• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Контейнерни превози

Започната от admin, Четвъртък, 28 Юли, 2011, 18:24:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

LKW

Може да не е за Китай.Може да са някакъв по рядък вид.Другия варянт е да ги карат на по голямо разтояние и контейнера да е за предпочитане ,незнам.Това ми дойде на ума.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Trucker_Boy

Цитат на: LKW - Неделя, 08 Януари, 2012, 00:30:23
Може да не е за Китай.Може да са някакъв по рядък вид.Другия варянт е да ги карат на по голямо разтояние и контейнера да е за предпочитане ,незнам.Това ми дойде на ума.

Смятам,че са за Китай защото на контейнера пише China Shipping.
Хубаво го натовариха целият с дърва, обаче после как ще ги разтоварят ?  ;D
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

loshdancho

Абсолютно  не е      задължително да е  за  Китай.  С морските спедиции нещата са много сложни. По  номера може да се определи от специалисти в каква  зона  се транспортира   контейнера.  Подобно е на рег. номера   на колите.
http://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=en&u=http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_6346&ei=W2cJT__vOpHBswb03OWBDw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

Ето малко снимки и инфо за  тия страшни разгкобяеми контейнеровози .
  Таз седмица бях по мамалигарско и си говорих (силна дума за жестикулиране и писане на цифри по калта :D :D) с едни колеги на такива ремаркета.
Та това чудо тежи20тона празно  а теглото на пълната композиция стига до към 60 тона
  При пълно натоварване - се търкалят и колелата на първото ремарке, те са и завиващи!!! Тоест композицията става 7-оси
има отделни пултове за управление на възглавници и бугета  на всяко от ремаркетата.

 


ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Рампиране на преден контейнер.
;)


Бриги Магнито

Такъв контейнер като каченият НА VOLVO-то не бях виждал. :'( ::)


loshdancho

#36
Контейнеровоз или гондола?
На времето имаше подобни рмаркета в Дап-7 но за 20 футови конт.
В по-новите времена даже имаше опити да се вози кафе в чували с подобно ремарке.


ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

Таткото на всички бигбегове.


Шамар с контейнер.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Haydutyn


loshdancho

#39
Фитинги....


ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 27 Февруари, 2014, 22:03:46
Фитинги....




     Контейнерът се плъзна, а не преобърна. Правилното положение на фитинга при поставяне на контейнер е като на последната картина. Явно не е бил вдигнат в работно положение.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

loshdancho

Дали?
фитингите са вдигнати е ама контейнера не е вързан.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.