• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Добавки за въздушната система против замръзване

Започната от ivopifeca, Неделя, 23 Октомври, 2011, 19:40:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kron

Ами кво да кажа то фучи му на колегата въздуха,та да вземе да го позакърпи малко дръгела та да фучи малко по мининко ;D.Та кога не го сменяш дали в един момент нема да замръзне дехидратора все пак колкото и масло да вкарва компресора ше има една идея по малко ядове зимата ако го сменя примерно два пъти в годината

kron


ivopifeca

Ще го закърпя :)Лошото е че не мога да разбера откъде му захожда толко бързо въздуха,не чувам отникъде,залегах,карах един колега да натиска спирачки,на паркинг го оставях,пак залегах,е немога да разберем откъде е,без маитап ???

ivopifeca


kron

Ако не го чуваш може през компресора,ако на държи клапана и през компресора бяга варианти много,аз лично ми е мъка да пада вятъра.Кога взех камиона който карам за хич време бягаше вятъра чуваше се само когато е валяло дъжд и всичко е мокро излезе от възглавниците на ремаркето от нипелите на шлауфките.Така че иска да се слушаш

Mandor

Взимай една гъба, със сапунена вода и почвай по снадките. То ще си покаже.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Бриги Магнито

Цитат на: Mandor - Събота, 20 Октомври, 2012, 19:55:08
Взимай една гъба, със сапунена вода и почвай по снадките. То ще си покаже.

Аз му предлагам да си огледа основите на възглавниците като за начало
;)


peev

Имаме такъв проблем,на ремарке,който всъщност не е проблем-изпущат възглавниците(BPW 03год)самите пори(платовете),виждат се при дъжд(или пяна).Трябва смяна.

loshdancho

Обратните клапани на четипътният кран и балансьора, ако не държат въздуха се връща през компресора.
Отвий на избил балансьор тръбата от компресора или балансьора и провери.
Сложи ръка на  всеки един кран с отдушник от долу, почваш спирачен кран, роза,  ръчна,  ускорителен кран  над диференциала, главен спирачен кран ремарке, .....
Може да е и от  цилиндрите на ремаркето , когато е на ръчна и има спукана мембрана.
Може да е и от скоростите... да изпуска вътре в тях през цилиндрите за половинките, групите, виж дали не изпуска въздух през отдушника  на скоростите.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

peev

Добре ги изброи проблемите Данчо,дано само да е станало ясно.И да има мерак.


kron

Бате Данчо го е казал най точно,не че и Бригадира не е прав,а бе иска си настояване да го дириш и ще го намериш желание  ;D

ivopifeca

Ще проверя всичко обстоино,мерси за отговорите,а за мерака..... ;)то требва и собственика да покаже че има такъв,а не само-Даваи да закараме това и като се върнеш,и после се така...че си покаже,като го открия ,дали въобще ще се и прави :)

kron

Е ми та колега че той собственика ако няма интерес кой,ако се замисли човек не е ли по добре да не тропа камиона на място при тая скъпа нафта ама хора всякакви не могат да си направят сметката ;D

ivopifeca

Казах му за клопането на место,ма тои си знае,щом му тече дизела от чешмата на двора,как си прецени :)

kron


kron