• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

VW Golf 4 1.8T

Започната от Mr.Balkanski, Неделя, 28 Септември, 2014, 02:03:55

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Mr.Balkanski

Здравейте, колеги! Мисля да направя на жена си коледен подарък на 4 колела под формата на WV Голф 4 1.8Т. Единствено буквата Т остава за мен, като компромис към този, доколкото съм чувал импотентен двигател с 5-6 клапана на цилиндър и некадърно сглобено купе. Моля колегите фенове на този "автомобил" да си спестят хвалбите и да ми посочат слабите места на такъв "нов", обявен на 136.000км автомобил, в действителност на 631.000км клозет, като пренебрегнем турбини, бобини и бензини. (Знам, че носи на грубости, надявам се впоследствие  ;D  ;D  ;D  ) Моля колегата Hino да се присъедени към дискусията, като опитен търговец. Ако забележа, че CD-плеърът е произведен две-три години преди автомобила, директно бих предложил на съответния търговец да опита вкуса на мойта флашка, така че нека да започнем с ресурса на окачването и т.н. Ако е за мен, бих си купил S500 coupe или не-coupe отпреди поне 20 години, да ме извинят търговците на авточасти и Газпром, понеже не съм чувал за оригинално изработен автомобил да работи на газ, който за удоволствие да може да се превключва на бензин или не-дай-си-боже на нафта или туй, което предлагат по бензиностанциите под псевдонима Diesel. Който ми спам-ва темата...и Rider777 (понеже спам-ва всяка тема, даже и неговите-си), печелят Голямата награда: оригинален палец за Лада Самара,...поставям безплатно (не където трябва). Ако има французи да четат форума, предварително им казвам на чист френски: ай сиктиррр (с търкалящо "р").
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

Mr.Balkanski

Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

ivopifeca

Вземи й Фиат Стило,или Браво от същите години,цената и качеството са на ниво,не по ниско от на Голфа,дори по леки за пддръжка.Хино би ти препоръчал нещо японско,което е с утвърдено качество,а не като на смешния Фолксваген-прехвален :)Но ти си знаеш,ако е добър екземпляра,и си заслужава,вземи го ;)Макар,че за тези пари би взел,нещо по истинско от немските возила,макар и по старо производство.

ivopifeca


ИванТ

Автомобилът няма ясно изразени глобални дефекти, но съм индикирал няколко по-леки нередности, често срещани в този автомобил: Механизмите за вдигане и спускане на страничните стъкла често дефектират, като причината са или счупени и износени пластмасови водачи, или скъсани жила. Хидравличното масло, което е по-скъпо (със зелен цвят) от това на другите автомобили от този клас, произвеждани в съответните години, е възможно да се губи, като причината е теч в хидравличната рейка. Това са дребни проблеми, но при закупуване на Volkswagen Golf от това поколение и с двигател различен от 1.6 8V 74 kW, се пригответе за солидно първоначално обслужване. Комплектът за обслужване на анренажния ремък, включва няколко ролки и обтегач, също и водна помпа. Като цяло, добър автомобил, с много добро позициониране на двигателната гама, която е много разнообразна.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

driver1

Цитат на: ИванТ - Неделя, 28 Септември, 2014, 22:37:38
Автомобилът няма ясно изразени глобални дефекти, но съм индикирал няколко по-леки нередности, често срещани в този автомобил: Механизмите за вдигане и спускане на страничните стъкла често дефектират, като причината са или счупени и износени пластмасови водачи, или скъсани жила. Хидравличното масло, което е по-скъпо (със зелен цвят) от това на другите автомобили от този клас, произвеждани в съответните години, е възможно да се губи, като причината е теч в хидравличната рейка. Това са дребни проблеми, но при закупуване на Volkswagen Golf от това поколение и с двигател различен от 1.6 8V 74 kW, се пригответе за солидно първоначално обслужване. Комплектът за обслужване на анренажния ремък, включва няколко ролки и обтегач, също и водна помпа. Като цяло, добър автомобил, с много добро позициониране на двигателната гама, която е много разнообразна.

   Браво Иване! Информацията ти, макар и не много обширна е по темата и е на място. Иначе, както винги се появяват и ще се появят и още откровени глупости. Даже се учудвам, че още не са питали колегата за гръдната обиколка на жена му и не са го информирали, че в минал живот е била камила и в този смисъл ГОЛФ не е правилното решение...
   Поздравления!

Boroman21

Много ръждясват купетата,  и то без значение от къде е внесен. Ако е за града се приготви за висок разход , 10 литра и нагоре. Окачването за 22хиляди километра нищо не е сменено,  всичко има налично и на цени като за наще бг заплати.
Двигателят като цяло е по проблемен от 1.8 без Т но това е според как гледан и как ще го гледаш. Анемичният 1.6 не го гледай ще се видиш в приключение със смяната на скоростната кутия.
Ако се търси надежност и ефтинджос двигателя е 1.9 д 68 коня няма турбо но пък му направих основен ремонт за 1100 лева и има по добри показатели от както е излязъл от завода.

Fransa

Т - турбо за 1.8 и става 150 к.с.
Колата не е добре за жена, ще създава паника по улиците с тези коне. ако не успее да ги опитоми. Иначе колата е супер за някой с хлапак . Газ да ламарината и вдига 200 за 17 секунди. Смяна на ремъци и ролки, е малко под 800лв са, но пък 150 к.с. си е добре.

Mr.Balkanski

Ръждата ме притеснява, знам за стъклоповдигачите, централно заключване. Как е окачването? Чувал съм за АУДИ, че не гният, освен ако не са ударени, но на мен и на жена ми външно ни харесва повече Голф 4, отколкото Ауди А3 (1999-2003). Спряхме се на този двигател, защото е възможно да попаднем на по-малко каран екземпляр, предвид не особено ниския разход на гориво, а и мен лично ме интересува колата да върви, като я настъпя. Много е готино да видиш зад себе си на магистралата как микробус BMW (Х5, Х6) дава десен мигач и му свършват оранжевите светлини. Разходът не ме притеснява, защото няма да въртим сериозен километраж. Карал съм на братовчед ми А4-ката 1.8Т и доколкото си спомням, турбото се включваше към 3000-3500 оборота, така че смятам, че колата може да се кара без усилия и спокойно. Просто като се прибера, внимателно ще калибровам оборотомера на жена ми.
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

ИванТ

Окачването е абсолютно идентично (еднакво) с това на Audi A3, като едностранно е изградено от един (1) стоманен носач със сменяем шарнирен болт и сменяеми тампони. Предплагането като марки на тези авточасти е много застъпено и цените са изключително приемливи. Ако се наложи да си закупувате външни кормилни накрайници, както и вътрешни кормилни накрайници първо свалете тези от автомобила и отидете с тях в избрания от Вас магазин за авточасти. Истината е, че са няколко вида и често стават грешки и може да получите такива, които не пасват конкретно за Вашия бъдещ автомобил.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!