Форум на българските шофьори

Товарни автомобили => Общ раздел => Темата е започната от: cariks - Понеделник, 01 Май, 2017, 16:12:45

Заглавие: Действие на два резервоара от една страна
Публикувано от: cariks - Понеделник, 01 Май, 2017, 16:12:45
Моля, ако някои е в час, да обясни как действат резервоарите на камиона. Само видях, че действат чрез вакум. Интересува ме точно как действат. Кой дърпа първи, кой втори и защо е така. Благодаря за помощта предварително.





Граматически редакции.
Заглавие: Re:Действие на два резервоара от една страна
Публикувано от: cariks - Понеделник, 01 Май, 2017, 21:08:08
ебаси колко профита и никои да няма да ми обясни как деиства тази загубена система.не мога да повярвам
Заглавие: Re:Действие на два резервоара от една страна
Публикувано от: kron - Понеделник, 01 Май, 2017, 21:47:28
Абе колега,започни като за начало с това какъв е камиона ;) обикновено при всички по големия е първи.При всеки камион системата е различна при ман  са скачени съдове с тръба отдолу,при даф има помпа да прехвърля от единия в другия резервоар(така съм чувал),при волво и рено е с 2 сонди чрез някакъв вакум мисля,при мерцедес е друго,ако питаш за Газ,Зил,Шкода,Татра там не мога да ти кажа нищо ще търсиш отговора сам ;D ;D ;D ;D ;D
Заглавие: Re:Действие на два резервоара от една страна
Публикувано от: cariks - Понеделник, 01 Май, 2017, 22:04:13
ее наи после се осмели.камиона е рено.да резервоарите работят с вакум.вакум помпите са отгоре.интересува ме принципа.знам че дьрпа от пьрвия.кога започва да дьрпа от втория че до сега беше отделен.сега го пуснах.незнам лаинарите какво са правили с него
Заглавие: Re:Действие на два резервоара от една страна
Публикувано от: admin - Понеделник, 01 Май, 2017, 23:19:07
Cariks, оправи леко правописа, защото в противен случай скоро няма да имаш възможност да задаваш въпроси във форума.
Заглавие: Re:Действие на два резервоара от една страна
Публикувано от: kron - Вторник, 02 Май, 2017, 07:25:11
Аз рено не съм карал,ама не съм чувал за някакви вакум помпи може би говориш за самите сонди на резервоарите когато работи камиона прави вакум във резервоара и според зависи клапана на капачката мисля дърпа от всеки резервоар определено количество.По принцип сондите се запушват и спира да дърпа от единия резервоар и в един прекрасен момент нафта има камиона гасне,затова свалят и чистят сондите на определен период от време и някакви клапанчета имало някъде ама който е карал волво или рено ще ти обясни аз това съм чул по въпроса ти.Гледам на по старите слагат кранчета на всеки резервоар за да нямат тези дертове който е отворен от него дърпа.
Заглавие: Re:Действие на два резервоара от една страна
Публикувано от: cariks - Вторник, 02 Май, 2017, 12:35:09
Ок. Това ми е ясно. Въпроса ми е: ако примерно в основния резервоар има 50 литра нафта и фулирам 2-рия резервоар, дали ще изравни нивата в резервоарите или ще харчи до някакъв момент първия и започва да дърпа от втория. Също така ако запуша отдушника на първия т.е. основния, няма да харчи само от него докато не го пресуши и после, ако не го отпуша дали камиона няма да загасне ?





Cariks, това е последна редакция. Админа те предупреди.
Постарай се малко.  ;)
Заглавие: Re:Действие на два резервоара от една страна
Публикувано от: ivopifeca - Неделя, 08 Октомври, 2017, 19:12:49
Цитат на: cariks - Вторник, 02 Май, 2017, 12:35:09Ок. Това ми е ясно. Въпроса ми е: ако примерно в основния резервоар има 50 литра нафта и фулирам 2-рия резервоар, дали ще изравни нивата в резервоарите или ще харчи до някакъв момент първия и започва да дърпа от втория. Също така ако запуша отдушника на първия т.е. основния, няма да харчи само от него докато не го пресуши и после, ако не го отпуша дали камиона няма да загасне ?

Cariks, това е последна редакция. Админа те предупреди.
Постарай се малко.  ;)

При премиум евро 5 ако в основния имаш 50 литра,а напълниш допълнителния-тоест левия ;)Изравнява нивата след време-не дълго и в двата резервоара :)