Какво ремарке да си купя за Русия. Разбрах че трябвало да бъде със капаци и въжето да минава през халките за по сигурно иначе глобявали.
Някой знае ли как стоят нещата?
Колеги ,никой ли не кара Русия да обясни на човека ???
Питай в-Далнебой.ру. колегите ще кажат за проблемите на различните модели,то зависи и къде са курсовете.Климат,пътища и сервиз са важни да няма после чакане.
Динко ,съмнявам се колегата да се оправи на руски :-\
Да каже в коя климатична зона,ще извършва транспорт и не ме бърка да попитам-да не забрави после да почерпи с едно кафе корето.
Ако транзита ти е Украйна най-вероятно ще се заядат, същото важи за централна Азия. Задължителна въжето да минава през халките. Ако нямаш капаци и съответно въже въобще не слагат пломба, казваш на гашника "Мне так сказал таможник". Не се вкарвай в този филм навсякъде ще те проверяват и губят времето.
Да разбирм ли че и със капаци и със тристанна щора все ще се заяждат.
Пътя ми е БГ -москва
Релацията е свързана с пломби. Навсякъде гледат въжето да е здраво пристегнато и пломбата да е непокътната. Особено украинците много придирят. Ремаркета всякакви калибри и видове се движат. Няма никакво значение какво е ремаркето. Просто самите руснаци търсят повече капаците, но като товариш горно им е все тая. И още нещо: Около Москва има доста кантари, рушветите там са сериозни.
Цитат на: Wrctransport - Неделя, 03 Юли, 2016, 22:24:31
Да разбирм ли че и със капаци и със тристанна щора все ще се заяждат.
Пътя ми е БГ -москва
Те ще си се заяждат и с дипломатически номера да си ! За това трябва да си психически готов предварително :) Еле па като те разберат че не им знаеш номерата....Въпроса е не капаци или щора / щото има и щора с капаци/ а да се пломбира задължително!!!
Нямаш ли с кой да караш , да те води ? Иначе отиваш като агне на заколение ???
Ти колега въобще карал ли си навънка? Разрешителни, ТИР карнети,Сертификати, с тия неща наясно ли си?
Та за поседно.нямам много време.
Трябва да купя ремарке час по скоро.
Та кое ремарке ще е по удачно .
Полуремарке със капаци само със гона щора и брезента да се захваща със въжето за капаците през халките или
Тристанна щора брезента да се захваща с тречотки
Е те такова. Има и капаци и щора, не можеш да сгрешиш.
Сладур.такова вав нета несам срещал
Цитат на: Wrctransport - Неделя, 03 Юли, 2016, 23:39:15
Сладур.такова вав нета несам срещал
;D И ти си СЛАДУР колега . Ох развесели ме тая вечер ;D ;D ;D
Цеци вместо да обясняваш,ходи избери едно ремаркио на Кака шефка.
Ако тристранна щора е желателно да има халки за пломбиране,тези коланчета са мижи да те лажем.
Или с други думи ако тристранна щора,трябва се отбие при бризентаджийте да и направят нови халки
Е дадох решение! Щом смята че това е единствения проблем! :)
Кой е тоя " сладур " бе Бриги?
Магнита маи ми реши проблема копувам си щора.и и слагам халки на брезента.така ще си имам два типа ремарке.благодаря ти магнито
Сега темата отиде в друга посока
Каде по пловдив да намеря брезентаджия
Или добър брезентаджия
Ако полуремаркето ти е заводско без въже и дупки казваш " Так сделано с завода"
Кавказ се заяждат, при руснаците се държиш спокойно и сериозно никакви шегички, защото ще изгориш. Може да си слозиш рация/радиостанция/ долнобойщиките си помагат един на друг. Например "Машинка снимает кино" значи има радар и т.н.
С документите трябва да си идеялен, за да не даваш поводи. От 100 до 300 рубли буташ и те пускат с малко лафене гайшниките! Кантарджийте/Весовой контрол/ 400 или 500 рубли твърда тарифа.
Намирих ремаркенце.шмиц 2005г. Поцинковано шесте гуми почти нови на 80-90 процента.брезента нов.със горна щора.и буге на първа ос.със капаци и налкички за въженце.
Така. дотук добре.като отворихме брезента огзад за да го видя вътре.ми направи впечетление че имаше два колана варзани горе от дясно и доло в ляво единият в началото другият в края на ремаркето.
Защо ти вразват така и други ремаркета сам виждал така.да не се разпадат ли или нещо са липави.или просто като празно за укрепване
Па тоя бризентаджия на Кукленско преди Митницата,ко му е?
Нищо му няма добре си е момчето.само че се питам защо връзват по тоя начин ремаркето вътре.единият колан е в началото другият по към края.горе за грядата и доло за пода.защо.
Нещо не е наред ли или просто като е празно да не се разколачи по пътя
Може да е останало така от последно товарене ? Тия с вратите ,натоварени неравномерно..... на неравно няма затваряне на вратите :-\ Празно няма проблем :)Еми откачи коланите да го видиш дали ще се изчанчи :)
Че де ще е бил товара тогава с тези колани там ? ???
За това, за което говориш - един колан най отзад, да събере по дългия диагонал на вратите отзад е достатъчен, ако ще и цялото полуремарке да е усукано на спирала.
Цитат на: SEMPER - Понеделник, 04 Юли, 2016, 22:44:49
Че де ще е бил товара тогава с тези колани там ? ???
За това, за което говориш - един колан най отзад, да събере по дългия диагонал на вратите отзад е достатъчен, ако ще и цялото полуремарке да е усукано на спирала.
Не знам бе Семпер! Опитвам се да си отговоря??? Освен толкова да е усукано че да се изместват ролките ида не върви щората......бах ли го
Утре ще махна коланите и ще пробвам щората дали върви
Колко трябва да е високо .вътрешният работен отвор.на това ремарке е 1.68
Може и 1.70 да е.от пода до гредата.до брезента е 1.80.това добре ли е
Цитат на: Monster - Понеделник, 04 Юли, 2016, 10:43:42
Може да си слозиш рация/радиостанция/ долнобойщиките си помагат един на друг. Например "Машинка снимает кино" значи има радар и т.н.
На кой канал са обикновено?
Коланите на кръст отзад се слагат за да не се разбиват ключалките на вратите. Предполагам всеки е виждал пред себе си полуремарке, на което вратите леко мърдат при неравности. Като се кара по кофти пътища и така става. Докато всичко е още здраво, слагаш коланите отзад на кръст и така вратите не се раздрънкват. А вътрешна височина 1.68 е доста нисичко. Сигурно сакаш да кажеш 2.68
1.68 значи ходиш приклекнал :o
Цитат на: цецодебел - Вторник, 05 Юли, 2016, 14:10:40
1.68 значи ходиш приклекнал :o
Не,по-скоро е лазиш изправен
под 2.75м вътрешна височина не става. Гредата на вратите изчжда около 5цм. ама при обемено товарене се вдига.
Ширина под 2.47 е малка но става. Бугето е маркетинг и визия.
За този колан имах в предвид
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=11&act=4&adv=b1467731759354888
Момчето ми каза че е сменял болта .това предпоставка ли е че ремаркето е обращано
Цитат на: Mandor - Вторник, 05 Юли, 2016, 08:10:22
На кой канал са обикновено?
До 2000 г .бяха на 15канал ,сега не знам!
Цитат на: Wrctransport - Петък, 08 Юли, 2016, 07:12:13
Момчето ми каза че е сменял болта .това предпоставка ли е че ремаркето е обращано
Тц, ако е покривено болта няма да оправи проблема. Може да е сложил по-къс заради лафета или да се е износил нещо самия болт.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk