Форум на българските шофьори

Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета => Микробуси => Темата е започната от: gpetev - Понеделник, 24 Ноември, 2014, 10:20:24

Заглавие: Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: gpetev - Понеделник, 24 Ноември, 2014, 10:20:24
Здравейте,
Отворих транспортна фирма и в момента купувам микробус. Искам да попитам кои са добрите борси за товари до 3,5 т.?
Ако имате информация за други източници на подобни товари, моля споделете!
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: rider777 - Вторник, 25 Ноември, 2014, 08:40:44
Спедитор.нет
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: AxL - Неделя, 14 Декември, 2014, 05:06:46
Цитат на: rider777 - Вторник, 25 Ноември, 2014, 08:40:44
Спедитор.нет

Не знам какви са ти впечатленията от спедитор, но на нас за две години един не ни плати навреме. От и за България там е най-подходящата борса, за съжаление. От малки до големи фирми, все нещо имало, станало, не им платили... Но в крайна сметка всичко е платено. Мисълта ми е, че за това от там човек трябва да има сериозни оборотни пари за разходи, примерно за редовни курсове до Западна Европа поне 5000 евро, ако няма карта за гориво и пътни такси, където ги има.
Отделно много от спедиторите не подсигуряват пълен набор от документи за по-малките товари. Товарил съм някакви хранителни боклуци от Холандия само с някакви бележки, на мой риск. Защото взимаш товар от борсата, биеш 200 км да натовариш в петък и ония все нещо не разбрали. Питам, е как ти платиха, фактура нямаш ли, бройки, килограми... Та там трябва да се гледа. Правиш компромис = гориш. Особено да се внимава за Гърция, където аз повече няма да стъпя с товарен бус, пък кой каквото иска да ми говори.

За работа с бус до 3.5т си трябват сериозни нерви и организация. Трябва да имаш диспечер или твой човек спедитор да следи за експрес постоянно. Всичко читаво като цена изчезва за минути. Доста от групажната работата на тия бусове попадна в категорията до 7.5т/двойка.  Съответно и цените. При групажите често лъжат с килограмите. Което за бус може да е фатално понякога. Особено при спринтер 3-та серия.

Точно по това време, който няма семейство може да вземе заявки за празниците от рано. Цените са около 1300-1500 Евро на посока за цял бус. Следете офертите на борсите.

Като въртях в Западна Европа имаше няколко английски борси от и за острова с експреси, но ми искаха около 500 паунда за 6 месеца, а нямах възможност и зор да се натискам за там. Това също е някакъв вариант. Понеже си международен транспорт и може с български бус да се кара, само ДДС и ЧМР трябваше по онова време - 2012.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: IvanovIvan - Неделя, 14 Декември, 2014, 19:02:29
В тимоком поне според мене е доста скъпо и няма да ти свърши кой знае каква работа , в каргоагент работят повече фирми от балканския полуостров и накрая остава спедитора. Трябва да се гледа дали фирмата има проблеми ако ако има написани романи там по добре избягвай работа с тях , както и с големи фирми защото те доста често забравят да си плашат с месеци колкото и да ги подсещаш . Не очаквай в другите борси на втория ден след фактура да ти превеждат , това го няма даже и когато работиш без посредник .
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: naum4o - Понеделник, 15 Декември, 2014, 23:54:24
Тимоком е добра борса. Всички регистрирани са проверени от системата, всички данни са абсолютно изрядни. Какъвто и превоз да извършиш, ще ти бъде заплатен. Най-нормалното нещо, е да си получиш парите 7-30 дни след изпращане на документите. Има и спедиции, които плащат след 60 дни, но са по-скоро изключения. Има дестинации, които се плащат на разтоварване плюс аванс на товарене - от и за централна Азия, например. Но за български товари спедиторът е задължителен.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Dundiu - Събота, 05 Септември, 2015, 11:10:51
Здравейте. Първо искам да се извиня, ако не питам на правилното място. Искам да попитам дали излизат постоянно товари за вътрешни курсове с бус ( дали през сайт, спедитор, или каквото и да е) изобщо може ли да се пълни месеца с курсове? Благодаря.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: skumri - Вторник, 29 Септември, 2015, 18:11:58
Аз също имам фирма и бус и си бия главата. Всички борси обясняват как ще те затрупат с работа.
Аз опитах с trans.eu , но за един месец не хванах товар. Разбира се , малките товари са специфични и конкуренцията е жестока. Аз реших да направя друго. Залагам на реклама и директни телефонни разговори.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Педала до Метала - Четвъртък, 22 Октомври, 2015, 12:12:48
Колеги,попаднах на една друга борса-КаргоПедия,където гледам има предимно румънци.Някой ползвал ли я е.Имате ли впечатления от там?
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Райчев74 - Сряда, 13 Януари, 2016, 15:57:17
Колега аз също отворих фирма и имам микробус за който си търся работа ако изникне нещо сподели :)
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Rammbon - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 09:10:51
Мен също ме вълнува тази тема, за транспортни дейности с бус до 3.5т. Преди имах и товарни и пътнечиски бусове, но реших да се "поразходя" с тировете по ЕС, какво и работя в момента и да огледам кое , как става с товарите на тези бусове. Имам идея за бъдеще, дали още тази година или догодина, да си взема и аз голям бус  за поне 3 палета и да продължа да работя за себе си с него. Възможно е и да се обединим всички с бусовете и да работим заедно, да получаваме заявки и да ги изпълняваме бързо и точно. Примерно в Шенкер, за да работите за тях и да возите техните товари, да използвате техни превилегии, да получите техни карти за гориво, трябва да имате най-малко 3 камиона с обем към 280куб/м. Така е и с бусовете, всеки с неговата си фирма,може да направим едно сдружение или фирма и чрез нея да осъществяваме транспорта по ЕС, както са и много поляци. Там 10-а човека с 14 буса, са си направили фирма и карат. Карат и до България, всеки ги е виждал по паркингите и логистиките.
Все пак е фирма с 14 буса, а не някаква си с 1 бус.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: admin - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 09:25:10
Прави ми впечатление, че никой не споделя никаква информация относно тези малки товари. За какви пари се вози, намират ли се товари? Изглежда е някаква велика тайна и само малцина са посветените в нея.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Rammbon - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 09:57:15
Ще ти дам един пример, за който аз лично предадох фактурата на счетоводството на една бургаска фирма. Беше през 1012 г. За експрес доставка на материали за производство от Австрия, завод на Lear, до завода в България, с бус , 2 палета общо 1400кг, трябваше да се плати на полската транспортна фирма 1072Е. После поляка каза , че заминава празен за Букурещ да товари за Полша. Явно добре се печели.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Педала до Метала - Петък, 15 Януари, 2016, 16:46:57
На мен също ми е любопитно какви парички се изкарват с този вид транспорт.
Аз лично имам познат колега,който взима по 500 лв от курс до Германия за 5 дни отиване-връщане.Това са 2000 лв от 4 курса,които спокойно се хващат в
месеца,а и почивката от два-три дни между курсовете си е удобство пред това да работиш вътрешно за три месеца с прицеп в Европа според мен.
Явно собственикът има добра печалба,но да,винаги ми е било любопитно.
Едва ли някой ще постне тук какви парички получава от този вид дейност,но поне може да споделят по запознатите плюсове и минуси на този вид транспорт!
Поздрави!!!
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: admin - Петък, 15 Януари, 2016, 23:27:24
Цитат на: Педала до Метала - Петък, 15 Януари, 2016, 16:46:57
На мен също ми е любопитно какви парички се изкарват с този вид транспорт.
Аз лично имам познат колега,който взима по 500 лв от курс до Германия за 5 дни отиване-връщане.Това са 2000 лв от 4 курса,които спокойно се хващат в
месеца,а и почивката от два-три дни между курсовете си е удобство пред това да работиш вътрешно за три месеца с прицеп в Европа според мен.
Явно собственикът има добра печалба,но да,винаги ми е било любопитно.
Едва ли някой ще постне тук какви парички получава от този вид дейност,но поне може да споделят по запознатите плюсове и минуси на този вид транспорт!
Поздрави!!!

Има само една много любопитна подробност и тя е, че през тези 5 дни изобщо не се спи или се спи, докато пътниците отидат до тоалетната на някоя бензиностанция. Иначе правилно си разбрал, към 250 евро на курс дават и ако бях на 20 или 25 години, щях да се хвана. На 44 обаче ми е много съмнително дали ще ми издържи машинката.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Педала до Метала - Събота, 16 Януари, 2016, 14:08:33
Не си възрастен,напротив,аз също мисля да опитам,но засега събирам информация относно какъв бус да си търся(като товарно помещение),дали да е обикновен ,,куфар,, или брезентов вариант,защото знам че и за 12 кубикови бусове има работа,а бюджета ми не е много голям.Наистина бих се радвал ако повече се пише по темата,така хората биха помогнали на други хора,никой не трябва да забравя от къде е тръгнал.Поздрави!!!
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: цецодебел - Събота, 16 Януари, 2016, 14:42:36
Колеги, за начало как е с 3,5 тона ? Въобще не съм в час ! Трябва ли фирма, лиценз, професионална компетентност и т.н.!!!
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: admin - Събота, 16 Януари, 2016, 17:27:53
Фирма трябва за фактуриране. Лиценз и компетентност не трябва.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: цецодебел - Събота, 16 Януари, 2016, 21:05:41
Мерси началник :) Нема да се расърдя и ако некой друг мъцне от опит !
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Г. Симеонов - Неделя, 17 Януари, 2016, 15:59:26
Регистрация по ДДС и ЧМР застраховка , ако ще пътуваш в чужбина.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Райчев74 - Понеделник, 18 Януари, 2016, 14:43:53
Здравейте колеги,Ако някой направи такова сдружение пишете и мен.и ас търся работа за буса ама трудна работа
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Райчев74 - Понеделник, 18 Януари, 2016, 14:54:29
Колеги дайте борса за малки товари.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Педала до Метала - Вторник, 19 Януари, 2016, 10:56:36
До колкото знам колега,спедитор.нет е задължителен. Само борса за малки товари не знам да има. Не ми е ясно регистрацията в спедитора,ако имаш фирма от две години да речем-дали трябва пак препоръка от други фирми или директно те вписват??? ??? ???
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Г. Симеонов - Вторник, 19 Януари, 2016, 15:57:08
В спедитора искат 3 препоръки и регистрация по ДДС. Там няма почти нищо за бусове. За малки товари , спедиторите търсят групаж и много малко плащат.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Г. Симеонов - Вторник, 19 Януари, 2016, 16:06:16
Пyбликувано на:   
[Маршрут]
18.01.2016 12:50 Нова оферта!
Релация:   
от D - Германия/09232 Hartmannsdorf
до BG - България/Разлог
Дата на товарене:   18.01.2016   
Офертата е валидна до:   21.01.2016
Вид на товара:   едно евро пале
Бруто тегло (kg):   1.5 тона макс
Срок доставка:   
Обем (m3):   
Размери на товара (m):   
Линейни метри (m):   
Цена:   200 евро, бързо плащане
Други:   CMR застраховка;
Тип:   - комплектен
Изпрати оферта/запитване
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Г. Симеонов - Вторник, 19 Януари, 2016, 16:10:08
Релация:   
от BG - България/Севлиево
до D - Германия/21465 Reinbek
Дата на товарене:   22.01.2016   
Офертата е валидна до:   22.01.2016
Вид на товара:   1 европалет
Бруто тегло (kg):   300
Срок доставка:   25.01.2016
Обем (m3):   
Размери на товара (m):   
Линейни метри (m):   
Цена:   330 лв+ДДС
Други:   за Микробус / Соло;
Тип:   - групажен
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: naum4o - Сряда, 20 Януари, 2016, 03:48:19
За хладилни бусове има доста работа. 3 палета, 2 тона - газ към Дижон през Монблан.  Всяка седмица возят.
А поляците са хитри- на 1евро на км возят. И има желаещи.
Както аз го виждам - времето на Бай Пешо със скъсания брезент и соловите играчи отмина. Rammbon е прав, силата е в обединението. Някой трябва да дава редовно работа и този някой няма да са случайни спедиторчета от спедитор.нет, а голяма спедиция с представителства в Европа. Която получава 60-70 групажа понеделник до обяд и 60% са за соло бусчета, вътрешно в ЕС. Много честа практика, е да се местят палета на 100-200км, за да ги вземе по път групажна щора и да бяга към феритата.Примерно местене към Милано, Торино, или Ирун или Барса.
Но за да дава товари трябва организация.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Mandor - Сряда, 20 Януари, 2016, 08:18:44
По-горе се подхвърли идеята за сдружение. И няколко човека изявиха желание да участват. И до там. А сдружението си има предимства- един спедитор, счетоводител, отстъпки в магазини и сервизи.
Така че, да виждаме кои искат подобно нещо и да подгонваме нещата.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Педала до Метала - Понеделник, 25 Януари, 2016, 16:59:53
Идеята е страхотна,представете си сдружение от 20-30 буса пръснати във цялата страна.Експресните поръчки ще се товарят мигновенно от най близкия свободен бус.Би било чудесно,аз съм ЗА,стига да не са само приказки  :-\ :-\ :-\
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: naum4o - Понеделник, 25 Януари, 2016, 18:30:15
За съжаление приятелю, тук в БГ, няма да ви пуснат никакъв фандък големите пирани. Едно, че стокооборотът тук е смешен, сравняван със страните западно от Словения, второ, че бидейки смешен,  отдавна е завзет.
Такова бъдещо обединение трябва да направи фурор, направо революция трябва да се случи, за да се включи в играта. Което ми се види трудно, предвид конюктурата и особено предвид роднинските връзки на цялата плеяда от лелинчовци, зетьове и пр. лакоми пирани от двете страни на поръчките. Ако ти се работи - излизай на пазар с правила.
Дано не съм прав, но май съм.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: juli76 - Понеделник, 25 Януари, 2016, 22:51:03
Цитат на: Педала до Метала - Понеделник, 25 Януари, 2016, 16:59:53
Идеята е страхотна,представете си сдружение от 20-30 буса пръснати във цялата страна.Експресните поръчки ще се товарят мигновенно от най близкия свободен бус.Би било чудесно,аз съм ЗА,стига да не са само приказки  :-\ :-\ :-\
Тоя мач с бусчетата и експресния транспорт в страна и близки дестинации го играх повече от 10 години колега. При положение че преди за 4 години купих 3 буса с подобна работа а в момента ми остана само една машина с която от време на време закачам по нещо от стари клиенти със специфични поръчки в БГ ти си прави сметката на какво дередже е пазара. Работата за подобни свободни играчи падна главоломно от момента в който големите в бранша като Спиди и Еконт не почнаха да предлагат същата услуга само че на по добри цени виждайки че в това определено има ниша. Говоря за палетните превози до 1 тон. Друг е въпроса че нямаме икономика и товаро-потока е смешен. Някак не ми излиза сметката да возя примерно едно пале от Пловдив до Бургас за 35лв с ДДС . Не коментирам че е почти невъзможно и намирането на обратни товари. За мен тази работа умра в БГ от поне 3-4 години на сам ! Единствен вариант е работа с подобен бус в Европа но за някоя чужда спедиторска фирма. Иска се обаче добро владеене на език и инвестиция в сравнително нов микробус.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Dojogan - Вторник, 26 Януари, 2016, 09:58:46
По спомени Спиди и Еконт возят доста скъпо подобни карго пратки...обаче както колегата горе каза могат да вземат и едно пале за която и да е точка, защото буса/камиона пътува в дадената точка винаги пълен и палета е само в плюс...докато частника с буса няма да се навие на едно пале, защото не може да си плати и нафтата...
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Mandor - Сряда, 27 Януари, 2016, 20:16:09
Това е идеята на сдружението- повече бусове - по-малко отказани товари по горната причина, по-известна фирма - повече товари.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: pamuko - Петък, 05 Февруари, 2016, 11:42:58
Здравейте , колеги ! Идеята за здружение ми допада , ако има такова пишете и мен .  ;) ;) ;)
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Rammbon - Петък, 05 Февруари, 2016, 19:53:08
Събираме се Х колеги с У бусове/ може и с ремаркета/ и правим фирмата сдружение, АД, ЕООД, ООД или СД. Брандираме бусовете с името на фирмата и телефони за връзка, сайт и e-mail адреси. Наемаме си счетоводител  към счетоводна фирма, един или двама, човека да събират, гледат, следят всички оферти и да ни ръководят, за да обираме всички стоки, кашони, палети. От името на фирмата ни се поемат поръчките от спедиции и се разпределят по членовете ни . Някой може да има повече направени курсове от друг, остава да почнем да се сърдим и караме.
Сега работя в голяма фирма, която  развива и транспорта дейност. Използва 3  спедитора от страната за курсове от BG  за EС  и обратно, караме само прави курсове. Средно за към ЕС навлото е към 5600лв, а навръщане са винаги по-евтини , към 3500лв, а винаги караме по средно 16 т. Гледал съм предлаганите товари от компютъра на шефа, има товари с по 3т, 5 т, 12 т за Полша и по-малко се намират желаещи за тях. Мислих си, примерно ако товара е 5 т- 2 буса или 12 т, 3-4 буса вземаме товара. А до Полша се стига за 2 дни каране.
Също има една малка транспортна бургаска фирма, незнам от кой град е , но номерата на буовете с А на номера. Бусовете са дълги Спринтер с единичка гума, карат по 3 палета за Полша всяка седмица. Питал съм шофьорите им, заплащали им по 600лв на курс, връщали се празни до Унгария и там товарели за Ямбол. Значи работа има, само да има кой да я намира бързо и да я "краде" преди другите играчи.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Dojogan - Петък, 05 Февруари, 2016, 23:15:03
На теория звучи много добре...остава и да се осъществи :)
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: pamuko - Събота, 06 Февруари, 2016, 01:04:04
Прекрасно сега трябва май само да се заеме с организацията :)
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Rammbon - Неделя, 07 Февруари, 2016, 20:22:15
Тези бусове май са за над 3.5 т? Но не повече от 7.5т, май?
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Dojogan - Понеделник, 08 Февруари, 2016, 00:06:51
Според мен в тези мини композиции няма смисъл, защото имат тахограф и всички изисквания на камиона ги ловят и тях, освен това за да го напълниш се иска доста стока...като цяло са строго профилирани и за това са и редки...
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: skumri - Петък, 12 Февруари, 2016, 13:51:29
Колеги бусаджий ,
това , за голяма фирма не е лоша идея. Обаче , едно нещо ни свързва и това не е фирмата.
Всеки си е купил бус , защото иска сам да работи за себе си. И кой ще се навие да инвестира в тази фирма и за месец да направи два курса , докато аз правя 12 ? Идеята никак не е лоша , но има доста неща да се доизмислят. Правим си среща някъде и цял ден обсъждаме идеи. Както се казва , в спора се ражда истината. Иначе използвам Транс от скоро и не мисля да се отказвам от
личното представяне .
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Rammbon - Неделя, 14 Февруари, 2016, 13:04:45
От както ми дойде идеята за сдружение на шофьорите с бисовете, реших да се пусна и аз с един такъв бус по течението. От фирмата в която работя има и нови бусове. Та един нов бус е с цена от 45000 за бордови до 80000 лв ако е хладилен. Този ,който карах беше на 2 г, на 230 000км, Крафтер, макси база с единчна гума, но може да првозва до 1.6т, а като обем е 14 кубика. И така по течението, за 2 дни в Оснабрук, още 1 до Варшава и 2 дни до Хасково. За 5 дни каране, заработка 1080лв, навлото от всички курсове 9200лв, превозени товари общо 4.5т. Има доста товари за тези бусчета, само за мен проблема беше, че няма легло в кабината и трябва да се спи на 3-те седалки. Поне имаше печка . И яко каране, на макс. Среден разход 7л.
А това дали някой ще има 2 курса или 12, мисля,че е дали му се кара/работи повече и на къде ще си избере да кара.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: pamuko - Неделя, 14 Февруари, 2016, 13:19:53
Ами хайде бе хора организирайте нещата и да почваме
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: admin - Неделя, 14 Февруари, 2016, 13:21:07
Няма ли начин да се приспособи някакво сгъваемо легло?
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: цецодебел - Неделя, 14 Февруари, 2016, 14:13:13
Цитат на: admin - Неделя, 14 Февруари, 2016, 13:21:07
Няма ли начин да се приспособи някакво сгъваемо легло?
Май само тия надстройките . Скъпички но са удобни !
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Dojogan - Сряда, 17 Февруари, 2016, 02:17:47
Има начини, виждал съм как се взема част от товарното пространство за да се направи джоб за спане...не знам колко е комфортно, а и не знам контрола как гледа на тези преправки. :)
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Педала до Метала - Сряда, 17 Февруари, 2016, 15:50:13
Идеята е супер,дори и недай си боже някой колега се повреди със товар срок доставка,другия веднага реагира и си помагаме.Доста по спокойно е когато се знае,че не си сам и винаги може да реагираш при извънредна ситуация ::)
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: pamuko - Сряда, 17 Февруари, 2016, 21:02:14
Да ама само си приказваме а икой не казва как ще се осъществи подобна идея .
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: ivaton - Неделя, 21 Февруари, 2016, 20:39:49
Здравейте и от мен.Нов съм и в Бранша и във Форума.Имам също желание да карам бус из Европата ,засега само проучвам нещата. Харесва ми идеята за Сдружение. Мисля че първото което трябва да се направи е да се съберат всички които искат да се направи това сдружение на едно място.Да се избере момент и град и да се седне и да се говори по същество.Всички знаете по нещо за тази дейност и ще се намери решение. Идеята е Страхотна но да незабравяте че сме Българи;))))))))))
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: М транс - Четвъртък, 25 Февруари, 2016, 19:50:11
Здравейте на всички, следя темата с интерес от известно време аз също се оглеждам за работа за 3,5 тонен бус!Идеята която колегите са предложили е доста интересна,и при добра реализация би била много ефективна.Мойте наблюдения по въпроса от досегашното ми търсене е,че само фирма с повече от няколко превозни средства има реален шанс за реализация на пазара.Досега където съм питал има търсене на минимум 4-5 буса за редовни курсове.Става въпрос за Германия,тук има така наречените куриерски централи които плащат между 30-45 цента за километър,обаче с един бус(ако фирмата ти е регистрирана тук) почти нямаш шансове да оцелееш.Аз също подкрепям идеята и съм твърдо за,днес например получих обаждане от такава централа с предложение за целогодишна работа!Но сам с един бус няма как да прескоча летвата,затова бройте и мен.
Пожелавам ви лека и безаварийна работа!
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Rammbon - Петък, 26 Февруари, 2016, 13:42:10
Тези бусчета ги срещам, често по Германия. Ремаркето представлява закрита платформа. Джантите на ремаркето са 10 цола.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: American - Петък, 26 Февруари, 2016, 18:03:01
и как се гърчите да спите в тея бусове ве хора ?
нямаш ли креват отзаде, не си е работа
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Dilyan_Zagorchev - Петък, 26 Февруари, 2016, 23:06:07
Няколко пъти засичам бусове с лого на Шенкер с бургаски номера.Фургони са като от снимката,а не бордови с джамия,какъвто би бил по-удобен
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Dojogan - Неделя, 28 Февруари, 2016, 15:14:20
Пак ще кажа, че идеята на тоя транспорт е, че няма тахограф, което ще рече никакви ремаркета и товар над 2тона. Всичко останало те вкарва в контрола на камиона, включително и максималната скорост и всичко се обезмисля :)
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Hino - Сряда, 02 Март, 2016, 17:29:29

Аз също преди време бях смятал такава дейност как би излязла и дори следях офертите в някой борси от време на време, когато имах време, понеже ми беше интересно. С уговорката, че не съм някакъв специалист в спедицията ми беше интересно.

При този вид транспорт, ползите определено са доста. Всички знаем - няма тахо, няма забрани, НЯМА ЛИЦЕНЗ ( много важно уточнение) и т.н. Реално погледнато ще си кажа мнението по темата, като изрично подчертавам, че тук със сигурност има 100 пъти по компетентни хора от мен, които най-малкото могат да дадат изключителн полезени съвети. Друг е въпроса, че явно се "скатават", да не би някой да им вземе "бизнеса"  ;D.

Първо, доколкото и аз знам, лиценз за 3,5т., няма. Само ЧМР застраховка и фирма регистрирана по ДДС. И двете не са проблем и се правят веднага. Нека някой да сподели колко струва ЧМР застраховката. Аз идея нямам. Би било полезно.

Второ - има ли някакви други изисквания - пътен лист, командировъчно, прегледи и т.н.

Трето - как се решава проблема с часовете. Доколкото аз знам, в Германия изискват т.н. "пътни листи" където всеки си пише часовете и т.н., практически като тахограф, само че на листи. При неспазване и/или нямане на такива, глобите доколкото поне аз знам, никак не са малки. Минимума ми се върти в главата нещо от рода на 180Е за един лист само..... Та, как се решава проблема с това? Защото ако това е необходимо условие, тогава значи няма как да се кара "колкото си искаш". А това е много важно по повод километрите на месец. Респективно доходността.

Четвърто - как се процедира с документите на товара? Какво се попълва и изисква? Попълва ли се ЧМР или го играят само на някакви фактури.....?

Доколкото аз знам, няма особен проблем човек да се регистрира с фирмата си в интернет борсите. Естествено с няколко изключения, начело с великият "мега таен" проект - спедитор.нет, където ако ББ не ти стане гарант, явно няма влизане при .."милионите"  ;D . Сега, друг е въпроса колко бързо и ефективно може да се взимат товари, като човек е с чисто нова фирма и как биха реагирали товародателите. Логично...

Аз това което гледах наскоро, ми направи  впечатление, че средната стойност, най най общо казано на товари до 1,2т за брезент ( без значение цял товар или групаж), се движи в средни граници 0,15-0,25е/км. Като реално погледнато по скоро е 0,17-0,18Е/км. Правя уточнението, че гледах различни борси БЕЗ да съм регистриран и реално на повечето места 90% от видимите офертите са без цени. А тези които са с цени явно са най-големите "дървета" :-). Немога да знам, само го предполагам. Нека по запознатите да споделят.
Сега, в зависимост от това колко километра РЕАЛНО може да се кара ( законово) на ден, аз бих направил следната сметка.:

- Вариант здраво каране, дълги курсове - 900км/ден. 6 дни в седмицата идва 23.400км/месец. Не е малко :-). Тук "уловката" е, че реално, при дългите курсове и липса на тахо, работните часове, най най общо казано, леко надвишават тези при ТИР. Тоест, при средна скорост 80км/ч (тоест поне 100, дори 110-120км/ч по магистралите) примерно, идва 11 часа. Това ако се кара здраво говорим. Ако предположим, че на ден имаме 800км пълни и 100км празни.... или казано с други думи 2 дни 1600км + 200км празни до нов адрес, то на месечна база идва следното:
 
Общ пробег - 23.400км, "пълен пробег" - 20.800км. Тези 20.800 да ги умножим по три стойности - 0,15/0,175/0,20 , идва тотал приход на месец - 3120Е/3640Е/4160Е. При това, важно е уточнението, че при такива курсове, едно че заплащането често е веднага, а и друго, че едва ли някой би лъгал с неплащане. Пък и да не плати ... 200-300Е да "изгори" човек, не е като да изгори с .... 10.000Е при отложено плащане за месец примерно при ТИР, нали  :-)

Така, а какви биха били разходите? Нека вземем , че буса е купен кеш, тоест няма лизинг. Разход гориво, средна стойност 10/100 обективно. При 0,75Е/л нетно към момента, идва към 1755Е за гориво. Заплата шофьор ( дори и да е собственик-шофьор, няма значение) 1000Е + 50Е "други" = 1050Е. Мисля обективна стойност за бусче до 3,5Т. И накрая едни 350Е за поддръжка и всичко от графа "други"......( сега незнам с точност дали това е реална стойност, но нека да предположим, че би била). Финално разходи = 3155Е.

Тоест, ако се кара по ТОЗИ начин, а средното навло е 0,15Е/км, на финала сме на МИНУС 35Е за месеца  :D. При 0,175Е/км вече сме на 485Е печалба, а при 0,20Е/км, на 1005Е месечна печалба. Точно заради това, считам, че под 0,2Е/км би било безмислено да се кара. Най-малко понеже трябва да има малко въздух за ...."фактор други". Отделно говорим за купен бус, а не нов на лизинг.....
Малко кръчмарска сметка идва, но нека по компетентните от мен да споделят.

Така, идва момента със спедитора. Според мен това е най, най важното в случая. Някакси, невиждам как шофьора, ако е и собственик, сам ще си търси товарите докато кара. Абсурд. Затова, всичко в този бизнес би зависило от спедитора. Успява ли да "захрани" с товари на добро навло..... става добре. Не успее ли ......безмислено е.

Иначе за това дали ще се тегли с ремърке. Аз и това съм смятал. На повечето места, ако си 3,5т отпред и буса ти позволява ЛЕГАЛНО да дърпаш 3,5т отзад ( тоест СЪСТАВА да е 7 тона!!!) пак става. Разбира се , трябва да се знае кристално, че вече се влиза по лиценз + тахо и т.н. Хубавото в случая е, че се печели от пътните такси. Тоест 3,5т + ремърке често са с винетка за 3,5т. или с минимално увеличение, което не е никакъв проблем. Другото хубаво е, че ремъркето в този вариант, представлява практически "втори бус", с полезен товар към 2,5 тона, може да е до 6 метра реално и всичкото това с цената на минимален преразход на гориво. Има смисъл да, но пак казвам - лиценз + още по добър спедитор ( а и шофьор). Че от групажи ще им се вземе акъла :-) . Но финансово, това е добър вариант определено.

За пътните такси.... винетки навсякъде където има и пей сърце. Това е много важно. Там където не става, най-често Италия, Франция - национали. Защото някакси, не ми се вижда реално, да се плати .... примерно 60Е за магистрала в Италия ( от Брегана до Вентимилля), при положение, че навлото за един произволен курс през там би било 200-250Е. Примерно де. Франция секса е още по-голям, знаем.

И така, това е от мен, нека наистина компетентните хора не се скатават и помогнат с информация. Нали затова е форума Ако всеки се стиска и мълчи........ Поне аз така мисля де. Поляците понеже са много умни, нали, "цепят мрака" от години с тези ...Мега Експреси....

  ;)
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Mandor - Четвъртък, 03 Март, 2016, 11:02:43
Харесва ми да чета постовете на Хино.
Сега малко додавка от мен.
1. Осигуровки и данъци. Колкото и да изкара като заплата шофьора, държавата му е ортак, и си иска своя дял. Докато бяхте наемници и ревяхте за икономиите правени от чорбаджиите, сега мисля да не ги забравяме. Че и пенсия ще искаме някой ден.
2. Спедитор. Също ще иска заплата. И държа да отбележа че от добрият спедитор зависи да има достатъчно добри товари, с добро навло.
3. Счетоводител. Може да спести доста, ососбено при навременно и точно подаване на цялата бумащина към институциите. Както и спедитора иска заплата.
4. Абонамент за товарните борси.И там порядъка е 150 лв/мес.

И накрая малко за цепещите мрака поляци. Да започнем с бусовете, после няма проблем да се мисли и за лиценз, ремаркета за бусовете и дори за по-голями камиони.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Rammbon - Петък, 04 Март, 2016, 09:54:46
За счетоводител от счетоводна къща, за ООД фирма на месец се плаща около 150лв, вероятно зависи и от града.
Спедитора може да е един, но може и да станат двама, ако бусовете са над 25, примерно, средно 2000лв за двамата.
Всеки може да работи със своята фирма към ново създадената Х за транспорт с бусовете. Там един колега ми спомена, за отдаване на буса на фирмата Y, на фирмата Х. Също и за отдаване под наем и на шофьора на буса.  Скоро научих, че има такива фирми, които си преотстъпват шофьори с наем към друга фирма, муждаеща се спешно от водачи.
Осигуровките на 1000лв са 270лв.
Аз мисля да вляза с 2 буса, един с фургон и един с брезент.
По мои наблюдния, най-скъпо сега се плащат пратките на DHL и стоките на автомобилостроенето.
Примерно от Yazaki Ямбол за 10 кашона, 1т стока, до Словения- Ново место, навлото беше 960Е, за спешна доставка.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Iliya - Петък, 04 Март, 2016, 11:13:41
    От мой опит ако идеята е юнашко каране в сметките задължително сложете лизинг защото амортизацията е сериозна и машината с времето и се изяжда ресурса , а със стари разбити дрънгели е само наказило.  Отделно ако парите не стигат за реинвестиране няма смисъл от цялото начинание.
 
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: pamuko - Вторник, 08 Март, 2016, 17:06:56
вижда се , че интереса по темата не е никак малак !!! Хайде да си спретнем една среща и да обсъдим нещата.Нищо не пречи да се пробва .....
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Rammbon - Сряда, 09 Март, 2016, 23:14:38
Вид спално на полски бус.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Hino - Четвъртък, 10 Март, 2016, 00:02:05

Ето ги основните вариации  ;) .
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Hino - Четвъртък, 10 Март, 2016, 00:13:47

Варианта с "цяла кабина" ( или поне аз така си го кръстих :-) ) , тоест НЕ горе, а отзад, но цяла, а не като тези автовозните дето виси горе ( използвайки технологичното място, където е стъкло на гърба на кабината, маха се и оттам е "входа") е доста интересен. Виждал съм такива с две спални места. "Долното" легло е сгъваемо на гърба и "пада" оттам, както при Волво ФЛ/Рено Мидлъм кабините. А горе има второ легло. Или обратното също може - долу "пейката" която се получава е едно легло, а падащото се явява второ.
Най-важното което трябва да се знае е, че за реализирането на такъв вариант, трябва т.н. "гола шаси кабина". Тоест БЕЗ задна преграда на кабината - отворена. Това е заводски вариант при караванните изпълнения например. Отзад = гърба е без преграда, празно пространство, заводско. И това се използва, за да се направи спалната кабина. Интересно е и е най-добрият вариант според мен. Белият Джъмпер от снимките е такъв. Губят се килограми, но според това което знам от проспектите на производителите, става дума за под 100кг общо ( в сравнение с кабина на тавана).
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: skumri - Петък, 11 Март, 2016, 22:24:38
Колеги кандидат - фирмаджии ,
колко такива бусове сте виждали в България ?! Да направим запитване между нас коя година са ни бусовете...да се види разликата. Аз съм с Мовано 2002 г. А вие ?
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Rammbon - Вторник, 15 Март, 2016, 15:37:13
Duisburg, Germany

Търсят се шофьори с микробус до 1.5 тон за спедиторска дейност. Цената на километър е 0.65 пълен и 0.27 празен. Плаща се на 14 дни .Курсовете са летище Франкфурт до Барселона Мадрид Париж. Могат и Български фирми да участват. За повече информация на лични Valentin Velentin Tonev - във Фейса https://www.facebook.com/lilyana.hofmann
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: micyri - Вторник, 15 Март, 2016, 19:20:19
Цитат на: skumri - Петък, 11 Март, 2016, 22:24:38
Колеги кандидат - фирмаджии ,
колко такива бусове сте виждали в България ?! Да направим запитване между нас коя година са ни бусовете...да се види разликата. Аз съм с Мовано 2002 г. А вие ?
това малко ми звучи като: Дай да си примерим пи...те! :)
Ако те интересува наистина ,доста куриерски фирми в БГ вече пътуват из Европа и имат много добър сервиз .
Аз работих  в такава фирма в БГ и трябва да ти кажа ,че се карат само нови бусове след 2014г.
А сервиза беше 3 раб. дена до всяка точка в Европа !
Не знам ти дали можеш да го направиш това.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: skumri - Четвъртък, 17 Март, 2016, 23:49:59
Цитат на: micyri - Вторник, 15 Март, 2016, 19:20:19
това малко ми звучи като: Дай да си примерим пи...те! :)
Ако те интересува наистина ,доста куриерски фирми в БГ вече пътуват из Европа и имат много добър сервиз .
Аз работих  в такава фирма в БГ и трябва да ти кажа ,че се карат само нови бусове след 2014г.
А сервиза беше 3 раб. дена до всяка точка в Европа !
Не знам ти дали можеш да го направиш това.

Аз също съм шофирал нови служебни бусове и ми е ясно. Идеята ми беше за бусове с кабини. И да си мерим пишките и да не ги мерим , бусове с кабина и бг номер не съм виждал.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: micyri - Петък, 18 Март, 2016, 13:25:12
Нещо не ти разбирам мисълта.
Просто се чудиш защо няма бусове с бризенти ли?
Защото пазара не го налага.С  бусове 3,5т.се возят спешни пратки(поща,кашони,текстил,готови облекла).В бусовете с бризент,кво ще сложиш? 6 EU палета .Тях може да ги качиш като групажна пратка в 40т. или по малък камион и цената ще е по хубава.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: skumri - Петък, 18 Март, 2016, 21:45:32
Защо пишеш тъпотии преди да си се наспал
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: skumri - Неделя, 24 Април, 2016, 23:54:51
Колеги ,
какво става ? Ще се събираме ли на събрание ? Нещото темата вече не е интересна
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: micyri - Понеделник, 25 Април, 2016, 01:20:39
Цитат на: skumri - Петък, 18 Март, 2016, 21:45:32
Защо пишеш тъпотии преди да си се наспал
Опитвам се да ти отворя очите,ама щом искаш карай си маршрутката .
Да събрание ще има ,но на 4-ти километър :)
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Devin811 - Неделя, 21 Август, 2016, 16:13:59
Сега видях темата и я прочетох с интерес но както всичко останало в тази държава така и от тази тема останах разочарован. Големи мераци за сдружение и накрая едно голямо НИЩО. Мила родна картинка (Нищо лично към никой). Тоя вид транспорт и това сдружение ми се струва, че нямат почва у нас.
      Има в България един етнос които всички наричаме- роми. Шапка им свалям на тия роми, защото са единни и си помагат. Наблюденията ми са върху тия роми, които се занимават с превоз на пътници и товари от и за Западна Европа с бусчета. Те имат подобни сдружения. Негласни сдружения. Те един на друг са си спедитори, диспечери и т.н като си  разменят  пратки и пътници. По този начин си помагат един на друг и си пълнят бусчетата с хора и пратки по съответните им релации. И успяват. На повечето роми бусовете им са след 2007-8г, а някой карат дори и лизингови. Вие сами си направете сметка каква организация и сплотеност  имат тия хора. Поне в моя град е така, за другите градове не знам. Съмнява ме (поне не съм чувал) да има създадена подобна организация от българи. Може би няма и да чуя за такава подобна, защото ние българите не можем да се съберем дори и по една бира да пием, а да не говорим за сдружения и други велики неща. Просто нямам думи :-X :-\! Пичове, живи и здрави да сте и много безаварийни километри.     
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Hino - Събота, 27 Август, 2016, 11:04:25

Devin811, хубаво е като пишеш такива неща и да се замислиш малко по глобално и въобще практически. Сега ще ти напиша аз няколко реда, но моля те, не го приемай като заяждане. Не го пиша с лошо. Въобще при това.

Първо, тези индивиди които ти казваш, че наричаме "роми", 99% от всички нас НЕ ги наричаме "роми", а чисто и просто - мангали. Мръсни, гадни МАН-ГА-ЛИ  ;D . Изцяло включвам в това число и т.н. турци от ...."някакъв" рязан произход. Аз не правя разлика между тях, въпреки че има ( все боклук). Ние тук, вярвам, сме БЪЛГАРИ и точно никога не бих се съгласил да се величаят тези индивиди, пред нас самите.

Ти замислял ли си се ЗАЩО така се получава с тях? Някога замислял ли си се? Защо имат точно такава работа. И голям обем от работа? Да ти обясня ли? Убеден съм, че знаеш, но просто не си се замислял. Тези индивиди, мръсни, гадни и прости, карат сума ти и народ плюс багажи и т.н. (често без ни един документ!!!), просто защото карат свой хора. Да си видял истински българин да пътува с тях? Или да им дава пратки? Аз не съм. Те са си едно затворено общество и ЗАТОВА имат работа ПОМЕЖДУ СИ. А да си видял такъв мангал да има легална, чиста и добре работеща транспортна фирма ( такава, каквато евентуално ние визираме тук) , работеща в ЕС? Случайно да си видял? Не, защото такава НЯ-МА. Говоря фирма която да не е зависима от техния си етнос и респективно да обслужва обем работа вътре в ЕС или български товари. Така, че това сравнение е неправилно.

Второ, ти какво искаш? Тук досега са писали, грубо казано..... 10 човека с ясно изразено желание за ..."нещо си". Така, десет човека. Да предположим, че утре имаме среща всичките 10 човека. Знаеш ли колко ще дойдат реално? Според мен не повече от 5. От тези 5, 2-3 ще се съгласят и ЕВЕНТУАЛНО ще се стартира ..."нещо си". Да, след време може и да станат 55, може да, но в началото....толкова.

Трето, такова нещо, за да стане така както си го мислим всички ние, трябва да се направи ПРАВИЛНО. С присъщата организация и КОМПЕТЕНЦИЯ от страна на .... ръководния орган. Дори и един човек да е, неможе без това. Ти как си представяш, хора, които искат да бачкат като шофьори, да бъдат и ...шефове . Няма как да стане. Поради 100 причини. Не е и правилно. Така както един шеф, или нека да го наречен обединител, поемащ всичката бумащина и едно от най-важните неща - търсенето на товари и т.н., неможе да стане перфектен шофьор, така и перфектен шофьор неможе да стане перфектен шеф. Това е абсолютно логично. Тук досега са писали само хора, които искат да карат. НЕ са писали хора които искат да управляват, нали?

И точно поради тези причини, съвършенно естествено, НЯМА КАК на този етап да има развитие. Поне това е моето мнение. Сякаш да събереш един отбор футболисти, да с желание и със сигурност с качества, ама да нямаш нито треньор, нито екип, нито президент. Е как да стане?
Аз лично, евентуално бих се заел с нещо подобно и считам, че има смисъл, ОБАЧЕ, това няма да стане ...от утре. Няма как, а и не бих искал да подведа никого. Едва когато съм наясно с 101% от детайлите, мога, първо да споделя всичко и едва след това да се мисли за действие. Съмнявам се че има много хора които наистина са наясно с ВСИЧКО в тази сфера и чистосърдечно ще го споделят и ще искат да направят така, че всички да се възползват, а не само те да са "отгоре". И това въобще не е някаква "българска черта", повярвай. Това го има навсякъде, дори в много по-голяма степен, отколкото в БГ. Просто такъв стана живота, това е капиталистическият пример и всеки се стреми да го следва за да оцелее. Но лично аз считам това за неправилно. Това обаче е друга тема.

И поради тези изброени от мен причини, просто е напълно логично ЗАСЕГА да не се стигне до развитие. А лично аз, повярвай, съм направил .....полу стратегия, как би било най-добре да се развие тази идея. С много точки и "под"точки, така, че всички да са доволни и най-вече да има брилянтна прозрачност и правила. Респективно всичко да се знае предварително и да няма сърдити. Но просто трябва време ( не само пари). Говоря за да стане както трябва, по естествен начин и да няма кой да ни събори. Защото е много лесно да се направи ..."нещо си". За два дни става, но после? Или трябва да е перфектно измислено и с перспектива или по-добре нищо да не се прави. Лично мнение...!

Лично на мен, вече около половин година откакто съм се прибрал в България, ми писна да слушам изрази от рода на "хубава работа ама българска". Направо ми се повръща от това. То защото навън са все .."цветя и рози" нали? Или пък са някакви мега умни и добри хора :-)). Аз винаги съм го казвал - в условията в които УМИШЛЕНО е поставен и държан българина, последните над 2 десетилетия, 95% от другите "велики" народи, просто вече нямаше да съществуват. Така че .... малко по-ведро. Силата е в обединението, да, но нека не плюем и раздаваме определения, преди дори и да е започнало нещо. НЕ е правилно според мен.

Поздрави и пак казвам, не го пиша това с лоши чувства, напротив. Дано ме разберете!  ;)
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: vancata - Сряда, 09 Ноември, 2016, 18:57:28
Братлета имам идея за вас! http://www.eurosped.bg/eurosped-group/za-prevozvachi/ ! Прочетете по - подробно! Надявам се да съм ви помогнал
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Педала до Метала - Сряда, 09 Ноември, 2016, 19:55:14
Някой възползвал ли се е от тази оферта?
Ако има такъв,ще се радваме да споделите впечатление ???
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: skumri - Сряда, 09 Ноември, 2016, 21:07:42
Аз писах на Шенкер и Юни мастърс , но няма отговор. Това сега го виждам и още утре сутрин ще пиша и на тях.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: SEMPER - Сряда, 09 Ноември, 2016, 21:29:27
На фирми от сорта на Шенкер и Кюне-Нагел ще си интересен ако мениджираш поне стотина буса/ камиона.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: vasilev8703 - Вторник, 12 Декември, 2017, 16:03:59
Колеги някой да препоръча спедитор с товари за бус до 3.5Т - вътрешно в европа
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: ivo_drifta - Вторник, 12 Декември, 2017, 19:47:51
Колко им плащат на километър или по разбиране?
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: vasilev8703 - Вторник, 12 Декември, 2017, 22:06:07
Да, интересува ме цена на километър и дали може да те захранват ежедневно с работа.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Emcho_K - Вторник, 02 Януари, 2018, 10:43:29
Работа има, въпроса е кой на колко иска да кара. всички искат да карат на 1 евро/км.
Аз за последния месец имам 18 000 км за под малко от месец.
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: Ywiebel - Понеделник, 04 Март, 2019, 10:55:48
Здравейте,искам да попитам дали някои е доволен от куриер.нет борсата за товари в Германия,немски е сайта
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: micyri - Понеделник, 04 Март, 2019, 23:12:19
Я дай линк,че ми стана интересно!
Заглавие: Re:Товари за микробус до 3,5 т.
Публикувано от: S.P.R logistic - Вторник, 09 Април, 2019, 20:30:53
Здравейте колеги,
Прочетох цялата тема и искам да ви питам от къде мога да взимам курсове за България.  :)