• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Корупция и законодателство

Започната от loshdancho, Неделя, 11 Декември, 2011, 13:30:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Все си мисля: защо на едни се позволява на едни да взимат, а други не?
Пример : Защо само ДАЙ и АПИ  глобяват за претоварване .
Много е лесно да се даде правото на всички  контролни органи да глобяват за претоварване.Има закон за движение по пътищата и дори КАТ трябва да се съобразява с него. До сега само в Перник са запознати с закона  полицаите и следят ...
Пример втори защо няма регистър на бележките за почивка?
Така много лесно може да се направи справка дали един човек наистина е почивал...
Ако се даде воля и кварталните да те спират  и проверяват мисля ,че няма да му излезе края с рушвети. 21 век сме и навсякъде има нет .
Дори в бусовете на дай имат и компютри ,така че къде е  проблема, и решението?
Или нещата са много дебели и хората с много пари държат нещата така както им е изгодно(което много ме съмнява).
  В този ред на мисли- не е ли това работа на синдиката - да изисква да стават нещата.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Аз не съм съгласен да ме следи и кварталния милиционер. Май постепенно се връщаме в зоната на здрача. А това няма да е никак добре за нас. Темата е интересна и имам още какво да напиша.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

За мен ,като човек участвал в доста цигании , може би това е начина  за  държава като България иначе е явно ,че не става. Защото  иначе  сме принудени да  се съобразяваме с прищявки на шефовете. А те могат да си го позволят...
Използват слабостите на закона и няма какво да се направи. Отдавна е отминало времето на Давид от притчата.Няма кой и как да защити шофьора да си го признаем. Единствения начин е с наказания.
    Още една нишка за размисъл. Кой и как следи дали фирмите изпращачи спазват разрешените маси за товарене.
На времето хората от Бели Извор се надигнаха  за претоварването и много лесно се реши проблема  - завода не те пуска да натовариш ,ако масата празен е над 13 000 кг.
Общините също могат да заведат дела срещу фирмите изпращачи когато пътя е на тяхна територия.
В чужбина съм виждал даже извадка от закона с разрешените  тотали според камиона  залепена на кантара във фирмата.
Защо в България да не може?
А  за липсата на регистър на бележките за почивка !!  Не го разбирам това от самото начало. Това е европейска практика и май не сме само ние българите в кюпа. За мен явно има големи пропуски и е време да се заеме някой с този феномен. Но понеже е изгодно всички си мълчат... Не е ли ясно на хората -  за това са ниски заплатите и за това  нарушават.
Само не ме разбирайте грешно и аз нарушавам  поголовно. Защо защото мога да си го позволя. Заради ситуацията в момента.
За мен изхода е в тотален контрол дори да има корупция не можеш да купиш всички.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Ще взема едно кратко отношение по въпроса. Значи аз съм твърдо за спазване на всички закони. Обаче проблема е, че отново някои ще са привилегировани и няма да го спазват. А останалите ще ги носят на гърба си и ще плащат глоби и за тях. Дори има и такава приказка - "Болен здрав носи".
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!