Форум на българските шофьори

Разни => Празни приказки => Темата е започната от: rider777 - Вторник, 21 Юни, 2016, 10:32:51

Заглавие: 2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Вторник, 21 Юни, 2016, 10:32:51
Все ще се намери някой малоумен собственик на камион да удовлетвори претенциите ти. Само не разбрах колко пари предлагаш за обучението. А ако се научиш някой ден да караш и са понамалели претенциите можем да си поговорим.

Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: k - Вторник, 21 Юни, 2016, 12:46:37
Цитат на: rider777 - Вторник, 21 Юни, 2016, 10:32:51Все ще се намери някой малоумен собственик на камион да удовлетвори претенциите ти. Само не разбрах колко пари предлагаш за обучението. А ако се научиш някой ден да караш и са понамалели претенциите можем да си поговорим

То и твоите претенции са големи ама нейсе.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: gazibarev - Вторник, 21 Юни, 2016, 15:14:23
Цитат на: varbanov.bg - Вторник, 21 Юни, 2016, 07:48:34
Търся работа като международен шофьор кат. С+Е. НЯМАМ ОПИТ на тир, но имам желание да се науча. На 37г. сьм. Кат. С имам от 17 години. Готов сьм да карам на двойка докато се обучавам срещу добро заплащане. Фирмите с прави курсове в Европа са за предпочитане, както и квартира за почивка. Моля, да се обаждат сериозни работодатели с машини обслужвани само от оторизиран сервиз. Автоматик е за предпочитане. Нямам АДР, но не е проблем да го изкарам при необходимост.
тел: 0877498969 - Венци
От Силистра сьм, ако това е от значение.
Колега..ама ти сериозно ли?   Първия си курс като ученик направих на 2ка като ми даваха пари колкото да ям.  И аз предпочитам да карам V8 ама.....ама
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: pandostz - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:00:20
Ама ти наистина си някъв комплексар.Сигурно си роден през аспух на камион.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Бриги Магнито - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:16:17
Цитат на: gazibarev - Вторник, 21 Юни, 2016, 15:14:23
Колега..ама ти сериозно ли?   Първия си курс като ученик направих на 2ка като ми даваха пари колкото да ям.  И аз предпочитам да карам V8 ама.....ама
Баце ако не  е тайна горе-долу колко пари ти дадоха?(може и л.съобщение,да ми шепнеш)
Сори на пича ,че му спамим темата.
И за да не е само спам,ще каже.
Претенциите са хубаво нещо.....
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Boroman21 - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:50:50
За първия си курс съм взел колкото и колегата(по 250евра на човек).  Професионалист с над 25години стаж дето ме открехна за всякакви неща и подводни камъни.
Казано и показано ми е за магнити,  бушони и секви тарикатлъци,  ма не сме ги ползвали щот е било забранено а и шефа беше човек .
Та така че съм твърдо против по-ниско заплащне на новобранците.  В интерес на фирмата е да успее да привлече и да запази новобранеца щот така може да си го моделира по-нейн тертип.
Заради това мислене няма да има качествени кадри в БГ фирми , няма с какво да привлекат и запазят колегите.
Райдър,  с твойте изисквания за шофьор ако даваш под 2500евро нямаш шанс.


Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:57:25
Одете и бачкайте за 3000€ ,,,, алал да са ви,,,, взимайте и повече !!! Само си снимайте фишовете от банката,,,,,,,,,,,,,,
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Бриги Магнито - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:58:27
Мерси Баце за инфото.
За магнито виноват,не показах как се слага,моя грешка.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Boroman21 - Вторник, 21 Юни, 2016, 22:09:38
Цитат на: rider777 - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:57:25
Одете и бачкайте за 3000€ ,,,, алал да са ви,,,, взимайте и повече !!! Само си снимайте фишовете от банката,,,,,,,,,,,,,,
Работим по въпроса , ма за сега и 2000 ме задоволяват и то за работа далече по-малко .
А между другото имам и колеги с малко стаж (6-9месеца) дет вземат колкото мене па ти прави сметка оттук нататък.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Dojogan - Сряда, 22 Юни, 2016, 00:46:27
Не виждам къв е проблема да има човек претенции...когато си знаеш способностите и качествата, знаеш се що за стока си...защо трябва да се принизяваш само и само защото си неопитен...
Всеки се учи, едни по-бавно, други по-бързо...и колегата отгоре е прав, че умния ръководител ще се опита да остави доброто попълнение в редиците си, а не само да му даде старт в занаята, то и за тва са започнали тия мизерии със записните заповеди...а колко главоболия можеха да си спесят само с едната коректност и що-годе добри условия :)
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: gazibarev - Сряда, 22 Юни, 2016, 01:07:47
Цитат на: Dojogan - Сряда, 22 Юни, 2016, 00:46:27
Не виждам къв е проблема да има човек претенции...когато си знаеш способностите и качествата, знаеш се що за стока си...защо трябва да се принизяваш само и само защото си неопитен...
Всеки се учи, едни по-бавно, други по-бързо...и колегата отгоре е прав, че умния ръководител ще се опита да остави доброто попълнение в редиците си, а не само да му даде старт в занаята, то и за тва са започнали тия мизерии със записните заповеди...а колко главоболия можеха да си спесят само с едната коректност и що-годе добри условия :)
Способност и липса на опит в бранша са 2 противоположни неща.  И аз съм способен да направя основен ремонт на всеки един двигател от формула едно ама ми липсва опит.  Ама пък искам еди Ква си база и еди кво си заплащане.  Лошо няма.  Всеки си има цена. Ама си има и граници. 
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: начинаещ - Сряда, 22 Юни, 2016, 07:25:45
Аз съм взел като ученик 700лв за 20дена или 10 000км минахме с колегата. Той колко е взел незнам и не съм питал! От нафтата дето е продавал ми даде около 60евро! Но на много неща ме научи!!!
Най скъпата стока е информсцията!!! Всеки може да те учи и да скрие доста работи от теб! За това според мен е редно поне в началото новият да взема по малко най малкото заради това че някой е седнал да се занимава с него!!
Когато тръгнах сам вече почнах да изисквам това онова,но когато не бях карал камион изобщо колко да искам след като нищо незнаех! И тези пари ги прецени шефа!!!
На много фирми се бях обаждал и като чуят,че съм без опит дотам! Така че благодарности на моя даскал и на шефа дето ми гласува дояерие!! Жалко ,че не се разбрахме за заплащането и ме загуби след като ме научиха!! При раздялата едни 1200-1300 лева потънаха,но като цяло съм доволен от наш'те взаимоотношения!!!!
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Сряда, 22 Юни, 2016, 07:43:12
Тънко си платил за обучението само 1200-1300 лева,,,,,,, едно истинско обучение в този занаят струва далеч повече.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Boroman21 - Сряда, 22 Юни, 2016, 07:53:03
Способността и опита се припокриват,  това че имаш опит не значи непременно че си опитен. А пък липсата на опит не те прави неспособен.  Факт е че новобранците се стараят много повече да вършат нещата без грешка отколкото колега с 30 години стаж дето не му пука от нищо.


Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Amateur - Сряда, 22 Юни, 2016, 08:42:43
В интерес на транспортните фирми е да насърчават новобранците, за да може да се преодолее дефицита на шофьори .
При увеличаване на броя на обучените кадри фирмата на Райдъра ще има по-голям избор .
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Сряда, 22 Юни, 2016, 08:44:54
Нека се обучават ама не на моите камиони ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: k - Сряда, 22 Юни, 2016, 09:20:51
Цитат на: rider777 - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:57:25
Одете и бачкайте за 3000€ ,,,, алал да са ви,,,, взимайте и повече !!! Само си снимайте фишовете от банката,,,,,,,,,,,,,,
Райдере , искам да те попитам без лоши помисли. Защо, бг чорбаджиите не се пазарят когато трябва да си платят толтаксите или горивото а пък за европейски заплати не искат да чуят? Да не би германеца да върши повече работа от мен или вашите навла са по-ниски?
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Dojogan - Сряда, 22 Юни, 2016, 11:28:16
Колега Газибарев:

Веднага ти отговарям. Значи когато аз карах Е категорията се качих за първи път в камион с ремарке, веднага първия час инструктора ни пуска да връщаме назад права линия и френския гараж...аз нямам никакви проблеми, връщам си спокойно без ядове в посоките и т.н...той се чуди завалията дали не се връщам от курс някъде...другите момчета с които бяхме в групата доста по-големи от мен имаха страшни проблеми, инструктора върви по камиона и му казва на къде да върти волана...
Един от колегите, с които бяхме на изпит кара камион С от 16години, но сега решил, че 1500лв тук на соло са му малко и иска да кара вътрешно и изкарва Е-то. Е няма да ви казвам за каква простотия го скъсаха, човек с 16години опит на камион...Друг пък тенекеджия бил обаче взело да му пречи на очите и шофьор ще става, третия от групата е телевизионен монтажник обаче му трябвали пари...ии шофьор ще става...
Аз обаче съм на 25, взел съм си абсолютно всички изпити по честния начин без никаква грешка, имам огромно желание и мерак, изчел съм почти всичко за професията доколкото ми е било възможно с цел максимална бъдеща полза...
  Е по темата: Как ми кажи да нямам поне нормални претенции за отношение и заплащане, не се величая, не съм станал големия шофьор, но поне основата за надграждане я имам смея да кажа и не е редно някой да се подиграва с мен, защото и аз съм човек и си имам своите проблеми, разходи и т.н
Според моите изложение се видя, че имате много право като говорите, че куцо, кьораво и сакато се е хванало за шофьо, ама да слагате всички под общ знаменател не съм съгласен. Мисля, че всеки има право на шанс за да се докаже...
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: начинаещ - Сряда, 22 Юни, 2016, 12:08:56
Цитат на: rider777 - Сряда, 22 Юни, 2016, 08:44:54
Нека се обучават ама не на моите камиони ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Е оно го нема вече ДАП-о!!! Се на некой камионите ша чупим докато се научим!!
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: loshdancho - Сряда, 22 Юни, 2016, 13:17:06
Цитат на: начинаещ - Сряда, 22 Юни, 2016, 12:08:56
Е оно го нема вече ДАП-о!!! Се на некой камионите ша чупим докато се научим!!
Тука е заровено кучето....
Дапо го има, плекръстен е малко и взима скъпо.... Пимк, Еуроспед, Петко Ангелов,
Все зимат даже не връщат.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Сряда, 22 Юни, 2016, 13:20:37
ТрОшете яко, че мноооо камиони станаха и започнахме да си пречим ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: k - Сряда, 22 Юни, 2016, 14:09:38
Райдере отговора го знам -алчност. И не виждам какво лошо иска колегата . За да се научи трябва първо да кара Мадарка ли ? Но ти едва ли знаеш какво е това.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Сряда, 22 Юни, 2016, 17:30:07
Карал съм Шкода Мадара,,,,,,,,,,,,,,, идея си нямаш какво знам и какво не.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: k - Сряда, 22 Юни, 2016, 18:09:14
Цитат на: rider777 - Сряда, 22 Юни, 2016, 17:30:07
Карал съм Шкода Мадара,,,,,,,,,,,,,,, идея си нямаш какво знам и какво не.
Сигурно
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Boroman21 - Сряда, 22 Юни, 2016, 20:35:10
По стандарта само мадарка се не брои , трябва да си прекарал всичкия руски автопарк от време оно за да може да се наречеш новобранец.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: kron - Сряда, 22 Юни, 2016, 21:15:19
Здравейте,нямам нищо против никой и не казвам нищо лошо за някой колега дали той е с опит или без опит на всеки бих помогнал на пътя ако се наложи.Сега и аз да напиша някой ред по темата,като за начало към започналия темата един лесен въпрос дали немските шофьори или пък румънски,френски,полски,унгарски и така нататъка имат квартира за почивка малко безумно условие от твоя страна колега.По тези форуми се пишат всякакви безумни неща и има хора които ги приемат за даденост и си добавят още условия ама ако някой не е разбрал в транспортния бранш има и такива изисквания от колеги както в случая които са неосъществими,тъй че на това условие на дали някой ще ти удовлетвори.За сервизите,който колега малко или много е запознат с професията знае кои са големите фирми в България всички разполагат със собствени сервизи но при нужда посещават оторизираните сервизи,а някой фирми изцяло посещават въпросните оторизираните сервизи това важи и за малките фирми с 3-5-10 камиона които му върви работата и се наложи да посети сервиз за масло,обслужване,ремонт и прочие пак е в сервиз не е на поляната,друг е въпроса какво вършат в тези оторизирани сервизи и дали няма доста по добри майстори извън тези сервизи.Не бой се колега когато започнеш някъде работа твоето задължение се свежда да закараш камиона до някой сервиз и да седиш цял ден там да сменят накладки феродо примерно на влекача защото в сервиз се прави по норма за примерно 2 часа на колело а дефакто ремонта е за 2 часа целия влекач и то с почивките за по цигара но ще стоиш да чакаш защото твоето изискване е такова оторизиран сервиз.Сега за отговорността лесен въпрос дали млад шофьор ще застане зад действията си примерно кара в Австрия (старшия задремал че и той човек 20 часа без сън не става) не чува че машинката не работи спират камиона глобяват го кой е виновен и кой носи отговорност,Унгария на Райка стария е показал как се вади тикет отива младия да вади все пак нали са на едно еднакво заплащане еднакви права бърка една буква от номера или маршрута кой плаща  фирмата според мен ще каже на старото куче нали го учиш ти отговаряш плащай.Сега за пътищата дали старото куче не трябва да е на щрек 21 часа от всеки работен цикъл на двамата шофьори,така че мисля че съм прав и моето мнение е че новобранец който си няма хал хабер къде отива и е пътувал от Пловдив до Каспичан и обратно не трябва да е на равно със старшия защото отговорността е носи той всяка една грешка се пише на гъза му (объркан адрес,повече минати километри повече изгорено гориво,глоби,неправилно натоварен камион,неправилно укрепен товар и много други).Не е справедливо старшия да е ощетен за дето носи отговорност и за чужди грешки.Да не забравя колега какво значение има какъв е камиона,автомат или с ръчни скорости ако си добър не би ти пречило да караш какъвто и да е камион но по принцип повечето камиони вече са автоматици и това няма да ти е проблем.Друго пишеш че си от Силистра знаеш ли кога ще се прибереш в къщи ако работиш на прави курсове в софийска пловдивска или каквато и да е друга фирма на 2 месеца за два дена защото ще се прибираш с автобус а пътя е един ден а камионите почиват 2-3 дена до като направят пауза шофьорите и тръгват,тъй че ориентирай се във вашия град,там се знаят фирмите не са много,или пък Русе или Варна които се прибират с камионите поне в месеца веднъж в района.Веднага ти казвам за фирма от района Русе от Бяла НадеждаМ имат двойки може и да те вземат всеки курс се прибират в Бяла е не е Силистра ама не е и София.По горе написаното не важи за дълъг период а за 2-3-5 курса до когато прецениш ТИ че си готов сам да пътуваш и да се оправяш със всичко и да носиш съответната отговорност,пожелавам успех на всички новобранци аз лично нямам никакъв проблем да кажа и да покажа това което знам за транспорта.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Бриги Магнито - Сряда, 22 Юни, 2016, 21:25:32
Крон Баце,дръж фронту
Оставаш от малцината,дано не подадеш кат мен.
За отговорността ке ти мъцнем,на кой мислиш му пука.
Он кара камион
Он е шофер
А и кинти,кинти поечко кинти
Те за тва се мисли .

П.П.Респект Баце жив и здрав
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: hgv_driver - Сряда, 22 Юни, 2016, 22:17:52
Цитат на: начинаещ - Сряда, 22 Юни, 2016, 07:25:45
Аз съм взел като ученик 700лв за 20дена или 10 000км минахме с колегата. Той колко е взел незнам и не съм питал! От нафтата дето е продавал ми даде около 60евро! Но на много неща ме научи!!!
Най скъпата стока е информсцията!!! Всеки може да те учи и да скрие доста работи от теб! За това според мен е редно поне в началото новият да взема по малко най малкото заради това че някой е седнал да се занимава с него!!
Когато тръгнах сам вече почнах да изисквам това онова,но когато не бях карал камион изобщо колко да искам след като нищо незнаех! И тези пари ги прецени шефа!!!
На много фирми се бях обаждал и като чуят,че съм без опит дотам! Така че благодарности на моя даскал и на шефа дето ми гласува дояерие!! Жалко ,че не се разбрахме за заплащането и ме загуби след като ме научиха!! При раздялата едни 1200-1300 лева потънаха,но като цяло съм доволен от наш'те взаимоотношения!!!!

Начинаещ, твоите мнения излъчват някакво натягане и подмазване, които дразнят. А това, че си потънал с 1300 лв, но като цяло си доволен - нямам думи. Направо започни ти да им плащаш, че попиваш безценната информация.
Крон, да ти мъцна само, че това как работят машинките го знаех още преди да изкарам категориите. Който е решил да скача в играта, трябва да си е напънал мозъка и да ги е научил тези работи предварително. Отговорността... Я кажи, като кара новобранеца и закъснее със спирането и чукне колата отпред, кой носи отговорността??? Опитния ли??? Идва полицая и пита, кой е даскала, него да глоби, така ли? Че новобранеца не носил отговорност... Ама стария няма още един чифт педали като в учебния автомобил. Щом си изкарал книжка и седиш зад волана, си носиш отговорност.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: varbanov.bg - Сряда, 22 Юни, 2016, 22:41:36
Да вметна още няколко претенции, моля.
На даскала да не му миришат краката.
Да не пуши.
Да не плюе селската докато обеснява колко е велик.
Да не се напива като свиня.
Да не забравя, че светьт е мальк и не се вьрти само около него.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Четвъртък, 23 Юни, 2016, 04:32:38
От новият куп претенции покривам само една --- не пия ,,, аааа две са и краката ми никога през Живота не са ми мирисали ,,,,,,,,,,,,,,,,,,   вАди още некой списък с претенции и ако ги покривам ще ти звънна да приготвиш по 1500€ на месец да ми плащаш докато те обучавам,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: varbanov.bg - Четвъртък, 23 Юни, 2016, 06:59:41
Обявата може да се трие вече. Благодаря на админите.
Ивчо, а ти ходи си лекувай шизофренията, ако не кьсно вече. ;)
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Четвъртък, 23 Юни, 2016, 07:18:30
Абе пия си хапченцата ама сигурно е късно вече ,,,,,, а ти дай още един списък с претенции, че в тази скука си трябва малко забавление.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: начинаещ - Четвъртък, 23 Юни, 2016, 08:49:36
Цитат на: hgv_driver - Сряда, 22 Юни, 2016, 22:17:52
Начинаещ, твоите мнения излъчват някакво натягане и подмазване, които дразнят. А това, че си потънал с 1300 лв, но като цяло си доволен - нямам думи. Направо започни ти да им плащаш, че попиваш безценната информация.

Първо нема на кого да се натегам,защото от тоя форум познавам точно 2 човека с които съм водил само разговор по телефона!!!! Иначе не вервам да има некой,който си е получил винаги всичко изработено та дори и опитни хора са споделяли че са работени!! Само ти не си!!!!!!!и си си взел всичко,дори и от ПИМК-а!!!! И да доволен съм от първата ми фирма,защото ми даде шанс да се науча!! Доволен съм и от човека с когото бях на двойка!!! Доволен съм и от шефа защото до преди да напусна си ми плащаше всичко уговорено до 10дена след отчета!!! Изгорех с тия пари защото слезнах от камиона без предупреждение!!!! И нормално е да е така след като натоварен камион ме чакаше а аз му отказах да тръгна!!!! Нема кой да ти плати след такава издънка!!! И пак ти казвам хубаво е да имаш самочувствие,но твоето покритие от 100 000км е малко!!! Иначе от редовно пишещите си уважавам Бриги и то не защото му се натегам и подмазвам а защото споделям голема част от възгледите му относно тая професия!!!
А да не забравя и бате Иво развеселява ме на моменти иначе си е тъпо парче нищо че е старо куче!!! Требва книга да напише само с монолозите си!!! Кърти!!!
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: LKW - Четвъртък, 23 Юни, 2016, 11:11:22
Цитат на: kron - Сряда, 22 Юни, 2016, 21:15:19
Здравейте,нямам нищо против никой и не казвам нищо лошо за някой колега дали той е с опит или без опит на всеки бих помогнал на пътя ако се наложи.Сега и аз да напиша някой ред по темата,като за начало към започналия темата един лесен въпрос дали немските шофьори или пък румънски,френски,полски,унгарски и така нататъка имат квартира за почивка малко безумно условие от твоя страна колега.По тези форуми се пишат всякакви безумни неща и има хора които ги приемат за даденост и си добавят още условия ама ако някой не е разбрал в транспортния бранш има и такива изисквания от колеги както в случая които са неосъществими,тъй че на това условие на дали някой ще ти удовлетвори.За сервизите,който колега малко или много е запознат с професията знае кои са големите фирми в България всички разполагат със собствени сервизи но при нужда посещават оторизираните сервизи,а някой фирми изцяло посещават въпросните оторизираните сервизи това важи и за малките фирми с 3-5-10 камиона които му върви работата и се наложи да посети сервиз за масло,обслужване,ремонт и прочие пак е в сервиз не е на поляната,друг е въпроса какво вършат в тези оторизирани сервизи и дали няма доста по добри майстори извън тези сервизи.Не бой се колега когато започнеш някъде работа твоето задължение се свежда да закараш камиона до някой сервиз и да седиш цял ден там да сменят накладки феродо примерно на влекача защото в сервиз се прави по норма за примерно 2 часа на колело а дефакто ремонта е за 2 часа целия влекач и то с почивките за по цигара но ще стоиш да чакаш защото твоето изискване е такова оторизиран сервиз.Сега за отговорността лесен въпрос дали млад шофьор ще застане зад действията си примерно кара в Австрия (старшия задремал че и той човек 20 часа без сън не става) не чува че машинката не работи спират камиона глобяват го кой е виновен и кой носи отговорност,Унгария на Райка стария е показал как се вади тикет отива младия да вади все пак нали са на едно еднакво заплащане еднакви права бърка една буква от номера или маршрута кой плаща  фирмата според мен ще каже на старото куче нали го учиш ти отговаряш плащай.Сега за пътищата дали старото куче не трябва да е на щрек 21 часа от всеки работен цикъл на двамата шофьори,така че мисля че съм прав и моето мнение е че новобранец който си няма хал хабер къде отива и е пътувал от Пловдив до Каспичан и обратно не трябва да е на равно със старшия защото отговорността е носи той всяка една грешка се пише на гъза му (объркан адрес,повече минати километри повече изгорено гориво,глоби,неправилно натоварен камион,неправилно укрепен товар и много други).Не е справедливо старшия да е ощетен за дето носи отговорност и за чужди грешки.Да не забравя колега какво значение има какъв е камиона,автомат или с ръчни скорости ако си добър не би ти пречило да караш какъвто и да е камион но по принцип повечето камиони вече са автоматици и това няма да ти е проблем.Друго пишеш че си от Силистра знаеш ли кога ще се прибереш в къщи ако работиш на прави курсове в софийска пловдивска или каквато и да е друга фирма на 2 месеца за два дена защото ще се прибираш с автобус а пътя е един ден а камионите почиват 2-3 дена до като направят пауза шофьорите и тръгват,тъй че ориентирай се във вашия град,там се знаят фирмите не са много,или пък Русе или Варна които се прибират с камионите поне в месеца веднъж в района.Веднага ти казвам за фирма от района Русе от Бяла НадеждаМ имат двойки може и да те вземат всеки курс се прибират в Бяла е не е Силистра ама не е и София.По горе написаното не важи за дълъг период а за 2-3-5 курса до когато прецениш ТИ че си готов сам да пътуваш и да се оправяш със всичко и да носиш съответната отговорност,пожелавам успех на всички новобранци аз лично нямам никакъв проблем да кажа и да покажа това което знам за транспорта.

Значиииииии като чуем думата (пардом думите) "старо куче" и ми напомня онуй куче от филма "Женени с деца".Като возим от Калафат към Надлак и си пуснем станцията все стари кучета "компетентни" слушам(особено това район Враца -Мездра-Ботевград и околието).
Кроне като пустата австрийска машинка не писне винаги ли ще има глоба?Щото аз го знам друго яче.Штрафо долази само коги ГоБоксо шисне 3 пъти , а ти продължиш да си мерждиш или спре да писка и машинката не е към сметка(банкова , ДКВ или там каквото си избереш).Кога е на "буркан банка" машинката , асвинако праща едни папируси на газдата.
Еха тая Унгария , убаво си беше со винетките кеф ти от Мола кеф ти от Шело , кеф ти там у никото бараче.Кога стария пусне новобранката да вади матрицата , след операцията требе "професоро" да метне едно оче преди да пойдат да возат маджаристан.Виж ся друг е въпроса ако са правили 24ка на Брецлав и старио нещо е бесовал от 24 часа 22:30.Нали се сещаш дринкен минкен.
Идва интересното , пустиьо автоматик или патерица.Аз като не сакам и да чувам за ръчки листове и прочие подемни инструменти , а си любим автомата от тия слабите возачи ли съм?
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: Rammbon - Четвъртък, 23 Юни, 2016, 21:02:56
Цитат на: LKW - Четвъртък, 23 Юни, 2016, 11:11:22Значиииииии като чуем думата (пардом думите) "старо куче" и ми напомня онуй куче от филма "Женени с деца".Като возим от Калафат към Надлак и си пуснем станцията все стари кучета "компетентни" слушам(особено това район Враца -Мездра-Ботевград и околието).
 
Най-вече Ташев транс се чуват по станциите, но не казват нищо смислено, а на кой жената каква била, къде ходели чуждите жени на колегите им, с кои, само глупости. Нито виждат полицаите по пътищата, а други като ги запитат и се правят на не чули. Има и един дръвник, пуска само народна музика и заглушава целия 25 канал. И на опашката на мост 2 само тях слушаме.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: kron - Петък, 24 Юни, 2016, 06:11:43
Що бе колега пресен случай от Чехия само че машинката писнала един път след Кути и после млъкнала та така чак до Прага където нашия спрял за пауза и та на другия ден се сетил да разпита тоя и ония що така стар шофьор от 30години уж ама в Дапа,на вън уж бил пътувал ама май не е пътувал.Сам решил че ще се справи по таз Европа в случая кой виновен и кой не,както и да е обади се обясних му какво прави плати си на бензиностанцията смениха му машинката и си продължи.Мисълта ми е че има всякакви идиоти знаещи и незнаещи по пътищата то вярно всеки се учи и ще се научи ако има желание но излиза СКЪПО за собственика или за други трети лица.За автоматика наблюдението ми е че има някой млади шофьори които нямат усет нямат и желанието да знаят как се работи със ръчни скорости не че е голяма философия но неправилната работа със този агрегат от автомобила води до ред други важни неща.Например повишен разход на гориво,повишена амортизация на камиона,после неочаквани ремонти в следствие на неправилна работа и прочие.Безспорен факт автоматика е голямо удобство,шофьорските грешки са сведени до почти нула но не е кой знае какво да караш ръчни скорости и по пътищата не съм чул някой колега да се оплаква че на карам камион с ръчни скорости пречи ми не ми е удобно и прочие.За старите кучета ами да стари са в занаята има от тях хора много знаещи е вярно има и не знаещи но за знаещите не е проблем да ги пратиш където и да е във всеки един момент и няма да се обадят да питат шефа си от къде да карам след като са му казали ако е възможно дай да спестим някой лев от такси в Франция примерно.Нищо лошо нямам към младите водачи но всеки трябва да знае че да се научи човек на всичко в занаята към днешна дата излиза СКЪПО а гаранция няма колко ще работи този човек,защото забелязвам че претенциите на някой млади шофьори са такива че няма как да бъдат задоволени.В някой фирми постъпват и напускат млади шофьори постоянно а в същия момент има хора които работят с години и си работят,защо е така  щот чул някой за милионите в занаята видял че милиони няма а пък работа си има и отговорност си носиш ти не е ей така да седиш само абе дълга тема,иначе съм за да се помага да се обяснява на новите шофьори в бранша но когато човека има някаква реална представа не да си фантазира някви не реални неща.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: kron - Петък, 24 Юни, 2016, 06:24:50
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 23 Юни, 2016, 08:49:36
Първо нема на кого да се натегам,защото от тоя форум познавам точно 2 човека с които съм водил само разговор по телефона!!!! Иначе не вервам да има некой,който си е получил винаги всичко изработено та дори и опитни хора са споделяли че са работени!! Само ти не си!!!!!!!и си си взел всичко,дори и от ПИМК-а!!!! И да доволен съм от първата ми фирма,защото ми даде шанс да се науча!! Доволен съм и от човека с когото бях на двойка!!! Доволен съм и от шефа защото до преди да напусна си ми плащаше всичко уговорено до 10дена след отчета!!! Изгорех с тия пари защото слезнах от камиона без предупреждение!!!! И нормално е да е така след като натоварен камион ме чакаше а аз му отказах да тръгна!!!! Нема кой да ти плати след такава издънка!!! И пак ти казвам хубаво е да имаш самочувствие,но твоето покритие от 100 000км е малко!!! Иначе от редовно пишещите си уважавам Бриги и то не защото му се натегам и подмазвам а защото споделям голема част от възгледите му относно тая професия!!!
А да не забравя и бате Иво развеселява ме на моменти иначе си е тъпо парче нищо че е старо куче!!! Требва книга да напише само с монолозите си!!! Кърти!!!
Браво колега ти си първия човек който съм чул да си каже че е виновен за това че не са му платили,не че подкрепям фирмата защото така не е редно не вярвам да е толкова голяма неустойката ако има такава но безспорен факт фирмата е права.Но похвала към теб че си каза така и така стана грешката е моя виновен съм,както казах ти си първия човек който си казва открито че е виновен признава вината си,защото както по форумите така и на пътя никога ама НИКОГА шофьора не е виновен в очите си и в очите на другите колеги дори и за явни шофьорски грешки.Относно Иво не знам защо една групичка от хора тук го нападат не му следя изказванията на човека ама си мисля че ако камиона не си беше негов половината приказки по негов адрес нямаше да бъдат казани.Аз съм на принципа бъди човек с хората какъвто и да е този човек дали шофьор или собственик на камион,важи и за другите хора де но нали сме все шофьори затова визирам професията.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Петък, 24 Юни, 2016, 06:46:34
Тоше, има новобранци и новобранци,,,,,,,  има такива на които мястото им е в камиона,,,, ама има и такива на които не им отива нищо друго освен овчарска гега. Тъпото е, че трябва да го качиш поне за няколко седмици за да прецениш дали има смисъл да се опитваш да го направиш шофер или като Илчо Минков да го изхвърлиш с багажа някъде в полето и да се оправя сам. Сега пред мен стои една дилема намерил съм един шофер 57ми набор, който обаче никога не е въртял из Европа а иначе е идеалният работник, познавам го от 30 години и знам, че той трябва да бачка ама вчера го качвам в Магнума и му обяснявам за тахографа и след половин час пича ми вика, че нищо не е разбрал и ако мога да му кача някой младеж с който да карат няколко месеца на двойка да свикне взех да се замислям дали пък аджеба ако пусна на двойка пълен новобранец и пълен индианец ще се получи нещо.  Баси жегата,,,, аре към морето ,,,,,,,,,,,,,,,
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: начинаещ - Петък, 24 Юни, 2016, 14:43:06
Цитат на: rider777 - Петък, 24 Юни, 2016, 06:46:34
Сега пред мен стои една дилема намерил съм един шофер 57ми набор, който обаче никога не е въртял из Европа а иначе е идеалният работник, познавам го от 30 години и знам, че той трябва да бачка ама вчера го качвам в Магнума и му обяснявам за тахографа и след половин час пича ми вика, че нищо не е разбрал и ако мога да му кача някой младеж с който да карат няколко месеца на двойка да свикне взех да се замислям дали пък аджеба ако пусна на двойка пълен новобранец и пълен индианец ще се получи нещо.  Баси жегата,,,, аре към морето ,,,,,,,,,,,,,,,
Е он като е шофер не е ли ползвал тахограф до сега?? Какъв е според теб идеалният работник?
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Петък, 24 Юни, 2016, 15:56:32
Карал е със шайби,,,,,,, някой знае ли къде в София има стенд на който качваш камиона и започват да го тресат за да се видят хлабините,,,,, тресачка по шоферски ???
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: цецодебел - Петък, 24 Юни, 2016, 20:12:22
Цитат на: rider777 - Петък, 24 Юни, 2016, 06:46:34
Тоше, има новобранци и новобранци,,,,,,,  има такива на които мястото им е в камиона,,,, ама има и такива на които не им отива нищо друго освен овчарска гега. Тъпото е, че трябва да го качиш поне за няколко седмици за да прецениш дали има смисъл да се опитваш да го направиш шофер или като Илчо Минков да го изхвърлиш с багажа някъде в полето и да се оправя сам. Сега пред мен стои една дилема намерил съм един шофер 57ми набор, който обаче никога не е въртял из Европа а иначе е идеалният работник, познавам го от 30 години и знам, че той трябва да бачка ама вчера го качвам в Магнума и му обяснявам за тахографа и след половин час пича ми вика, че нищо не е разбрал и ако мога да му кача някой младеж с който да карат няколко месеца на двойка да свикне взех да се замислям дали пък аджеба ако пусна на двойка пълен новобранец и пълен индианец ще се получи нещо.  Баси жегата,,,, аре към морето ,,,,,,,,,,,,,,,
Добра идея. Тия младите са царе по електрониките а дъртия кара ;D
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Петък, 24 Юни, 2016, 20:47:50
Абе мани,, взех лаптоп, портативен скенер ама ми е чудно може ли индианец да сканира и да го прати по скайпа примерно ЧМРто или в мейла,,,,,  абе  тегаво е ,,,,,,,,,,,,,,,
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: admin - Петък, 24 Юни, 2016, 23:20:32
Цитат на: rider777 - Петък, 24 Юни, 2016, 20:47:50
Абе мани,, взех лаптоп, портативен скенер ама ми е чудно може ли индианец да сканира и да го прати по скайпа примерно ЧМРто или в мейла,,,,,  абе  тегаво е ,,,,,,,,,,,,,,,

С този отвратителен каруцарски език рискуваш да не си намериш шофьор до 2032 година.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Събота, 25 Юни, 2016, 06:02:28
Рисковете са премерени,,,,,,,,, рискувам много ако взема индианец и загубата ми е гарантирана,,,, от това, че не наемам индианци единствено печеля,,,,,,   Ши требе дъ одя нъ ороци пу летуратурин език зъ дъ съ изкурени мойо каруцарски речник,,,,,,,,,,
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: цецодебел - Събота, 25 Юни, 2016, 10:49:16
http://www.history-simulations.net/picts/2014mar17-2.png
Цитат на: rider777 - Събота, 25 Юни, 2016, 06:02:28
Рисковете са премерени,,,,,,,,, рискувам много ако взема индианец и загубата ми е гарантирана,,,, от това, че не наемам индианци единствено печеля,,,,,,   Ши требе дъ одя нъ ороци пу летуратурин език зъ дъ съ изкурени мойо каруцарски речник,,,,,,,,,,
;D ;D ;D
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: stefanov - Събота, 25 Юни, 2016, 14:18:38
Измежду новобранците определено има скрити таланти , на 5 един става за шофер и то по добър от някои стари и при положение че в повечето случаи товарите са повече от камионите и винаги някаде стои камион неиде на плаца дето няма кои да го кара и шефа е по на далавера камиона да върви макар и да го кара неопитен от колкото да му плаша разходите без да работи , незнам неопитните, зашо не търсят въпросния шеф или камион ами пишат по форумите и си губят времето.
Заглавие: Re:2016.06.23
Публикувано от: rider777 - Неделя, 26 Юни, 2016, 07:00:32
http://bultimes.com/razkritiyata-na-edin-posveten/