Хладилни превози
Форум на българските шофьори
Събота, 01 Юни, 2024, 10:44:27 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Хладилни превози  (Прочетена 42571 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« -: Понеделник, 01 Август, 2011, 01:29:55 »
ОтговорОтговор

Понеже така и така  си спамя сам ....
Да   ви  отегча до последно.
 На  хладилния фургон задължително има 2 термометъра : единият мери температурата на въздуха в охлаждащата пита.От него черпи информация електрониката на управляващия блок ако той с обледени се обърква системата .
Вторият термометър се намира отделно от  хладилния агрегат . Измерва температурата  в хладилното  помещение (товарното пространство) и циферблата му е изведен  обикновено така че да се вижда на огледалото за обратно виждане.Той е само информативен  но не по малко важен , при   разминаване на двата  винаги има причина  за тревога( стоката не е достигнала температурата зададена от термостата , замръзнала е питата  , задната врата е отворена и др.).При разкрежаване е нормално да се повиши температурата на охлаждащата пита  и термометърът  може да го отчете това , не се притеснявайте  , това е само там , клапата е   затворила (разделила) товарното  пространство от  охлаждащата пита след приключване на процеса  всичко се нормализира. Разкрежаването може да се включи само под определена  достигната температура  при всеки хладилник тя е различна . Примерно товарите стока на 20C и задавате температура 8C градуса  а  разкрежаването  включва при 10 C  то до като термометърът   на агрегата не покаже 10C  колкото и да включвате DEFROST то   процеса няма да започне .
Избягвайте да отваряте  вратите на хладилника при работещ агрегат!!!
Избягвайте да отваряте вратите преди да почнете да разтоварвате . много честа правят този номер на разтоварният пункт а после (след 10 мин. ) идват да премерят температурата  и  разликата е на ваш гръб.....
 Не оставяйте  хладилника без наблюдение  на разтоварният пункт  може да разтоварят бе  вас и с включен агрегат (на кой му пука ,че ще гръмне компресора).
Пазете термографа  той ви е  гаранция за температурния режим   във времето на превоза на стоката!!!! Ако трябва го преснимайте и сложете свеж печат на разтоварния пункт.
Много често търговците ви използват са склад на стоката поради  две причини.
Първата е ,че гледат да използват безплатен хладилник..... ако усетите такова нещо веднага го коментирайте с началниците . Този престой се заплаща!!!
Втората е ,че до като стоката е в хладилника   се  води  прясна  и току що пристигнала  в фирмата без значение че сте висяли 3 дни отпред.Търговецът през това време е продавал старата, която няма да му купи никой ако вие разтоварите веднага . Това също се заплаща!!!
Особености на експлатацията и обслужването:
За дизеловият двигател нищо специално(масло , вода, горивен филтър, акумулатор) но има едан особеност- не позволявайте да ви свърши нафтата.Поради голямата  разлика във нивата на мотора и резервара , помпата на инжектора трудно засмуква нафта. Прилага се един трик-отвива се бушона или най-високата точка на горивната система и после се надува резервара с въздух , налягането качва гориво до помпата. Извършва се от  2-ма човека.
Проверявайте ремъците за да не останете неприятно изненадани  в даден момент .Добре е да имате резерва.
Проверявайте захващането на всички  втулки и тампони и обтегачи (мотор , ел.мотор перка  ит.н.)-от постоянните вибрации имат навика да се отвиват.
Проверявайте захващането на агрегата към коша на хладилника -понякога също се отвиват болтовете.
Проверявайте редовно дали сачмата  на фреона е в горно положение когато хладилника работи  в студен режим.
Проверявайте  охлаждащата пита за засмукани боклуци.
Снабдете се с кабели за палене не се знае кога ще ви потрябват (ХЛАДИЛНИКА СЕ  ПАЛИ САМО НА 12V)
Пазете при шофиране агрегата от клоните на дърветата.


Дано съм  бил полезен.


Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 01 Август, 2011, 02:59:27 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 01 Август, 2011, 01:29:55 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!