни не требе! Изтребваме се успешно по пътищата.
Забрана е хубаво да има , определено ще се пътува много по-спокойно а ние ще си почиваме вместо да работим и почивните дни.
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 28 Август, 2014, 20:30:12
Забрана е хубаво да има , определено ще се пътува много по-спокойно а ние ще си почиваме вместо да работим и почивните дни.
Както казах - дискусионно е. Дори само от наша гледна точка - представи си, че в петък вечер си успял да се добереш примерно до Видин, или до Русе. Нямаш повече часове, но си от София. Спиш там, но сутринта не можеш да тръгнеш защото е забрана до неделя вечер. Разтоварването в София така, или иначе е в понеделник. На твоя шеф кво му пука, че си се пържил два дни във Видин, или си мръзнал в Русе? Неговото не се губи - в понеделник разтоварваш, товариш и - zu ruck! Няма да помогне и забраната пълната почивка да се прави в кабината - франсетата да вървят да доказват, че не си се прибрал с кола, щом си в България, за някакви си 200-300км., които са нищо за техните мащаби.
Кофти е , но така е правилно и не напразно из Европа има забрани . Все пак трафика става 2-3 пъти повече защото куцо и сакато си отива на село и можеш да си представиш колко още се утежнява допълнително от нас големите на пътя. А това за прибирането вече по желание , ако искаш да се прибереш има варианти много /кола , автобус , влак / ако не можеш седиш си у кабината и чакаш понеделник.
В Европа има, но не навсякъде. В Испания например няма. Изключение през лятото частично прави Каталуня, както и Паис Баско (също частично). А испанците в никакъв случай не са по-малко пътуващи от нас. Верно е - имат autovia, което е скоростен безплатен път с параметрите на магистрала, но далеч не навсякъде, а масово се избягват платените участъци и от тежките камиони и от колите.
А в Белгия? Трафикът по-малък ли е от този в България?Вече не си спомням как беше в Холандия...Но там и без това има една идиотска забрана за изпреварване от камиони по определени участъци от аутобаните. И в Белгия има такива, впрочем. Но като цяло, дори когато е натоварено, хората са толерантни, и не водят война на пътя със себеподобните си.
У мен се налага мнението, че дори камионите да изчезнат от пътя в събота и неделя, нашенецът пак ще намери начин да се претрепе. И което е още по-лошо - да претрепе и нищо неподозиращи невинни, тръгнали да пътуват доволни, че ги няма пречкащите им се и бавни камиони.
ЗА забраната.
Ако може и мотористите да им забранят да се качват на магистрали, още по-добре... Да си карат с 300 по междуселските пътища и да се трепят там с каруците, комбайните и тракторите... Аман от повярвали си пишлемета, дето се мислят летящия холандец...
Да споделя и аз едно мнение на човек, който кара и камиони и мотори. Забраната ми се вижда малко пресилена, все пак това е основно международно трасе. Но русенските рокери въобще не са пишлемета, които бързат да се утрепят в някой тир. Сред тях има много сериозни, делови и улегнали хора, за които моторът е начин на живот. Лично аз познавам трима-четирима президенти на фирми и работодатели, даже на един събор за малко да започна работа за един от тях. Купуват скъпи, поръчкови мотори, сами ги обслужват и когато имат време, яздят. Че има доста недорасляци с комплекси на Батман и с пистарки секъндхенд в отвратително техническо състояние е факт, но основните ядра на повечето мотоклубове са главно от улегнали и свободолюбиви хора. Недействително е да даваме радикални и еднополюсни оценки на моторджиите в България.
Цитат на: naum4o - Петък, 29 Август, 2014, 11:34:32
... основните ядра на повечето мотоклубове са главно от улегнали и свободолюбиви хора. Недействително е да даваме радикални и еднополюсни оценки на моторджиите в България.
Отново ще се изкажа с уточнението, че в младостта си също съм бил моторджия, та поназнайвам нещичко за тази емоция. Разбира се и моторите и обстановката по пътищата по това време бяха различни.
Недействително е да се твърди, че повечето моторджии в България са в някакви клубове, организирани и кротко и достолепно каращи с развяващи се конски опашки и бойни каски, както се очаква от истински рокери. Ако бяха такива, дори не им е нужна забрана за товарните - та те карат по-бавно и от тях!
Действителността е, че по шосетата основно вилнеят неуравновесени башибозуци, смятащи се за безсмъртни.
Ще ми се наложи да те апострофирам. Отдавна си бил ,,срещу вятъра" и инфото ти се нуждае от известна актуализация. През последните 10 години 3-4 мотоклуба сериозно се организираха по примера на най-големите в света(които имат свое представителство именно в Русе) и колкото и да не ти се вярва, в тези клубове имам дисциплина и йерархия. Основателите са богати хора и въобще не са случайни сред бизнеса в България. Русенци и търновци са най-сериозните и подготвени организационно, не случайно инициативите излизат от Русе. Пак казвам - не одобрявам забраната, но и да не бързаме да слагаме етикети на ,,всички моторджии".
Така наречените MC в България са доста комични образувания ;D
Собствениците на клубовете са наистина богати хора, някои са станали богати даже заради статута си на президенти. Това че са богати, им позволява да си живеят в собствените филми. Нашивки,гърбове,кожени елеци - долу горе в това се изразява дисциплината и йерархията. Съставът на клубовете обикновенно е президент и вицепрезиденти. Обикновени членове няма, за такива се обявяват свободни сеиирджии на мотори
Президента на търновските рокИри беше ходил из Юнайтед стейтс на турне с Матор, накичен като коледна елха с всякакви рокИрски аксесоари. И толкова се филмирал, че през цялото време се криел от техните "лоши" моторджии. Защото бил чул че преди 30-40 години там стреляли и биели чуждите рокИри. Па то 30 години не са кой знае колко, току виж някой се присетил за традициите, и му метне някоя тупалка на великия бизнесмен кафеджия. Че такива смешки.
В общи линии моторджиите си карат моторите, а надувките се САМОпровъзгласяват за президенти на МС и пишат декларации. ;D ;D
Преди време нещата бяха малко по истински.... , но като всяко нещо у нас и това беше превзето от парвенющина
Радвам се, че си в час! Че се чувствах много самотен - направих тема за А категория и така си и остана.
Иначе професионално погледнато е точно така. Клубовете са за богатите и нещата са доста комерсиализирани. Но защитата пледира за справедливост и непоставяне на всички под общ знаменател. ;D
Цитат на: naum4o - Събота, 30 Август, 2014, 15:20:14
Радвам се, че си в час! Че се чувствах много самотен - направих тема за А категория и така си и остана.
Иначе професионално погледнато е точно така. Клубовете са за богатите и нещата са доста комерсиализирани. Но защитата пледира за справедливост и непоставяне на всички под общ знаменател. ;D
Именно, де. Моята идея беше да не се поставят под един знаменател РОКЕРИ и моторджии-камикадзе. Защото всички се писаха рокери, а това е нещо друго.
Цитат на: driver1 - Събота, 30 Август, 2014, 15:32:52
Именно, де. Моята идея беше да не се поставят под един знаменател РОКЕРИ и моторджии-камикадзе. Защото всички се писаха рокери, а това е нещо друго.
Факт.
След като искат забрана , аз искам прозорец за движение през който да няма рокери, селяни и отпускари (само служебни коли , бусове и камиони - все такива които са на работа ) !
Цитат на: godji - Събота, 30 Август, 2014, 21:07:29
След като искат забрана , аз искам прозорец за движение през който да няма рокери, селяни и отпускари (само служебни коли , бусове и камиони - все такива които са на работа ) !
Добра идея, между другото! Не ми беше хрумвала досега, но е оригинално. :-)
Цитат на: godji - Събота, 30 Август, 2014, 21:07:29
След като искат забрана , аз искам прозорец за движение през който да няма рокери, селяни и отпускари (само служебни коли , бусове и камиони - все такива които са на работа ) !
Цитат на: driver1 - Събота, 30 Август, 2014, 21:20:20
Добра идея, между другото! Не ми беше хрумвала досега, но е оригинално. :-)
Ами Аз Съм готов с предложение по въпроса.
Една седмица, понеделник, сряда, петък и неделя са за комерсиални превозни средства.Вторник, четвъртък и събота за лични.А след това обратно за да няма недоволни.Така една седмица ще се работи четири дни а другата три.По тоя начи наредба 561 ще се изпълнява на 120%.