Анкета
Въпрос:
Отпада ли 24 часовата пауза за шофьорите?
Опция 1: Да
гласа: 1
Опция 2: Не
гласа: 0
Опция 3: Нямам мнение
гласа: 0
Здравейте,някой има ли инфо за седмичните паузи.По точно вярно ли е,че отпада 24 часовата пауза и ще се признава само 45 часовата и ако е така от кога влиза в сила?Благодаря!!!
Не , промени за сега няма паузите си остават както до сега.
А именно нормална седмична 45часа и съкратена седмична 24ч минимум.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Благодаря!!!Въпроса ме вълнува,защото между колегите се коментира,,че влиза в сила от 1 юли.А пък немога да намеря инфо за това!!!
Да не отварам нова тема ще питам тук.
До сега камионите дето съм карал са били с хартиените шайби и като стане време за седмичната почивка слагам нова шайба и така докато изтече. През това време печката буа топло и от време на време припалвах двигателя да не заминат акумулаторите че като се е падало и по 3-4 дена да се чака за обратен нема как. Обаче тази работа на место мисля че не излизаше на шайбата.
Сега като си играя със симулатора за тахографи гледам че щом дадеш на контакт веднага тахографа почва да отчита работа извън шофирането и трябва веднага да се смени на леглото. До колкото разбрах по-старите (тези до 2011 година) тахографи правят така а след 2011 при контакт тахографа започва да отчита почивката.
Та въпроса ми е като ви се е налагало при по-голяма от дневната почивка да припалвате двигателите как сте го правили. Ако веднага сте превключвали на легло дали се отчита при проверка от ДАИ, БАК или там както беха.
На тахографа, след като загасиш двигатела, минава автоматично на пауза или друга работа( зависи как са го настроили от сервиза
) . Не се променя докато не тръгнеш или зададеш ръчно нещо друго, от бутон 1.
Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
Така ОК. Но ако не е направена тая трапана и при контакт автоматично те запише на чуковете.
Цитат на: latzi - Петък, 04 Септември, 2015, 11:20:42
Така ОК. Но ако не е направена тая трапана и при контакт автоматично те запише на чуковете.
Няма как да стане!
Цитат на: its_ko - Петък, 04 Септември, 2015, 10:36:39
На тахографа, след като загасиш двигатела, минава автоматично на пауза или друга работа( зависи как са го настроили от сервиза
) . Не се променя докато не тръгнеш или зададеш ръчно нещо друго, от бутон 1.
Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
Да ОК за промяната. Но ако е направен тахографа при контакт автоматично да е на чуковете. Като правиш пауза от 45 часа и трябва да припалиш двигателя означава че ще ти отбележи чуковете. Нали така. Та ми е любопитно како да направя ако е такава ситуацията. Ако си е на легло подразбиране е ОК но ако е на чуковете.
Управление и спиране и двата минават на "чукове". Новите при изключване на "почивка". При "почивка" и при двата вида докато не се смени с бутона си остава на "почивка". При шайби на шейна когато е запален двигател чертае по-широка и по-малко плътна линия за почивка.
Няма "Ако" !Не е случайно , че тахографа има пломба и не може да го човърка ,кой когато му скимне .
Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
Цитат на: its_ko - Петък, 04 Септември, 2015, 10:36:39
( зависи как са го настроили от сервиза
) .
Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
Знам че са пломбирани. Но тъй като пишеш че зависи в сервиза как са го настроили вкарвам "ако".
След консулт със сервиз на тахо се оказа, че при палене на двг. Тахото минава на каквото е настроен. Чук или почивка. Това зависи от собственика. Нямало разпоредба в каква позиция да се настрои. Ще пита и друг сервиз.
Цитат на: latzi - Петък, 04 Септември, 2015, 10:15:14
Да не отварам нова тема ще питам тук.
До сега камионите дето съм карал са били с хартиените шайби и като стане време за седмичната почивка слагам нова шайба и така докато изтече. През това време печката буа топло и от време на време припалвах двигателя да не заминат акумулаторите че като се е падало и по 3-4 дена да се чака за обратен нема как. Обаче тази работа на место мисля че не излизаше на шайбата.
Сега като си играя със симулатора за тахографи гледам че щом дадеш на контакт веднага тахографа почва да отчита работа извън шофирането и трябва веднага да се смени на леглото. До колкото разбрах по-старите (тези до 2011 година) тахографи правят така а след 2011 при контакт тахографа започва да отчита почивката.
Та въпроса ми е като ви се е налагало при по-голяма от дневната почивка да припалвате двигателите как сте го правили. Ако веднага сте превключвали на легло дали се отчита при проверка от ДАИ, БАК или там както беха.
По-старите дигитални тахографи, след стартиране на двигателя, преминават на "чукчета". Имах такъв проблем преди години. Провериха ме французите, но нямах проблем. Контролиращите са наясно с техниката по-добре от нас. За контрола в страните от втория свят не зная.
Леки пътища !
Sent from my V1_Viper_I using Tapatalk
Цитат на: SOLAR - Събота, 12 Септември, 2015, 01:19:20
По-старите дигитални тахографи, след стартиране на двигателя, преминават на "чукчета".
Това не е така , тази опция се програмира в сервиза за тахографи или чрез фирмената карта при по новите модели.