• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Въпрос по хидравлика на ремарке и полуремарке

Започната от Monster, Вторник, 25 Ноември, 2014, 12:38:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Monster

   По какво се различава едно, дву и три кръгова хидравлика на ваншен вид?
   Колко ще ми струва преправянето от единия вид на другия и къде се прави?

Monster


loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито



loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Monster

Цитат на: Monster - Вторник, 25 Ноември, 2014, 12:38:14По какво се различава едно, дву и три кръгова хидравлика на ваншен вид?Колко ще ми струва преправянето от единия вид на другия и къде се прави?
Въобще не мога да те разбера!

Тариката

  Трикръгова за ремарке и полуремарке с тристранно разтоварване.
  Двукръгова за ремарке и полуремарке за самоходни машини с хидравлични рампи или рядкосрещаните с ремарке и полуремарке с двунно разтоварване.
  Еднокръгова хидравлика за гондола.

Красимир Тодоров

Карал съм ремарке с тристранно разтоварване с един крик в средата, а вече зависи кои панти ще заключиш, натам вдига. Тоест-що да е трикръгова? В най-добрия вариант е двукръгова, един кръг за крика на камиона и един за ремаркето. Камиона също разтоварваше на три страни на същия принцип.

loshdancho

Иска да каже, че  страничните капаци се отварят на хидравлика (за всеки капак е отделен кръг)а задният  капак е на лост,  въздух или въже . Карал съм самосвал с хидравлично  задвижване на покриването(капаци).
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Красимир Тодоров

Да, точно и аз това си помислих че ще обясните... така е. Значи за всеки хидравличен крик или мотор, отделен кръг или отделна ръчка с две посоки.
Мерси за разяснението. Изясни ми се като от шамар.

Красимир Тодоров