• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Iveco Daily Евро-5

Започната от Trucker_Boy, Петък, 18 Ноември, 2011, 23:21:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy



Как е възможно постигането на по-висока мощност едновременно с намаляването на разхода на гориво и вредните емисии – за да разберете това, ще трябва да последвате нашия редактор Красимир Кирилов до Торино, където той ще ви повози на 7-тонна бордова версия с 205 к.с., пътнически бус с автоматична скоростна кутия и, внимание, 100% електрическа серийна модификация на новото Iveco Daily!
На пръв поглед обновеното Daily не изглежда особено променено. Да, наистина голямата фуга между предната броня и калниците вече я няма, но само за да бъде преместена няколко сантиметра по-надолу и да добие по-декоративен вид. Фаровете също са малко по-различни, както и предната решетка. Като цяло обаче каросерия­та си е останалата същата, а в кабината са пипнати само няколко дребни детайла – добавени са 1–2 сантиметра допълнително пространство зад седалките, налице са 2–3 нови багажни ниши, бутоните на централната конзола са изработени от по-качествени материали, ходът за регулиране на волана е незначително удължен и, кажи-речи, с това се изчерпва всичко. Източни : www.kamioni.bg









www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

Iveco Daily Electric



Новото Iveco Daily разполага с две електрически модификации на базата на моделите 35S и 50C, които могат да се оборудват с по 2, 3 или 4 акумулатора в зависимост от избраното междуосие (3000, 3300, 3450, 3750, 3950 или 4350 мм). На мен ми се отвори парашутът да подкарам за около един час по улиците на Торино версия­та 35S с три батерии и пробег 120 км. Ето за какво става въпрос:Първо, каросерията на Daily Electric e запазила функционалността си на 100% по отношение на товарния обем (до 17 куб. м), тъй като акумулаторите са монтирани под пода на автомобила. Товароносимостта също е на съвсем прилично равнище – до 3 тона.Второ, има избор между двата режима на управление – Economy и Performance, които ви дават възможност да избирате с каква максимална скорост да се движите – съответно 50 или 70 км/ч. И в двата случая обаче динамиката на големия ван е просто отчайваща. Добрата новина е, че удоволствие от шофирането все пак има и то е свързано с тишината по време на движение.



Като цяло Daily Electric е важно допълнение към гамата на Iveco, особено когато става дума за сделки с големи корпоративни клиенти, търсещи ,,зелен" имидж. Колцина други обаче ще са склонни да платят тройно по-високата му цена спрямо дизеловите варианти е лесно да се предположи – практически няма такива. Източник:www.kamioni.bg
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори