• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дупка затвори едното платно на Дунав мост

Започната от Milen, Неделя, 07 Април, 2013, 19:34:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Milen


Milen


Joro

Това ако е дупка ....  Това си е цял кратер ама айде .

Joro


admin

"Става въпрос за отвор, който се е образувал през нощта до една от дилатационните фуги. Той е бил с размери 40 на 40 см, но в момента се е разширил и достига 1 м на 50 см. През него се виждат железопътните линни отдолу."

Мила Родино, ти си земен рай! :D
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

todor_zhekov

Ето къде потъват парите за пътна инфраструктура ;D

admin

Архивите говорят... А лъжльото мълчи...

За първи път от построяването си преди 57 години българският участък на Дунав мост е изцяло ремонтиран. За 45 дни беше подменена настилката, осветлението, хидроизолацията и фугите. Най-голямото удобство за преминаващите е, че движението по моста се нормализира и вече няма да чакат на дълги опашки.

На официалното откриване присъства премиерът Бойко Борисов. С него бяха регионалният, транспортният и културният министър. По думите на премиера строежът на "Дунав мост 2" също върви добре. Обновен е и централният площад на града, както и сградата на Русенската опера.

Ремонтът, който струваше милион и 700 хиляди лева, приключи по-рано от предвиденото.

Близо два месеца преминаването през съоръжението ставаше с пропускателен режим и изчакване от по няколко часа. Днес обаче, всичко това е в миналото.

Бойко Борисов, министър-председател на Република България: - Осветление, ремонт до бетон със съответните изолации и настилки така, че когато нашите гости влязат в България, да усетят подема в държавата. Конкурентният Дунав мост 2 също върви добре, но след огромното забавяне в предишните години, сега наваксваме времето. И се надявам, че колкото минават сега по Дунав мост 1, след това ще има два пъти повече движение и по двата моста.

http://bnt.bg/bg/sport/view/59624/dunav_most_sled_osnoven_remont
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

kron

От лично впечатление,всички ремонти които се правят по моста са козметични,дупка колкото 1 лев за 1 месец при този голям трафик си става нещо подобно.Не знам но колкото ремонта и да са направили по настилката на моста като мина ако не си държа чашата си разливам кафето,е това ако са ремонти здраве ще му кажем.

ka_mi_trans

Проблема е решен.Моста вече е затворен за над 10т.за незнайно колко време.ЛЕК ПЪТ.

dino412

Цитат на: kron - Понеделник, 08 Април, 2013, 07:20:21.........................Не знам но колкото ремонта и да са направили по настилката на моста като мина ако не си държа чашата си разливам кафето,е това ако са ремонти здраве ще му кажем.
Че то в България по кой път не Ти се разлива кафето? ;D  ;D
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Jack77

Не мога да си обясня как е станало това от наша страна, защото пътя беше зле от румънска и сега тъкмо го оправиха, нашата част си беше в доста прилично състояние. Пътувам всяка седмица до там и естествено тази също ще ходя. Моля да споменете как стават нещата ако наистина се минава с ферибот какви са цените и какво е разстоянието от Бяла до него в км.

ИванТ

Действията след повредата по моста са напълно в реда на една бюрократична и чиновническа организация - агенция "Пътна инфраструктура". Веднага е изпратен екип от експерти, чиято цел е да наблюдават и анализират деформацията, но не и да я поправят.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Алтернативи които ползват колеги за минаване на река Дунав: Фериботи, Свищов - Зимнич, Никопол - Турну Мъгуреле. Силистра - Кълъраш, до колкото разбрах е много малък. Но може от Силистра, да се кара по пътя и Дунав, да се мине на Черна Вода. Моста се плаща 91 леи (около 40 лв).
     Ферибота Оряхово - Бекет, е затруднен от високото ниво на Дунав.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

abator

На Силистра не става. Ферибота е прекалено криминален. Преди време исках да прекарам от там един бетоновоз и ми отказаха.
Друг вариант за минаване в румънско е Кардам. Обаче миналата година моста до Констанца беше в ремонт. Някой знае ли какво става с този мост?

abator