• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Проблем с паленето на TGX 440

Започната от pet, Събота, 17 Ноември, 2012, 20:03:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kron

Колега колега кажи че за сефте сменяш филтър ;D.При по старите модели на МАН няма проблем слагаш филтъра завиваш капачката помпиш стягаш капачката на филтъра и няма проблем.Но при по новите манчоци с Д20 моторите фатката е друга слагаш филтъра на място натискаш го както си направил помпиш с инжектора да се напълни тялото на филтъра с нафта и тогава завиваш капачката но не спираш да помпиш и работата готова.В началото пак върти малко повече докато запали но това докато го покараш малко.Сега за филтрите да кажем нещо Ман оригинално вграждат филтри Hengs,такива филтри вземаме от АТП-Ехзодус,слагаме и филтри от Европарт там се продават филтри тяхна марка и филтри на Ман филтър,тяхната марка филтри(Европарт марка)се произвеждат именно в Ман-филтър,разликата е единствено в цената ;)та който и филтър да избереш няма как да имаш проблем.Слагаме такива филтри вече с години от всичките изброени от мен марки и нямаме никакви оплаквания,и да не забравя да спомена още един важен фактор за по малко страдания по новите камиони да се карат с читави горива ;D ;D ;D

kron


MagnuM

Браво Тоше за обяснението, ето защо и ние имаме проблеми при смяната на горивни филтри с паленето на Д20.
Благодаря за информацията! +1
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

MagnuM

;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

kron

От старите хора знам с питане до Цариград се стигало ;D от опит знам на един едно му се случило на  друг друго затова сме хора колеги за да споделяме да си помагаме ;) но най важното е да се дават компетентни мнения за да сме полезни за колегите на които им се налага ;)

kron