Контейнерни превози
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 14:54:14 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Контейнерни превози  (Прочетена 26478 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« -: Четвъртък, 28 Юли, 2011, 17:24:04 »
ОтговорОтговор

Тази тема е за дискусии относно контейнерни превози. Ще се радвам да споделите опита си в този вид транспорт.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 28 Юли, 2011, 17:24:04 »

 Активен
valentin
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Четвъртък, 28 Юли, 2011, 18:28:59 »
ОтговорОтговор

Добра работа само две врати,няма колани, брезенти -добре се работеше преди кризата.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 28 Юли, 2011, 18:28:59 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #2 -: Четвъртък, 28 Юли, 2011, 20:18:05 »
ОтговорОтговор

high cube-висок 2.90 метра при нормални ремаркета вероятност да станете извън габаритни на височина (повече от 4.00 метра) познават се по раираните жълто черни лепенки  в горната част на контейнера не го  подценявайте .
аз съм бутал  2 врати с такива контейнери  за последно се заклещих на моста на сточна гара (височина 3.50 метра)
оставаха ми около 2-3метра да излеза Шокиран  леле късмет , че не го челосах в моста , а и не знам как го бях уцелил точно в средата пустия мост .
Разрешава се да се движи композиция от 44 тона тотал при условие ,че превозва 40футов контейнер и  влекача е на 3 оси  за ремаркето в този случай няма изискване ,да е на 3 оси може да е 2-осно и никой не може да го мери за осово натоварване  защото контейнера зе взима запечатен и  не може шофьора да присъства на товаренето и разпределя товара .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 7887.jpg (25.17 KB, 500x385 - видяно 1675 пъти.)
« Последна редакция: Четвъртък, 28 Юли, 2011, 20:28:38 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: Четвъртък, 28 Юли, 2011, 20:49:13 »
ОтговорОтговор

А аз пък много пъти съм се чудил какви са тези едни по-малки контейнери, а в същото време имат надписи за по 30 тона товар и нагоре?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #4 -: Четвъртък, 28 Юли, 2011, 21:19:04 »
ОтговорОтговор

Има разлика между метрични тона    Metric Tons и Short Tons (US) или Long Tons (UK) а и европейските изисквания не важат  извън Европа ,така че американци и китайци си ги товарят по 30 тона и от горе. 
45 футов контейнер
и 20 футов конт.
Tank container
 и много редките 30 футови
frigo контейнер , на който може да се закачи отпред на куки  агрегат за 380 V

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* crxu45ft.jpg (29.65 KB, 640x480 - видяно 1744 пъти.)

* roadcontainer.JPG (41.89 KB, 550x397 - видяно 1791 пъти.)

* Tank-Container.jpg (40.66 KB, 492x288 - видяно 1633 пъти.)

* power-generator-chassis-30-foot-gooseneck-container-chassis-1.jpg (85.27 KB, 960x720 - видяно 2046 пъти.)

* container-frigo-occasion.jpg (14.82 KB, 300x225 - видяно 1682 пъти.)
« Последна редакция: Четвъртък, 28 Юли, 2011, 21:35:49 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #5 -: Четвъртък, 28 Юли, 2011, 22:11:41 »
ОтговорОтговор

Добра работа само две врати,няма колани, брезенти -добре се работеше преди кризата.
 
Баце ти къде си ги карал бре,че я мойте у Големо село дорде ги запреметам се качим 16 пъти горе ги откачам и закачам за крано,да ви имам двете врати,оно си жив алпинизъм ако кранисто го е шубе.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #6 -: Петък, 29 Юли, 2011, 01:15:27 »
ОтговорОтговор

Добра работа само две врати,няма колани, брезенти -добре се работеше преди кризата.
 
И аз не знам в коя фирма си возил контейнери, но какво ще кажеш за "Open Top" контейнер само две врати ли са? Май не са а?
Аз съм работил на контейнер, и не съм очарован. Само нощно каране и цял ден висене по митници, верно самото товарене и разтоварване на контейнера е за секунди (на пристанищни терминали). Но си е мъка по фирмите да се разтоварва защото товара по принцип е на кашони и се разтоварва на ръка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
valentin
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Петък, 29 Юли, 2011, 06:16:26 »
ОтговорОтговор

MERSK - България на Сточна Гара 6-7 години.За това време не ми се е случвало да кача "open top" верно е най тежките контейнери  се качваха на влака до 32-35,36 т.,На хладилните се качва дизелов агрегат който прозвежда ток 380v.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #8 -: Петък, 29 Юли, 2011, 15:48:52 »
ОтговорОтговор

За тези,кото не знаят Open TOP означава ,че контейнера е с разглобяема покривна конструкция подобна на бордово ремарке.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 426s20__Open_Top_Container.jpg (35.16 KB, 500x400 - видяно 1596 пъти.)

* images.jpeg (5.92 KB, 259x194 - видяно 1546 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #9 -: Петък, 29 Юли, 2011, 16:48:16 »
ОтговорОтговор

В Белгия на едно пристанище гледах едни такива големи мотокари, които захващат цял контейнер и го качват на ремаркето.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +479/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #10 -: Петък, 29 Юли, 2011, 18:55:45 »
ОтговорОтговор

В Белгия на едно пристанище гледах едни такива големи мотокари, които захващат цял контейнер и го качват на ремаркето.

И в България ги имаме по пристанищата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #11 -: Петък, 29 Юли, 2011, 19:28:50 »
ОтговорОтговор

В Белгия на едно пристанище гледах едни такива големи мотокари, които захващат цял контейнер и го качват на ремаркето.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=sYo7Nb1HhP0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=sYo7Nb1HhP0</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=RttnxehwgwY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=RttnxehwgwY</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 29 Юли, 2011, 19:37:19 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
valentin
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #12 -: Петък, 29 Юли, 2011, 19:38:03 »
ОтговорОтговор

Същия Калмар го има на Гара Яна,а на Ст.Гара е Фантуци до 45т.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #13 -: Петък, 29 Юли, 2011, 19:41:12 »
ОтговорОтговор

Аз даже и снимка съм си направил. А ако не сте виждали локомотив с гуми, сега е момента. Да не се чудите, когато някой каже, че влакът е спукал гума. Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Antverpen.JPG (335.92 KB, 1280x1024 - видяно 1740 пъти.)
Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #14 -: Събота, 30 Юли, 2011, 07:29:22 »
ОтговорОтговор

Ма те много  локомотиви бре . Този с брезента как не го е страх да се разхожда между тях  -може някой  да го настъпи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!