• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Действие на два резервоара от една страна

Започната от cariks, Понеделник, 01 Май, 2017, 16:12:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

cariks

Моля, ако някои е в час, да обясни как действат резервоарите на камиона. Само видях, че действат чрез вакум. Интересува ме точно как действат. Кой дърпа първи, кой втори и защо е така. Благодаря за помощта предварително.





Граматически редакции.

cariks


cariks

ебаси колко профита и никои да няма да ми обясни как деиства тази загубена система.не мога да повярвам

cariks


kron

Абе колега,започни като за начало с това какъв е камиона ;) обикновено при всички по големия е първи.При всеки камион системата е различна при ман  са скачени съдове с тръба отдолу,при даф има помпа да прехвърля от единия в другия резервоар(така съм чувал),при волво и рено е с 2 сонди чрез някакъв вакум мисля,при мерцедес е друго,ако питаш за Газ,Зил,Шкода,Татра там не мога да ти кажа нищо ще търсиш отговора сам ;D ;D ;D ;D ;D

cariks

ее наи после се осмели.камиона е рено.да резервоарите работят с вакум.вакум помпите са отгоре.интересува ме принципа.знам че дьрпа от пьрвия.кога започва да дьрпа от втория че до сега беше отделен.сега го пуснах.незнам лаинарите какво са правили с него

admin

Cariks, оправи леко правописа, защото в противен случай скоро няма да имаш възможност да задаваш въпроси във форума.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

kron

Аз рено не съм карал,ама не съм чувал за някакви вакум помпи може би говориш за самите сонди на резервоарите когато работи камиона прави вакум във резервоара и според зависи клапана на капачката мисля дърпа от всеки резервоар определено количество.По принцип сондите се запушват и спира да дърпа от единия резервоар и в един прекрасен момент нафта има камиона гасне,затова свалят и чистят сондите на определен период от време и някакви клапанчета имало някъде ама който е карал волво или рено ще ти обясни аз това съм чул по въпроса ти.Гледам на по старите слагат кранчета на всеки резервоар за да нямат тези дертове който е отворен от него дърпа.

cariks

#6
Ок. Това ми е ясно. Въпроса ми е: ако примерно в основния резервоар има 50 литра нафта и фулирам 2-рия резервоар, дали ще изравни нивата в резервоарите или ще харчи до някакъв момент първия и започва да дърпа от втория. Също така ако запуша отдушника на първия т.е. основния, няма да харчи само от него докато не го пресуши и после, ако не го отпуша дали камиона няма да загасне ?





Cariks, това е последна редакция. Админа те предупреди.
Постарай се малко.  ;)

ivopifeca

Цитат на: cariks - Вторник, 02 Май, 2017, 12:35:09Ок. Това ми е ясно. Въпроса ми е: ако примерно в основния резервоар има 50 литра нафта и фулирам 2-рия резервоар, дали ще изравни нивата в резервоарите или ще харчи до някакъв момент първия и започва да дърпа от втория. Също така ако запуша отдушника на първия т.е. основния, няма да харчи само от него докато не го пресуши и после, ако не го отпуша дали камиона няма да загасне ?

Cariks, това е последна редакция. Админа те предупреди.
Постарай се малко.  ;)


При премиум евро 5 ако в основния имаш 50 литра,а напълниш допълнителния-тоест левия ;)Изравнява нивата след време-не дълго и в двата резервоара :)

ivopifeca