• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Време за управление при "двойка?

Започната от godji, Неделя, 02 Януари, 2011, 19:12:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Сигурен съм, че повечето автобуси от България до останалите европейски страни се движат по този начин. Спират само за смяна на шофьорите. Докато единия кара, втория е до него, а третия спи. Колко спи в онзи килер обаче нямам идея.  :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

До колкото знам при екипаж от 3-ма шофьори се прави пауза от 4 часа,но до колко се спазва е друг въпрос :).

imter


НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Автобусите на БГ маат из Европата с 2 шофьори и картата на стюарда  ;) ;) 

BoBy_BoY

   Нема начин да не мъцна тука:
Сега, за сефте видях Европа у една от водещите фирми на БГ в пътническия транспорт за чужбина. Бяхме от начало трима(само за Германия споделям), но на няколко пъти се получаваха едни много спесифични фала, сиреч- водача на превозното средство след извършване на пълния си работен цикъл се отлъчва на почивка извън това место към подходящо-квартира или хотел! Кво следва-имаш едино каране от две смени и напускаш автобуса и бегаш да нанкаш!
За Испания задължително се сменяше екипажа в Падова кога се минава през Италия!

op

Колеги, къде в Германия се заплащат пътни такси при извършване на превоз с автобус?Благодаря.

admin

Цитат на: op - Петък, 15 Април, 2011, 22:02:51
Колеги, къде в Германия се заплащат пътни такси при извършване на превоз с автобус?Благодаря.

В Германия пътни такси се заплащат само за камиони с общо тегло над 12 тона.

Ето цитат от страницата на Toll Collect.

Разположението й в средата на Европа прави от Германия кръстовище на международния тежкотоварен транспорт. Непрекъснато нарастващият обем на транспортираните стоки води до значително натоварване на германските автомагистрали и налага високи капиталовложения за поддръжка и доизграждане. Федералното правителство взе решение да преразпредели нарастващите разходи по нов начин върху всички национални и международни потребители чрез въвеждане на пътна такса за товарни автомобили от 12 тона нагоре в зависимост от изминатата отсечка.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: op - Петък, 18 Март, 2011, 22:48:18
...а при положение че автобуса е постоянно в движение ще се признае ли за почивка времето на останалите двама които не управляват през това време?
Признава се за почивка, ако е снабдено с място за почивка. И превозното средство е в покой.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

godji

"превозното средство е в покой"  трябваше да го напишеш в червено  :)
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

комбайнер

При екипно управление, втория водач "разположението" все на седалката ли трябва да го прави? Не може ли така, малко по-отзад хем да е на разположение, хем и да си изправя кокилите? ;)

admin

Цитат на: комбайнер - Четвъртък, 21 Юли, 2011, 22:23:15
При екипно управление, втория водач "разположението" все на седалката ли трябва да го прави? Не може ли така, малко по-отзад хем да е на разположение, хем и да си изправя кокилите? ;)

А чичо Ханс от Мюнхен ако те види с бинокъла че си малко по-отзад, знаеш ли как ще ти се зарадва? Направо ще ти се изкривят кокилите. Да не ти разправям пък какво ще стане с теб, ако колегата ти се наложи да използва спирачната система в екстремна ситуация. Възможно е да изпаднеш направо през челното стъкло. Този филм със спането по време на движение се опита да ми прожектира бившия ми работодател, но не можа да се получи.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

abator

До колкото знам няма текст, който да забранява на втория водач да се намира на леглото. За сметка на това има текст за не използване на обезопасителни колани.   :(

комбайнер

Май има някакво огромно недомислие. Нямам против да съм забит за разположение върху дясната седалка, стига тя да е на въздух.  При кои марки камиони това го има? Иначе друсането "преди..." и "след...", за масаж ли да го броим? :o

admin

В нормалните държави, когато някой си купува нов камион, избира модел съобразно своите нужди. И съответно може да избере и двете седалки да са на въздух. В България това е последна грижа на собственика на камиона. Обикновено се набляга на ниската цена, за да излязат сметките.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

МИНКО ИЛЧЕВ

#28
     При екипно управление нещата са: максимално непрекъснато управление 4,5 часа, дневно 9 (10 два пъти седмично), периодът е 30 часа - 21 за работа и 9 почивка, седмицата отново е с продължителност 144 часа. Периодът на разположение, обичайно когато картата е във второто гнездо се признава за почивка по време на работа. След разположение от 45 или 15 и 30 минути може да поеме управлението за до 4,5 часа. Не се изискват никакви почивки, при смяната. Но не са и забранени. Преди години в една държава която по принцип "мисли" за източноевропейските шофьори глобяваха и не признаваха разположението. Но тя е една загрижена както тези дни за Северна Македония. С "хубави" чувства ги правят нещата. Но в тази част с "грижата" при двама водачи, отпадна вероятно от много съдебни дела!



Цитат на: op - Петък, 18 Март, 2011, 18:07:49
Колеги,интересувам се спазвайки всички закони как да извърша превоз с автобус от Б-я до Германия без да престоява автобуса по пътя.Благодаря!

    От много години се кара по правилата. Екипажът си изкарва времето на управлението и слиза да почива в квартира, качва друг екипаж и продължава. Днес почивка единствено може да се признае при МПС в покой, квартира или ферибот/влак и в случай че има възможност за почивка. Седмичната, същото без ферибот/влак.


Цитат на: op - Петък, 18 Март, 2011, 22:48:18
...а при положение че автобуса е постоянно в движение ще се признае ли за почивка времето на останалите двама които не управляват през това време?

    Поне по този регламент 561/2006 не се признава и това е от 16 години. Екипаж, на практика във всички случаи са двама.


Цитат на: imter - Събота, 19 Март, 2011, 17:14:06
До колкото знам при екипаж от 3-ма шофьори се прави пауза от 4 часа,но до колко се спазва е друг въпрос :).

   И да е било е било отдавна, 16 години не е така. Споменава се само екипаж - дали са двама, трима, четирима няма разлика 21 часа общо управление, ако се вместят в тези 21 часа работен ден, иначе по-малко. При двама може да се кара два пъти по 10 часа всеки водач, в седмицата 00.00 часа в понеделник до 24.00 часа в неделя време по Гринуич. При трима ще карат по средно 7 часа. Между 20 часа при двама в половината случаи и 18 в останалото време от седмицата. Което е на практика същото, а разход пари за шофьори е точно 50% повече.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

#28
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!