• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Плюсове и минуси на карането по двойки

Започната от petar1991, Петък, 30 Август, 2013, 14:15:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

petar1991

Аз още не съм изкарал необходимите документи за такъв тип превоз международен на тирове, но времето за това наближава и почвам да се сещам че сам нема да мога да се оправа с тея машини в началото докато съм зелен па камо ли в други държави при европейците  ;D Я някой разбирач да сподели какви са плюсовете и минусите на карането по двойки.Примерно тука при такситата си има плюсове и минуси да караш с ортак или да си сам.Ако караш с ортак даваш по-малко пари за аренда почти наполовина но имаш време да караш само в рамките на 12 часа и то регламентирани примерно от 6 сутрин до 18:00 вечерта после ортака зима колата.Ако караш сам арендата е почти двойно по висока но па колата ти е на разположение 24 часово и мое да си излизаш да си караш когато си пожелаеш, е това е много голям плюс.Ако примерно нещо не си добре със здравето ако имаш ортак мое да не плащаш аренда а ако си сам тря да я плащаш дори и да не караш щото чорбаджията си иска своето ;D Тва са по главните работа има и други ако си сам примерно станцията, ЦДП-то и сдто и касовия апарат и антената трябва да се свалят и качват секи път да не ги гепнат джебчиите..ако имаш ортак тва не се налага щото колата е постояно в движение.Кажете как стоят нещата с тировете с карането по двойки

petar1991


Jack77

Добре чудя се, защо не се хванете нещо друго бе. Куцо кьораво и сакато на камион се качва. Той не знае за какво става въпрос, обаче решен "тираджия" ще става... Админе започни да правиш пресявка при самата регистрация, някое IQ тестче например. Не става мотокаристи , бакшиши, хамали и т.н да се ограмотяват за шофьори от форума. После, защо са малки заплатите. Е заради такива като тоя.

Jack77


petar1991

#2
За кво друго да се хванеме бе пич  ;D Секи се хваща за квото си иска  ;D Тва не ти е комунизма и тва не ти е Русия  ;D А заплатите са ви малки като се дупите на шефовете и им седите мирно. ;D тва ти го казва човек на 21г. ;D

И кво ми се отклоняваш от темата бе ...  кво общо има тва с темата ми ти Български разбираш ли ;D

Причина за редакция: Обидна дума!

SEMPER

За теб мисля, че има само един минус, обаче доста сериозен.  ;)

Този с когото си двойка да не може да те изтрае, и да те зареже на някой паркинг.


Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

ИванТ

Темата е много интересна и със сигурност много полезна, но не знам защо тръгна в съвсем друга посока. Силно се надявам на смислени и конретни отговори.
Управлението в екипаж не е ли значително по-тежко за човешкия организъм от самостоятелното шофиране? Получават се 18 часа без прекъсване, със смени на режимите на всеки 4.5 часа.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

dimich87

Цитат на: Jack77 - Петък, 30 Август, 2013, 17:32:22
Добре чудя се, защо не се хванете нещо друго бе. Куцо кьораво и сакато на камион се качва. Той не знае за какво става въпрос, обаче решен "тираджия" ще става... Админе започни да правиш пресявка при самата регистрация, някое IQ тестче например. Не става мотокаристи , бакшиши, хамали и т.н да се ограмотяват за шофьори от форума. После, защо са малки заплатите. Е заради такива като тоя.
Много точно казано. Всеки си мисли че шофьорите ги ринат парите с лопата и се хващат да въртят геврека, щото си мислят че на камиона е като с колата. Докато не се промени системата, няма да стане престижна тази професия, а си е доста отговорна и да не се убидят съвестните и кадърни шофьори.

Jack77

Лично аз предпочитам сам. Няма спане на двойка, а и нервите са много. Лично аз съм пътувал един път на двойка и на края не издържах и го шамаросах дъртия ми орткак. На 35 градуса жега ще ми вика да си затворя джама, аз го свалям оня парно ми пуска, аз го спирам той пак го пуска и след два шамара се успокои. А и ми очади живота, през една ги пали.


П.П. Шишоо не ме соли само, кой знае колко си ми черен, то бакшиши бели вече няма. Аз ако съм се дупил нямаше да си седя в нас без работа, а щях да бачкам, защото работа за без пари колкото искаш. И не си много по малък от мен аз съм на 24.

камионджията

#7
Виж сега братле за първо време като искаш да караш двойка зависи с кого ще попаднеш има всякакви индивиди използвачи и такива които със удоволствие ще ти помогне и ще ти обесни това което не разбираш за първо време като начинаещ. И аз като теб тепърва почва в този бранш не знам на колко години си аз съм на 21 след седмица си изкарвам професионалната компетентност и кат Е дигиталната карта по нататъка и ще почвам в една Гръцка фирма само самосвали докато условя поне малко опит на камион препоръчвам ти и на теб. Иначе и аз мисля догодина на пролет да мине тази зима братовчеда ми кара България Словакия в една Словенска фирам до колко знам е читав работодателя и мисля при него да отива ама не двойка защото дори и баща и син след време почват да се карат иначе не обръщай внимание на Jack77 за него и човек на 18 години ще му каже ооо много късно почваш в този бранш бях направил една темичка че си търся работа преди месец и беше ми писал ти сега ли се сети да ставаш ''тираджия'' еми пич до колко знам по рано от 21 години няма как да стана!!!!! гледам го че подражава на rider777 ама нещо му куца :) Jack77 вземи се стегни малко и стига бъди толкова алчен и нагъл,какви сме такива Българите не знам така че споко братле всичко ново е трудно но след време вече ще му свикнеш със всичките неща а да ти кажа в ЕВРОПА се кара много по лесно от колко в България поне там има табели и без навигация ще се оправиш само да знаеш за къде си тръгнал :) казвам го от опит е не със камион но със бус съм пътувал по редовно до Италия.

     Премахната обидна дума!!!
Най-силно поробен е този, който се мисли за свободен!

petar1991

Цитат на: ИванТ - Петък, 30 Август, 2013, 20:55:28
Темата е много интересна и със сигурност много полезна, но не знам защо тръгна в съвсем друга посока. Силно се надявам на смислени и конретни отговори.
Управлението в екипаж не е ли значително по-тежко за човешкия организъм от самостоятелното шофиране? Получават се 18 часа без прекъсване, със смени на режимите на всеки 4.5 часа.
ма Ванка глей са.ПРАВ СИ!Темата тръгна в много лоша посока..И без тва във всяка втора тема у форума само оплаквания или от селяните че са зели работата на гражданите и паднали заплатите или че секи краваджия ставал тираджия..Аз още не съм зел книжката за тир и си викам чай да пусна една темичка да видиме за кво що става въпрос при екипите.Може па да се оформи интересна темичка.А и аз ако не съм в екип едно че в началото най много да оплескам нещата с камиона второ и занатам ще си карам в екип щото аз като карам таксито съм предимно при аверчетата на стоянката съм ако не са се събрали старците на над 50ка щото с тех разговор не стаа големи професори и разбирачи деба от всичко разбират и за всичко са прави..според мен е в екип е мноо яко ,2ма човека,2 мозака  ;D по големи технически познания абе малката бригада  ;D в почивките мое си излезете некаде из европата из градовете на кефенце да свалите некоя европейка  ;D аз тва с ортака нема как да стане с таксито щото единия спи и тех докато другия кара.Иначе чат пат сме се събирали на по редбулче след нoщните смени ;D ;D

Jack77

#9
Охо бохо аз на никой не подражавам, аз те соля, защото си нямаш и представа от живота. За мене такива, които един ден се събуждат и си казват "аз ще стана шофьор" са мижитурки, които не заслужават уважение. Не може до вчера да си ми бил хамалче, а днес да ти се повери машина за хиляди левове, просто защото си се събудил с мисълта, че "тия тираджии много взимат ше стана и аз". Това е умение, което се придобива от дете, за което по мое скромно мнение, трябва да се учи по 4 години, защото е отговорно.

Причина за редакция: Обидна дума!

rolly_s

Цитат на: petar1991 - Петък, 30 Август, 2013, 21:17:16
ма Ванка глей са.ПРАВ СИ!Темата тръгна в много лоша посока..И без тва във всяка втора тема у форума само оплаквания или от селяните че са зели работата на гражданите и паднали заплатите или че секи краваджия ставал тираджия..Аз още не съм зел книжката за тир и си викам чай да пусна една темичка да видиме за кво що става въпрос при екипите.Може па да се оформи интересна темичка.А и аз ако не съм в екип едно че в началото най много да оплескам нещата с камиона второ и занатам ще си карам в екип щото аз като карам таксито съм предимно при аверчетата на стоянката съм ако не са се събрали старците на над 50ка щото с тех разговор не стаа големи професори и разбирачи деба от всичко разбират и за всичко са прави..според мен е в екип е мноо яко ,2ма човека,2 мозака  ;D по големи технически познания абе малката бригада  ;D в почивките мое си излезете некаде из европата из градовете на кефенце да свалите некоя европейка  ;D аз тва с ортака нема как да стане с таксито щото единия спи и тех докато другия кара.Иначе чат пат сме се събирали на по редбулче след нoщните смени ;D ;D
Леле,ти си го представяш като летен лагер.Ще падна от смях.Кви кафенца,кви мадами,я слез от облаците
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

rider777

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Тва с кафенцата и мадамите ме изкефи тотално  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  Със сигурност гледате малоумните клипчета, които качвам в нета,,,,,,  някъде там дори да се е мернала мадама ???  Не мога да се сетя за нито един плюс от карането на двойка,,,,,, само минуси са,,,,,  въпреки, че ако трябва да съм съвсем искрен трябва да кажа, че при мен лично се получи следното,,,, от 87ма година бачках на камион и имах самочувствието на големия драйвър и 98ма започвам в Де Вахтер на двойка с Ангел темерута от Пещера и се оказва, че съвсем нищо  не знам как се кара на двойка,,,, нема по-гадно нещо от карането на двойка, вервайте ми. Та доста неща тогава научих от Темерута ама мерси,,,, имам общо 11 години на хладилник, повечето от които на двойка, от стотиците ортаци, които съм имал дали има и 10 с които имаше какво да си кажем смислено, а тва с разходките и кафенцата пак ме разсмя  ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ако сте на двойка на всяка пауза, която правите, въпреки, че при карането на двойки почти няма паузи,,, та на всяка пауза ще гледате да сте някъде от другата страна на камиона да не виждате муцуната на ортака си,,,,,,, кафенца  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

batalov80

Я по-добре тройка в леглото,отколкото двойка с някоя майничка.

ruskov

Не бих се хванал на двойка.Няма ден,няма нощ.21 часа работен ден.И с най-добрият приятел да работиш в един момент няма да се търпите в кабината.

ruskov