• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Санкции за натегачи

Започната от ivopifeca, Събота, 08 Март, 2014, 21:50:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Санкции за натегачи и агитатори на учреждения,които дават пример,как да се кара извън регламента,и посочват как се нарушават почивките,не да им се налага бан,а да им се обясни ,че са натегачи и се посочат лошите примери,които дават на мързели,като мене,и на новите колеги,почващи в бранша :)

ivopifeca


BG-Trans

Всички искаме да се кара по регламента. И чорбаджии и шофьори. Но закона позволява да се нарушава, което е добре понякога и зле в други случаи. Един пример: преди 1 година в транспорта фирма близо до Бургас, млад шофьор прави курс от солниците на Бургас до Свищов и се връща празен обратно, 9 часа му стигат. Но когато се връща, разбира че има да се правят още 7 курса, камионите на фирмата са 10. За да спечели пари отгоре, използва вратичката в закона и почва да прави 2-ри курс същата вечер. От умора не преценява добре пътната обстановка, макар че е с 26т товар/ не е претоварен / и на десен завой се обръща. Загива на място.
Та този случай не е пример как се кара извън регламента, защото според вратичката всичко е точно и е карано според регламента и са спазени почивките. Друг въпроса, че за едни 50 лв отиваш на небето ...

BG-Trans


ivopifeca

Бог да го прости.Това може да се случи,дори когато си отпочинал и не си нарушил...Но ,когато се претоварваме и преуморяваме,шанса за подобни неща е в пъти повече,нека селинджърите карат повече по регламент и да не се пишат на отличници пред некой си....                   

rider777

Аз не се натегам пред никого ама в Петък вечерта уж карам от Женева нагоре и след Ойонакс преди Мойранс се събуждам и виждам как с 80 и нещо влизам в кръговото,,,, как спря този камион с над 25 тона минерална вода не знам ,,,,, Божа работа, че не се забих в кръговото ,,,, та на всеки може да се случи всичко ,,, Бог да ни пази по пътищата !!!!!
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

IvanovIvan

Има и ползи , но да не се прекалява . Защо като чакаш на опашка да не ти се брой за почивака като ти не си карал , но да се правиш на супермен и да караш по 30 часа без да спиш не го разбирам .

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: rider777 - Неделя, 09 Март, 2014, 18:05:50
,,,, та на всеки може да се случи всичко ,,, Бог да ни пази по пътищата !!!!!

     Въпроса е къде е границата между "натягане" и изпълняване на задължения? Къде е разказ за съвсем нормални и допустими неща, къде е "призоваване" към нарушения? Нарушение ли е, да си помогна да преместя камиона на 50 метра, защото там има Интернет или е сянка и реално ще направя почивка, а не само по тахограф?! Кой може да отсъди?
     Принципно не е съвсем лоша идеята. Как точно ще се изпълни? Да не стане като един който призовава да има повече шофьорски теми. А обикновено спами, както и наскоро: "Червеното е на мода." - Ни в клин ни в ръкав!!!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

LKW

Цитат на: ivopifeca - Събота, 08 Март, 2014, 21:50:09Санкции за натегачи и агитатори на учреждения,които дават пример,как да се кара извън регламента,и посочват как се нарушават почивките,не да им се налага бан,а да им се обясни ,че са натегачи и се посочат лошите примери,които дават на мързели,като мене,и на новите колеги,почващи в бранша :)

Пифец по лекинко с определенията кой какъв бил.А на "комшията" под тебе мога да му кажем , нито на чорбаджийте, нито на шофьорите (визирам себе си) им изнаса регламента.На мен ми се спи при жена ми а не по паркингите.Иначе има си и хора дето им е кеф да дремат по паркингите в БГ и РО .Да се съберат с Ванката , Данката ,Гошката , па да ударат една две три четири ракии па да "покарат" и да "разтоварат" и "натоварат" след това.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

stoil nedev

Цитат на: LKW - Вторник, 11 Март, 2014, 10:21:32
А на "комшията" под тебе мога да му кажем , нито на чорбаджийте, нито на шофьорите (визирам себе си) им изнаса регламента.
Бреееееееееййййййййййй , не думай вееее,,,,,,,,, то че да говориш за себе си ОК , но не включвай другите  колеги .
Аз например твърдо и уверено заявявам че на мене регламент 561 ми изнася най-много от всичко в транспортния бранш. Естеството но моя шофьорлък е такова че предпочитам регламента пред всички други шмекерии и въртяни измами.
Той ако не беше необходим нямаше да бъде измислен.
Пред това да тъпча и без това претъпканата мазна гадна гуша на някой превозвашки изедник , предпочитам доброто си здраве и ценния си ( поне за мен ) живот.
Ей затова гласувам с две ръце за Регламента.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Гумено пате

Цитат на: stoil nedev - Вторник, 11 Март, 2014, 13:48:20
...Той (регл. 561, бел.авт) ако не беше необходим нямаше да бъде измислен.
Пред това да тъпча и без това претъпканата мазна гадна гуша на някой превозвашки изедник , предпочитам доброто си здраве и ценния си ( поне за мен ) живот.
Ей затова гласувам с две ръце за Регламента.

+1 от мен за тези думи колега. Аз също съм за Регламента.
Идеалния камион е с инерцията на локомотив и надеждността на печка с дърва.
-------------------------------------
"Down with the revs, up with the load"

ivopifeca

#9
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 09 Март, 2014, 20:09:27
    Въпроса е къде е границата между "натягане" и изпълняване на задължения? Къде е разказ за съвсем нормални и допустими неща, къде е "призоваване" към нарушения? Нарушение ли е, да си помогна да преместя камиона на 50 метра, защото там има Интернет или е сянка и реално ще направя почивка, а не само по тахограф?! Кой може да отсъди?
    Принципно не е съвсем лоша идеята. Как точно ще се изпълни? Да не стане като един който призовава да има повече шофьорски теми. А обикновено спами, както и наскоро: "Червеното е на мода." - Ни в клин ни в ръкав!!!

Да не стане,ни в крачол...,ако продължаваме  да обясняваме  на  един друг,къде трудно вдева..

ivopifeca

Цитат на: LKW - Вторник, 11 Март, 2014, 10:21:32
Пифец по лекинко с определенията кой какъв бил.А на "комшията" под тебе мога да му кажем , нито на чорбаджийте, нито на шофьорите (визирам себе си) им изнаса регламента.На мен ми се спи при жена ми а не по паркингите.Иначе има си и хора дето им е кеф да дремат по паркингите в БГ и РО .Да се съберат с Ванката , Данката ,Гошката , па да ударат една две три четири ракии па да "покарат" и да "разтоварат" и "натоварат" след това.
Определенията са съвсем точни,защото ако не са лизачите и натегачите,които със своите действия са направили тоя коловоз за чорбаджиите,нещата щяха да са по друг начин,а ти не ми обяснявай,че нарушаваш за да си при жена ти...Като участваш във филм трилър,да си си правил сметка,че не си в романтика...

ivopifeca