• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

С влекач до България

Започната от driver70, Понеделник, 25 Ноември, 2013, 00:55:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

driver70

Въпросът ми е следният.Как безпроблемно да се докара нов влекач на ход,до България.От офиса изрично предупреждават,да не се поставя картата в тахото,което само по себе си е проблем.

driver70


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: driver70 - Понеделник, 25 Ноември, 2013, 00:55:11Въпросът ми е следният.Как безпроблемно да се докара нов влекач на ход,до България.От офиса изрично предупреждават,да не се поставя картата в тахото,което само по себе си е проблем.


    Явно имаш само бегла представа какъв проблем е!!! Ако случайно "номера" мине, за фирмата остава още дълго време и не съм сигурен, че е само 28 дена. Нали нямаш очаквания, че такава фирма ще ти плати? Чувал съм, само това, за карани 200 км във Франция без карта 1 200 евро (там глобите рядко са над 135 евро). Ще бъде интересно за 2 000 км каква ще е глобата (за шофьора)!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

driver70

Не само бегла,ами никаква представа за проблема нямам.А и не само аз, ами и никой от фирмата няма.Влекачите са нови,с транзитни номера.А дори и да сложа картата,какво ще има на нея като информация при положение,че са с транзитни номера.Някак минахме между капките,само в Румъния гръмнахме с по 100евра,но Васил искаше анекс,за времето от изваждане на картата до времето на тръгване на влекача.А всеки път са имали различи проблеми и глоби.

loshdancho

Поинтересувах се,  не се слага карта ако  ППС попадащо под регламента няма регистрация(лиценз и заверка на тахографа).
Взима се шайба и се чертае на гърба или се чертае на лентата на тахото.





Регламент 561

Настоящият регламент не се прилага към автомобилен превоз с:
а) превозни средства, използвани по редовни линии, когато
маршрутът на въпросната линия не надвишава 50 километра;
б) превозни средства, чиято максимално допустима скорост не
надвишава 40 километра в час;
в) превозни средства, притежавани или наети от въоръжените
сили, службите за гражданска защита, противопожарните
служби и силите, отговарящи за поддържането на обществе-
ния ред, когато превозът се извършва в изпълнение на задачи,
възложени на тези служби
, и е под техен контрол;
г) превозни средства, включително превозни средства, изпол-
звани за превоз на хуманитарни помощи с нетърговска цел,
използвани при извънредни случаи или спасителни операции;
д) специализирани превозни средства, използвани за медицински
цели;
е) специализирани ремонтни превозни средства, извършващи
дейност в радиус от 100 км от тяхната база;
ж) превозни средства, преминаващи пътни изпитания за целите на
техническо разработване, ремонт или поддържане, и нови или
възстановени превозни средства, които не са въведени в екс-
плоатация;

з) превозни средства или комбинации от превозни средства с
максимално допустима маса, непревишаваща 7,5 тона, изпол-
звани за превоз на стоки с нетърговска цел;
и) търговски превозни средства, които имат исторически статус
съгласно законодателството на държавата-членка, в която те се
управляват и които се използват за превоз на пътници или
стоки с нетърговска цел.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

RayH

Интересно как ПИНК праща 40 шофьори за нови камиони с талони готови да пътуват  ??? от завода  ???

loshdancho

Цитат на: RayH - Неделя, 01 Декември, 2013, 21:41:49
Интересно как ПИНК праща 40 шофьори за нови камиони с талони готови да пътуват  ??? от завода  ???
Като си направи сметката.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

RayH

Цитат на: loshdancho - Неделя, 01 Декември, 2013, 21:43:14
Като си направи сметката.

И каква точно е сметката  ???
Как се регистрират 40 камиона в Германия с БГ регистрация  ???

П.П  Това ми стана любопитно снощи като гледах как ги товареха на рейса  :D

loshdancho

Цитат на: RayH - Неделя, 01 Декември, 2013, 21:56:57
И каква точно е сметката  ???
Отиват да вземат ремаркета и почват да работят, а не да се разхождат по влекачи и да плащат за това на шофьори.
Цитат на: RayH - Неделя, 01 Декември, 2013, 21:56:57
Как се регистрират 40 камиона в Германия с БГ регистрация  ???
Съвсем законно  е щом са нови, има си тарифи в кат и митници за присъствието на място.
От ПИМК му плащат пътя и държавната такса в която влиза командировката.

ЦитатП.П  Това ми стана любопитно снощи като гледах как ги товареха на рейса  :D
Да всичко им е уредено предварително: Има комплект с документи и номер за всеки камион, там ги слага  полицая и започваш да работиш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

RayH

Явно за всяко нещо си има място Благодаря  :)

admin

Цитат на: RayH - Неделя, 01 Декември, 2013, 21:41:49
Интересно как ПИНК праща 40 шофьори за нови камиони с талони готови да пътуват  ??? от завода  ???

Казвали са ми колеги от ПИМК, че КАТ-Пловдив командирова за сметка на фирмата служители по регистрацията до Германия. Явно за нови камиони не е проблем да се направи.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

scaniavolvo

Цитат на: loshdancho - Неделя, 01 Декември, 2013, 22:18:35
Отиват да вземат ремаркета и почват да работят, а не да се разхождат по влекачи и да плащат за това на шофьори.Съвсем законно  е щом са нови, има си тарифи в кат и митници за присъствието на място.
От ПИМК му плащат пътя и държавната такса в която влиза командировката.
Да всичко им е уредено предварително: Има комплект с документи и номер за всеки камион, там ги слага  полицая и започваш да работиш.

Точно така е Данчо и Петко Ангелов също така процедира.

znamc

Та даже и един тахографаджия отива с тях и на место ги заверява и почват директо да товарят за БГ.

znamc