Хубаво и поучително предаване!
Следя го когато мога и винаги научавам нещо ново което не съм знаел до сега.
http://www.kabeleins.de/tv/achtung-kontrolle
В днешното предаване контрол за дистанцията м/у камионите.
Колко минималната дистанция в Германия?
По аутобаните всички табели са да се държи halber tacho. Колко е по закон не знам, и не ме интересува защото винаги държа голяма дистанция, изпитвам клаустофобия да карам залепен за гъза на някого, да съм концентриран постоянно за да му следя реакциите, и да не виждам какво става пред мен на пътя.
Иначе абщандмесерите редовно си ги слагат по аутобаните, но никога не са ме интересували, защото няма никакъв шанс да ме хванат.
Ето и част от епизода от днес:
http://www.kabeleins.de/tv/achtung-kontrolle/videos/201799-todesstrecke-hier-ist-vorsicht-geboten-clip
Пише This video is not available in your country.
Цитат на: harpiata - Четвъртък, 29 Юни, 2017, 11:13:09
Пише This video is not available in your country.
Ти къде си в момента.
Не вярвам да не може да се гледа от друга държава.
Цитат на: micyri - Четвъртък, 29 Юни, 2017, 16:03:44
Ти къде си в момента.
Не вярвам да не може да се гледа от друга държава.
И при мен не може да се гледа.
Жалко!
Когато сте в Германия го гледайте,доста поучително е,всеки делничен ден от 18:00 CET
В България съм за момента
И в крайна сметка колко е? Че и аз не мога да го отворя.
Изпратено от моят SM-G389F с помощта на Tapatalk
50 м при 80км/ч
Sent from my iPhone using Tapatalk
Цитат на: Boroman21 - Петък, 07 Юли, 2017, 21:34:44
50 м при 80км/ч
Sent from my iPhone using Tapatalk
В Германия минималната дистанция за камиони е 50м. Глабата е 75 евро.
За 37м. дистанция ме глобиха 108.50Е.
Цитат на: morskia86 - Събота, 08 Юли, 2017, 07:49:04
За 37м. дистанция ме глобиха 108.50Е.
Сега вече спазваш ли дистанция?
108,50евро може би и за други нарушения.
изчисляват по формула някаква спрямо дистанцията и скоростта . Могат да те глобят и ако имаш 50м но скоростта ти е над 84км/ч
Sent from my iPhone using Tapatalk
Цитат на: Boroman21 - Събота, 08 Юли, 2017, 11:16:48
изчисляват по формула някаква спрямо дистанцията и скоростта . Могат да те глобят и ако имаш 50м но скоростта ти е над 84км/ч
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако дистанцията ти е над 50м. и скороста под 89км. ,изобщо няма да те спират,всичко друго е ЕШК
ешк по stvo параграф 4 и 75€ назад ама като се замисля май имах АДР та може и заради това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Цитат на: Boroman21 - Събота, 08 Юли, 2017, 11:16:48
изчисляват по формула някаква спрямо дистанцията и скоростта . Могат да те глобят и ако имаш 50м но скоростта ти е над 84км/ч
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги съм гледал да спазвам , но тогава беше колона и карахме по-бавно. Друго нарушение нямах.
Ако дистанцията ти е над 50м. и скороста под 89км. ,изобщо няма да те спират,всичко друго е ЕШК
За 36 метра дистанция, глобата ми бе 120 евро + 20 за превода и дойде директно на домашния ми адрес без да са ме спирали.
Цитат на: abator - Неделя, 09 Юли, 2017, 23:32:11
Ако дистанцията ти е над 50м. и скороста под 89км. ,изобщо няма да те спират,всичко друго е ЕШК
За 36 метра дистанция, глобата ми бе 120 евро + 20 за превода и дойде директно на домашния ми адрес без да са ме спирали.
И какво последва ? Да не би да си плащал?
Платих
Цитат на: abator - Понеделник, 10 Юли, 2017, 07:27:55
Платих
Щом имаш пари :)
Шегата на страна,но винаги в писмото със снимката за скорост или друго нарушение има поле за жалба или обеснение на случката и доказване на невиността ти.
По-важно е ,че сегс вече си спазваш необходимата дистанция :)
Дали?
*Омазах нещо при публикуването. Ако може модератора да обедини двата поста или да затрие първия. Благодаря!
Цитат на: abator - Вторник, 11 Юли, 2017, 11:21:06
Дали?
*Омазах нещо при публикуването. Ако може модератора да обедини двата поста или да затрие първия. Благодаря!
Добре де,е това не мога да го разбера!
Продължаваш да се вреш в автомобила пред тебе ли?
И аз не мога да разбера това нещо с навирането. Ето например в Хартл камионите са ограничени на 85 и все се намира някой нервак да се лепне отзад и да свирка, да святка, после като ме изпревари някъде, следва размахване с мазни ръчички на една добре позната комбинация от пръсти ??? А имах още по-фрапантен случай. След като ме изпревари последва рязко набиване на спирачки WTF?!?! Няма да ви казвам как се изправих на педала. Съжалявам само, че след това тоя дебил не го срещнах някъде по паркингите, или пък може би е било за добре, че не го срещнах. Беше с Валтерско ремарке ама не видях влекача какъв е че беше тъмно. Много изнервени "профита" има, не знам на какво се дължи.
Цитат на: hetfield - Вторник, 11 Юли, 2017, 17:32:53
И аз не мога да разбера това нещо с навирането. Ето например в Хартл камионите са ограничени на 85 и все се намира някой нервак да се лепне отзад и да свирка, да святка, после като ме изпревари някъде, следва размахване с мазни ръчички на една добре позната комбинация от пръсти ??? А имах още по-фрапантен случай. След като ме изпревари последва рязко набиване на спирачки WTF?!?! Няма да ви казвам как се изправих на педала. Съжалявам само, че след това тоя дебил не го срещнах някъде по паркингите, или пък може би е било за добре, че не го срещнах. Беше с Валтерско ремарке ама не видях влекача какъв е че беше тъмно. Много изнервени "профита" има, не знам на какво се дължи.
Набиват спирачки след като те изпревари, за да те събуди.Това е единственото обяснение,но ако наистина спиш......си му влязъл от зад.
Абе шоферлъка м/у изтока и запада си е доста различен! Само не виждам защо трябва да вкарвате емоции?
Ето няколко примера ще дам за да разберат някой защо се кара бавно.
Пример 1: Камиона е ограничен.
Пример 2: Шофьора е преуморен или гледа филм(ако е нощно време)
Пример 3: Шофьора е на часова ставка,мотането е приоритет.
Пример 4:Немски шофьор с оставащи 1 или 0 точки в шоф.книжка,такива са най опасни.
Пример 5: Източно европейски шофьор с поне 5 туби по 20л.в сандъците :)
Много неуместно се изказваш. И кое те кара да мислиш, че съм заспал при положение, че по-горе съм обяснил кое ги дразни "профитата". Ти ако имаш навика да караш и подремваш си е твой проблем. Аз лично няма как да тръгна нанякъде и да дремя или да съм в полубудно състояние. Ако камиона си вървеше щях да го карам. Едва ли не нарочно съм карал с такава скороста е това е логиката на "профитата". Всички са срещу тях и техния срок доставка примерно.
Най честата практика е да му стигнеш кабина у кабина на немеца и да даде газ на тенекето сакъм да не го минеш.
Аз такива ги лекувам в продължение на километри и става много забавно ама налЕ са западняци и само те могат да карат.
А па тия с колите особено колко са смотани нямам думи , днеска по 3ката поне 2ма искаха да си омешаме капите. А един дойчо даже и ми свирка че видиш ли не съм го пуснал да се влее най - нахално.
Абе "немска" му работа
Sent from my iPhone using Tapatalk
Следващият път, когато някой ти размаха средни пръсти в Германия - направи си труда да го снимаш. Или е достатъчно само да имаш свидетел. Звъниш на полицията моментално, след това си хващаш адвокат - и ще имаш бонус къде 1 000 € заради случката.
А това, което ще плати този де е размахвал пръсти - със сигурност ще го накара да забрави завинаги къде му се намира средния средния пръст.
Ако ви присветкват с фарове - процедурата е абсолютно същата, само бонуса е по малък :D
На мен само веднъж ми се е случвало един поляк да ми показва кукиш, но не се занимавах, защото в интерес на истината наистина го засякох.
Но и той пълзеше, когато се изравних с него се сети да натиска газта, а на мен ми дойде аусфарта ... Реално можех и трябваше да намаля, и да се прибера зад него....
Цитат на: hetfield - Вторник, 11 Юли, 2017, 19:56:23
Много неуместно се изказваш. И кое те кара да мислиш, че съм заспал при положение, че по-горе съм обяснил кое ги дразни "профитата". Ти ако имаш навика да караш и подремваш си е твой проблем. Аз лично няма как да тръгна нанякъде и да дремя или да съм в полубудно състояние. Ако камиона си вървеше щях да го карам. Едва ли не нарочно съм карал с такава скороста е това е логиката на "профитата". Всички са срещу тях и техния срок доставка примерно.
Защо веднага с такъв тон?
Къде видя ,че съм казал ,че си заспал ? Просто дадох пример.
Когато човек е преуморен започва да кара по-бавно ,реакциите също се забавят.
Ако си забелязъл,има камиони на който на ремаркетата е записано ,че камиона е ограничен на еди каква си скорост.
Ама това са пак балкански измислици.
Никой немец няма да седне да се притеснява ,че камиона му е "спънат" и че прави опашка след себе си.
п.п ...другия път ползвай Abstand sensor за да не скачаш на спирачките някой като намали пред тебе.И не се впрягай излишно.
Semper ако се впряга човек на всеки един идиот по пътя и ако пустите немци приемаха видео клип като доказателство до сега да съм поне с една заплата напред само последната седмица.
hetfield като професионален шофьор трябва да очакваш такива неща още повече знаеш че по някакъв начин забавяш някого. За това си изкарал категория , психо и една камара курсове за да си подготвен за такава ситуация. Като цяло не се връзвай а бъди малко по хладнокръвен и дай жега на радиото .
Пп. Очаквай и неочакваното дето ома една приказка
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако не вярваш - позвъни на полицията в реално време като се е случила случката, дай им данните за номер, цвят марка модел и после им покажи случката заснета ;)
Така е.
Тука полицията е полиция,хората се обаждат за какво ли не и работата и е да помага на населението.
По скоро нямат достатъчно работа, и се захващат за всяка дреболия.
Мен са ме викали в полицията за да ме питат дали съм чул какво точно е казала една баба на друга баба при междусъседски скандал. "СКАНДАЛ" не е като при нас де, просто си размениха по две изречения накриво.
Това с клипче да сурвакаш някой са глупости за мен. Аз карам ограничен на 85, но реално върви с 83. Е супер гадно е за мен, за другите ми е ясно. При това гоня и кораби и транзит на UK. И да ви споделя, че вече няколко дни сам в т.нар. Обетована земя или както ниея знаем Германия отново... Е бях позабравил. Не са нито толкова работливи, нито възпитани, нито любезни. По официална немска статистика около 35% от населението е с основно образование. Вярвате ли? Сигурен съм, че НЕ. Та идеята ми е, че вярно е че сме скапан народ и за това сме на тоя хал...но сме си българи. Не е нужно да изпадаме в транс при споменаването на Германия, Англия или Белгия. Боклуци има навсякъде и принципно те преобладават. Най-интересни са ми тия дето в Бг някой чужденец ги пита нещо на неговият си език и услужливият и страхуващ се българин за да не се изложи пред чужденците почва да обяснява на немски, английски или занзибарски. В D,E,F,I не става така нали? Малко трябва да се уважаваме самите ние за да ни уважават и другите.
Всеки има право на мнение и всеки има право да го сподели.
Лека работа
Карал съм камион ограничен на 85км. супер гадно е,не за друго ами защото не можеш да изпреварваш когато ти се наложи и изпадаш в рискови ситуации особено в Румъния и БГ и това е пак някаква БГ измислица да се пести гориво(пълни глупости).В една немска фирма в която работих,по договор бях задължен да карам с 83км. макар да се караха само товари с термини,но камионите си вървяха до 89км.
Не съм съгласен с тебе относно това ,че германците не били работливи.
Не знам къде на друго място ще видиш фирми да започват работа в 5:00 или вечер до 22:00ч.
Ако не бяха работливи,икономиката нямаше да е номер 1 в ЕU.
Просто тук се работи по друг начин,почти всички са на почасово заплащане и няма смисъл от бързане или претупване на работата, за да си тръгнеш по рано.Свършиш ли си работата по-рано от заплануваното ,ти се дава друга.Да не говорим за хората на бюро в държавните институциите където са като роботи.Не си пият кафето по един час до като се наприказват както в БГ.
Разликата с БГ е ,че тука има държава.От там тръгва всичко!
Ще помоля админа да премести двата коментара в подходяща тема.Благодаря!
А защо карате на ограничител ? Не е ли малко опасно ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 13 Юли, 2017, 16:02:20
А защо карате на ограничител ? Не е ли малко опасно ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Естествено ,че е опасно.Камиона който карах аз ,така си беше поръчан.Не знам някой щофьор да иска камиона му да е с ограничител!
Единствената причина да се кара с ограничение е консумацията на гориво. Всякви други приказки за безопасност, за ISO и куп други глупости са за наивници. За пръв път работя така и е мъка голяма. Не стига, че губиш от разликата ами губиш и от това че нямаш възможност да под ржаш скорост с главната колона. Особенно като захвана за Дувър ми идва да се тресна директно в кораба. Да ви споделя днес товарим от Braun D за IRL. Питам на англ. те ми отговарят на немски. Само че аз знам точно 4 думи на немски. Сериозен диалог се получи. А иначе икономика н1 в Европа е UK. Германия води но само като индустрия колкото и нелогично да звучи. И работното време не е признак за работостособност и ефективност. В Англия пак бачкат на час. Германия не я харесвам и това е. За мен те са повреден в главата народ. С две войни свалиха света на колене, а сега ще довършат Европа и даже идея си нямат. Надеждата ми е Алтернатива за Германия. Но едно е сигурно и за Дания и за Германия та даже и за Англия. Системата не е съвършенна, НО работи. В България няма система, освен такава за присвояване. Дълга тема и въпрос на вкус... казало кучето и си облизало задника :D
Да,много е опасно на ограничител.Карах Трактрос на 86км/ч.Ми щяха да ме бият у френско по националите.Тя малко дълга историята,но е кофти на ограничител и то с кофти камион.По Испания и Франция летят с 94-95 по националите.
Винаги трябва да имате мегдан да натиснете газта с поне 4-5км/ч за да може да компенсирате при евентуално гърмене на гума.
За това е разликата между ограничение и ограничител . Обикновенно е 80-89 или 90-95км/ч.
Иначе ограничението си е малоумно , трябва да е поне 100км/ч за камиони и с до 130 за автомобили така пропускателната списобност на магистралите ще се увеличи доста. Немския модел 80 за камиони и неограничения за автомобили предразполага към сериозни инциденти на пътя .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз мразя страшно много тези фирми с ограничителите.
Получава се така, че в най дясна лента карат ограничените, в средната лента са неограничените камиони, които пъплят с 5 км. отгоре, и само лявата лента остава за всички останали - от бусове с ремаркета, автобуси, до поршета и ламборджинита.
Заради двеста грама икономия настава суматоха и щау без никаква причина.
По девятката преди Мюнхен направиха скоро система, която следи трафика, и отваря четвърта лента (аварийната) при необходимост, но пак е пълен кошмар
Цитат :
''А иначе икономика н1 в Европа е UK. Германия води но само като индустрия колкото и нелогично да звучи. И работното време не е признак за работостособност и ефективност. В Англия пак бачкат на час. Германия не я харесвам и това е. За мен те са повреден в главата народ.''
Не съм чул немци да ходят да работят и живеят в UK,aма в Германия е пълно с англичани и не искат и да чуят за UK.
Не ходят да работят шофьори или да берат ягоди , виж мениджърски , финансови и ИТ .
Sent from my iPhone using Tapatalk
А като ви е номер ино икономиката що хансовете ходят да бачкат в Швейцария и Люксембург?
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 13 Юли, 2017, 22:17:06
Не ходят да работят шофьори или да берат ягоди , виж мениджърски , финансови и ИТ .
Sent from my iPhone using Tapatalk
В фирмата къде работя имаме 2 англичани, холандец, испанец, французин.
Цитат на: micyri - Четвъртък, 13 Юли, 2017, 22:25:59
В фирмата къде работя имаме 2 англичани, холандец, испанец, французин.
С голяма доза любопитство ме интересува каква е тази фирма. Локал ли работите, високо-стойностни товари, извънгабаритни. Не е характерно за немска фирма. Вярвам ще се съгласиш. И как комуникират англичаните с офиса щото в Германия е трудно да намериш човек с английски. Ето Шенкер търсят хора за релация Италия и Испания. Звънах и говорих с някав и ми каза, че докс не са проблем, но езика е проблем. Английски не става! А иначе хващам бас, че с днешна дата UK по БВП бие Германия може би двойно. И не с промишленост, а с финансови услуги главно. Човек те имат толкова пари, че всеки ден влизат 4000 камиона и от тях повече от половината излизат празни. И никой не отказва.... Кво ти говори това. Разбира се нас това не ни грее. Щото нашта мила Родина пропада с всеки изминал ден.
Нищо странно няма в това.От всичките само холандеца си живее в Холандия.Другите си живеят в Германия от доста време и си говорят свободно немски.
Миналата седмица видях камион (МАН ТГА) ограничен на 75 км/час.
Цитат на: abator - Неделя, 16 Юли, 2017, 00:13:21
Миналата седмица видях камион (МАН ТГА) ограничен на 75 км/час.
Ужас!
Това само за в града :)
По интересно е с каква регистрация е?
Само за България.
Ето ме и мене не помня от коя година в предаването "Achtung Kontrolle"
Цитат на: abator - Неделя, 16 Юли, 2017, 00:13:21
Миналата седмица видях камион (МАН ТГА) ограничен на 75 км/час.
:o :o :o :o :o
Цитат на: abator - Неделя, 16 Юли, 2017, 13:26:22
Само за България.
Пепел ти на езика.....само това не си помисляй че ша умирам.