• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Регламент 561 - въпроси и отговори

Започната от комбайнер, Четвъртък, 31 Май, 2012, 20:16:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Чели ли сте регламент 561

Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Понеделник, 21 Октомври, 2013, 23:50:51
Баси, е те тоя пост го прочетох дузина пъти. Е, нищичко не разбрах!  ::)
По въпроса с въпрос - защо търсите под вола теле? Обещавам си тази тема да не я отворя повече!

     Не ти е за първи път. Бяха размишления, за някакви нелогични, но възможни неща.


Цитат на: admin - Понеделник, 21 Октомври, 2013, 23:53:46
Как така 18 часа и 15 минути? Искаш да кажеш, че ще кара само единия и само с неговата си карта, а другата ще стои в тахографа? Аз съм пътувал с такъв колега, онзи с моторната спирачка на ремаркето и тъй като отказа да кара, от време на време сменях картите, но когато карах само с моята, часовете са като на "единичка", нищо, че и другата карта е в тахографа.

      Когато е екипаж периода е 30 часа. Къде е казано, че не може да работи само единия? Когато няма "друга работа", тогава е предимно каране и за 10-12 часа приключва с работата и след 9 часа, което е нормална почивка при екипаж - продължава!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

admin

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Вторник, 22 Октомври, 2013, 00:24:30
          Когато е екипаж периода е 30 часа. Къде е казано, че не може да работи само единия? Когато няма "друга работа", тогава е предимно каране и за 10-12 часа приключва с работата и след 9 часа, което е нормална почивка при екипаж - продължава!

Никъде не е казано, че трябва да карат и двамата водачи. Ако обаче кара само единия, трябва да си прави паузи между карането и не може да кара повече от 9 или 10 часа. Поне аз така съм правил и не е имало проблеми.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: admin - Вторник, 22 Октомври, 2013, 08:01:43
Никъде не е казано, че трябва да карат и двамата водачи. Ако обаче кара само единия, трябва да си прави паузи между карането и не може да кара повече от 9 или 10 часа. Поне аз така съм правил и не е имало проблеми.

     Така де и в двата случая ("двойка", сам) карането е толкова. Но за "друга" работа не знам да има ограничение. И не е същото да спреш на 13, 15 час или на 21!
     Ако имаш някакви "бесни" групажи 10 и повече, може и да ти не стигнат 21 часа.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Milen74

И за къв чеп ти е тогава "куфара"на  дясната  седалка да му изкарваш заплатата ли ???
Като си е сложил картата ще кара,ако не иска отива за дъвки на някоя бензиностанция.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Milen74 - Сряда, 23 Октомври, 2013, 01:53:39И за къв чеп ти е тогава "куфара"на  дясната  седалка да му изкарваш заплатата ли ???
Като си е сложил картата ще кара,ако не иска отива за дъвки на някоя бензиностанция.

     Май повече го "ударихме" на чувства, като в женските форуми?!

     Да разбирам, че казваш: "Може, ама не и при мен!" Нали има разлика между нелогично и невъзможно?
     Пример, караш на "двойка" със сина ти или баща ти. Разболява се, не е фатално, но е желателно да се приберете в България. И ще го пратиш за "дъвки" или ще ползваш максималното разрешено за придвижване?

     Да ти кажа, че се "чувствам  много разстроен", ако някой пуши в кабината. И дори и да работи повече от мен, ще отиде за "дъвки".
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Milen74

Говориш за извънредни ситуаций ,аз ти говоря когато отказва да кара.Ако е болен, да ще се вози аз ще си карам като на " единичка".

admin

Цитат на: Milen74 - Четвъртък, 24 Октомври, 2013, 15:59:44
Говориш за извънредни ситуаций ,аз ти говоря когато отказва да кара.Ако е болен, да ще се вози аз ще си карам като на " единичка".

В случая става дума когато картата на втория е в тахографа или пък в него има две надписани шайби, но въпреки това единия водач не кара.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Milen74

Добре дигитала записва екипно управление (поставена втора карта),но когато си със шайби и на следващия курс го няма втория шофьор как ше обясниш пет поредни девет часови паузи,като те спрат за контрол(шайбите на втория не са в теб).Ето затова си мисля ,че е по правилно да си караш като за "единичка"  защото колегата ти е там,готов да кара ,но така и не сяда да кара.

admin

Цитат на: Milen74 - Четвъртък, 24 Октомври, 2013, 16:26:53Добре дигитала записва екипно управление (поставена втора карта),но когато си със шайби и на следващия курс го няма втория шофьор как ше обясниш пет поредни девет часови паузи,като те спрат за контрол(шайбите на втория не са в теб).Ето затова си мисля ,че е по правилно да си караш като за "единичка"  защото колегата ти е там,готов да кара ,но така и не сяда да кара.

Нов казус. Наистина, какво ще бъде обяснението, ако по някакви причини останеш сам на камиона? Примерът за двойката го дадох, защото ми се е случвало колегата да пострада по време на товарно-разтоварна дейност. И решихме, че е редно неговата карта да си стои в тахографа.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

BoBy_BoY

 Нищо не става! Продзлжаваш да си караш! Когато ти свалят инфото от тахографа се вижда, че МПС'то се е движело в екипаж. Остават данните на картата(номера). Абсолютно е забранено взв второто гнездо да има карта без присъствието на водача!
Който и да е се е качил, регистрирал се е, свършил си е работата,  и като слиза си взема картата.

Красимир Тодоров

Boby boy отговори правилно, но понеже не каза за шайби как е - когато си на тандемно управление докато си на разположение чертата от тахографа е различна, това показва че си карал на двойка.

На Росен и другите колеги-след 5 годишно умуване най-после разбрах онова за което спорехме... за ония  9 часови паузи... признавам че сте прави. Я съм кривия! И се извинявам. Сега даже имам много просто обяснение, ако некой колега не е разбрал.
;D

driver70

Въпросът ми е.Има ли някой запознат с новите промени  в рзличните държави от EU.По конкретно за Германия,признава ли се 24часовата пауза или не,от 1.01. 2014 год.

loshdancho

Различните държави?!?!?! Че какъв Европейски регламент ще да е тогава?
Маай си слушал ЕШК.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver70

За жалост не е ЕШК.Колега беше глобен с 11500 крони,нямам техническа възможност да снимам акта.Акта е за прекъсната пауза с ферибот от 12ч. Никой няма да ти направи проблем за пауза от 11ч. с ферибот по Европа,но в Швеция могат.Мисълта ми е,има ли някой информация за други промени по регламента.

loshdancho

ЕШК е! На дали за това са го глобили.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.