• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Падане на ремаркето

Започната от admin, Понеделник, 02 Януари, 2012, 23:19:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bojo

Ако човек си изработи последователност на действията при откачане и закачане шанса да стане беля е минимален.Аз на ден сменям по 3-4 пъти,работя по следния начин-закачане:възгллавниците съм ги пуснал възможно най ниско, влизам под ремаркето и същевременно повдигам възглавниците докато почуствам че опре в ремаркето,закачам(специфично двойно щракване),4та лека проба напред,неутрал,ръчна,слизам и поглеждам дали се е затворила ръчката до край,съединявам маркучи и кабели,вдигам краката и напред...клиента чака.Откачам по следния начин:маркучите,отварям лафета(или както се казва),пускам краката и излизам като същевременно пускам възглавниците.Всичко това се отнася за нормални,асвалтирани и равни терени,на други места има разни нюанси.Аз така работя,не знам колко е правилно,до сега (около 15год) ремарке не ми е падало,но на някоко пъти в бързината съм забравял да сложа ръчната >:( и при включване на червения маркуч камиона иска да тръгне 8) ,ама бързо изкл. на маркуча 2ва подскока в кабината, ръчна и по етапния ред.Дано съм бил полезен за някой и дано други не съм ги отекчил.Лек и безавариен на всички. ;D
Божо

bojo

Божо

Дамян Йончев

проблема е че аз на сняг и отдоло лед се мъчих да го откача дръпнах шиша и забоксувах ринах ринах тръгна той ама кой да се сети че бях дръпнал шиша  :o само като видях че ремаркето изостава спирачки и гледам как идва към мене тряяс и се закачи наново хах... Бърже става белята когато бързаш и на всичкото отгоре ти дават зор началниците...

Дамян Йончев


ivopifeca

Като щракне,или като го напънете да заключи-клекане зад лафета,има едно като шиш,минало ли е зад царския болт-газ!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Trucker_Boy - Вторник, 03 Януари, 2012, 00:13:44Аз от по-опитни шофьори съм чувал, че абсолютно винаги след като се събудиш и пуснеш една вода оглеждаш лафета (и не само него) за евентуални набези докато ти си почивал.

     И на мен ми е навик. Преди тръгване, особено от дневна почивка. Оглеждам дръжката на лафета, дали е заключена, гуми, светлини или някой да те е "забърсал". Много непрофесионално идва: "Ами тръгнах и установих, че едната гума е спаднала. Или след като тръгнах и ми падна полуремаркето, установих че вероятно някой ми е дръпнал дръжката на лафета, докато съм спал!"


     На мен не ми се е случвало, въпреки че почти всеки ден, разкачам/закачам и по-повече. Но скоро в къс интервал от време на двама тръгващи, близо до мен.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!