• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Време, разстояние и средна скорост!

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Неделя, 03 Ноември, 2013, 16:38:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

МИНКО ИЛЧЕВ

ЦитатМноооо са неизвестните в уравнението ,,,,   
18.01.2017 16:50   начало
Аз правя 14 иляди БЕЗ АБСОЛЮТНО НИТО ЕДНО НАРУШЕНИЕ ,,,,,,
Ивайло Стефанов
   00359879030213

ЦитатПри Коки си е лентяйстване ,,,,,,,,,,,,,   
19.01.2017 00:12   начало
И там съм прехвърлял 13 без нарушения ама няма стимул за екшън ,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов
   00359879030213

     При "Коки" е като при Кокел - Франция. За тогавашния прякор Иво - Километъра, нещо слабичко, постно. Салата дори без олио. А 14 хиляди - уау, о ест, супер окей е... да се изразя еврогейски. И опа, да се върнем на българския. При известния плевенски чорбаджия Пламен Иванов, където печели разни състезания с камиони. Не им плаща на километър, но често прехвърлят 13 хиляди и отиват 14. Това с България и Румъния и двете граници до Унгария. И най-добрият шофьор в света (собствената му самооценка) във Франция и Испания същите?!

Цитат"Аз съм от тия 0,0000001 % родени шофери" - написано е 06.11.2016 18:56"

     Един на милиард е нашият герой,,,,,,,,,,,,,,,,.

     За месец при 30 дни са 195 до теоретично 200 часа и също до 209 часа при 31 дни (7 са в годината). Какво ще рече, "пълни" максималното време за месец 200 ч х 70 км/ч са 14 хиляди. Или има средна скорост 80 км/ч и кара по 8 часа дневно, 5 дни в седмицата, общо 175-180 часа за месеца? Тези държави, ако не правиш 15-16 хиляди месечно, няма работа или не работиш - няма как да е другояче.


ЦитатФантастика викаш,,,,,,,,,,,,,,,   
18.01.2017 17:29   начало
Аре не ми се коментира, че половината ''Професионалисти'' тук ще започнат да ми обясняват колко съм тъп ,,,,,,,,,,,,,,, Правил съм и над 19 000 км месечно с нарушения в рамките на допустимото ,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов
   00359879030213

     Не твърдя, че лъже, дори повечето от работилите по испански фирми имат такива месеци. Ама ми е интересно как разбира, че работи БЕЗ НАРУШЕНИЯ или с ДОПУСТИМИ. Та той си няма представа кое как е.

ЦитатГаро,,, извади твоя да го видим !!!!!!!!!!   
04.03.2017 14:39   начало
След 3 седмици стават 30 години откакто работя на камион,,, навъртял съм между 7 и 10 милиона километра и това, че съм обърнал камион не ме прави лош шофер а това, че ти не си обърнал не те прави добър шофер ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов
   00359879030213

     Хайде възвърна се нашият лъжец. От края на март в последната учебна година е започнал работа. Даже на бала не е ходил, а е карал - предполагам. Ако за момент допуснем, че е истина, върлите му почитатели надали се съмняват и за миг и за километър. Вадя ЕЛКА, за 10 милиона, годишно има по 333 хиляди годишно и при 10 месеца годишно, са месечно по 33 000 км и отгоре. Съвсем реално е, нали? Само има и едни подробности с години и десетки такива. С Жук в "Инж Строй", как се правят по 33 хиляди месечно - международно? Две години в казармата как се правят по 33 000 км/месечно и международно? Бил си ходил с камиона от село Ясен, плевенско до "Левски" София - 150 км, 300 общо. Сетих се, всяка вечер си е ходил, ама международно. Кога е карал такси или маршрутка и то е било МЕЖДУНАРОДНО. За него ще го приравним като каране на камион. Колко случки сте чели от него за годините преди 2000? Нищо "тъмна материя". Пак нищо де, просто е било по 500 хиляди за другите 20 години. Той беше собственик последните 10 години и се работеше спокойно по 7 - 10 хиляди километра месечно. Нещо към 100 хиляди, ама то за 10 години са около 1 милион километра. Нищо де, за онези останалите 10 години ще ми е 9 милиона. Не вярвам да има някакъв мисловен дискомфорт за повечето - щом го е казал така е. Това е само вметка, не е целта в момента да се смята колко лъже, колко десетки пъти му е по малък (стажа де) от обявения.

     И все пак не си мислете, че акцентирам на "Голямо лайно - Тъпо копеле" - Райбер 777. За тези които му вярват и не подлагат на съмнение това. Нека си вярват. Но тези същите - предполагам, откъде други? Една обява се върти за курсове до Нидерландия с хладилен и превоз на цветя, екипно управление. Давали по 1 200 лв на човек, а курсът се правел за 6 дни.


"Търсим шофьори С+Е за прави курсове на двойки до Холандия. Стартово заплащане 1200лв/курс НА ЧОВЕК.
Може да се започне веднага. Продължителност на един курс - 6 дни (вторник- неделя).
Фирма "*****" ЕООД,
Телефон: 08********"


      Не може, няма как, почти невъзможно, фантастика. Кое, че забравих? За 6 денонощия двама не могат да отида и да се върнат до София - предполагам. Как не може, тези които правят по 30-50 хиляди месечно, колко ще дойде за седмица - за сам шофьор? София до Нидерландия, например 2 100 км. Видин - Калафат е голяма бариера, ама има и други граници и фериботи. Калафат - Нидерландия, сам отива, разтоварва на 3-ти ден, на 4-ти да товари и се връща до Калафат. Двама не могат да го направят от София?! Интересна информация, не бих се сетил сам. Ако са от Дискордиа шофьорите е глупаво да го правят за толкова "кратко" време. За един шофьор: Калафат - Нидерландия - Калафат са 3 700 км и 6 дни по 75 евро (почти 147 лв) са 882 лева. На километър ще дойде 24 ст/км. За тях е ясно , ама тези които твърдят, че не може, май наистина го вярват. Тези същите за миг не биха противоречели на "Голямо лайно" 777 за лъжите му. Дори, в случай че някой се усъмни има доста, разпалено го защитават - тъй са чели лично от него, колко велик шофьор е - няма лъжа и измама. Няма проблем да ти обяснява някой, как минава по 2 000 км на ден (не го е казвал, то излизат и повече). Че Калафат - Нидерландия са под 1 900 км - по-малко от ден каране, нали?

     Пробегът за месец например е време което се движило по средната скорост. Средната скорост е явно под 90 км/ч, за час, два три би могла да е малко отгоре - ама навсякъде да върви с 90 и по нанадолнище с повече. Средна скорост 85 км/ч месечно е постижима, в някои държави и по някое време от денонощието. Средна 80 км/ч е доста реална и в много случаи може да се направи. Дори 75 или 70 за тези на ден заплащане. Как може на места без граници да обявяваш 14 000,,,,,,,,,,,,, км за постижение - може би само от голямо лайно?! Ако целта е повече пробег, да кажеш този месец съм под 16 хиляди и не всеки месец се получават 17 хиляди. Всички без нарушение на времето за управление. Иначе някакво "Тъпо копеле - Голямо лайно 777,,,,,,,,,,," ви казва, че минава 50 или повече от 100 хиляди месечно, за да му се получи заявеният пробег. Мълчите му като гъзове. Обяснете ми как става? Практически всички сте много по-образовани от мен. Доста изглежда са прехвърлили 5-ти клас, а аз трудно 3-ти. Явно сте много по-умни. Повече са "родени" за шофьори, въпреки че се е наложило 4 години да учат затова, също като за бакалавър. А пък моженето, като на този се качил уж за първи път на камион марка МАН и изглеждаше като със седмичен стаж.


      Райбер777, след "35 години и десетки милиони километри"!

      Да го гледате, ще изкара някоя друга стотинка, че с шофиране на камион не е сигурно.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

#16
     Дали може да се минат 1 000 или 1 100 км на ден? Работен ден за шофьор е често до 15 часа ден или точно денонощие. Веднага ще кажат веднага големите работници - шофьори на надник - няма начин. Става с тесте карти, така и не го научих този белот, 52 ли са картите? Карта за квалификация (код 95), евентуално карта за АДР, ЛК, поне една лична дебитна карта, много са с няколко кредитни карти. Желателно е служебна дебитна, за гориво: DKV, EW, Shell, UTA, LukOil... Някой имат по 3 горивни, надали всички видове. И карта за тахограф - струва ми се картите са 10 до 15 най-много. Има ли някой само с една карта или без нито една? Защо 52, като законно са поне 10? Ако освен личната карта за тахограф, още една не е ли достатъчно? Някъде се дава за проверка ли? Не ги разбирам тези неща, не случайно съм в такава немилост от "великите шофьори".
     И може ли да се минат поне 1 000 км, законно според правилата? Значи средната скорост е 80 или дори 85 км/ч, (в някое време на денонощието, за някои страни) за тези на надник е много по-ниска. Остава тази средна скорост да я умножим по времето. Колко е то? 9 или понякога 10 часа. Кой ли кара 9:00 или 10:00 часа?
    Ако се кара с "разумна" непрекъсната продължителност 4 часа, почивка 45-60 минути, отново 4 часа и дотук 9 часа работно време. Може да се направят 9 часа почивка (18 часа дотук). Отново "разумните" 4 часа, почивка почти 1 час и още 1 час управление и станаха 24 часа, което е едно денонощие. Значи при такова каране са 13 часа управление (май теоретично е до 13 и половина часа), само умножаване по средната скорост - може и с ЕЛКА. Ще получим 1 040 до малко от 1 100 километра. Знам че не можело повече от 10 часа управление в 24 часа. Знам, като съм го чел от "великите" шофьори, а те са го чули - демек няма такова нещо. Давам награда, ако някой ми представи писмено такова.

    Много не препоръчвам такъв модел на работа при надничарите - които са задължително големи тарикати. Шофьор на Дискордиа е на 75 евро/надник или почти 147 лева. При минати 1 100 км, ще им дойде на малко над 13 стотинки на километър, ама може да са в преразход на гориво.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

#16
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

    Знаете за една седмица, което от 0:00 в понеделник по Гринуич до неделя в 23:59. Или от 3:00 понеделник до 2:59 часа другия понеделник. За тази седмица има 56 часа, ама може и да няма, ако ще прехвърли 90 часа за всеки две. Пише нормалното дневно управление е 9 часа и два пъти по 10 часа. Ако е по 10 часа може два пъти, откъде следва че остават още 4 пъти по 9 часа?

ЦитатДимитър Богданов на хортия го има, 4 пъти по девет часа са 36.
И две 10-ки са 20ч
36+20 са 56, но на практика няма как всеки ден да караш до последната минута.

    Сигурен съм, че точно 9 часа при използвани 2 десетки или още повече точно 10:00 каране, при над 95% се е случвало един път в "огромния" си стаж или предстои. Вероятно това е най-страшното в живота им, по-лошо от инфаркт?
    Как тогава можем да направим 56 часа за седмица - 4х9 и 2х10 часа? Обикновено аз казвам може, може, а вие - няма начин, не е възможно. Сега аз ще кажа: практически не е възможно с тази схема 4-4-2. А обърках се, това беше футболно, 4-9 и 2-10. Ама никой не ни казва да караме така, при 7 карания в период от 144 часа. Тогава може и повече.



ЦитатЗа 56ч.-4800 км.за седмица,възможно ли е!?


ЦитатУточнявам,аз това не го мога! Един колега ми говори,че го прави редовно!


    Цялата тема, в случай че сте в тази група



ЦитатКажи му на тоя колега дето ти ги разправа те я хуморески че освен некой първокласник и некой който не се е качвал на камион  друг нема кой да му поверва на тия лъжи който си има и най малко понятие от шофиране на камион знае че това са лъжи приказки от 1001 нощ

    Аз съм карал и втори клас - 2 пъти, трети, и трети, и трети КЛАС... и, и толкова. Да питам, този изглежда е виждал камион, нали или поне така казва? Колко може да се мине за 56 часа, задължително ли е да са в една седмица, ако не можеш да ги направиш в една седмица? Дори 80 км/ч да е средната скорост, не всяка седмица и не във всяко задръстват става, ама може да се постигне във време от деня или държава 80 км х 56 ч = 4 480 километра.

    Ще използвам моята ЕЛКА 4 800 км ÷ 56 часа = 85,7 км/ч средна скорост.

    И да го могат, и да не го могат, няма да са тези на ден. Дори да се взимат по 200 лв на ден (по-добре и по-българско от 100 евро/ден). За 6 дни са 1 200 лв, за ден ясно 200, а на разтояние 25 стотинки на километър.


    На 1-вя и 2-ра снимка - средната скорост е 86,4 км/ч (858 км ÷ 9,9(3)) и изобщо не е чудо невиждано.
    На третата е 890 км ÷ 10,15 ч = 87,7 км/ч - по-добро постижения, макар и в горница на 10 часа.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

    По-нагоре бях писал, че за 24 часа е възможно да се минат 1 000 и дори 1 100 километра. Вече по-малко се коментира във форумите, иначе щеше да има вълна от недоволни, които ще твърдят как не може. Ако Голямо Лайно 777, каже, при 30 години от взимане на книжка (дори не е "СЕ") и за тези години от придобиването, има може би 7, а по-скоро 10 милиона километра. Това е през 2017 година, сега са поне 40-50 милиона - надали ще се усъмни някой. Към онази година, единствено вярно е, че има 30 години от придобиването ѝ, а ако ЯКО си затворим очите ще има криво-ляво 20 години каране. Понеже същият приема, че когато някой е уволнен, не му се зачита стажа през това време. Към този момент, май няма друг случай на прекратяване на работа, освен - уволнен. За година са по 500 хиляди годишно, месечно (10 в годината) по 50 хиляди и дневно по 2 000 километра. Ама не е един, два..., пет дни. Двайсет години, почти всеки ден по 2 хиляди. Нямате никакви съмнение, нали?
    Ако си на километър колко ли можем да минем за ден и за месец - малко, най-много?
  Тръгва този на километър след поне нормална седмична почивка. Струва ми се 8,5 часа с една почивка от дори 1 час е горе-долу разумно за дневно управление. Ама може 4 часа, един почивка и още 4 часа, и свършва денят. След 9 часа, започва нов период. Работа и почивка са 18 часа, а в първия вариант 18,5. Ако са две почивки и по-близо до 9 часа каране или 10 часа - общо работа и почивка до 21 часа, при 10 часа управление. Могат да се направят три намалени дневни почивки, следва че при две 10-ки каране и една 9 часа са: 21+21+20 (или 19), правят 62 часа. И още едно каране четвърто са общо 10 или най-много 11, приблизително до 72 (73 часа) което е 3 денонощия. Ако се кара 4 часа, 1 почивка, още 4 - тогава периодът работа и почивка са 18 часа. Три пъти по 18 и четвъртият ден за 9 часа общо, са 63 часа, от които 32 часа управление. Може да се стигне 9,5+9,5+8,5+8,5 до 36 часа, а и повече управление. Тези 56 часа за седмица, били 4х9 и 2х10, ама освен някой като с 2-те хиляди километра, надали друг ги може по тази схема. След това по 11 часа почивка и в 13 часа общо работен ден.
    Това ще рече, ще от София до края на Унгария или малко след Виена или Словакия, може да се отиде и върне за около 3 денонощия, плюс товарене и разтоварване. От Видин тази сметка е валидна, до първите градове в Германия.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!