SCHLUNDT TRANSPORT - NUSSLOCH,GERMANY
Колеги тази фирма е некоректна.Основно в нея работят българи.Голямо текучество има на хора,причините за което са различни/не се знае на какъв договор работиш или нямаш договор,не се взима договорената сума,нарушава се работното време/.Колеги избора е ваш, дали да ходите в тази фирма.
Здравей колега,понеже и аз се бях запътил на там,но размислих,та въпросът ми е :Ти работил ли си там и къде по точно, на кои релации? за да знам дали да се обаждам или не,Благодаря ти предварително,поздрави!
И на мен днес ми звънеха от тая фирма и се рзбрахме мейлче да ми пуснат. Получих го но като видех че на ръка плащат(поне така пишеше в писмото) не ми хвана окото. А и сега тук мнението от първия пост не ми хареса. Иначе да , пише че доста българи работят там.
Вече не работят там! Каквото е написал колегата, малко е! Не се лъжете да започвате там!
Колеги може ли да кажете нещо повече за тази фирма защото и на мен ми звъняха от фирма със същото име. Карат цистерни с лепило и се намират близо до Майнхаим. Дали за същата фирма става въпрос или друга с подобно име.
Да, същата фирма е внимавай много с тези немскоруски, немскотурски, немскобългарски боклуци. Толкова много са, че ти е бедна фантазията.
За тях ще бъдеш просто лопата с която да гребат печалби и нищо повече. Очаквай унизително отношение, лъжи в заплащането, изнудване и абсурдни заповеди противоречашти на рег.561 глобите ще са за твоя сметка ВИНАГИ !!!
Мой приятел спечели дело срещу тях.
Здравейте, това е фирмен профил на компанията, а аз съм служител на компанията и целта на по-долу написаното е да се достигне до обективна гледна точка, тъй като в момента са изписани основно недостатъци, част от които са променени, или проблемът е бил в шофьора и др., разбира се в повечето постове присъства и определен процент истина.
В края на 2015 година е сменен заместник директора, който е решавал агресивно проблемите на фирмата и следователно е създавал нови, а политиката на фирмата е да се намаляват проблемите, тъй като няма полза от тях за никой, освен за конкуренцията.
Фирмата в момента реално се разширява (закупена е и друга фирма в Манхайм) и се набират професионалисти, затова ще си позволя да включа в поста ми и информация относно работата, която би улеснила хората които кандидатстват и едновременно четат форума.
Цитат на: колианс - Неделя, 11 Октомври, 2015, 11:48:49
SCHLUNDT TRANSPORT - NUSSLOCH,GERMANY
Колеги тази фирма е некоректна.Основно в нея работят българи. Голямо текучество има на хора,причините за което са различни/не се знае на какъв договор работиш или нямаш договор,не се взима договорената сума,нарушава се работното време/.Колеги избора е ваш, дали да ходите в тази фирма.
Във фирмата работят доста българи, но има и от много други националности, поляците са доста, там има и филиал. Текучеството в момента е доста под средното в бранша, което не значи малко - не отричам, че в целия бранш текучеството е доста голямо. Договорът е немски и е на пълната сума, в прикачения файл може да го видите. В случаите, когато се живее в кабината, има вариант за полски договор със същите условия и също на пълната сума, който е малко по-изгоден за фирмата и следователно за шофьора, тъй като получава малко повече пари всеки месец.
Нарушения на работното време в момента няма, фирмите с нарушения в Германия отнасят солени глоби и жестоки проверки, за разлика от тези регистрирани в България, където забогатяват служителите на ДАИ.
Цитат на: Dikara77 - Понеделник, 10 Април, 2017, 19:15:41
Колеги може ли да кажете нещо повече за тази фирма защото и на мен ми звъняха от фирма със същото име. Карат цистерни с лепило и се намират близо до Майнхаим. Дали за същата фирма става въпрос или друга с подобно име.
Да, фирмата е закупила скоро тази фирма в Манхайм, вози се лепило за Икеа, не се изисква АДР. Основно по-кратки курсове, шофьорите живеят в квартири, само на немски трудов договор.
Цитат на: Bobinik - Сряда, 12 Април, 2017, 11:52:01
Да, същата фирма е внимавай много с тези немскоруски, немскотурски, немскобългарски боклуци. Толкова много са, че ти е бедна фантазията.
За тях ще бъдеш просто лопата с която да гребат печалби и нищо повече. Очаквай унизително отношение, лъжи в заплащането, изнудване и абсурдни заповеди противоречашти на рег.561 глобите ще са за твоя сметка ВИНАГИ !!!
1. Фирмата е собственост на рускоговорящ немец, турци и българи в ръководството няма, има от шофьорите, боклуци няма, фирмата не създава условия за дългосрочно сътрудничество с "боклуци", повечето би трябва да са напуснали.
2.Бизнесът работи в условията на капитализъм, следователно е нормално като работите, освен че получавате заплата, да се реализира печалба.
3. Глобите по рег. 561 са плащани от фирмата.
Цитат на: Felge - Петък, 28 Април, 2017, 12:16:29
Мой приятел спечели дело срещу тях.
Кога, за какво и в кой съд ни е осъдил?
Особеностите и това което предлага фирмата е:
- фирмата набира само шофьори с международен опит, които имат съвсем кратък пробен( обучителен) период – до 10 дни, за да свикнат примерно с Германия, с камиона и тн.
- заплащането във фирмата е добро (1800-2200 евро след данъци) и пряко обвързано с броя курсове и сложността, като при добре свършена работа има и допълнителни бонуси, които обикновено се изплащат на всеки 3 месеца наведнъж. Има гарантиран минимум, но колкото по-малко ви мързи, толкова повече ще получавате.
-фирмата е немска, базата е в Нюслох , с нови камиони, ЕВРО 5 и ЕВРО 6,има сключени договори с хранителни вериги, Икеа и др.
-за хранителните вериги и цистерните с лепило, шофьорите имат възможност да се прибират да нощуват в квартира, както и да си намерят такава в града, в която да живеят със семейството си или да прекрават време заедно.
В случай, че имате някакъв въпрос или нещо конкретно, може да изпратите лично съобщение.
Здравейте,
след като казвате ,че в ръководството няма турци и българи,вие какъв пост заемате за да говорите от името на фирмата.
Занимавам се с персонала, наполовина съм българин.
За да говоря от името на фирмата, значи е съгласувано със собственика и, модераторите може да видят, че имейла на профила е на собственика на фирмата.
Цитат на: Schlundt Transport - Вторник, 02 Май, 2017, 17:53:45
Занимавам се с персонала, наполовина съм българин.
За да говоря от името на фирмата, значи е съгласувано със собственика и, модераторите може да видят, че имейла на профила е на собственика на фирмата.
Чудесно,благодаря за отговора.
Разгледах договора,доста обширен и традиционен,но не видях шофьорите Fernverkehr ли се водят,за да предположим какви са шпейсените?
Договорът не съдържа тази дума, аз знам малко немски, за да видя и да гарантирам за синоними, ако обясните на български, може и на ЛС, подробно въпросът ви, ще мога да ви дам отговор.
Цитат на: Schlundt Transport - Вторник, 02 Май, 2017, 18:29:15
Договорът не съдържа тази дума, аз знам малко немски, за да видя и да гарантирам за синоними, ако обясните на български, може и на ЛС, подробно въпросът ви, ще мога да ви дам отговор.
Е това е вече несериозно!
Ами това е най-важното за един шофьор,да знае какви пари на ден ще получава.
Изразявам собствено мнение,но 1500 евро бруто+ шпейсени (каквито и да са те) не се получава 2200 след данъци(дори при най-добрия данъчен клас)!
Ми не е така, всичко е сериозно, но няма как да ви отговоря, като пишете на разбираем за вас, но не и за мен език, аз наистина не знам какво точно значи шпейсен и следователно какво имате предвид.
В точка 4.2 са описани надбавките за нощен и в почивни дни труд, а в точка 4.4 дневните надбавки, за голям камион са 44 -60 евро на ден, което средно е 52 евро х 22.5 работни дни = 1170 евро бруто, като данъците за най-добрия данъчен клас са под 30 процента средно на заплата+ бонуси, но да го сметнем така за по лесно - дори без нощен труд, събота и неделя, бонуси, се получава 2670 евро - 30% (801) = 1869 евро чисто.
Отчитайте, че този договор се сключва веднага след пробния му период и той трябва да защитава и фирмата, все пак некоректните и заядливи шофьори са доста. Като покарате 6 месеца и видят в какво състояние е камиона ви, какъв разход сте давали, как се оправяте с документите, заплатата ви ще бъде със сигурност повишена, ако има причина за това разбира се.
Цитат на: Schlundt Transport - Вторник, 02 Май, 2017, 19:31:28
Ми не е така, всичко е сериозно, но няма как да ви отговоря, като пишете на разбираем за вас, но не и за мен език, аз наистина не знам какво точно значи шпейсен и следователно какво имате предвид.
В точка 4.2 са описани надбавките за нощен и в почивни дни труд, а в точка 4.4 дневните надбавки, за голям камион са 44 -60 евро на ден, което средно е 52 евро х 22.5 работни дни = 1170 евро бруто, като данъците за най-добрия данъчен клас са под 30 процента средно на заплата+ бонуси, но да го сметнем така за по лесно - дори без нощен труд, събота и неделя, бонуси, се получава 2670 евро - 30% (801) = 1869 евро чисто.
Отчитайте, че този договор се сключва веднага след пробния му период и той трябва да защитава и фирмата, все пак некоректните и заядливи шофьори са доста. Като покарате 6 месеца и видят в какво състояние е камиона ви, какъв разход сте давали, как се оправяте с документите, заплатата ви ще бъде със сигурност повишена, ако има причина за това разбира се.
Явно темата трябва да стане интересна ,за да вземат повече колеги мнение по въпроса.Аз ще изразя лично моя мнение и не задължавам никой с него.
При всеки договор се предлага основна заплата на която те осигуряват,в случая 1500 евро(винаги числата с в бруто),защото минават през данъци.
Шпейсените(Spesen) e командировката и нощен труд евентуално ако има,който се полагат на всеки шофьор,било регионален или на дълги разстояния.В зависимост от това дали си спиш вечер в къщи или в камиона се сформират шпейсените.
Това е законово положение в Германия : http://www.kfz-auskunft.de/reisen/spesen.html
При мене на договора ти не ми излизат числа по отделните точки,а само точка.Но в точката за извънреден труд е фиксирано " неделя и празник по 1,80 евро бруто на час допълнително и нощен труд по 2,88 евро бруто на час от 20:00-6:00ч.
Странно ,че нощния труд по закон е от 22:00-6:00ч. в което не вярвам шефа ти да се е минал ;) и се заплащат в повечето фирми ако си направил мин. 6ч.
Така ,че ако си стартирал работния си ден в 6:00 и работиш 15ч. до 21:00 няма как да искаш нощен труд.Трябва да караш само нощно време за да ти се плаща нощен труд,но това е в една друга фирма :)
На практика твоята сметка е много проста ,но си мисля ,че не е така.
Най-лесно ще е някой доволен колега от фирмата да каже дали така се сформира заплатата му ,както ти казваш.
До сега не съм чул в немска фирма някой да говори за разход на камион!
Казваш,ако са доволни със сигурност ще ви увеличат заплатата! :) Кое по точно ще увеличат,знаеш ли? Основната заплата,надбавките ,нощния труд......:) Това са глупости! Няма как законно да стане.
Всичко се договаря в началото и край.В Германия много трудно може да си вдигнеш заплата на по-късен етап и то в 1-1,5-2 евро на час.
Ще се радвам да се получи дискусия,а не заяждане.
Той колегата,представител на фирмата горе долу сам осветли останалите колеги за ситуацията във фирмата."След 6 месеца като ти видят камиона,разхода и.....".Значи според мен текучеството не е голямо само на шест месеца.Колега не го приемай като заяждане,но голяма част от работодателите действат така-като изтече пробния период винаги си измислят какво да не харесат в теб и да те разкарат.А дотогава им работиш на 1200-1300Е.Може да греша,то мърша си има и в тази професия-бате Иво да се изкаже по въпроса ;D,но състояние на композиция(ако не сменяш ремаркета),разход и т.н. могат да се видят и след първия месец.От там нататък колегите да му мислят.Мен миналата година ме вербуваха от голяма Чешка фирма,тука много звезди се свалиха,но добре,че случайно се свързах с колега избягал от тамче да не гръмна и аз.Тук на приказки ми се казваше,че под 1800 Е няма да падам,а то 1800 едва се стигат след всякакви нарушения и какво ли не.
Бате Иво е впечатлен от грамотните постове на полубългарина, но държи на мнението си, че в момента ВСЯКА ЕДНА БЪЛГАРСКА ФИРМА Е ПО-ДОБРА ОТ НАЙ-ДОБРАТА "ЗАПАДНА" ФИРМА ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: rider777 - Сряда, 03 Май, 2017, 11:01:37
Бате Иво е впечатлен от грамотните постове на полубългарина, но държи на мнението си, че в момента ВСЯКА ЕДНА БЪЛГАРСКА ФИРМА Е ПО-ДОБРА ОТ НАЙ-ДОБРАТА "ЗАПАДНА" ФИРМА ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Затова ли пак имате обява в джобса? Дано един свестен шофьор не остане в България .
Цитат на: rider777 - Сряда, 03 Май, 2017, 11:01:37
Бате Иво е впечатлен от грамотните постове на полубългарина, но държи на мнението си, че в момента ВСЯКА ЕДНА БЪЛГАРСКА ФИРМА Е ПО-ДОБРА ОТ НАЙ-ДОБРАТА "ЗАПАДНА" ФИРМА ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Бате де ги тия убави фирми че не ги вида?! От 3 месеца търся сериозно следващия си работодател ама все нещо не можем да се разберем , а изискванията ми са далеч от невъзможни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Цитат на: micyri - Вторник, 02 Май, 2017, 20:47:01
Явно темата трябва да стане интересна ,за да вземат повече колеги мнение по въпроса.Аз ще изразя лично моя мнение и не задължавам никой с него.
При всеки договор се предлага основна заплата на която те осигуряват,в случая 1500 евро(винаги числата с в бруто),защото минават през данъци.
Шпейсените(Spesen) e командировката и нощен труд евентуално ако има,който се полагат на всеки шофьор,било регионален или на дълги разстояния.В зависимост от това дали си спиш вечер в къщи или в камиона се сформират шпейсените.
Това е законово положение в Германия : http://www.kfz-auskunft.de/reisen/spesen.html
При мене на договора ти не ми излизат числа по отделните точки,а само точка.Но в точката за извънреден труд е фиксирано " неделя и празник по 1,80 евро бруто на час допълнително и нощен труд по 2,88 евро бруто на час от 20:00-6:00ч.
Странно ,че нощния труд по закон е от 22:00-6:00ч. в което не вярвам шефа ти да се е минал ;) и се заплащат в повечето фирми ако си направил мин. 6ч.
Така ,че ако си стартирал работния си ден в 6:00 и работиш 15ч. до 21:00 няма как да искаш нощен труд.Трябва да караш само нощно време за да ти се плаща нощен труд,но това е в една друга фирма :)
На практика твоята сметка е много проста ,но си мисля ,че не е така.
Да, също съм на мнение, че от заяждане няма полза, отговарям подробно на всичко, тъй като предполагам доста хора, които кандидатстват, четат форума и така ще е по лесно и за нас и за тях.
За нощния труд питах още веднъж, със сигурност е от 20 ч., заплаща се реално-пропорционално, ако някой е карал половин час, ще му бъде платено за половин час.
Надбавките са това, прилагам скрийн, solo е за 12 тонен камион, ние тук обсъждаме тировете.
(https://evrazvisa.com/wp-content/uploads/2017/05/kamaz.jpg)
Реално под 1800 евро се пада, ако си стоите вкъщи, за хранителните магазини мин. е 1900 евро, от повече добавки за нощен труд.
Цитат на: micyri - Вторник, 02 Май, 2017, 20:47:01Най-лесно ще е някой доволен колега от фирмата да каже дали така се сформира заплатата му ,както ти казваш.
Да, би било хубаво като се пишат коментари да се споменава и периода за който се отнасят, дори да работи в момента няма проблем, нормално е не всичко да му харесва.
Цитат на: micyri - Вторник, 02 Май, 2017, 20:47:01До сега не съм чул в немска фирма някой да говори за разход на камион!
Казваш,ако са доволни със сигурност ще ви увеличат заплатата! :) Кое по точно ще увеличат,знаеш ли? Основната заплата,надбавките ,нощния труд......:) Това са глупости! Няма как законно да стане.
Всичко се договаря в началото и край.В Германия много трудно може да си вдигнеш заплата на по-късен етап и то в 1-1,5-2 евро на час.
Цитат на: ANIMAL - Вторник, 02 Май, 2017, 21:23:04
Той колегата,представител на фирмата горе долу сам осветли останалите колеги за ситуацията във фирмата."След 6 месеца като ти видят камиона,разхода и.....".Значи според мен текучеството не е голямо само на шест месеца.Колега не го приемай като заяждане,но голяма част от работодателите действат така-като изтече пробния период винаги си измислят какво да не харесат в теб и да те разкарат.
Заплатата се увеличава с добавки, фирмата не е товарно такси да вози на ХХевро/км, има сключени договори за различни суми с различните товародатели, като следователно тези, които плащат повече, имат и повече изисквания - като пример работа с документи на немски, застраховки, по-скъп товар и др. Такива товари отиват при по-добрите шофьори, които получават примерно 200 евро добавка за работа с товари на фирма Х, тъй като е постоянно, си е увеличение на заплатата. Фирамта в момнта е с малко над 50 камиона и не е проблем да се прецени, самият собственик си наблюдава шофьорите.
Споменах 6 месеца, защото да, камионът може да се прецени и за по-малко, но ако служителят злоупотребява с болнични и неплатени отпуски, няма как да се разбере веднага. Фирмата от смяна на един служител изобщо не печели - губят се около 500 евро за да дойде новия шофьор, да му се направят документи, да кара с друг да се обучи, квартира за тези дни, заплащане и др., но ако шофьорът е посредствен, естествено си заслужава смяната.
Разходът няма норма, но се наблюдава, все пак е фактор, особено ако се кара по едни и същи маршрути.
В никакъв случай не се измислят причини да се изгони някой след 6 мес., но ако има реални такива се прекратяват отношенията. В случаите, когато е възможно да се премести на друга релация, където не му е необходимо толкова да работи с документи и др, или има свободен соло камион, ако не може да маневрира - естествено се търси взаимоизгодно решение.
В никакъв случай не искам да гарантирам, че след 6 месеца всички шофьори изкарват повече, да не стане като в мвр, където хората ходят за 20 заплати при пенсиониране ;D
Сега ако и някой колега работещ там се включи в темата ще е добре.
Просто да чуем от какво е недоволен :)
Нощния труд от 20ч...... :) та в 20ч. е още светло ! :)
И един последен въпрос от мене.
Колко км. се правят на месец,приблизително.
Средно между 12500 и 14000 км.
Ако мой шофер ми прави месечно по 14000 км ще му давам 2200€ твърдо . Тези километри примерно при мен се правят с лекота за разлика от начина на работа в "Немските" фирми ,,,,,,,,,,,, ама моите шофери обичат повече да сръбват ракийца вместо да карат и ,,,,,,,,,,,,,,, На младши потребителя Гусин К отговарям, че нямам обява в Джобса,,, да чете хубаво от кой е обявата !!!!! Бороман,,,,,, телефона ми е 0879 030213 Ивайло Стефанов
Иво,извинявай,но ако при теб карането по национали е приориет,не вярвам че е възможно да се направят 14000 км,без нарушения.Не искам да се заяждам,но твърдя че това е невъзможно,дори и само по аутобани да караш,пак не е сигурно че ще стане,а по национал абсурд.Ако искаш,може и бас да хванеме
Аз пък не мога да разбера какво против имате карането по национали,особено ако заплащането не е обвързано с километри.За мен точно това е една от красотите на тази професия.Аз като хукна по Българията не спирам да се възхищавам на красивата ни природа и да псувам всички говеда,които я унищожават.И между другото и аз останах учуден,как полубългарина пише толкова грамотно-10 пъти по-добре от Пировски и още няколко екземпляра по тия форуми ;D
Перковски беше еталон за неграмотност ама това е нормално за футболен запалянко,,,,,,,, а иначе за карането по национали комбинирано с безплатните магистрали си се правят 14 без абсолютно никакви нарушения ама това тук дето взимаш натоварено ремарке,,,,,,,,, за Германия с товарене и разтоварване си представям кво става при 14 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
На мене друго ми е странно.
Ето ,предлагат работа.Темата е интересна,може би полезна,зависи как ще продължи,а няма мераклии.
До вчера толкова много млади момчета търсиха работа.
Епа бъди сигурен, че теУефоно на пусналия обявата е почервенел от звънене, те мераклиите нема тук да пишат,,,,,,,,,,,,,,,
Е то в тази оферта не се търсят младите момчета, търсят се знаещи и можещи, и същевременно леко глупави. ;)
Не се вързвайте на човека, в Германия няма работодател който да плаща нощен труд от 20:00. Нощният труд в цяла Германия започва от 22:00 и се заплаща плюс 50%. Всякакви други лакърдии са приказки под шипковия храст.
Ушко и Зъбчо ,,,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: SEMPER - Сряда, 03 Май, 2017, 22:39:10
Е то в тази оферта не се търсят младите момчета, търсят се знаещи и можещи, и същевременно леко глупави. ;)
Не се вързвайте на човека, в Германия няма работодател който да плаща нощен труд от 20:00. Нощният труд в цяла Германия започва от 22:00 и се заплаща плюс 50%. Всякакви други лакърдии са приказки под шипковия храст.
Смятам, че ще е прекалено глупаво от моя страна да тръгна да доказвам каквото и да било, при така написан коментар.
Изобщо не ми е проблем да докажа, но за да имам интерес да се занимавам с такива неща, поне да се обзаложим на някаква сума, примерно 100 евро, държа договора да е писмен, обаче.
(https://evrazvisa.com/wp-content/uploads/2017/05/moderator-e1493886014403.jpg)
Аз също мога да се обзаложа,че нощния труд е фиксиран по закон от 22:00-6:00ч.
Но,ако в договора е записано,че работодателя е решил да плаща нощен труд от 20:00-6:00ч. и работника се е подписал на договора всичко е точно.
Мой колега се беше консултирал с адвокат по повод раб.часове ,становището на адвоката беше,че работника полагайки подписа си в/у договора се съгласява с условията в него.
Да, законът е такъв, договорът ни е съобразен със закона, а законът ограничава минимума, това, че е от 20 ч надбавката е законосъобразно.
А за това, че няма нито една фирма (работодател) в Германия, която да е въвела нощна надбавка от 19, 20, 21 часа, приемам залагания ;D ;D ;D
Остави залаганията,чакаме някой шофер от вашите да изрази мнение.
В този " храст се крие зайчето" ;)
Аз така и не разбрах за какво точно да се обзалагаме ? Че и за "колосалната" сума от 100€
Факт е, че има пропищели хора от тази фирма, факт е, че е в черния списък, насреща имаме маркетингови действия от управата - вече ситуацията се е променила и едва ли не фирмата вече е работодател-мечта.
Естествено е потребителите да са "леко" мнителни след приказки за 14 000 км и заплащане на нощен труд.
Не е нужно да си професор, за да се досетиш че 650-700 км на ден са твърде проблемни. Ако има товаро-разтоварни дейности - малко на ТОТО биха се получили нещата. Отделно споменаването на нощен труд дозасилва съмненията - трябва да си доста скаран с математиката за да не се замислиш като как ако почваш работа нормално сутринта ще го докараш законно до нощен труд.
Ако случайно напред във времето евентуално някак се потвърди, че това не са празни приказки на ангро от управата. - поемам ангажимент да преместя темата за фирма Шлунт в белия списък.
Чукча не читатель, Чукча — писатель.
Цитат на: SEMPER - Петък, 05 Май, 2017, 00:38:24
Аз така и не разбрах за какво точно да се обзалагаме ? Че и за "колосалната" сума от 100€
За това:
Цитат на: SEMPER - Сряда, 03 Май, 2017, 22:39:10
Не се вързвайте на човека, в Германия няма работодател който да плаща нощен труд от 20:00.
Сумата не съм целял да е колосална, а да не съм си изгубил времето напразно, колкото е повече, толкова по-добре за мен.
Цитат на: SEMPER - Петък, 05 Май, 2017, 00:38:24
Факт е, че има пропищели хора от тази фирма, факт е, че е в черния списък, насреща имаме маркетингови действия от управата - вече ситуацията се е променила и едва ли не фирмата вече е работодател-мечта.
Естествено е потребителите да са "леко" мнителни след приказки за 14 000 км и заплащане на нощен труд.
Не е нужно да си професор, за да се досетиш че 650-700 км на ден са твърде проблемни. Ако има товаро-разтоварни дейности - малко на ТОТО биха се получили нещата. Отделно споменаването на нощен труд дозасилва съмненията - трябва да си доста скаран с математиката за да не се замислиш като как ако почваш работа нормално сутринта ще го докараш законно до нощен труд.
Ако случайно напред във времето евентуално някак се потвърди, че това не са празни приказки на ангро от управата. - поемам ангажимент да преместя темата за фирма Шлунт в белия списък.
Факт, да, защо обаче няма някой да е описал с поне малко детайли защо е пропищял? Моето предположение е, че повечето, в никакъв случай всички, хора писали по темата не са написали пълната истина, защото ще трябва да кажат, че за да изхвърчат от фирмата (при предишния зам. директор това е точната дума, сега е по мек вариант, за да си търсят хората подходяща работа, а не да търсят причина за съд или мизерии) е имало причина, която е в тях. От качествените кадри фирмата печели, от некадърността и схемите - губи.
Да, ситуацията се променя за да сме конкурентоспособни, пак казвам условията смятам са над средното в бранша, за мечти и др. никой никъде не е споменавал.
Целта на постовете ми е да се вижда отговора, който даваме на тези обосновани и необосновани мнения, а хората сами си преценяват. Който иска, ще се радвам да опише с поне малко детайли +/–, а не "Едно приятелче ги осъди".
Да изтупам малко пръхоляка. Чак сега съвсем случайно видях, че има тема за тази фирма. Преди около месец звънях да питам, за работа. Разговарях с някой си Андрей Силин-човешки ресурси. Теглиш му думите с ченгел, нагло се държи по телефона....не желая и да си помисля какво отношение имат към българите....... Заплащане 2200-нето, график 2/1 месеца може да се работи. Казва ми-тръгвай, кога можеш да пристигнеш? Питам го-регламент-561, нарушения? Отговори-случва се понякога....аз питам..-кога понякога, на 2 седмици веднъж, в месеца веднъж, кое точно се нарушава? Отговори ми, че съм търсил работа, която да не работя......пожелах му да си набира глупаци и маймунки......и така.
Питат ли те ,кога може да почнеш работа.....ясно.
Бегай с 200,,,,
Е що 2/1 , нали искат да прокарат 4/1 седмици. Или закона отново ще е препоръчителен за запада?
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 04 Април, 2019, 05:41:17
Е що 2/1 , нали искат да прокарат 4/1 седмици. Или закона отново ще е препоръчителен за запада?
Немска фирма и договор. Всяка седмица си в немско, макаронските закони не ги касаят. Бе друго си е да изкараш едни 6-9 месеца вътрешно с кокошкарската осигуровка 560лв.-чистачка, за едни аванс от 200-300 евра месечно и накрая Ганьо да не ти плати, че си бил крадец, алкохолик, пройдоха и лентяй.... ;D ;D ;D ;D ;D
Аз искам да съм при семейството всеки месец за по 10тина дена . Осигуровката и вмирисаната квартира в Германия не ме грее след като семейството ми ще се разпадне. Така че бегай да правиш евала на западняците.
пп Мобилност 1 налЕ искаше да оправи положението на изстрадалите шофьори ?
Аз да правя евала на някого?!?!? Нещо си в заблудена грешка драги колега! До колкото знам където работиш не се прибираш по 3 месеца а ти дават 3 седмици отпуска, защото ти им работиш в годината 10 месеца на австрийците, а в къщи си само 2 месеца и то на скапания чешки договор....така че кой им прави евала? Аз си търся работа максимум 2/1 месеца или 8/4 седмици. Просто дадох инфо, за немската фирма, че те карат да нарушаваш....не правя евала на западняци, а си търся работа, която вече в България не мога да намеря от септември миналата година, защото на кокошкарска осигуровка за чистачка 560лв не работя.
Доста отдавна не работя вече за чужденци а и няма да работя .
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 04 Април, 2019, 19:49:22
Доста отдавна не работя вече за чужденци а и няма да работя .
Правилно колега. И аз съм на същият принцип след горчивият ми опит в Ким Йохансен и разни други в Германия.