На "двойка" или сам
Форум на българските шофьори
Понеделник, 29 Април, 2024, 19:18:25 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: На "двойка" или сам  (Прочетена 9717 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
stoil nedev
Старши потребител
****

Рейтинг: +299/-158
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 416
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #15 -: Събота, 15 Септември, 2012, 22:26:31 »
ОтговорОтговор

Те паразитите са навсякъде. Крадат какво сварят от хладилника и т.н. Смотан Смотан Смотан Да не спамим и да се оливаме сега. Двойката шофьори не е   за предпочитане, само безсъние, утрепия и излишни ядове!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Събота, 15 Септември, 2012, 22:26:31 »

 Активен
Roshko
Гост
« Отговор #16 -: Събота, 15 Септември, 2012, 22:49:04 »
ОтговорОтговор

Те паразитите са навсякъде. Крадат какво сварят от хладилника и т.н. Смотан Смотан Смотан Да не спамим и да се оливаме сега. Двойката шофьори не е   за предпочитане, само безсъние, утрепия и излишни ядове!!!

Това е твоя поглед върху нещата, но както съм писал по-горе, монетата има две страни... Намигване
За теб чашата е полупразна, за мен полупълна и те така... На вкус и на цвет, тавариши нет...  Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Събота, 15 Септември, 2012, 22:49:04 »

 Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2983
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #17 -: Събота, 15 Септември, 2012, 23:35:43 »
ОтговорОтговор

  Моето отношение за шофирането по двойки е крайно отрицателно и признавам, че причината е у мен. Секви чешити тъпчат земята и може би и аз съм един от тях. Истината е, че особено ценя личното си пространство и правото на самостоятелни решения и избор на ежедневен бит. Не бих наложил на никого да се съобразява с мен, но и на мен ми е неприятно да съм принуден да се съобразявам и приемам чужди решения с които иначе не съм съгласен. А при съвместна работа и живот в два квадратни метра това е неизбежно. Освен това, след като тегля чертата, стигам до извода, че този начин на работа е изгоден почти изцяло за фирмата, но не и за шофьорите. Пък и ми се струва, че води до някакво оскотяване и превръщане на хората в машини за пари. И, да - за мен явно чашата е наполовина празна. И предпочитам да остане такава.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Roshko
Гост
« Отговор #18 -: Неделя, 16 Септември, 2012, 03:50:12 »
ОтговорОтговор

Не всички в нашата хубава фирма работят така. Намигване
Май пропуснах дебело да подчертая, че споделените опит и мнение са базирани на пребиваването ми във фирмата от първата секунда, до последния час /ако с постъпването си съм бил по-специален не знам на какво/кой да отдам тази чест/  и са заимствани от тези на болшинството от колегите ми. Не претендирам за 100% извадка, и не отговарям за частни случаи, един от които вероятно е твоя...! Успех! Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Huligan
Младши потребител
**

Рейтинг: +15/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 75
Теми: 1



Активност
0%


« Отговор #19 -: Неделя, 16 Септември, 2012, 08:25:30 »
ОтговорОтговор

На двойка, ама да се разбираш с колегата. Или да е някой авер, а не някой професор, който е компетентен за всичко. Един приятел си заряза колегата в Германия, на един аутохоф. Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Вторник, 18 Септември, 2012, 04:09:36 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
kaloyan Mladenov
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +54/-9
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 105
Теми: 3



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #20 -: Неделя, 16 Септември, 2012, 09:47:05 »
ОтговорОтговор

Карах с баща ми двойка....никога не сме се карали през живота , е требваше да се качиме на камион и двамата,такива скандали сме си спретвали ,че не е истина.
Дълго време двама които не са свикнали да са заедно да ги затвориш в два квадрата просто е въпрос на време да избухне нещо.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Roshko
Гост
« Отговор #21 -: Неделя, 16 Септември, 2012, 10:28:48 »
ОтговорОтговор

На двойка ама да се разбираш с колегата или да е някой авер а не някой професор който е компетентен за всичко,един приятел си заряза колегата в германия на един аутохоф Ухилен

Начи в случая в кабината са били двама професорите, е те тогаа е мноу кофти!  Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +492/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #22 -: Неделя, 16 Септември, 2012, 12:47:05 »
ОтговорОтговор

Аз двойка не карам. Познавам достатъчно хора, които уж бяха приятели, а се изпокараха на такива курсове. По-горе колегата driver1 го е казал много точно и няма смисъл да го повтарям.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2386/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #23 -: Неделя, 16 Септември, 2012, 18:48:13 »
ОтговорОтговор

Последните ми два курса съответно до Гърция и до Румъния бяха с ортак и мисля повече да не се занимавам с глупости. Омръзна ми да му слушам напътствията, които по мое мнение въобще не са правилни. Също така установих, че не мога да се концентрирам в пътя от постоянното му следене по какъв начин карам. И преди съм карал с колега, но този път въобще не ми хареса.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Huligan
Младши потребител
**

Рейтинг: +15/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 75
Теми: 1



Активност
0%


« Отговор #24 -: Понеделник, 17 Септември, 2012, 22:07:20 »
ОтговорОтговор

Аз карах с един който ми казваше че палеца на половинките не трябвало да го бутам предварително а един момент преди да сложа половинката и той не бил виждал някой така да сменя половинки като мене Готин

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2386/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #25 -: Понеделник, 17 Септември, 2012, 22:20:26 »
ОтговорОтговор

Аз карах с един който ми казваше че палеца на половинките не трябвало да го бутам предварително а един момент преди да сложа половинката и той не бил виждал някой така да сменя половинки като мене Готин

И що така трябва да правиш? Аз пък винаги след превключване си щракам палеца, за да ми е готово за следващо превключване.
А на мен последния сменник ми каза, че било хубаво двигателя да поработи половин до един час преди тръгване.
Разни хора, разни идеали.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Slav_305
Старши потребител
****

Рейтинг: +40/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 272
Теми: 3



Активност
0%

Пишман шофЕр!


« Отговор #26 -: Понеделник, 17 Септември, 2012, 23:07:32 »
ОтговорОтговор


А на мен последния сменник ми каза, че било хубаво двигателя да поработи половин до един час преди тръгване.

Че то за толкова време, че изгори нафта за 20-30 километра пътуване. Де е логиката на това упражнение? Освен ако не е кучешки студ и дръгела нема печка- тогава може, ама иначе...  Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Play Golf, don't drive it!
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2386/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #27 -: Понеделник, 17 Септември, 2012, 23:26:24 »
ОтговорОтговор

Че то за толкова време, че изгори нафта за 20-30 километра пътуване. Де е логиката на това упражнение? Освен ако не е кучешки студ и дръгела нема печка- тогава може, ама иначе...  Ъ?

За разгара на лятото става дума, преди месец и нещо. И аз се чудих защо е нужно, но отговорът беше - "така е по-добре за двигателя". Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Slav_305
Старши потребител
****

Рейтинг: +40/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 272
Теми: 3



Активност
0%

Пишман шофЕр!


« Отговор #28 -: Понеделник, 17 Септември, 2012, 23:47:09 »
ОтговорОтговор

Смотан Така е по- добре за двигателя, или за него, че му е било жега, та иска климатика да потрака повечко?
Дори и децата знаят, че най- добре за двигател, скорости, дифренциали и т.н. най- добре е в движение, не тракане на място. Усмивчица Ако стане така, че да се кача на двойка, дано не попадам на такива, че като нищо ще го наврва в ремаркето.  Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Play Golf, don't drive it!
Huligan
Младши потребител
**

Рейтинг: +15/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 75
Теми: 1



Активност
0%


« Отговор #29 -: Понеделник, 17 Септември, 2012, 23:54:23 »
ОтговорОтговор

Нямам представа защо натресоха ми го да го уча а въпросният колега е на годините на баща ми преди това е карал микробус и ми вика че никога не е виждал някой така да сменя половинките като мен,при неговото каране камиона няма равно няма баир все над 2000 оборота викам човеко ти само ме вкарваш с горивото недей така да тормозиш двигателя,отговора беше лапе ти акъл не ми давай,не искаше и да кара много под предтекста че не знаел пътя,шайбата му е заредена в 8 сутринта тръгваме да караме в 11 и той в 12 ми казва да се сменяме че той нямал часове били минали 4 часа и след малко да се сменяли,нямам думи не пожелавам на никой да кара с такъв човек.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!