• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Проблем с печка

Започната от Dido73, Събота, 27 Декември, 2014, 08:50:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dido73

Здравеите колеги карам новото Volvo E6-460 и тук за празниците ме зарязъха в Италия и го изпуснах да дръпне въздух печката и ефекта е неприятен особенно през ноща та питането ме е как дая обезвъздуша зада тръгне или какво друга трябва дасе направи,че нетръгва

Dido73


loshdancho

Палиш я няколко пъти, докато не запали когато е празна помпата се чува чукане, когато се напълни чукането изчезва и после при следващото евентуално палене имаш печка..  Иначе камиона е много нов...... за да свалиш маркучето от печката и да я пуснеш за да изкара въздуха директно от шлауфката.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

IvanovIvan

Дали е нов или стар ако не се обезвъздуши сама това е варианта пък и какво толкова . ;)

kron

За да са подсигурени нощите колкото и нов камион да карам без спален чувал и някое одеалце не тръгвам ;D ;D ;D а относно печката на третия опит максимум трябва да е запалила ако не се е задействала някоя защита.

driver1

   При изправна свещ и функционираща помпа ще запали със сигурност. Особено при нов камион в който е сигурно, че горивната камера не е задръстена с нагар.
   Колега, виж къде по трасето между помпичката и мястото, където пластмасовия горивопровод влиза в кабината има около 5см, гумено маркуче пристегнато със метални скоби. Охлаби едната скоба и откачи маркучето. След това неколкократно включи печката докато извърши пълния си цикъл в опит да запали. Слушай дали чука помпичката. Когато започне да хвърля нафта от мястото, където си разкачил, свържи добре отново и повтори опитите за палене. Максимум на вторият опит ще запали. Успех!

Dido73

Къде може да е тази защита щото въобще не тръгва да върти помпата

loshdancho

Защитата е  софтуерна.  Като натрупа грешки и отказва да пали. Възможно е да е натрупала  когато е била без нафта и не е могла да запали.   Опитай да откачиш клемата на акумулатора и пробвай пак дали ще почне да чука. Ако не стане и тогава трябва да ти я изчистят от грешките. Кофти,  само съм чувал от майстори, че може да натрупа грешки и откаже когато е останала без нафта, но никога не съм го виждал. Обикновено пали след 3-4 старта дори без да я обезвъздушаваш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Dido73

Е значи са грешки щото като сипах нафта първите няколко пъти 2 опита да запали и после въобще не тръгва,явно ще чакам утре даме пратят на сервиз

Fransa

И как така изпусна да влезе въздух? И без нафта ли те зарязаха? Знам за Волво, че трябва да има минимум 10см нафта в резервоара, за да работи печката без проблеми.

Fransa