• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Пътен лист за микробус

Започната от tiktak, Петък, 29 Март, 2013, 10:24:31

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

apetreliyski

#15
Има и джипове по 3т, и те ли трябва да пътуват из Германия с пътен лист?
Aко няма шайба бусът, не виждам как ще хванат някой , стига да има легло.
Може и 48ч. да върти по Германия без да спира.

apetreliyski

#15

Бриги Магнито

Цитат на: apetreliyski - Неделя, 02 Февруари, 2014, 19:52:04

ако няма шайба буса не виждам как ще хванат някой , стига да има легло
може и 48ч да върти по Германия без да спира.
Баце принципно баш у швабско не са решили не са те изловили,май забрави,че мое ти прожектират документален филм с твое участие.
Бе с други думи ,мноо Биг Брадър по швабските аутобани,некой само да им шушне и не ги бърка да ти направат документален филм за твоето творчество по немското аутобани,друг е въпроса зор ли им е да го прават


Бриги Магнито



AxL

Цитат на: apetreliyski - Неделя, 02 Февруари, 2014, 19:52:04
Има и джипове по 3т, и те ли трябва да пътуват из Германия с пътен лист?
Aко няма шайба бусът, не виждам как ще хванат някой , стига да има легло.
Може и 48ч. да върти по Германия без да спира.

Ако са регистрирани като LKW и пътуват по работа тия джипове, да и те трябва да пишат.
Идеята им не е да хванат някого, а работодателите да не злоупотребяват с шофьорите с прекалено много работа. А решат ли да те глобят стигат до срока на марлите в аптечката...
А понякога човек трябва и да почива или греша? За сметка на това германците карат като луди по аутобаните.
Относно хващането няма невъзможни неща. Би било трудно, ако возиш само твои неща без документи. По-важното е да си свеж, а не кое колко спазваш. С тия бусове всичко се случва, гуми гърмят, излизат глигани и т.н. Трябва да с в топ кондиция. Това е моето мнение.
Приятна гледка е да видиш германеца с 319-ка, най-дългия вариант, спира на аутохофа и директно с куфарчето в хотела. Но кой както я нареди.

apetreliyski

Разбира се че трябва да се почива примерно аз карам 4 часа 1 почивам след това
карам още 4-ри и спирам да спя , и преди когато имах шефове си карах по този начин
сега имам фирма и имам 3 работника и съм им казал да не бързат за никаде и да си
почиват единствено ако има някой спешен товар правим двойка и не се спира.

Rammbon

Ще имам няколко пътувания от България през Словения за Германия с товарен бус , по талон N1. Отиване празен , а навръщане с  по 1 голяма  2-осна каравана. Общо 7 курса. Имам нужните категории и документи за шофьор на МПС над 12 и повече тона. В началото на темата прочетох, че се искат пътни книжки и листи за Германия.  Дали ще имам проблеми с полицаите там, защото празен ще съм максимум 2 т, но с караваната общо ще съм над 4 т. Буса е на частно лице и ще го карам с пълномощно.

Красимир Тодоров

еб%^м ти транспорт, да сложат и на леките коли дигитали и да пропада всичко...

SEMPER

Цитат на: Rammbon - Вторник, 01 Април, 2014, 10:57:25
Ще имам няколко пътувания от България през Словения за Германия с товарен бус , по талон N1. Отиване празен , а навръщане с  по 1 голяма  2-осна каравана. Общо 7 курса. Имам нужните категории и документи за шофьор на МПС над 12 и повече тона. В началото на темата прочетох, че се искат пътни книжки и листи за Германия.  Дали ще имам проблеми с полицаите там, защото празен ще съм максимум 2 т, но с караваната общо ще съм над 4 т. Буса е на частно лице и ще го карам с пълномощно.

Много късно я виждам темата.

Принципно, караваната е съвсем друга бира.Не я лови нищо.Ни дигитали, ни регламенти.
Все пак си турист, нали  ;D ;D (нищо че всъщност ги транспортираш)  ;D ;D

Единствено за общо тегло на композицията може да си в издънка, но щом се тегли с бус - надали.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

AxL

В Германия могат да те отбият за проверка на техническото състояние, общо тегло на композицията, теглич, ръжди, гуми и т.н. Ще те попита също от къде си тръгнал, къде си спал, добре ли се чувстваш, т.е. дали си свеж да контролираш тежестта на композицията. Спират на случаен принцип всякакви регистрации. Имай готови отговори на тези въпроси.
Ако видимо не извършваш някаква транспортна дейност няма да те занимават с пътни листи и други. А и да нямаш глобата не е страшна. 
Понеже си регистриран като товарен те лови забраната, когато теглиш, без значение дали си по работа или не. Ако си соло няма проблем караш.
Става въпрос за Германия и то не за всички аутобани.

Мнението е късно, но може да е полезно и на други.

AxL