Колеги, какво може да се правя ако докарам един или два американски влекача в България ? Може ли да се намери работа за такъв вид камион ?
Благодаря
(//)
Може.Стига да отрежеш дупето на ремаркето и да го докараш до към 18 метра
Виждал съм във Франция такъв с полуремарке цистерна, което е по-късо от стандартно полуремарке.
И тези от снимките обикалят по Франция.
И с 40 фута контейнер съм виждал,но най-много са цистерните.Триосна Сканиа Т(с муцуната)колко ли разлика ще има от един американец?
Лесно ли се вгражда тахограф ? Колко ще струва ?
Ако шофьора си спи всеки ден вкъщи, трябва ли да спазва регламент и да има тахограф ?
Някой може ли да ми каже какво е разтоянието от (царският болт където влиза в лафета - до кабината) защото ми изглежда че вие имате повече разтояние там, и ако тръгна да закачам ваше ремарке може да тресна кабината в ремаркето преди да е закачило.
Цитат на: navara - Петък, 04 Ноември, 2016, 17:39:38
Може.Стига да отрежеш дупето на ремаркето и да го докараш до към 18 метра
Само влекач ме интересува.
според мен може да ходиш на къмпинг с нрго :)
извинявам се за шегата дано не се засегнеш. Посъщество точмо в БГ не знам какъв смисъл би имало да вкараш влекачи от Америка. МОже наистина да караш насипни товари (зърно) до пристанище но определено ще ти трябва тахограф и ограничител на скоростта. а и регламента трябва да се спазва независимо къде спиш
Цитат на: American - Петък, 04 Ноември, 2016, 19:49:54
Лесно ли се вгражда тахограф ? Колко ще струва ?
Ако шофьора си спи всеки ден вкъщи, трябва ли да спазва регламент и да има тахограф ?
Някой може ли да ми каже какво е разтоянието от (царският болт където влиза в лафета - до кабината) защото ми изглежда че вие имате повече разтояние там, и ако тръгна да закачам ваше ремарке може да тресна кабината в ремаркето преди да е закачило.
Тахо се вгражда лесно, колко ще струва...1000лв само тахото+ работа и инсталация и датчик.
Регламента се спазва независимо от всичко.
Разстоянието от царският болт до кабината беше някъде към 2 метра, по спомен. Пък и вашите лафети са подвижни.
Ето Ти за Италия, Нали сме европейци ...та ще важи и за нас.
http://smp-eu.org/%D0%B8%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8/%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%8F/%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8-%D0%B8-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%8F/
Излиза, че се мери разстоянието от царският болт до ъгъла на ремаркето, а там максимална6та дължина я дават 204см.
Значи от центъра на отвора на лафета до най близката част (тавана на кабината премерено вертикално от отвора на лафета) и до стойката на маркучите трябва да има поне 220-240см.
Полуремаркетата за влекач с две оси и такъв с три оси са с различни параметри относно закачането към влекача, точна информация можеш да получиш от производителите им. Тахографа е задължителен. Мечта за всеки евро/бг/ шофер да си има каравана, докато е на тримесечно заточение :)
Цитат на: briko - Петък, 04 Ноември, 2016, 21:13:34
Полуремаркетата за влекач с две оси и такъв с три оси са с различни параметри относно закачането към влекача, точна информация можеш да получиш от производителите им. Тахографа е задължителен. Мечта за всеки евро/бг/ шофер да си има каравана, докато е на тримесечно заточение :)
Били са някога. Даже имаше ремаркета с две дупки за царски болт.
В днешно време лафетите се местят.
Ок, съгласен съм, обаче аз съм влачил ремарке на което изрично беше маркирано, че не става за. "боге"
В момента на ремаркето ми, царският болт е на 91 сантиметра от предния ръб на ремаркето.
Сперед документа който данчо даде (– преден радиус (разстояние между царския болт и предния ляв или десен ръб на полуремаркето) – 2,04 м.)
Разликата е над един метър, и ще бъде проблем.
Трябва да премеря колко ми е всободното пространство между ремаркето и кабината с дръпнат докрай назад лафет.
Още два теоретични въпроса:
Да речем че го пратя до Амстердам с лодка, после какво правя ?
Регистрацията и регистрационния му номер са Американски, мога ли да го придвижа до БГ?
Имам книжка Американска, но не и българска.
Ще мога ли да го придвижа без тахограф до БГ, или трябва там в Амстердам да монтирам?
Само на платформа , след това декра да го въведат в експлоатация спрямо еу стандарта и тогава чак кат и т.н.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Не че ми е работа но не разбирам какво ще го правиш тук този влекач?
Първо как ще го подържаш то тук освен твоя друг такъв камион едва ли ще има още по-малко части за него. Така като го гледам е и доста тежък а в България яко се гони тотал. Преди гондолите яко надвишаваха но дойде време и ги хванаха по пристанищата. Чува се че догодина и на Бургас над 40т няма да може да влиза в пристаниче а като се има в предвид навлата не мисля че ще си конкурентен на пазара.
Tеоретично в България доста трудно можеш да намериш гаечен ключ, с който да развиеш кое да е болтче на този камион, а недай си боже му изгори крушката на мигача ;)
Доколкото съм чел теглото им е подобно на нашите влекачи.
Това към колегата nevega
Теглото е надвишаващо нашите влекачи. Габаритите също. Няма да може да закчи стандартно 13.60м ремарке законно. Остават цистерни, гондоли и извънгабаритно, бурета и стъкларски ремаркета и евентуално контейнер. Но се очертава огромен проблем с маневрите по фирмите. На места дори с стандартен влекач е тясно. После кантарите, дали ще може да ги преминава безпрепятствено, или ще потроши камиона. Голям проблем е и поддръжката, там всичко е с инчови размери, една гайка да превърти и.... За мен само извънгабаритнонто остава вариант. Сиконко имат все още един уестърн стар с хладилник(бяха два) , ама си джиткат само по едни и същи техни обекти та си знаят. И не сум чул да ги закачат за извънгабарит
Да, така е, всичките им болтове и гайки, са по конската мерна система.
Така наречената имперска система, всичко е в инчове, дюймове, галони, мили и т.н. глупотевини..... ;D
Между другото, в Руси е пълно с такива влекчи. Ако американо намери форум на руснаците и попита там ще получи сигурно по-точни отговори. С една уговорка, че и техният стандарт(маси и габарити) не отговаря на европейския.
Малко извън темата въпрос към нейния автор.Какъв е разхода на тези американски влекачи и на какви екологични норми отговарят съпоставимо с европейските производители ? Също така ми е интересно защо не се продават европейски влекачи в Америка при положение че всеки производител предлага вариант с 3 оси по висока товароносимост и достатъчно широка кабина или монопола не допуска външни играчи изключая Волво които се произвеждат там и май са доста наложени на пазара.Тези американци са пълна екзотика за Европа макар че съм засичал макар и много рядко дори и в БГ.
Точно с еврокатегорията се очертава още един проблем.
Трябва сертификат за еврокатегория, който се издава от завода производител. За американците знам, че имат съответстващи категории, ама как ще стане номера с издаването на сертификат?
За волво може и да стане, даф(пакард) също, но другите....
Най-гадното е ако се наложи смяна на агрегати (дюзи, катализатор, софт, адблу)за да попадне в изискванията.
Иначе без сертификата при регистрация ще го приравнят на евро 0 и шат на патката главата.
Този на снимката е Volvo VNL с двигател Volvo VED12 / 12.7 литра редови шестак / минава 6.5 мили с галон.
Харесвам го защото е пре-емишън, няма никакви екологични състеми. Вероятно евро 2 или 3.
Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Ноември, 2016, 17:35:31
Иначе без сертификата при регистрация ще го приравнят на евро 0 и шат на патката главата.
Какво означава това ?
Означава неприятно висок данък и пътни такси.
Цитат на: American - Събота, 05 Ноември, 2016, 17:39:14
Този на снимката е Volvo VNL с двигател Volvo VED12 / 12.7 литра редови шестак / минава 6.5 мили с галон.
Харесвам го защото е пре-емишън, няма никакви екологични състеми. Вероятно евро 2 или 3.
С една дума са по неикономични от европейските си събратя а май и екологията не е същата.Сещам се че на Mercedes Actros MP4 двигателя който е редови е разработен и изпитван в Америка и се вгражда в камиони там собственост на марката.Така че на екология са го докарали.
Цитат на: SEMPER - Събота, 05 Ноември, 2016, 17:47:54
Означава неприятно висок данък и пътни такси.
Може ли да дадеш някакви цифри?
Благодаря
Ако става дума за Волво....Има точният човек на точното място.
Ина Игнатова мениджър (или нещо подобно) във Волво България. Наш човек за конспириран при врага или обратното.
Ако наистина искаш да внесеш влекач може да я попиташ. https://www.facebook.com/ina.ignatova.7?fref=ts (https://www.facebook.com/ina.ignatova.7?fref=ts)
Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Ноември, 2016, 17:35:31
Най-гадното е ако се наложи смяна на агрегати (дюзи, катализатор, софт, адблу)за да попадне в изискванията.
Това няма да го направя, ако ще и за паметник само да го ползвам.
Очаквам някой да сподели колко струва евро 0 / регистрация и пътни такси.
Благодаря
Винетка - около 1800 лева, при около 1000 за високо Евро.
Данъците в БГ за МПСта са различни в различните общини, но принципът е следния - Данък за камион с Евро 0 1 и 2 е два пъти по висок отколкото за Евро 5 и 6
Не изглежа много трагично.
Това годишна винетка ли е ?
ОК двапъти по-скъпо, но колко по две ? Някаква цифра все-пак ?
Ще трябва да минеш и Технотест,което ще е чакане и пари поне за леките коли беше,но мисля и за камион ще е също.
Много е различно, най добре в конкретната община да се провери.
Намерих ти един линк - опитай с него да се ориентираш http://www.mestnidanaci.info/danachen_calculator/danak-na-kamioni
(http://www.mestnidanaci.info/danachen_calculator/danak-na-kamioni)
Митниците ще искат ли мито за внос на камиона от страна извън евопейски съюз ?
Цитат на: American - Неделя, 06 Ноември, 2016, 04:57:49
Митниците ще искат ли мито за внос на камиона от страна извън евопейски съюз ?
М да,ма ти ше му пишеш ниска себестойност.
Хамериканецо,единственото нещо де се вкарва от америчко са мотори обикновенно кросови.
Всичко останало йок файда,чеп за зеле не стаа,то като хамериканците вмеждупрочем.
Изчакай малко Канада да клекне с визите и мое се появи некоя пътека за внос на дръгели по нашенски
Преди имах таблица с разценките в Австрия,но изчезна нейде.Ще пиша по спомен-Евро5-15 евроцента/км.Евро3-45 евроцента/км.Да речем тунела Монблан във Франция е забранен за клас Евро2 и по-ниски.Август го минавах и платих 322Е за Евро6.
Зле ли е по Америката,че ще пращаш камионите тука?
Австрия има забранени участъци от аутобаните за Е0-Е2
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Ама то "тираджия" писател...не е читател.
Чул видял нещо някъде и да се направи на знаещ. Нищо, че човека каза още в началото, че камиона/и ше се карат само вътрешно.
ЕЕЕЕ Момче, само за да стигне до Йостерайх че плати камиона йош един път у мамалигарско и маджарско....
А па за Фрижус нема да му стигне нафтата.
Я подчертай де че не вида , а ти по-мое да четеш нале си "Профи".
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
И морски шах ли да ти нарисувам?
Първо помисли и след това прави глупости.http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2195.75 (http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2195.75) То Магнум с американския двг трудно се потдържа ти говориш фантазий.
ЕГР кой и как ще ти го изолира?
Грешките в компютъра кой ще ти ги прочете и отстрани?
Не съм решил да напускам Америка, гражданин съм и на двете страни така че съм свободен като пиле. Работа има нормално, не се оплаквам.
Камиона няма EGR, никога не е имал, и няма грешки в компютъра.
Просто ми е интересно мога ли да го домъкна до БГ, пък ако ще и като паметник да седи, не ми пука. Тука му плащам по $200 на месец паркинг. А е камион на който съм направил основен ремонт на мотора за $12000 и е много добър. В момента е на 1 230 000 мили.
Американецо, задължителната застраховка за година е около 1800 лв., данъка за евро 0 ще е около 1800 лв., год.винетка 1750 лв. Ще трябва да минеш технотест - около 300 лв., регистрация - около 80 лв. Мито и ДДС при вноса - нямам си на идея, но предполагам, че няма да е повече от 1000 - 1500 лв.
За това се сещам първоначално. След това сервизирането и намирането на части ще е "интересно", но все си мисля че в днешния глобализиран свят няма да е толкова трудно. Едва ли части ще има тук на склад, но предполагам доставка за няколко дни ще е възможна. Ако се решиш на тази авантюра, моля пиши за резултата - ще е интересно.
Цитат на: American - Понеделник, 07 Ноември, 2016, 16:09:54Не съм решил да напускам Америка, гражданин съм и на двете страни така че съм свободен като пиле. Работа има нормално, не се оплаквам.Камиона няма EGR, никога не е имал, и няма грешки в компютъра.
Просто ми е интересно мога ли да го домъкна до БГ, пък ако ще и като паметник да седи, не ми пука. Тука му плащам по $200 на месец паркинг. А е камион на който съм направил основен ремонт на мотора за $12000 и е много добър. В момента е на 1 230 000 мили.
Със/без основен ремонт рано или късно опираш до специализиран сервиз и части, които трябва да ти ги доставят.
Като няма ЕГР значи отговаря на Евро от 0 до 3, къде ще ти го сертифицират/хомологизират за ЕС?
Спирачната система за америките и европа няма почти нищо общо.Това е огромен проблем-това е по повод клипчетата с катастрофите.
Как ще сложи евростандарт на американски такъв. Проблемът се решава само в руски специализиран сервиз като ти монтират реле-регулатор.
Цитат на: Haydutyn - Вторник, 08 Ноември, 2016, 14:26:05
Със/без основен ремонт рано или късно опираш до специализиран сервиз и части, които трябва да ти ги доставят.
Като няма ЕГР значи отговаря на Евро от 0 до 3, къде ще ти го сертифицират/хомологизират за ЕС?
Спирачната система за америките и европа няма почти нищо общо.Това е огромен проблем-това е по повод клипчетата с катастрофите.
Как ще сложи евростандарт на американски такъв. Проблемът се решава само в руски специализиран сервиз като ти монтират реле-регулатор.
Бая глупости изписа.
Опирането до специализиран сервиз се решава с пари. Волво може да достави всичко и ремонтира всичко. Всяка една част си има партиден номер. Или през доставчик директно от Америка. Има интернет, кредитни карти, шипинги, Живеем в 21век.
Волво с ЕГР ще видиш.....
Спирачната система се преправя за един ден от специалист.
Реле-регулатор може да монтираш на Камаз... На камионите се прави софтуерно от/в сервиз при поставянето на тахографа.
Друг е въпроса, че не виждам смисъл в цялата операция.
Нито заплащането в транспорта тук е такова, че да осмисля нещата, нито си заслужава всичките проблеми.
Ако иска американо може да си купи влекач тук и да работи. Но нещата нямат нищо общо с Америка.
За доставката може да се ползва контейнерна линия директно до Варна. Има платформи-контейнер. качва се камиона и пристига на пристанище-Варна. Има си спедиции занимаващи се точно с такъв морски транспорт. Лично съм виждал на пристанището качени камиони 3бр. на една платформа и чакащи за кораб.
shipoverseas.com ми дадоха куот от $1,285 от Балтимор до Ротердам
Няма ли оферта до Варна щот остава въпроса от Голандия до България.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Цитат на: loshdancho - Вторник, 08 Ноември, 2016, 17:06:38
Бая глупости изписа.
Опирането до специализиран сервиз се решава с пари. Волво може да достави всичко и ремонтира всичко. Всяка една част си има партиден номер. Или през доставчик директно от Америка. Има интернет, кредитни карти, шипинги, Живеем в 21век.
Волво с ЕГР ще видиш.....
Спирачната система се преправя за един ден от специалист.
Реле-регулатор може да монтираш на Камаз... На камионите се прави софтуерно от/в сервиз при поставянето на тахографа.
Друг е въпроса, че не виждам смисъл в цялата операция.
Нито заплащането в транспорта тук е такова, че да осмисля нещата, нито си заслужава всичките проблеми.
Ако иска американо може да си купи влекач тук и да работи. Но нещата нямат нищо общо с Америка.
За доставката може да се ползва контейнерна линия директно до Варна. Има платформи-контейнер. качва се камиона и пристига на пристанище-Варна. Има си спедиции занимаващи се точно с такъв морски транспорт. Лично съм виждал на пристанището качени камиони 3бр. на една платформа и чакащи за кораб.
Колега Волво двигател за австралия и америките няма общо с Волво двигател за останалия свят. Не подвеждай хората.
Както Мерцедес за америките е 12700 кубика и също няма общо с европейските.
Освен това не видях американеца да напише дали е с Катерпиляр С12, Деетроит Дизел 12700, Къминс 10800 или 15000.
Ако влекача е американско волво не означава автоматично че е с Волво двигател.
Цитат на: Boroman21 - Сряда, 09 Ноември, 2016, 10:01:10
Няма ли оферта до Варна щот остава въпроса от Голандия до България.
Събмитнах две, но ми дадоха само за Ротердам. Въпроса за Бургас все едно че потъна в бездна.
Ще пробвам пак.
Цитат на: Monster - Сряда, 09 Ноември, 2016, 14:33:57
Ако влекача е американско волво не означава автоматично че е с Волво двигател.
Камиона е с двигател Volvo D12 / 2001-ва година с основен ремонт
Цитат на: Monster - Сряда, 09 Ноември, 2016, 14:33:57
Ако четеш, чети. Още в началото се каза какъв е мотора. И ако може да ми покажеш волово от 2001 година с ЕГР.
Колега Волво двигател за австралия и америките няма общо с Волво двигател за останалия свят. Не подвеждай хората.
Както Мерцедес за америките е 12700 кубика и също няма общо с европейските.
Освен това не видях американеца да напише дали е с Катерпиляр С12, Деетроит Дизел 12700, Къминс 10800 или 15000.
Ако влекача е американско волво не означава автоматично че е с Волво двигател.
Още в началото се каза, че мотора е Волово. А ако може да ми покажеш ЕГР-а....на тизи дввигател.